Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW Golf GTD 2014: Sportujeme s naftou

To byste neřekli, jaké sportovní „GT“ na bázi sedmičkového Volkswagenu Golf se nám představí v březnu v Ženevě - turbodieselové GTD!
Zpět na článek
21. 2. 2013 09:32
21. 2. 2013 11:48
21. 2. 2013 16:44
21. 2. 2013 16:50
21. 2. 2013 17:51
21. 2. 2013 19:02
21. 2. 2013 09:44
21. 2. 2013 10:10
21. 2. 2013 11:27
21. 2. 2013 16:43
21. 2. 2013 18:55
21. 2. 2013 10:54
21. 2. 2013 13:01
21. 2. 2013 11:26
21. 2. 2013 11:34
21. 2. 2013 11:57
21. 2. 2013 12:37
21. 2. 2013 12:44
21. 2. 2013 18:21
21. 2. 2013 12:58
21. 2. 2013 13:10
21. 2. 2013 11:48
21. 2. 2013 12:32
21. 2. 2013 14:38
21. 2. 2013 18:07
21. 2. 2013 15:46
21. 2. 2013 16:35
22. 2. 2013 15:40
22. 2. 2013 15:40
21. 2. 2013 11:46
21. 2. 2013 12:28
21. 2. 2013 12:42
21. 2. 2013 12:59
21. 2. 2013 13:05
21. 2. 2013 13:26
21. 2. 2013 16:16
21. 2. 2013 17:05
21. 2. 2013 13:06
21. 2. 2013 13:33
neregistrovaný "SR20"
21. 2. 2013 13:42
21. 2. 2013 14:20
21. 2. 2013 14:29
21. 2. 2013 14:53
21. 2. 2013 14:58
21. 2. 2013 15:02
21. 2. 2013 15:06
21. 2. 2013 15:34
21. 2. 2013 15:41
21. 2. 2013 16:26
21. 2. 2013 16:56
21. 2. 2013 17:30
21. 2. 2013 17:49
21. 2. 2013 17:56
22. 2. 2013 17:05
21. 2. 2013 15:12
21. 2. 2013 16:02
21. 2. 2013 17:05
21. 2. 2013 19:25
21. 2. 2013 19:06
21. 2. 2013 19:11
22. 2. 2013 23:22
Avatar - 3_diamanty
21. 2. 2013 09:27
ten sportovy packet
vyzera dobre :yes:
Rozbalit vlákno
9
21. 2. 2013 09:45
Re: ten sportovy packet
Táto vypadá dobře, ale lepší sportovní patří GTI nebo R :yes: 2,0TSI 200kW

Jednoduché rada tento diesel do sportovního auta nepatří ;-)

Co to je málo výkon 135 kW již při 3500 otáčkách a maximální točivý moment 379 N.m 1750-3250 otáček. Golf GTD zrychlí z nuly na stovku za 7,5 s a jeho maximální rychlost činí 230 km/h, 8,1 s a 222 km/h :no: to celá není sportovní jízda jako normální 2,0TDI 130kW ;-)
Avatar - CHerokee
21. 2. 2013 09:57
Re: ten sportovy packet
První opravdu sexy Golf. Sportovní to bude a navíc na každý den...
Avatar - Ozzman
21. 2. 2013 10:04
Re: ten sportovy packet
A co čeština?.... to bude dobrý >:D
Avatar - sargis
21. 2. 2013 10:18
Re: ten sportovy packet
Silne diesely sa sice nebudu extremne predavat, ale ako posilnenie rady a imidzu maju buducnost v niektorych triedach aut... M550D, Opelove biturbo v Astre...skoda, ze kultova Fobi RSka, ktora bola pionierom v koncepcii sport-diesel, uz asi nenavratne zanikla...
Avatar - CHerokee
21. 2. 2013 10:33
Re: ten sportovy packet
Souhlas...a bylo to dobré auto. Jen trochu těžké na předek, odcházely tam tlumiče.
Avatar - JDM
21. 2. 2013 13:11
Re: ten sportovy packet
a jízdní vlastnosti podobné civilní fabii :no:
21. 2. 2013 15:13
Re: diesel a sport
Sportovne auto a diesel, no jasne. Pamatam si este ked Clarkson prehanal diesloveho Jagosa po Nurburgringu a skoncil v polovici trate s kontrolkou motoru.
Na okruh to vobec nepatri.
Kupuji si to iba dialnici "drtici" s tehlou na plyne, co nemaju (nervy a peniaze) na 12litrove spotreby.
21. 2. 2013 18:04
Re: diesel a sport
'dialnici "drtici" s tehlou na plyne' nebudou jezdit za 12. Možná v naftě.
Avatar - WinDiesel
21. 2. 2013 13:01
Re: diesel a sport
Přelož si z češtiny googlem jednoduchý termín - blábol - to je to co tu předvádíš.
21. 2. 2013 09:32
gtd
podla parametrov to pojde asi ako 320d co je celkom slusne , ale co som sa vozil na terajsom GTI stale to bude stracat
Rozbalit vlákno
5
Avatar - fOE
21. 2. 2013 11:48
Re: gtd
Motor je parametrove dobrej, jen se obavam aby to krom toho ze to bude mit zrychleni jak 320d to podobne i nestalo.
Avatar - Emel
21. 2. 2013 16:44
Re: gtd
320d je jednak prémie, dvak střední třída. Maximálně by to mohlo stát jako 120d...
Avatar - Ham.
21. 2. 2013 16:50
Re: gtd
V D začíná GTD na 29.350 eur. 120d je od 29.250.
Avatar - Emel
21. 2. 2013 17:51
Re: gtd
Máš recht, o kilo jsem se seknul :-)
21. 2. 2013 19:02
Re: gtd
Trefil jsi ligu, to je hlavní. ;-) Kdybys dorovnal výbavu, tak si myslím, že budeš mít pravdu.
Avatar - SCHROJF
21. 2. 2013 09:44
KLASIKA
Som rad,ze ostalo calunenie ala piknikova deka...klasika :yes:
Rozbalit vlákno
11
Avatar - iudex
21. 2. 2013 10:10
Re: KLASIKA
Ja tomu károvanému poťahu á la babičkina pohovka nemôžem prísť na chuť a vôbec mi tento retroprvok do toho moderného interiéru nesedí. 8-s
21. 2. 2013 11:27
Re: KLASIKA
Kostičky normálně moc nemusím, ale pro mne je to příjemné zpestření. Podobné čalounění není vidět a Golf nemívá v interiéru mnoho výrazných prvků. Dává to interiéru trochu barvy.
Avatar - Emel
21. 2. 2013 16:43
Re: KLASIKA
Více barvy myslíš v té černo-šedo-bílé? No nevím, já bych dal přednost něčemu (čemukoli) jinému.
Avatar - white label
21. 2. 2013 16:55
Re: KLASIKA
Proti gustu...
Jasně, to "více barvy" (včetně červené) platí spíš pro GTI, než pro GTD. Minimálně si budeš moci připlatit za kůži, jaké budou další možnosti uvidíme.
Avatar - woody-alien
21. 2. 2013 23:23
Re: KLASIKA
Další možnost je kůže s "károvaným" čtvercem 4x4 cm uprostřed. >:D Mně se ovšem udržování té tradice/odkazu líbí. ;-)
Avatar - white label
21. 2. 2013 23:36
Re: KLASIKA
Golf GTI má "patent" na "kárované" čtverce, Renault zase pro změnu na 3D kosočtverce.
Takový "vydřený" (značkový) kosočtverec by vypadal uprostřed sedáku modelů RS hodně zajímavě... >:D
Avatar - woody-alien
22. 2. 2013 00:20
Re: KLASIKA
Pokud by byl opravdu 3D, dalo by se to i využít....něco na způsob "bažanta". Myslím, že zrovna v RS by to byla zajímavá "pičůra"... >:D
Avatar - white label
22. 2. 2013 00:24
Re: KLASIKA
U spolujezdce by se to mohlo (při ostré jízdě) uplatnit jako hranatá "mísa" pro odpadní emoce... >:-[]
21. 2. 2013 18:55
Re: KLASIKA
Jak píše WL, myslel jsem na GTI, kde je červená, protože pro něj je typické, byť diskutujeme pod GTD.
Avatar - šmoula nešika
21. 2. 2013 21:41
Re: KLASIKA
Jojo. Trochu jako košile nebo útěrka na nádobí, ale hlavně pěkná vzpomínka na stará GTIčka/GTDčka. Je to mimo voštinové mříšky s lakovaným chromem a pár dalšími detaily věc, jejíž absence udělala ze 3. a 4. generace GTI jen nachipovanou vrcholnou motorizaci a celý kult málem pohřbila... Proto mám tyto tradice moc rád.
21. 2. 2013 10:17
sportovný nafťák je nesmysl
oproti turbobeznínu nemůže mít nikdy lepší vlastnosti. Koupit takové auto, který je podstatně dražší než standardní golf a řešit spotřebu je fakt úchylný. To už můžou dělat GTLPG nebo GThybrid.
Rozbalit vlákno
45
21. 2. 2013 10:23
Re: sportovný nafťák je nesmysl
Tady jde víc než jen o spotřebu... Neboj se, u VW moc dobře vědí, co dělají ;-)
21. 2. 2013 10:52
Re: sportovný nafťák je nesmysl
Věřím, že si zákazníky najde ale spíš mi to přijde jako nějaká naftová móda. Kromě té spotřeby neznám jedinou výhodu turbonafty proti turbobenzínu.
21. 2. 2013 12:51
Re: sportovný nafťák je nesmysl
Jaké má výhody X6 oproti X5??? A přesto je X6 pro BMW zlatý důl... Prostě je spousta lidí,co jim je sympatičtější nafta a tak to kupují...
Avatar - WinDiesel
21. 2. 2013 13:03
Re: sportovný nafťák je nesmysl
Viděl bych to asi na 4:1 pro GTD v prodejích. Klidně to můžeš zpochybňovat, ale lidi to prostě chtějí.....
21. 2. 2013 13:12
Re: sportovný nafťák je nesmysl
GTI tvořilo v Německu myslím 12% prodejů, takže podle tebe bude GTD kolem 50%? :-)
21. 2. 2013 15:57
Re: sportovný nafťák je nesmysl
Jako imageovka se GTD bude dost kupovat ,ale myslím ,že v o trochu nižším poměru . V dnešní době určitá skupina lidí rádo zkouší i jiné než klasické nebo tradiční alternativy , zvlášt je to vidět na tom jak bodují karoserií tak trochu hybridní modely ,tak proč by si takový člověk měl pořizovat GTI ,když může mít podobné auto v dieselu ,které vůbec nemá zahanbující parametry. Oba dva motory jsou vhodné na každodenní ježdění ,nafta scie může mít nižší spotřebu ,ale v hot hatchi si člověk rád užije dynamickou jízdu a tam už je spotřeba i u dieslu všem jedno.
Avatar - CHerokee
21. 2. 2013 10:34
Re: sportovný nafťák je nesmysl
GTI není na denní ježdění. GTD jo. A sportovně střižených diesel aut je dneska hromada.
Avatar - Ham.
21. 2. 2013 11:38
Re: sportovný nafťák je nesmysl
Proč by GTI nebylo na denní ježdění? Když ponecháme stranou spotřebu ve které benzín vždy prohraje tak v GTI je v běžném tempu ještě sametovější svezení než s naftou.
Avatar - Tomas_2002
21. 2. 2013 12:11
Re: sportovný nafťák je nesmysl
Tak on ten rozdíl ve spotřebě bude propastnej. Jestli s GTD jezdit za 6 nebo s GTI za 10, to bude při každodenním používání hodně znát. Kdyby byl rozdíl třeba litr či dva tak neřeknu ani popel, ale tady to bude znát hodně. Fabia RS 1.9 TDi taky byla slušný auto - dalo se s tím svižně povozit a spotřeba byla do 6 litrů. Mě se tyhle rychlejší naftový auta docela zamlouvají...
Avatar - Ham.
21. 2. 2013 12:27
Re: sportovný nafťák je nesmysl
Proti naftě nic nemám, sám s ní jezdím. Je ale nesmysl říkat, že benzín není pro denní použití, z hlediska pohodlí je dokonce lepší (a samozřejmě rychlejší). A 2.0 TSI není žádný extrémní motor, v běžném provozu lze jezdit mezi 8-9 litry i v autě střední třídy, takže v Golfu to půjde také. Někdo 2litry za lepší svezení dá, někdo nedá.
Avatar - JDM
21. 2. 2013 13:17
Re: sportovný nafťák je nesmysl
a proč bych si kupoval dražší GT(d) a pak řešil dva litry ??? když budu chtít auto s písmenky GT budu chtít auto který tomu bude odpovídat jak jízdními vlastnostmi , výkonem vzhledem tak i spotřebou , GTD je prostě na míle vzdálený opravdovýmu GT nárazníky a tvrdší tlumiče nedělaj z auta sportťák ;-) takže je jasný že si to koupí lidi jen na parádu aby vypadali jako GTi ;-)
21. 2. 2013 13:35
Re: sportovný nafťák je nesmysl
tady si lidi koupí 1.2TSI a nalepí si na něj GTI... Jako bys je nepotkával každý den...
Avatar - white label
21. 2. 2013 13:38
Re: sportovný nafťák je nesmysl
A podobně uvažujících lidí je poměrně dost, nebo si snad myslíš, že se třeba taková aktuální 520d v eMpaketu špatně prodává? Vůbec ne, naopak... ;-)
Pořád lepší dávat tenhle optický "GTI-paket" na nejsilnější turbodiesel, než jej dávat i k zákl. motorizacím (viz vzpomínaná prémie).
Filosofie Golfu GTD má dlouholetou tradici a od začátku neměla ambice konkurovat GTIčku, nejen sportem, ale ani výkonem/dynamikou. U Golfu III byla dokonce verze GTD výkonově pod verzí GT s TDIčkem.
Myslím, že třetí písmeno v "GTD" říká jasně, co můžeš od vozu čekat, a to je dobře, rozhodně lépe, než u takového G4 (vůbec poprvé se to stalo u výročního dieselového G3 GTI), kdy VW lepil na "GTDéčka", nápis GTI. :no:
Naštěstí mu to hned v další generaci došlo a přestal s tím. :yes:
Avatar - woody-alien
21. 2. 2013 23:26
Re: sportovný nafťák je nesmysl
"Pořád lepší dávat tenhle optický "GTI-paket" na nejsilnější turbodiesel, než jej dávat i k zákl. motorizacím (viz vzpomínaná prémie)."

Jj, nevznikne tak trapná situace, kdy moje H1 nechá v oblaku zadními koly zvířeného prachu za sebou "emkovou" 3-er. >:-[]
Avatar - white label
21. 2. 2013 23:38
Re: sportovný nafťák je nesmysl
No, právě proto... ;-)
Avatar - Ham.
21. 2. 2013 18:37
Re: sportovný nafťák je nesmysl
Zkratka GT neznamená v žádném případě sporťák, ale pohodlný cesťák.
GTD je samozřejmě pomalejší než GTI, ale rozdíl to není nijak propastný. V jízdních vlastnostech při váze 1300 kg to také není žádná katastrofa (možná, že řada konkurentů má problém dostat se na tuto hmotnost v benalu). Pokud někdo nechce drtit okruhy se stopkami v ruce, tak v reálném životě GTI nijak dramaticky GTD neujede. A VW určitě bude využívat situace, že konkurence včetně prémie nemá na GTD v současnosti v naftě adekvátní odpověď vyjma 120d a 125d. Takže prodeje a hlavně marže na takových prodejích je to co žene VW nabízet takový model.
21. 2. 2013 20:04
Re: sportovný nafťák je nesmysl
Nenabízí Opel do Astry nějaký silnější diesel?
Avatar - white label
21. 2. 2013 21:28
Re: sportovný nafťák je nesmysl
Jj, kromě jednoturbového 2,0 CDTI 121kW i BiTurbo 143kW.
Avatar - Ham.
21. 2. 2013 21:51
Re: sportovný nafťák je nesmysl
Na obrněné transportéry jsem zapomněl :-) Odhaduji, že při své hmotnosti nedá stovku pod 8.
Avatar - white label
21. 2. 2013 21:57
Re: sportovný nafťák je nesmysl
Jasně, je těžká jaksviňa, ani těch 143kW(4000)/400Nm(1750-2500) jí na tohle GTD nestačí a hodnotou 0-100km/h nestačí ani na G6 GTD.
0-100km/h 8,4 s, max speed 226 km/h, 80-120km/h 7,4 s.
Avatar - woody-alien
21. 2. 2013 23:29
Re: sportovný nafťák je nesmysl
Nj, Opel se nejspíš hodlá prosadit v Iráku při dalším pokračování Pouštní bouře. ;-)
Avatar - white label
21. 2. 2013 23:41
Re: sportovný nafťák je nesmysl
Marketingové oddělení Opelu se brání faktem, že Opel chtěl proti konkurenci nasadit "těžké" kalibry úmyslně... :-O 8-s >:-[]
Avatar - woody-alien
22. 2. 2013 00:06
Re: sportovný nafťák je nesmysl
Aha, no nevím, podobně to zkoušel i Peugeot s 207. O 200 kg lepší auto. >:D
Avatar - white label
22. 2. 2013 00:10
Re: sportovný nafťák je nesmysl
Jistě, jak tvrdí i kluci od Maxim Turbulenc (píšící zde pod známým nickem MT): Hmotnost ničím nenahradíš, ani neokecáš... >:-[]
22. 2. 2013 11:22
Re: sportovný nafťák je nesmysl
>:-[]
Avatar - white label
22. 2. 2013 15:25
Re: sportovný nafťák je nesmysl
;-)
Avatar - white label
21. 2. 2013 12:53
Re: sportovný nafťák je nesmysl
"Svižná jízda" je velmi relativní pojem, např. při mých představách o ní na spotřebu do! 6 litrů klidně zapomeň, a to jak u G6 GTD, tak F1 RS.
Rozdíl spotřeby GTD a GTI bude velmi výrazně závislý právě na stylu jízdy, čím "svižnější" jízda, tím větší rozdíl a naopak. S G6 GTI se dá jezdit klidně do 7 litrů (na delší trasy), teda pokud máš lehkou nohu a dodržuješ přísně rychlostní limity.
21. 2. 2013 12:57
Re: sportovný nafťák je nesmysl
Avatar - white label
21. 2. 2013 13:22
Re: sportovný nafťák je nesmysl
Je to tak.
21. 2. 2013 11:42
Re: sportovný nafťák je nesmysl
Proč GTI není na denní ježdění ?
Avatar - CHerokee
21. 2. 2013 12:57
Re: sportovný nafťák je nesmysl
Denní ježdění = pro mě do práce. Bydlím na kraji Ostravy. A takový motor nedá a člověk na to i šlápne, jezdil bych za 10 litrů. Najezdím docela dost kilometrů a jestli jezdím za 6 nebo 10 je fakt rozdíl.
21. 2. 2013 17:52
Re: sportovný nafťák je nesmysl
Na denní ježdění je auto kategorie GTi naprosto v pohodě. Něčím obdobným (310PS) jezdím už roky do práce při spotřebě okolo 9 litrů. A spotřeba v tomto případě ani není tak o motoru a výkonu jako o řidiči, protože míst, kde lze takový výkon naplno využít déle než 10 sekund v kuse, je málo. A jinde stačí jet s bídou na čtvrt plynu, aby byl člověk bezpečně nejrychlejší.

A GTD je prostě jen "marketingový" sporťák, protože výkonem je tak na úrovni 15 let staré vrcholné turbobenzínové motorizace. V reálu je to jen vcelku svižné auto, ale nic extrémního. Viz. třeba současná motorizace 1.8TSi 132kW. A s tou také porovnejte reálnou spotřebu. Třeba u Okty II TDi RS vs. 1.8TSi 118kW, které jsou co do jízdních parametrů srovnatelné, jde o 6,55 vs. 8,22. Takže naprosto žádná hrůza.
22. 2. 2013 08:15
Re: sportovný nafťák je nesmysl
No jo, jenže pak je to o tom, co chceš a co jsi pro to ochoten obětovat. S GTD se o víkendu nesvezeš tak, jak s GTI. S GTI nebudeš jezdit dlouhodobě se spotřebou jako GTD. Vyber si, zákazníku. Neznamená to ale, že GTI není vhodné na denní ježdění. To, že ty nechceš platit spotřebu neznamená, že nejsou zákazníci, kteří tento kompromis akceptují.
Avatar - white label
21. 2. 2013 13:21
Re: sportovný nafťák je nesmysl
Golf GTI, že není na denní ježdění? Tak to potom (podle tebe) není na denní ježdění vhodný žádný hh.
Nevím totiž o žádném vhodnějších hh na denní ježdění, než je G6 GTI/R s adaptivním podvozkem.
Avatar - gld
21. 2. 2013 13:14
Re: sportovný nafťák je nesmysl
Stačí ignorovať PR kecy o "športovosti" podobných modelov a máš- silný dieslový hatch. To ľudia chcú a to budú kupovať..vo veľkom a napriek slušnej marži výrobcu superubermainstreamu. Samozrejme netreba zabúdať, že ani GTI nie je športové auto..ani VR6 nie je športové auto. S palivom horiacim pod kapotou to nemá nič spoločné.
21. 2. 2013 13:48
Re: sportovný nafťák je nesmysl
Jenže tohle má 380 krouťák. Dovedeš si představit ten zátah ;-)
21. 2. 2013 13:57
Re: sportovný nafťák je nesmysl
2,0 TFSI má také 380 Nm a to od 1800 do 5500. ;-) Dobře, v civilní verzi "jen" 350.
21. 2. 2013 14:16
Re: sportovný nafťák je nesmysl
A kratší převody. Takže pojede mnohem líp. :-)
Avatar - white label
21. 2. 2013 14:20
Re: sportovný nafťák je nesmysl
V "civilní" verzi mělo 350Nm zatím jen Audi, VW mělo 350Nm (ve vyšších ot.) v ostré verzi a v "civilní" verzi jen 280 Nm.
21. 2. 2013 14:45
Re: sportovný nafťák je nesmysl
Mk7 GTI by mělo mít 350. R pak 380.
Avatar - Kuban
21. 2. 2013 16:15
Re: sportovný nafťák je nesmysl
strašně rád říkám, srovnávat srovnatelné... Takže, s rozdílem koncepční metody - benzín vs nafta, musíš chtě nechtě ignorovat rozdíl otáček motoru, to jinak než silou nedohoníš, takže musíš mít rozdílné objemy.... Takže, k tomu abys mohl porovnávat, musíš mít motory stejně výkonné, nebo motory se stejnou spotřebou ;-)

a jsme najednou zase jinde....

Kromě toho, většina GTI má průběh krouťáku velmi dízlovitý, až tedy na to, že točí víc, což je výhoda pro zpřevodování!

proto se věčně směju, když někdo porovnává dvoulitra turbobenál s dvoulitrem turbodízlem >:D

objem prostě není MĚŘÍTKO.... tahle primitivní teorie platila vždy jen u jedné koncepce! Svého času nejrozšířenější benzín.
21. 2. 2013 18:49
Re: sportovný nafťák je nesmysl
? ryccardo vtipkoval: "Jenže tohle má 380 krouťák. Dovedeš si představit ten zátah." Jen jsem poukázal na to, že GTI, což je protějšek GTD, na tom nebude o moc hůř, takže tenhle argument v tomhle případě moc dobře nefunguje.
22. 2. 2013 08:20
Re: sportovný nafťák je nesmysl
já si nemyslím, že na tom bude GTI hůř. Jízdní výkony ani benzínu ani dieselu bych se nesnažil nijak dehonestovat jak se tu o to někteří snaží. Osobně si myslím, že obojí budou žihadla. ;-)
22. 2. 2013 11:31
Re: sportovný nafťák je nesmysl
Však jsem napsal "vtipkoval". :-)
Avatar - šmoula nešika
21. 2. 2013 21:49
Re: sportovný nafťák je nesmysl
A proč by to měl být nesmysl? WTCC, Dakar... tam je to samý diesel. Když se 2.0 TDI CR vytočí k omezovači, nenastane sice takový zátah jako u pé-déček, ale výkonu máš na normální ježdění dostatek. Zvuk je pak u 4500 otáček skoro srovnatelný s benzínem a zdaleka u studeného motoru nebudeš jezdit za 6 litrů... Tvoje obavy jsou přehnané.
Avatar - Katikakus
21. 2. 2013 10:20
Podivne razeni clanku
Rano tu byl tento clanek spolu s clanek o propousteni ve Volvu. Ted jsou tu dalsi dva nove ale zarazeny jsou az pod clanek o GTD. Bude tu zase viset cely tyden jako ten rozhovor s papalasem Skoda-Auto? V tom pripade byl mel byt zrejme oznacen jako placena reklama.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - CHerokee
21. 2. 2013 10:36
Re: Podivne razeni clanku
Já myslím, že je to spíše podle zájmu a důležitosti.
21. 2. 2013 10:59
Re: Podivne razeni clanku
Pořadí článků na HP může redakce měnit dle libosti, i to je novinkou (z naší strany velmi vítanou) v novém designu. Umíme si tak na "pěkném" místě v přehledu newsů podržet zajímavá témata, včera například Tatru nebo jízdní dojmy z Nisma. Pokud je článek v některé z top-pozic nahoře, není už ve výpisu newsů dole, kde by zabíral místo dalším zprávám.

Máme speciální nástroj pro sledování live čteností článků a snažíme se vycházet čtenářům vstříc a zajímavá témata držet na nejlepších místech.
Avatar - Katikakus
21. 2. 2013 11:26
Re: Podivne razeni clanku
OK, diky za vysvetleni.
Avatar - šmoula nešika
21. 2. 2013 21:52
Re: Podivne razeni clanku
No nevím, nutí mě to hrabat se při hledání méně čtených článků někde o den zpět.
Avatar - Ham.
21. 2. 2013 21:55
Re: Podivne razeni clanku
Je to jako v knihovně, ležáky se fedrují dozadu a o co je zájem tak je hned u vchodu. :-)
Avatar - woody-alien
21. 2. 2013 23:32
Re: Podivne razeni clanku
Jasný, Rosamunde Pilcher u vchodu a hned vedle mokrý hadry. ;-)
21. 2. 2013 10:21
Jen tak mimochodem...
...Golf VII dnes ve verzi Trendline a Comfortline zdražil na našem trhu o 10.000,- Kč a ve verzi Highline o 4.000,- Kč...

Jinak řečeno OIII získává body... Což byl asi i účel...
Rozbalit vlákno
8
Avatar - CHerokee
21. 2. 2013 10:37
Re: Jen tak mimochodem...
Octavie III si s Golfem nekonkurují. Jiné rozměry a technika - zadní víceprvková náprava a adaptivní regulace podvozku to auto posunují trochu jinam.
21. 2. 2013 10:56
Re: Jen tak mimochodem...
To není pravda, lidi si už docela kupují Golfa Varianta jako levnější alternativu vůči Octavii combi.
Avatar - CHerokee
21. 2. 2013 11:04
Re: Jen tak mimochodem...
Já nemluvil o stěhovácích, ty mě celkem nezajímají.
21. 2. 2013 11:33
Re: Jen tak mimochodem...
Adaptivní regulace podvozku u Octavie bude ještě letos ;-) Ty auta jsou prakticky shodná ;-)
21. 2. 2013 11:51
Re: Jen tak mimochodem...
Je to ověřené ?
21. 2. 2013 12:54
Re: Jen tak mimochodem...
Není. Stopro to určitě tvrdit nechci! Ale už jsem to slyšel z více stran ze Škody Auto. Samotná Škoda se o doplnění nabídky adaptivního podvozku zmiňuje nepřímo i oficiálně,takže je to jen otázka času. A jak říkám,slyšel jsem z více stran,že už s modelovým rokem 2014.
Avatar - CHerokee
21. 2. 2013 13:00
Re: Jen tak mimochodem...
To by pomohlo. Ale shodná nejsou. Nic proti škodovce. Ale VW prostě věnuje svému Golfu více...technologii i kvalitu. Platí to o všech generacích. Ale jinak jo časem oni to co je teď v Golfu dají do Octavie, ale to už Golfa zase posunou (GTD, GTI, 4x4 s GSG...)
21. 2. 2013 13:12
Re: Jen tak mimochodem...
OK.Dík za odpověď.
21. 2. 2013 10:54
dost nuda
dizaj Golfu je nudny, v tomto pripade sa im ale predny naraznik podaril, z predu auto vyzera fak dobre, ale zabije to ten nudny zadok, tomu niet pomoci...mozno keby tam dali nejaky difuzor trosku by to ozivi...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
21. 2. 2013 11:24
Re: dost nuda
ten packet tej nude jednoznacne pomohol ale je fakt ze zadok vyzera nadalej vcelku "bezne" ... niekedy ale menej moze byt viac.... wow efekt je sice fajn ale golf to nepotrebuje...
Avatar - white label
21. 2. 2013 13:15
Re: dost nuda
Tvé "umění", protiřečit si i v samotné jedné reakci, je "obdivuhodné"...
Avatar - white label
21. 2. 2013 11:26
Michale...
... ten pedál je kovový (kombinace s nerez kovem). V tom místě je zrovna tma, takže je ten pedál hodně tmavý, navíc koncern teď přechází na nový design kovových pedálů s větším podílem černé plochy (viz např. nová RS6), což bylo vidět už na studii G7 GTI. Co mě ovšem trochu překvapilo, je fakt, že použili k dsg klasický úzký brzdový pedál jako u manuálu, protože na studii GTI byl k dsg brzdový pedál široký, jako u GTI5/6.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
30
21. 2. 2013 11:34
Re: Michale...
A není to jen render? Na mne tak tedy působí. Může být jen chyba v modelu, stává se. Nevidím tam ani odkládací plochu.
21. 2. 2013 11:57
Re: Michale...
Jo jo, asi chyba v Matrixu.
Pořád lepší než tahle bota:
[odkaz]
Avatar - woody-alien
21. 2. 2013 12:27
Re: Michale...
Ale to není bota. PSA teď prodává auta o polovinu levněji a i k automatu přidávaj jeden pedál navíc...no nekup to. ;-) >:D
Avatar - white label
21. 2. 2013 12:33
Re: Michale...
To je úprava pro místní nostalgické "manuální kovboje", můžou mít automat a přitom nepřijdou o možnost šlapat dál na jejich milovaný třetí pedál. >:D ;-)
21. 2. 2013 12:37
Re: Michale...
No tak se ale pak nediv, že nový Golf bude mít podle renderů úzký pedál >:-[]
To vás "progresivní závodníky" VW jen připravuje na to, že v příští generaci už tam nebude vůbec a bude to brzdit samo. Však to je efektivnější, rychlejší a můžeš se soustředit na kroucení volantem. >:D
Avatar - white label
21. 2. 2013 12:41
Re: Michale...
Dyť ten úzký pedál je tam právě proto, aby se tam těm zájemcům o ten třetí pedál (i k dsg) vůbec vlezl.
;-)
Nebo by to taky mohl být francouzký polotovar dvojspojky, který zatím bez pomoci řidiče nezvládá rozjezdy, ale už se na tom pracuje... >:-[]
21. 2. 2013 12:44
Re: Michale...
Jo táák. >:D

No nic nejde napoprvé, u francouzské dvouspojky spíš očekávám jeden stupeň vpřed a šest stupňů vzad.
21. 2. 2013 18:21
Re: Michale...
To asi nebylo o dvojspojce v Cliu RS :-)
Avatar - white label
21. 2. 2013 18:32
Re: Michale...
Vzhledem k původnímu odkazu ke kterému píšeme těžko... ;-)
[odkaz]
Avatar - woody-alien
21. 2. 2013 23:34
Re: Michale...
>:D Pokrok nezastavíš.
Avatar - white label
21. 2. 2013 12:45
Re: Michale...
Je tam tma, takže těžko říct s tou plochou pro levou nohu.
Ano, může to být jen render, ale pak podle něj nemůže redakce soudit případný nutný doplatek za kovové pedály apod.
21. 2. 2013 12:58
Re: Michale...
Stačí ten pohled ven z okna. To není moc přirozené. Odraz v zrcátku také ne. Venkovní pohledy jak by smet, osvětlení a krajina působí uměle. Ono vůbec soudit dle obrázku... klidně by se mohlo stát, že kovové pedály v nabídce příplatků vůbec nebudou. Zdravím do Mnichova. ;-)
21. 2. 2013 13:10
Re: Michale...
Jinak nasvícené je to tak, že si myslím, že by kousek z odkládací plochy měl být vidět (je vidět okraj koberečku). Je to přeci jen z části lesklý kov.
Avatar - SCHROJF
21. 2. 2013 11:48
Re: Michale...
Podla mna je na fotke skor v tej tme vidiet kovovy naslap na lavej strane ako pedal...davat uzky pedal spolu s DSGeckom podla mna nema ziadny vyznam!
Avatar - white label
21. 2. 2013 12:29
Re: Michale...
Nášlap vypadá jinak, než pedál:
[odkaz]
Nerozšířený "neautomatový" brzdový pedál používá u sportovnějších verzí s "automatem" třeba BMW.
[odkaz]
21. 2. 2013 12:32
Re: Michale...
Hlavně se mi líbí akcelerátor. Taková úzká nudlička. :-)
21. 2. 2013 14:38
Re: Michale...
Asi nové pedály zde: [odkaz]
Avatar - white label
21. 2. 2013 15:56
Re: Michale...
Tak tohle vypadá na render zcela určitě...
21. 2. 2013 18:07
Re: Michale...
Také bych řekl.
Avatar - Leg
21. 2. 2013 15:46
Re: Michale...
Tiež ma zarazilo to s tým pedálom. BTW zaujímalo by ma, prečo BMW podobné "športové" gumeno/kovové pedále ignoruje a aj do emiek dávajú klasické "gumáky".

BTW, mám pocit, že pár rokov dozadu sa šuškalo, že GTDéčko moc nefrčí a že už v siedmej generácii nebude, resp. bude ako v prípade 5. generácie vo forme GT TDI, čo by podľa mňa trochu lepšie vystihovalo charakter tohto auta :-)
Avatar - white label
21. 2. 2013 16:10
Re: Michale...
To mě u BMW taky (dlouhodoběji) štve. Gumo-kovové pedály nedostaneš nejen k M-paketu, ale ani přímo k eMku a ty jejich gumáky vypadají fakt hrozně lacině, jak pěst na oko. U Audi je dostaneš aspoň k RS modelům a tak si je můžeš objednat jako náhradní díl a použít i v běžnějších verzích (S a A).
Sám mám kryty pedálů a odkládací plochu na levou nohu z RS6 v A6 Allroadu.

Pokud se znači vrcholný diesel jako GTD (nikoli jako GTI), nevidím v tom problém. V čem je jednodušší a tradičnější označení Golfu GTD zásadněji "sportovnější", než označení GT TDI?
Avatar - Leg
21. 2. 2013 16:35
Re: Michale...
Myslel som samozrejme "pravé" emká a zaujímalo by ma hlavne, či existuje nejaký praktický dôvod (možno sú celogumené/plastové pedále ergonomickejšie ako ozdobné kovovo-gumové) Nejak mi totiž nejde do hlavy, že by v kabínach, ktoré sú inak dotiahnuté do posledného detailu ignorovali takú relatívne zásadnú vec, ako pedále, zvlášť, ak odkladacie miesto na ľavú nohu majú "ošéfovanú", aj keď s pomocou pomerne veľkej gumovej plochy. Inak osobne ma tieto pedále moc neiritujú, ak sú čisté tak nebijú do očí. Konieckoncov, ak by bolo treba, v ponuke BMW Performance sa niečo nájde :-)
...
Zle som sa vyjadril, mal to byť Golf GT (nie GT TDI), v podstate by sa zaradil o stupeň pod GTI (a nie de fakto na jeho úroveň) kam aj podľa mňa svojimi schopnosťami aj výkonmi patrí. Ale to je jedno, skôr ma vzhľadom na povesti prekvapilo, že GTD vôbec bude :-)
Avatar - white label
21. 2. 2013 17:01
Re: Michale...
O tom, že nebude GTD se mluvilo už mnohem, mnohem dřív. A taky že nakonec skutečně celé dvě generace (4. a 5.) nebylo. Vrátilo se až s 6.g. a relativně úspěšně, takže zřejmě nebyl důvod v tom dál nepokračovat.
Avatar - woody-alien
21. 2. 2013 23:37
Re: Michale...
Tak pedály máš sice gumový i se šestiválcem, ale zas tam máš ty super tlačítka na volantu. Obzvlášť tu "Orionku" ti závidím. Do Fordů dávaj jenom "Milku".... ;-) >:D
Avatar - white label
21. 2. 2013 23:54
Re: Michale...
Já nemám v autě ani olomouckou "Zorku"... :-( >:-[]
Avatar - woody-alien
22. 2. 2013 09:19
Re: Michale...
Njn, hezká auta se prostě nepotřebujou "podbízet" čokoládou... ;-)
Avatar - Leg
22. 2. 2013 15:40
Re: Michale...
Máš pravdu, preto sa Fordy neobmedzujú len na tlačítka na volante ale majú rovno celú prístrojovku v tvare roztápajúcej sa čokolády. >:D
Avatar - woody-alien
22. 2. 2013 18:40
Re: Michale...
Legacy, souhlasím. Ty nové Fordy jdou prostě do krásy až natolik, že čokoládou zaplavujou interiér. >:D Mondeu stačí právě ta jedna Milka...
Avatar - šmoula nešika
21. 2. 2013 21:54
Re: Michale...
Taky jsem si toho všim. Měl jsem radši staré pedály. Stejně jako sklopný klíček...
21. 2. 2013 11:46
nahovno
Nie som rozhodne zarity fanusik VW, hlavne nie co sa tyka dizajnu,ale tato 7. generacia je jednoducho HNUS.
Doma mam 4. golfa a aj ked uvazujem nad novym autom, mam rad jeho nesrtelny stale oblubeny dizajn a tiez mam docinenia s 6. GTD...obe su ovela krajsie a hlavne maju pekny nevtieravy dizajn, narozdiel od G7.

Je mi jasne, ze dizajn sa musi niekam uberat a vyvijat, ale pre mna osobne znamena prechod na G7 krok dozadu...a to sa snazim uvazovat objektivne.

A este co sa tyka tej kazdodennej pouzitelnosti - nevidim v tom ziaden problem... akoby mensia O2 RSka a lahsie sa s tym parkuje...hlavne ak je vo vybave zadna kamera.

Mimochodom G6 GTD ma vyborny podvozok vhodny aj do Bratislavy atoje uz k..rva co povedat.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - 3_diamanty
21. 2. 2013 12:28
Re: nahovno
som rad ze aj fanda vw prizna ze dizajn vw stoji za * :yes:

ja to tvrdim uz davno ;-)

z novych vw je polo este ok... da sa na neho pozerat... ale zrudicky ako golf jetta passat up a pod... to je skutocne velke susto na mna ;-)
Avatar - Choochoo
21. 2. 2013 12:42
Re: nahovno
Kdybych mel volit mezi designem 4 a 7, tak jednoznacne 7 ;-)
Mam rad ostre hrany
Avatar - Ham.
21. 2. 2013 12:59
Re: nahovno
Jednoznačně 4, to byl perfektní hranař, 7g je bublifuk >:-[]
[odkaz]
Avatar - CHerokee
21. 2. 2013 13:05
Re: nahovno
Za mě tato poslední generace. A GTD vypadá hodně našlapaně i zvenku, což u Golfa není zvykem.
Avatar - Ham.
21. 2. 2013 13:26
Re: nahovno
ještě se podívej na odkaz v předchozím příspěvku >:D >:D
Avatar - Choochoo
21. 2. 2013 16:16
Re: nahovno
7G byla uplne mimo, ale jen v 5dv, pac se chteli zavdecit rodinam. 3dv. bylo dosti povedene
[odkaz]
21. 2. 2013 17:05
Re: nahovno
Jistě, proto se mu říkalo "rychlej knedlík" >:D
Avatar - šmoula nešika
21. 2. 2013 21:58
Re: nahovno
Čtyřkový golf se mi líbí. Co se týče základních verzí, víc mému oku lahodí sedmičku. U GTI/GTD to mám naopak.
Avatar - white label
21. 2. 2013 22:02
Re: nahovno
U G4 žádný GTD nebyl a verze GTI se opticky lišila prakticky jen designem kol a nápisem GTI... Opticky se více odlišovalo až výročně ediční GTI a R32.
Avatar - šmoula nešika
22. 2. 2013 14:05
Re: nahovno
Myslel jsem 6. a 7. generaci.
21. 2. 2013 13:06
GT?
Oni pro 7-čkovou radu přislíbili verzi GT? To by moc potěšili, přeci jen mezi TSI 1.4 103 kW a GTI je velká díra.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "SR20"
21. 2. 2013 13:33
Ma to zmysel.
Ma to zmysel, len si treba uvedomit, ze to nie je sportove auto. Nieco ako Octavia RS, teda skor do sportova ladeny druh vybavy na bezne vozenie. S velkym rocnym najazdom nevidim problem.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
21. 2. 2013 13:50
Re: Ma to zmysel.
Ano, souhlas...
Avatar - woody-alien
21. 2. 2013 23:38
Re: Ma to zmysel.
:yes: Ty sem nějak nepasuješ.... ;-)
21. 2. 2013 13:42
RANAŘ
Ceněná verze. Elita mezi kompaktními naftovými kovboji. Není totiž dilema zda naftu nebo benzín, je než dilema, zda... naftu nebo benzín. A to o to více, oč je nafta frekventovanější motorizací na silnicích. Přitom je nutno vědět, že ta horní nafta bude jistě skvostná. Kroutící moment na tak lehkém autě ti při akceleraci udělá snad na uších dvojitou námořnickou smyčku. A pak... v jízdě je vždy nejdůležitější jen dlouhej táhlej. Zatáčky umí kdejakej moula, auto, to se pozná jen v přímce. A pokud už jsi někdy někoho v tom dlouhým táhlým pokořil (jasně, ležérně, jakoby mi-mo-cho-dem) pak víš o čem píšu.

A tedy není důvod kritizovat VW za to, že stvořil naftového kompaktního mainstreamového (vím, supermainstream) boha. A to je pravda.

Samozřejmě, že klasickej eurodrzek jede přeplňovanou benzínovou dvojku. No... teď už jde jenom o to, co jedeš ty... 8-s ;-)

P.S. Karoserie skvostná, akcentuji především záď, neboť ta ti zařízne tanga snad až ke kostrči - elegance která bere dech. No a pak káro... ovšem nejen ono, zde jde především o přístrojovku, o volant, o... pocit za ním. A to sedí, co?

Tak vzpomeň, až ti nějakej ostřejší jezdec v GTD zařízne u vás za vsí v dlouhém táhlém kšandu. Já jen, aby sis slzama nepokropil splasklej poklopec...

BRAVWO BRAVWO BRAVWO :yes: :yes: :-!
Rozbalit vlákno
14
21. 2. 2013 14:20
Re: RANAŘ
"Zatáčky umí kdejakej moula, auto, to se pozná jen v přímce."
Že je to jen vtip? :-)
21. 2. 2013 14:29
Re: RANAŘ
Není to vtip, je to pravda silnic. Auto poznáš jen v přímce, tam jede na svých sto procent a ty jako řidič na svých dejme tomu třicet. Ovšem v zatáčkách, tam jedeš ty na svých sto procent, avšak auto na... deseti procentech... >:D A to je dokonalá pravda silnic.

Uznávám ovšem, že diskusní okruhové postoje jsou s tímhle v příkrém rozporu >:-[] ;-)
Avatar - Ozzman
21. 2. 2013 14:53
Re: RANAŘ
To máš sice pravdu, ale neni doménou právě tohoto malého silného hatchbacku ta zatáčkovitá trať? Kde "eurodrzek" ujede daleko silnějším autům na které v přímce nemá?:D
21. 2. 2013 14:58
Re: RANAŘ
Samozřejmě, že ano. Ovšem vyžaduje to jistou (podstatnou) skutečnost - jezdce. Nenech se unášet na vlně diskusních prezentací, vycházej z toho, že řídit auto umí tak dva tři lidi ze sta... Tedy, umí-li někdo řídit, je to v zatáčkách samozřejmě balada, ovšem lidi většinou neumí ani jezdit... rovně >:D natožpak do zatáček.

A tedy věř, že v reálu, v silničním reálu platí stará dobrá zásada - vše rozhoduje dlouhej táhlej ;-) Tam se totiž nemáš na co vymluvit...
Avatar - Ozzman
21. 2. 2013 15:02
Re: RANAŘ
Já ti rozumím :-) Jen to pravé ořechové pro Hotchhatch ( tak a ted dostanu od někoho možná po tlamě, protože sem si tak dovolil označit naftový Golf :D) jsou zatáčky :-) Neberu v potaz jakej jouda si to koupí a kdy to omotá o strom >:D
21. 2. 2013 15:34
Re: RANAŘ
"řídit auto umí tak dva tři lidi ze sta..." x "Zatáčky umí kdejakej moula" :-)
21. 2. 2013 15:41
Re: RANAŘ
Neporovnávej neporovnatelné... :-)
Avatar - Kuban
21. 2. 2013 16:26
Re: RANAŘ
neřeš ;-) se stane >:D
21. 2. 2013 16:56
Re: RANAŘ
Kdybys tak uměl rychleji myslet, než psát.
Nebo psát pomaleji, než myslíš :-)

Ta věta je jasná jak facka, ale musíš mít fakt najeto, abys ji normálně, zlehka, vdechnul a ani tě nezalechtala - maximálně tak vzpomínkama na sebe sama...
21. 2. 2013 17:30
Re: RANAŘ
Občas myslím tak rychle, že ani klávesnice nestíhá. >:-[]
Jestli GTI plánuje o jarňákách výlet do Santa Pod, jeho boj. Já s tím nic nenadělám.

Jinak mezi těmi větami logický rozpor není...ale dobře víš, co jsem měl na mysli.
Anebo víš co, vysvětli mi to polopatě. Jako někomu, kdo s četbou skončil u Mateřídoušky.
21. 2. 2013 17:49
Re: RANAŘ
Realita (řídit auto umí tak dva tři lidi ze sta) x Diskuse (Zatáčky umí kdejakej moula).

A s tou Mateřídouškou to zas tak nepřeháněj, já tě nemám za pako :-)
Avatar - Emel
21. 2. 2013 17:56
Re: RANAŘ
Pokud ti jde o ježdění v přímce, pak by tě nakonec přece jen mohl zaujmout ten Megane GT... v té přímce by to na GTD mělo stačit.
22. 2. 2013 17:05
Re: RANAŘ
" A pak... v jízdě je vždy nejdůležitější jen dlouhej táhlej. Zatáčky umí kdejakej moula, auto, to se pozná jen v přímce. A pokud už jsi někdy někoho v tom dlouhým táhlým pokořil (jasně, ležérně, jakoby mi-mo-cho-dem) pak víš o čem píšu. "

Zatáčky umí kdejakej moula? >:D Víš že tě respektuju jako zasloužilýho poétu, ale nepiš prosím tyhle blbosti. Dlouhej táhlej v dýzku umí kdejakej moula, zatáčky ne. ;-)
21. 2. 2013 15:12
DEJME SI KONTRA
Nejde jinak, než si dát kontra...

[odkaz] 8-s 8-s >:D
[odkaz] >:-[]

Jo, pravda, jak známo, je v tomto případě zde:
[odkaz]

BRAVWO BRAVWO BRAVWO :yes: :-!
Rozbalit vlákno
21
21. 2. 2013 15:26
Re: DEJME SI KONTRA
Jedno se musí nechat, fotky jsi dal správný. Neboť Megoše uvidí majitel GTI jedině zezadu - a je jedno jestli v táhlym, krátky, prudkym, pozvolnym nebo třeba v zákrutě. :-!
Avatar - white label
21. 2. 2013 15:58
Re: DEJME SI KONTRA
Zatímco toho Golfa GTD dal naopak zepředu, že... :-O :*) >:D
[odkaz]
21. 2. 2013 16:31
Re: DEJME SI KONTRA
To je jen ze soucitu, aby se němečtí traktoristi necítili tak blbě. Taky kdo se má na ty plastový fousy na předním nárazníku dívat. >:-[]
Avatar - white label
21. 2. 2013 16:57
Re: DEJME SI KONTRA
Zatímco třeba ten "Megoš" má nárazníky z kalené oceli... ;-)
21. 2. 2013 17:25
Re: DEJME SI KONTRA
Tohle se dělalo na základce - "to okno jsem sice rozbil, ale támhle Tonda rozbil dvě a ještě Máše zvedal sukni". ;-)
Avatar - white label
22. 2. 2013 00:01
Re: DEJME SI KONTRA
Viděno touto logikou, bych tvůj příspěvek podobně viděl, jako když ukazuješ na někoho, že je špatně oholen a přitom máš sám rozepnutý poklopec... >:-[] ;-)
22. 2. 2013 10:36
Re: DEJME SI KONTRA
Co naděláš, holit nemám co tak aspoň předvádím obsah poklopce. >:-[]
Avatar - woody-alien
21. 2. 2013 23:51
Re: DEJME SI KONTRA
Tak tady to měl GTI docela snadné, MRS tedy i podle mého názoru bůhvíjak dobře nevypadá. A u toho GTD mě ty "fousy" taky trochu mrzí, že by ještě následek minulé "spolupráce" se Suzuki a podobná zhůvěřilost u SS ? ;-)
Avatar - white label
21. 2. 2013 23:57
Re: DEJME SI KONTRA
Chce to jen správně vybrat barvu (Carbon Steel Grey Metallic) a žádné "fousy" už neuvidíš... :-)
Avatar - woody-alien
22. 2. 2013 00:03
Re: DEJME SI KONTRA
Pravda, ale zrovna u mé oblíbené barvy na SS (bílá perleť) je to jak pěst na vwoko. ;-\
Avatar - white label
22. 2. 2013 00:07
Re: DEJME SI KONTRA
Ale to přece není SS, ale jen HH... >:-[]
Avatar - woody-alien
22. 2. 2013 00:10
Re: DEJME SI KONTRA
No tak to vidíš, stačí silná nafta a už ani nerozeznám kategorie.... ;-\ >:D
Avatar - white label
22. 2. 2013 00:12
Re: DEJME SI KONTRA
Jj, "Stačí Silná" nafta a je z toho SS. >:-[]
21. 2. 2013 15:27
Re: DEJME SI KONTRA
Hezký, srovnáváš auto, který existuje zatím jen na fotkách z Photoshopu s autem, co už 5 let jezdí. A zatímco s Meganem RS je zábava, s GTD bude dost nuda. Ve srovnání těchto dvou aut. Mimochodem, s tím porovnání zadků těch aut jsi tomu dal korunu. Fakt německej fešák... Ten zadek Němci modelovali s trojkou pod kůží, ne??? >:D
21. 2. 2013 17:02
Re: DEJME SI KONTRA
Te seš ještě tvrdší veka - GTD existuje jen na fotkách z Photoshopu a ty už víš, že s ním bude nuda >:D

A ještě si přisadím: Za těch pár měsíců, co se tady pohybuješ, už jsi tu vypsal pár aut, která "si pudeš za pár dní projet" a pak je "další rok natuty koupíš". A já vsadím klíčenku se znakem BMW a podpisem Bertoňáka, že každé z těch tvejch tutovek to tohle GéTéDéčko nandá jak v dlouhym táhlym, tak v zatáčkách, způsobem, ze kterýho se budeš léčit strejdovou slivkou až do dalších Vánoc.
21. 2. 2013 18:21
Re: DEJME SI KONTRA
Já psal, jak si něco za rok na tuty koupím? Můžeš mi to najít? Jediný, do čeho půjdu, je Megane Grandtour 1,6 dCi na podzim. Ty zbylé mi, prosím, vypiš. Nebo najdi. Děkuju. A že jsem těch aut měl na víkend hodně, to ti můžu doložit i fotkama s celou rodinkou. Já ty možnosti a známý mám. A Jestli umíš číst, jako že zatím jsi to asi nedokázal, tak jsem psal, že ve srovnání s Meganem RS bude GTD nuda. Což ti asi potvrdí každej, kdo kdy řídil nějakej HH. Mimochodem, na rozdíl od tebe jsem si s tím Meganem RS krásně vyhrál. Takže klid a zkus líp číst.
Avatar - white label
21. 2. 2013 18:36
Re: DEJME SI KONTRA
Ale co má společnéh Golf GTD s Meganem RS??? Ke GTD můžeš postavit leda tak nějakého dieselového Megana GT. A napadlo by tě podobně nesmyslně srovnávat třeba Golfa R s dieselovým Meganem GT? Asi těžko,co... ;-)
21. 2. 2013 18:48
Re: DEJME SI KONTRA
Já nebyl první, kdo sem hodil srovnání. To jen pro pořádek. Jen jsem pak napsal, že z těch dvou aut bude s GTD nuda. A dodal jsem, ve srovnání s MRS... Megane GT v naftě? Nevím, co tím myslíš, ale jestli Megane GT220, je to benzín a kombík k tomu. A je to opravdu naladěný na rychlý cestování, ne sprinty z nuly na sto. Označení GT nesla laguna GT 2,0 dCi 131 kW. A věř, že s 4controlem by tomu golfu právě v těch zatáčkách, ve kterých umí jezdit každej blbec (???), lehce ujela. Ten 4control dělá divy.
21. 2. 2013 18:56
Re: DEJME SI KONTRA
Mégane GT - u nás jen kombík, na Západě i hatchback - měl i motor 2.0dCi 118 kW. Testovali ho i tady na ACZ. Jezdí jich docela dost. :-)

[odkaz]
Avatar - white label
21. 2. 2013 18:58
Re: DEJME SI KONTRA
Jenže GTI srovnával pouze design, který bude u GTI téměř shodný, kdežto ty srovnáváš charakter G GTD s MRS.

[odkaz]

Lagunu ( ze střední třídy) bych sem vůbec nepletl, tu zase můžeš podobně postavit třeba proti Passatu R36. :-)
Avatar - Ozzman
21. 2. 2013 15:39
Re: DEJME SI KONTRA
Za mě tady Megáne Bravo! :-) Akorát silně nepraktické pro mé potřeby:D
21. 2. 2013 16:02
GTD vs GTI
Ti, co vyznávaj tradici a v žádném případě nedají dopustit na benzín nebo by postrádali zvuk benzínového motoru ,tak samozřejmě půjdou do GTI.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ada je zase tady
23. 2. 2013 21:33
Re: GTD vs GTI
Pokud tě okouzluje zvuk benzínového motoru, zapni si vysavač ;-)
21. 2. 2013 17:03
Novinka ve výbavě Golfu
Vanička na kapající olej z motoru bude ve standartní výbavě :-) Bravo Ranař >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - PeterLuk
21. 2. 2013 17:05
Dizajn
Popravde, mne sa to páči. Najkrajším GT Golfom bola 5ka GTI, pretože každý na prvý pohľad vedel, že je to GTI, vyzeralo športovo a agresívne. Teraz má dôstojného nástupcu (vzhľadovo).

Za odlíšenie od klasického Golfu :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
21. 2. 2013 19:25
Re: Dizajn
suhlas aj mne sa 5kovy GTI golf paci najviac... a aj samotny 5kovy golf sa mi zda najvydarenejsi golfik :yes:
21. 2. 2013 18:00
Vzhledem ke kvalitám našich silnic
verze Czech - Golf GT na měchách :-(
Rozbalit vlákno
13
Avatar - white label
21. 2. 2013 19:08
Re: Vzhledem ke kvalitám našich silnic
Adaptivní podvozek Golfu 6 GTI/GTD fungoval (v poloze komfort) skvělě i s 18" koly, takže no problem ani na českém povrchu. ;-)
21. 2. 2013 19:24
Re: Vzhledem ke kvalitám našich silnic
Je otázkou co si kdo představuje pod pojmem "skvěle"..
Avatar - white label
21. 2. 2013 19:31
Re: Vzhledem ke kvalitám našich silnic
Prostě na 18" kolech (225/40) je v poloze "comfort", komfort podvozku srovnatelný jako při kolech 16" velkých se sériovým "pevným" sportovním podvozkem, což myslím skvělé je...
Avatar - woody-alien
21. 2. 2013 23:47
Re: Vzhledem ke kvalitám našich silnic
Pokud to tak je, tak si to "skvělé" rozhodně zaslouží... :yes:
Avatar - white label
21. 2. 2013 23:51
Re: Vzhledem ke kvalitám našich silnic
Tak už letos konečně dojeď, ať ti to můžu předvést přímo v provozu. No, možná 16,5"... >:D
Avatar - woody-alien
22. 2. 2013 00:01
Re: Vzhledem ke kvalitám našich silnic
Já myslím, že to nebudu stačit vnímat... >:D A máš připravenou tu plachtu ? ;-) Termín je jasnej, přece nepojedu na zimákách, už tak mám z ostudy kabát.... >:-[]
Avatar - white label
22. 2. 2013 00:06
Re: Vzhledem ke kvalitám našich silnic
No co plachtu, přece nemáš hezčí auto, než já, nebo snad chceš přijet rovnou H1ičkou... >:D
Avatar - woody-alien
22. 2. 2013 00:09
Re: Vzhledem ke kvalitám našich silnic
To bych ti neudělal, takhle tě znectít přímo před rodáky. >:-[]
Avatar - white label
22. 2. 2013 00:20
Re: Vzhledem ke kvalitám našich silnic
Jasně, hlavně nejezdi s větším autem, než mám já, to bych nedal...
A když přijedeš s Mondeem, tak ti snadno sjednám respekt tím, že místním zahlásím, že jinak běžně jezdíš (jako Arnold) Há1ičkou. >:-[]
22. 2. 2013 08:28
Re: Vzhledem ke kvalitám našich silnic
Při tom, co se tam u Vás někdy po náměstí pohybuje by ani ta H1čka nemusela udělat moc dojem. Na druhou stranu motat se tam s H1čkou by určitě přitáhlo pozornost. >:D
Avatar - white label
22. 2. 2013 10:45
Re: Vzhledem ke kvalitám našich silnic
Mrkni do profilu woodyho na jeho "Hu... H1". ;-)
23. 2. 2013 09:55
Re: Vzhledem ke kvalitám našich silnic
Takhle bráno určitě :-)
Jenže, nemám sice zkušenost se sportovním podvozkem v Golfu, ale pokud je to podobné jako sportovní podvozek v Audi, pak ani já to nepovažuju za auto na příjemný ježdění u nás. Skvělé je prostě relativní.
23. 2. 2013 12:52
Re: Vzhledem ke kvalitám našich silnic
Kdy jsi naposledy viděl Audi se sportovním podvozkem na 16"? Pro mne je to tedy zvláštní kombinace.
Avatar - Lucaslegend
21. 2. 2013 19:06
krutak
Hm ma to 379 krutak , 6 rychlosti a celkom lahke auto ....cakal by som zrychlenie pod 7 sekund .....vidiet ze vysoky krutak je precenovany...nestaci to...koniky chybaju...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
21. 2. 2013 19:11
Re: krutak
Hodnotu 0-100km/h logicky nerozhoduje krouťák, ale (kromě hmotnosti) spíš výkon, trakce a převodovka/převody...
Krouťák mívá větší "váhu" u pružného zrychlení...
22. 2. 2013 23:22
Re: krutak
Výkon nebo krouťák - jedná se o 2 zcela závislé veličiny. A pro zrychlení je rozhodující výkon, který jsem schopen při dané rychlosti poslat na kola. A je jedno, jestli ho tam dostanu "přes" vysoký krouťák (nafta) nebo naopak přes vysoké otáčky, i když je krouťák nízký (benzín).
22. 2. 2013 15:25
GTD má svoje kouzlo,
které jsem objevil na společné projížďce zdánlivě nesouměřitelných vozů:
BMW 1 M Coupé, VW GTI a GTD
Když jsme po 2 hodinách ježdění zastavili u benzínky, tak řidič GTD vylezl ven jen proto, aby se šel podívat na pěknou obsluhu v občerstvení... Já vím, že mi tady teď asi oprávněně napíšete, že když nemáš na benzin, tak nikam nejezdi, ale to mi přesto nebrání, abych napsal, že GTD svoje kouzlo opravdu má - je to nesmírně efektivní stroj :-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - white label
22. 2. 2013 15:29
Re: GTD má svoje kouzlo,
Souhlas...
22. 2. 2013 23:29
Re: GTD má svoje kouzlo,
A teď ještě tu efektivitu porovnejte s poskytovaným top výkonem a svezením (fun factor). Protože asi sám uznáte, že co do dynamiky je svezení s GTD a 125kW vs. 1M a 250kW rozdíl 2 tříd.
Avatar - Ada je zase tady
23. 2. 2013 21:30
Re: GTD má svoje kouzlo,
To je pravda. Svezení s dieselem pod kapotou je potěšení, naopak s líným benzínovým motorem bez zátahu to je opravdové trápení :no:
25. 2. 2013 10:14
Re: GTD má svoje kouzlo,
Pokud jde o jízdu v běžném silničním provozu, tak tam ten top výkon vozu 1M jde využít velice málo, v podstatě při použití šédé kůry mozkové vůbec. A tím úměrně klesá i jeho fun factor.... Zato vysoká spotřeba (ve srovnání s GTD) je přítomna trvale.
Ano, ty vozy jsou nesouměřitelné, což jsem taky napsal. O tom ale můj příspěvek nebyl, chtěl jsem jen ukázat, že GTD je stále ještě dost rychlé a zábavné na to, jak hodně je efektivní - nic víc, nic méně...
Avatar - Ada je zase tady
23. 2. 2013 21:27
Sportujeme s naftou
Sám tenhle nadpis je nesmyslný. S autem se nesportuje, ale dopravuje z místa A do místa B.

Kdo chce sportovat, nechť si vezme běžky, nebo jízdní kolo a vyrazí do hor.

Jinak nechápu, jaký jiný motor, než dieselový, by měl být pod kapotou VW Golf. :yes:
Rozbalit vlákno
1
25. 2. 2013 10:16
Re: Sportujeme s naftou
A jak bys vysvětlil slovní spojení SPORTOVNÍ VŮZ ???
>:D