Škoda, že Holdeny nedělají s levostranným řízením, bylo by to zajímavé zpestření silnic (ačkoli je otázka, kolik reálných zákazníků by se tu našlo). ;-\
No nevím. Jsou to šílená australská auta. V pevninské Evropě by se ale neprodaly. Vždyť za to chtějí takový balík, jak skoro za prémii (C 63 AMG vyjde za 1,9), což je ale jiné kafe.
Jojo , nicmene prave Camaro je postavene na platforme toho australskeho commodora :-) Zeta Platform GM dokonce i zakladni motor 3.6 V6 SIDI s primim vstrikem je identickej
Tak Holdeny se s levostrannym rizenim vyrabej naproste bezne, krome Comodore a Ute jsou to vsechno korejske chevrolety. Nicmene i Commodore se vyrabi pro arabske zeme s volentem v levo a nebo pro USA je Caprice (trosku vetsi a luxusnejsi commodore) a dokonce i Commodore jako takovej se tam prodaval jako Pontiac G8.
S nastupem nove generace se bude vyrabet i Pro USA s oznacenim Chevrolet SS, kombik pro USA potvrzen Ute ne. zatim informace jsou ze tam bude pouze nejvyzsi motorizace a to tato 6,2 V8 AVF (vypinani 2 nebo 4 valcu). bohuzel sev GM se nechal slyset, ze zadna verze nepujde ofiko do EU. na to ze Holden zacal vyrabet commodore vlastne prevzetim velkejch opelu (predchozi commodore a opel omega jsou temer identicke technikou) tak naslednik se novou omegou nestane :-(
osobne soucasnou verzi commodora povazuji za jedno z nejuzasnejsich aut. Najel jsem s nim po Australii cca 6000km. mel jsem verzi SV6 Zseries s motorem 3,6 V6. Auto jezdilo za cca 9 l/100 km a je mu jedno jestli je to e85 nebo natural91..
a cena takoveho vozu je v Au cca 700 000 na ceske a to je autop slusen vybavene.
ach jo, zas.... EU a ceny aut, a downsizing atd :-(
No jo, na SS jsem úplně zapomněl...O G8 vím, ale Pontiac již neexistuje, a Caprice jsem na stránkách GM našel pouze v policejním provedení...Do Británie aspoň dotáhli Commodore pod Vauxhall jako sportovní sedan/kombi, v kontinentální Evropě to ani nezkusili.