ak uz tuning tak sa jednoznacne priklanam len k uprave vonkajsieho vzhladu.... nikdy by som nezasahoval do riadiacej jednotky a nerobil z auta nepredajne monstrum....
tuning moze vyzerat takto: [odkaz] ale aj takto: [odkaz] myslim ze netreba ani pisat ze ktory z tych dvoch prikladov je elegantny a citlivy tuning a ktory je gycovy a smiesny ;-) kazdy vidime ze nie je tuning ako tuning...
obdivujem ludi ktori to s vonkajsim tuningom vedia:
[odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
vsetka cest, su to frajeri
na druhej strane pochopit niektorych co tym tuningom chceli dosiahnut je dost problem:
[odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
komu toto moze pacit?
veru tak ... tunit se musi mozkem :yes::yes::yes: a hlavne ked na to nemam ( esteticky aj financne ) tak do toho nesprtam :yes:
hned tretia veta v clanku v odkaze: Teraz sa budeme bližšie venovať úpravám vzhľadu, ktoré sú najviditeľnejším prejavom tuningu. Tu to mas vysvetlene jasne strucne
Tohle, dámy a pánové, jsou příklady českého tuningu, který tu vládl české scéně od začátku roku 21. století až... no v některých zapadlých koutech vládne doteď. Polský xenony, Milotec, laminát, křídlo z WRC na ochcávce 1.9 TDI - rok 2005 jak vyšitej. Takhle se to nemá dělat. Já neříkám, že každý nemůže mít jiný vkus, ale tohle už fakt ne.
Když už tuning, tak opravdu vkusně a decentně. Pokud jen tak rychle zkusím něco najít, třeba tohle nevypadá zle - [odkaz] ...No a tohle je už trochu "víc", ale myslím, že pořád dobré. [odkaz]
Mimochodem, na ta "benzínková" mračítka jsem úplně alergický, podobně jsem nikdy nepochopil význam odmontování jednoho stěrače.
k tem mračítkům bych ještě pripocetl super tuningovy nastroj, cerny sprej.. jim vystrikat zadni svetla, at si ridici za vámi uziji, když nevidi kloudne brzdovy, atd....
jinak v clanku pisi ze policie je nekompromisni.. ha,ale slepa :-) zatmavene podoma zadni svetla po meste na plecce jezdi normalne, homologaci to jiste ma >:D , stejne tak jako se tu ted pohybuje vytuneny auto: kriklavy lak, nejaky ten podbeh a hlavne gumy, poradne siroke, co lezou ven z blatniku nejmíň o 5 cm... to si také nemyslim ze je zapsane v technicaku...
(a to není tak velke město)
aj bezne vyzerajuca zena moze vdaka citlivemu mejkapu, ocnym tienom a zaujimavemu ucesu posobit sexy a lakavo ale zase ked uz pouzije plastiky, botox a tony mejkapu a kdejake ine zrudnosti tak uz dobre vyzerat nebude... s autami je to presne podobne
Je čím dál víc ubohá. Poslední "sraz" na kterém jsem byl v Motorlandu Bělá před dvěma lety. Z cca 60 aut tam za něco stály tak čtyři ;-\ . Zbytek? " Ahoj Honzo tak nám představ svoje auto. No mám tam 18" kola 265/35 a je to o 2 cm snížený". Všichni si z toho stříkli do textilu div neměli orgasmus. Na autě jinak nic. Co je to proboha za Tuning? Proč ho na tu deku vůbec pustili? >:D Završil to jeden z organizátoru který na svém golfu V. měl myslím taky 18" a snížený DOKONCE o 4 cm, kola byli s Mercedesu. Kasal se že jsou snad jediný v Republice. Odcházel jsem znechucen ze ztráty času i přesto že byl deštivý den.
Ano...jsme členy EU...Dekra funguje v Německu stejně jako u nás.Tak proč není možné převzít německý model a legalizovat upravená auta přímo na STK a ne složitě přes výzkumný ústav.Viděl jsem neskutečně moc přestaveb v Německu a vše bylo schváleno TÜVem jako na běžné STK.Barkas s motorem TDi a převodovkou Audi,servo,ABS,klimatizace.Trabant s motorem 1.8T,Trabant Tramp vyrobený na podvozku VW Golf a mnoho jiných a vše legálně.Proč je u nás jediným řešením zkostnatělý výzkumák?
Třeba auto z odkazu [odkaz]
Neskutečně povedená precizní přestavba,ale přez výzkumák neprojde,jelikož přestavba musí splňovat aktuální emisní a hlukové normy...co na tom,že je to TOP zpracované auto a stejně po ose najezdí jen minimum,prostě to u nás nejde.
Jedinný tuning, který bych na autě snesl jsou tovární úpravy pomocí origo styling kitů. Různé OPC-line, R-line, S-line, M-packet atd. dokáží s autem udělat divy a přesto to pořád působí elegantně a nenásilně.
Ty doma v garáží zbastlené káry nemůžu ani vidět >:-[]
Ať si každý tuní dle libosti, ale s rozumem a dle rozumných
Myslím, že je zbytečné zaobírat se tím kdo má jaký vkus a který je správný. Jestli někdo chce jezdit v obludě, ať si jezdí. Podstatnější pro mě je, aby mě v noci neoslňovalo auto připomínající vánoční stromeček, aby mi nepraskaly bubínky z různě "upravených" výfuků apod. Ostatně, nejsem ani fanoušek černých předních skel... ale to jsou věci, které by měli dojít průměrně inteligentnímu jedinci.
Jiná věc je homologace. Já beru, že jde o ochranu lidí, aby podomácky zbastelené křídlo, úpravy světel apod. nezpůsobilo nehodu, ale jak bylo zmíněno výše - nechápu proč jinde řádně otestované a schválené díly nemohou být použity za podobných podmínek i tady.
I preplacana skodovka muze vypadat dobre. O tech decentnich ani nemluve... Tady par tech preplacanych: [odkaz] [odkaz] [odkaz] Ale priznavam, ze se mi take mnohem vice libi decentni upravy.
Z tý oranžový felicie je mi teda hodně špatně, největší sranda na tom je , že ty prachy co ti blázni tlačí do těch škodovek, tak když sečtou všechny prachy co do toho narvaly, tak by za to koupily mnohem lepší auto, tuning je dle mě naprostá hovadina
Mám takový mini koníček sbírat fotky (vlastní) právě nádherných ukázek tzv. benzínka tuzingu. Pár ukázek:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Dobrý koníček, možná se nechám inspirovat. :-) Podobné kousky v okolí potkávám. Fabia HTP "Racing Tuning", další oblepená snad vším co na benzínce měli, a třešničkou na dortu Fabia combi, na které je snad víc chromu než laku - oproti tomu jsou i tvé úlovky jen slabý odvar. Jo, a ještě OII kombi, u které začal majitel hodně slibně, ale později ji nechutně přeplácal - to mě vždy zamrzí, když ji potkám.
Na druhou stranu, znám jedno krásné - opravdu jen decentně upravené - Toledo II a také bíločerný Sup II.
letni mam V (do 240), zimni mam T(do190) a na PC si nacvakam rychlostni omezeni do 190, nebo se tam dava nalepka.
je to pripustne??
muzu dat gumy do 190 i v lete, když na PC necham rychlostni omezeni, nebo tu nalepku?
maximalku mam něco přes 220
Ve vyhlášce se píše o nálepce, která má být v zorném poli řidiče, ale myslím si, že zobrazení na palubním PC je také přípustné. Také to takto používám, protože u zimních nejsem schopen splnit rychlostní index dle TP (gumy s indexem Y jsem jako zimní nenašel).
Toto se týká jen zimních pneu, letní musí být dle toho, co máš v TP.
Tak to máš štěstí, že to tam máš takto rozlišený. Já jsem byl zvyklý, že jsem měl zatím u všech aut v TP jen jeden index pro léto i zimu. Na palubáku mi to taky hlásí překročení limitu pro zimní + před každým nastartováním se tam objeví upozornění na limit.
Chcete na dokonale zrestaurovaném autě vyměnit motor ? Podvozek ? Převodovku ? Udělat nový lak ? Velmi velmi velmi těžké a na byrokracii šíleně šílený proces. Přitom kdejaký tuningář má životu nebezpečné auto a nikdo se tím moc nezabývá.
Dneska je jednodušší projít STK s autem co nebrzdí, než s autem v bezvadném originálním stavu, kterému údajně chybí nějaká samolepka o hmotnosti, nebo technik nedokáže přečíst typ motoru. Zapsat do TP nějakou věc jako třeba kola je těžká byrokracie hraničící s buzerací.