Prodej vozů automobilové skupiny Volkswagen Group v březnu mírně klesl, za celé první čtvrtletí ale v meziročním srovnání stoupl o 0,8 procenta na 2,51 milionu.
Já jsem se teď schválně podíval na webové stránky sport.cz
14 z patnácti článků tam jsou o českém sportu, o vítězstvích a prohrách českých sportovců, jsou tam rozhovory s trenéry apod.
Už to tak bude, že je nám Škoda tak blízká (geograficky, historicky atd), že se o ní na českém serveru bude psát asi nejvíc. Někdy je to přehnané, ale osobně mi to nějak tak nevadí. Ostatně pro skutečně velké procento čechů je hospodaření VW velice podstatné z hlediska jejich příjmů. A ty peníze, které přinese Franta Vomáčka z Aše a Jaroslova Vokurková z Karviné domů, jim poslal na účet hádej kdo? No přece ten námi nenáviděný a neustále zatracovaný koncern VW. Někdo v Německu musel dát zelenou tomu, že tito dva fiktivní lidé se budou mít docela dobře.
Nedávno tady byl každý druhý článek a každý třetí test o Lexusu. Vadilo to?
Já to prostě vidím jako horlivost nějakého nového chlapíka, který nastoupil do mkt oddělení. Prostě najednou byly Lexy všude vidět. Taky jsem to poznal, když jsem ještě dělal pro NEC a chtěl jsem vystrnadit konkurenční Eizo v oblasti grafických a lékařských monitorů. ;-)
Jenze tenhle kundaj,hnujdaj..kdyz pominu,ze proda za rok kolem 5milionu aut..je v CR docela vyznamnej investor a zamestnavatel nekolika tisic ceskejch lidi..:-)Nic proti skodofce,vw..ale tez bych si rad precetl i neco o novinkach,planech atd prave z tech Nosovic nebo Kolina atd.Ale treba toho chci moc,no..:-P
Nemyslím, v bance jsem měl na starosti "automotive" a VW je rozlezlé opravdu všude. Třeba u Aše se dělá vyhřívání sedadel pro Audi (oddělená část továrny, použitý materiál Wolfram) i pro ostatní značky koncernu (normální provozy, normální materiály).
To má überkoncern veřejně přiznat, že se jim jeden z potomků vůbec nevyvedl? ;-) Myslím, že díky posledním krokům by se i Seat mohl dlouhodobě srovnat.
Seat ať se srovná, proti tomu nic nemám. Ale jeden z nejlepších potomků, co vykazuje nejlepší poměrový ukazatel ROA, je snad za svůj úspěch brán na hůl?
Co si pamatuji, hlavním problémem bylo, že investovali pěkný balík do modernizace a zvýšení kapacity hlavní továrny akorát před poklesem poptávky. Takže Seat měl nejmodernější továrnu skupiny a zahálela. To je hodně špatné. A podle mne jim vůbec nepomohlo, že původní koncepci Toleda převzala Škoda, protože Toledo se od té doby potácelo, zatímco Octavia byla úspěšná. Z mého pohledu byly slabinou Seatů interiéry, tam si Škoda vedla lépe. A neřekl bych, že na Škodě v té době šetřili, dostala i Superb (zatímco Seat dostal leda tak starou A4 a mnohem později) a v té době šli z prakticky jednoho modelu na tři. A nakonec Škoda asi lépe zvládla marketing.
Ale ,aby dali evropské prodeje za březen, to už stojí moc námahy zadat odkaz a zkopírovat tabulku....Joooo práce je ***, chce to vidět nějaké výsledky činnosti...
[odkaz]
je s podivem ze ten darebak co prepisoval clanek od CTK vynechal z nadpisu slovo mirne a nenahradil ho slovem brutalne. pritom je naprosto jasne ze vw ma percentne naprosto nejhorsi rust 1-3/2016