Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Polo BlueMotion: Úsporná verze s tříválcem 1.0 TSI

Polo BlueMotion bude po faceliftu nabízeno s dvěma tříválci – se zážehovým 1.0 TSI a vznětovým 1.4 TDI.
Zpět na článek
15. 11. 2014 18:26
15. 11. 2014 21:18
16. 11. 2014 10:56
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
15. 11. 2014 18:31
15. 11. 2014 18:49
15. 11. 2014 20:52
15. 11. 2014 21:11
15. 11. 2014 23:35
15. 11. 2014 23:46
16. 11. 2014 15:52
16. 11. 2014 16:33
16. 11. 2014 21:41
16. 11. 2014 22:03
16. 11. 2014 21:56
17. 11. 2014 15:15
17. 11. 2014 17:34
15. 11. 2014 18:26
Proč naftu?
Je nějaký relevantní důvod nabízet v této kategorii diesel? Parametry té turbolitrovky vypadají velmi slušně a pokud ve svých slibech o spotřebě bude následovat aktuální 1,2 TSI, tak tu pro TDI už nějak nevidím prostor.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - 3_diamanty
15. 11. 2014 20:09
Re: Proč naftu?
male auto s dieslom kupuju zvacsa len a len firmy..... vidim spustu beznych malych aut v sukromnych rukach denno denne na sidlisku ( rodiny s detmi ) ... a mozem seriozne prehlasit ze takmer vsetko su to benzinove male auta ( benzinove fabie, swifty, i20, ria, ibizy, corsy, pola, fiesty, yarisy a podobne ) ..... nissan micra ak dobre viem ani dizel neponuka... stretnut napriklad dizlovy swift je tiez obrovska rarita... pritom swiftov u nas beha hodne..... alebo take dizlove rio ci i20... tiez nestretnes

podla mna su dizle teda hlavne vo firemnych malych autach.... kde sa beha spusta kilometrov denno denne.... a kde to auto za par rokov skutocne dokaze na spotrebe aspon nieco usetrit.... osobne male auta s dizlom skutocne vidim v sukromnych rukach velmi velmi malo....... ak aj vidim nejaku dizlovu fabiu tak takmer vzdy je polepena kdejakymi firemnymi napismi.... a nejedna sa teda o sukromne auto
Avatar - twistedTSD
15. 11. 2014 20:35
Re: Proč naftu?
Evropa není jen ČR+SK. Jinde jsou malé nafťáky podstatně úspěšnější.
Avatar - 3_diamanty
15. 11. 2014 20:38
Re: Proč naftu?
chcelo by to nejaku statistiku malych aut zo zapadnej eu ..... ale vo francuzsku ano.. tam na dizel jazdi snad aj kocik pre deti
15. 11. 2014 21:18
Re: Proč naftu?
To v takové Indii zase téměř nenarazíš na benzinového Swifta a skoro všechny jsou v dieselu ;-) No, ale to není Evropa.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
16. 11. 2014 10:56
Re: Proč naftu?
V Indii narazis aj na dieselove motorky....

India je tiez znama ako krajina s vynikajucim vzduchom v mestach a ako krajina, ktora vyrazne bojuje proti znecisteniu >:-[]
16. 11. 2014 11:28
Re: VŽDYŤ TO PÍŠOU CO CHVÍLI ŽE SPOTŘEBA JE JEN PAPÍROVÁ
jj
PĚKNÝ POLO S 4L BENZÍNU / 100km (DÍZLUBOŽÁCI UŠETŘÍ KORUNU ABY OTRÁVILI VÍC LIDÍ [odkaz] ) ALE furt je to moc soudruzi !!
VŮBEC NEMÁ CENU SE ZABÝVAT SPOTŘEBOU a olejíčkama v dnešní době - TO JSOU jen LABORATORNÍ KECI [odkaz] [odkaz] ;-)
NEJLEPŠÍ JE JEZDIT ELEKTROMOBILEM [odkaz] [odkaz]
za noční proud 50Kč/100km
za denní proud 100Kč/100km
za čez tarif [odkaz] stále za 60Kč na 100km
za pár šprdlíku na každým kandelábru v Němec v ceně vozu BMW [odkaz] [odkaz]
zadarmo v ceně vozu Tesla [odkaz] příští rok i v ČECHÁCH [odkaz]
a neměnit volej už vůbec >:D >:D >:D >:D >:D >:D

PS: VÍTE VY VŮBEC PROČ JE deklarovaná cena LITRu motorovýho OLEJE V KRÁMĚ/servise/benzínce 2x DRAŽŠÍ NEž je jeho skutečná přímo od obchodníka?? ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)
16. 11. 2014 11:42
Re: VŽDYŤ TO PÍŠOU CO CHVÍLI ŽE SPOTŘEBA JE JEN PAPÍROVÁ
však v Indii mají strach aby populace nepřekonala v blízký budoucbnosti Čínu [odkaz] ;-) to je přeci jasný proč v němec se zbavují dízlu [odkaz] a v Indii ho cpou ;-) Vám pořád snad není jasný souvislost českýho kolabujícího důchodovýho systému a nepodpora elektromobilů a tolerance dízlů ?? ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) >:D >:D >:D >:D
16. 11. 2014 17:29
Re: VŽDYŤ TO PÍŠOU CO CHVÍLI ŽE SPOTŘEBA JE JEN PAPÍROVÁ
To jo >:D Myslel jsem, že Ostravu nic nepřekoná, ale Indie jí docela dobře konkuruje a pak v Nepálu v Káthmándú jsem zjistil, že může být i mnohem, mnohem hůř :-)
15. 11. 2014 18:31
GO
vysvetli mi tu nejaky globalni oteplovac (davam to jako synonym k protezovatelum downsizingu), jak je mozne, ze vetsi motor ma mensi spotrebu? (1,2tdi vs. 1,4tdi)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Dzakobo
15. 11. 2014 18:49
Re: GO
Vůbec nejsem GO, ale je to vše o technickém vývoji. Jediné, v čem může mít 1,4 větší ztráty je tření pístů. Vše ostatní je efektivnější, motor je z Al - úspora hmot., může mít více kluzké části, které se třou (ložiska, vačky apod.), vyšší vstřikovací tlak, má vodní mezichladič - písty nemusí vyvinout takovou sílu na kompresi, odpojitelné pumpy apod.
Avatar - Choochoo
15. 11. 2014 20:52
Re: GO
No spis bych rekl, ze kdyz pouzijes stejne technologie tak ta 1,2 musi byt uspornejsi. Jestli to neni tim, ze tu 1,4 vyuziji i jinde a muzou ji nabizet i s vetsimy vykony do vyssich trid a mezitrid. Ta 1,2 je asi k nicemu, zbytecne zvysuje nakldady. Je to jen domnenka, nesleduji nabidky koncernu s diesely, dehtaka ani nahodou.
15. 11. 2014 21:11
Re: GO
To sice nevim, ale u Jetty ted taky nahradili 1.6ku dvoulitrem. Asi je pro ne levnejsi delat jeden motor s ruznym vykonem a tech par deci usetri delsimi prevody, naladenim motoru atd.
Avatar - Ada je zase tady
15. 11. 2014 18:32
Proč ten hloupý benzínový motor?
To tam mohou montovat rovnou parní stroj :no: ;-\
Rozbalit vlákno
8
15. 11. 2014 18:55
Re: Proč ten hloupý benzínový motor?
Protože ani ve fleetch se TDI leckdy nevyplatí. A proč kupovat motor, který se nevyplatí a přitom je jízdně (hluk, plynulost jízdy) horší?

BTW Ty sobotní vycházky by měli doktoři omezit.
15. 11. 2014 19:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WinDiesel
15. 11. 2014 20:20
Re: Proč ten hloupý benzínový motor?
Velký počet kupců nových vozidel je evidentně jiného názoru. V ČR jsou malé benzíny populárnější z jediného důvodu, jsou o hodně levnější. V ČR není kupní síla aby se kupující mohli svobodně rozhodnout. Lidi co mají sotva na novou Fabii asi těžko koupí o 60 tisíc dražší dieselovou verzi.
V Německu je to přesně naopak. Peněz je dost tak se kupuje dle priorit.
15. 11. 2014 20:23
Re: Proč ten hloupý benzínový motor?
TSI :yes: - TDI :no:
15. 11. 2014 20:32
Re: Proč ten hloupý benzínový motor?
Neznám aktuální čísla, ale pamatuju, že u Fabie byl podíl dieselů na domácím trhu kolem 20 %. Přitom zhruba 50 % podílu tvoří firemní zákazníci. Jednoduchá matematika říká, že i firemní zákazníci preferovali u Fabie benzínové motorizace.
Z hlediska motorizaci očekávám postupné "dělení" evropského trhu. Diesely zmizely z miniaut (kolínská trojčata a spol) a začnou zřejmě mizet i z kategorie supermini. Naopak benzíny už zmizely z dodávek a brzo zřejmě zmizí z limuzín a velkých SUV. V nižší střední třídě očekávám vzestup CNG na úkor dieselů.
15. 11. 2014 22:38
Re: Proč ten hloupý benzínový motor?
V tomto prípade by som okrem riešenie peňazí doporučil samotnú jazdu. Ak porovnám 1,6 tdi v minulej fabií s 1,2 tsi, tak to tdi okrem o relatívne málo nižšiej spotreby zaostáva v všetko. Veľká časť padá na ťažkú 5 stupňovú prevodovku tdi. Tá jazda je za trest :-!
15. 11. 2014 20:23
Re: Proč ten hloupý benzínový motor?
Pán Ádo je asi odborník... :no:
Avatar - IbizaFR
15. 11. 2014 20:35
Re: Proč ten hloupý benzínový motor?
čekám na 0,5 l jednobuch a hned jdu do něj :yes: :yes:
Avatar - 3_diamanty
15. 11. 2014 19:51
zaujimavy motor
bude len pre verziu bluemotion? to by bola skoda .....

osobne totiz start/stop system, pneu s nizkym valivym odporom a ani dlhe prevody nie je to po com v malom aute tuzim a verim ze vacsina soferov je na tom podobne.....

ak by tento motor malo aj klasicke polo ( teda nielen ekoteror-verzia bluemotion ) tak az potom by to bola zaujimava volba :yes:
Rozbalit vlákno
0
15. 11. 2014 23:30
Porovnajte ich technické parametre motorov
Vyberte si nový modelov TSI a TDI a porovnajte ich technické parametre motorov, výkon a jazdné vlastnosti a ďalšie údaje, aby ste mohli mať istotu

Motor - 1.0 TSI :yes:
Největší výkon [kW/min] - 70kW :yes:
Točivý moment [N.m/min] - 160/1500-3500 :yes:
Převodovka - 5M :yes:
Max. rychlost [km/h] - 191 :yes:
Zrychlení 0-100 km/h [s] - 10.5 :yes:
Komb. spotřeba [l/100 km] - 4.1 :yes:

----------------------------------
Motor - 1.4 TDI :-( takže
Největší výkon [kW/min] - 55kW :no: to je slabší výkon podobného výkonu atmosférický motor benzín.
Točivý moment [N.m/min] - 210/1500-2000 :yes: kroutící síla, ale patří do náklaďáků, dodávek, traktorů a strojů, ať si...
Převodovka - 5M :no: potrebuji 6M nedá >:-[]
Max. rychlost [km/h] - 178 :no: málo max. rychlosti, tak bude hluční motor.
Zrychlení 0-100 km/h [s] - 12.9 :no: moc pomalé
Komb. spotřeba [l/100 km] - 3.1 :yes: úsporná tak to je hezký, to není jednoduchšou údržbou.

----------------------------------
TSI :-!
TDI :no:
Rozbalit vlákno
2
15. 11. 2014 23:53
Re: Porovnajte ich technické parametre motorov
Je to fuška, nasekat takovou hromadu hrubek v jednom komentu, a navíc sám sobě odporovat, co?
15. 11. 2014 23:55
Re: Porovnajte ich technické parametre motorov
Protože jsem antidiesel ;-)

PS:- Auta na naftu pomalu končí ;-)
Avatar - LEGOPARK
15. 11. 2014 23:35
VYKON
Kde ste zobrali tych 70kw? Na nemeckom webe VW je udavany vykon 81kw.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
10
15. 11. 2014 23:46
Re: VYKON
1.0 TSI 81kW - převodovka - 6M :yes: to je paráda.
16. 11. 2014 11:31
Re: VYKON
Odkaz v konfigurátoru ale není verze BlueMotion, která skutečně má oněch 70 kW.
Avatar - LEGOPARK
16. 11. 2014 15:52
Re: VYKON
KLAMETE! Pozrite si kompletny cennik VW Polo, vratane Bluemotion verzii - [odkaz] - NIKDE tam nie je 1.0 TSI 70kw !!!
STE OBYCAJNY AMATER A KLAMAR! :no:
16. 11. 2014 16:33
Re: VYKON
Tak přesné :yes:

ACZ :no:
16. 11. 2014 20:58
Re: VYKON
Tak ještě jednou a v klidu:
Konfigurátor jasně mluví o 1.0 TSI (70 kW) [odkaz]
tisková zpráva mluví o 1.0 TSI (70 kW) https://www.volkswagen-media-services.co… />Vámi zmíněný výkon 81 kW vidím jen u 1.2 TSI
Avatar - LEGOPARK
16. 11. 2014 21:41
Re: VYKON
Klikli ste tie odkazy, ktore som Vam napisal? OBA su z oficialnej stranky VW, OBA odkazuju na motor 1.NULA TSI 81kw. Je tam napisane BLUEMOTION? Ja to tam vidim. Vy?
Avatar - white label
16. 11. 2014 22:03
Re: VYKON
Ten tvůj odkaz je teď na POLO obecně, nikoli na konkrétní stránku konfigurátoru.
Avatar - white label
16. 11. 2014 21:56
Re: VYKON
Hádáte se celkem zbytečně.
Článek je o verzi Pola BlueMotion, a to je aktuálně v nabídce pouze s jednou benzínovou a jednou dieselovou motorizací. Benzínová 1.0 TSI BM pro POLO BM má skutečně 70 kW a 5st. převodovku.
Pak tu máme druhý případ (viz LEGOPARK 15:52), kdy se ovšem nejedná o Polo Blue Motion, ale o běžnou verzi Pola s motorizací 1,0 TSI s technologií BlueMotion, která má 81 kW a pro změnu 6st. převodovku.
I dieselové Polo BlueMotion 1.4 TDI/55kW má snížený výko o 11kW, proti běžné verzi Pola s nejslabší motorizací 1,4 TDI/66kW, také s technologií BM.
Je tedy primárně nutno rozlišovat běžnou verzi Pola s motorizací BM a Polo s přímým označením BM. V konfigurátoru je třeba se nejdřív rozhodnout, jestli mě zajímají "normální" verze Pola, nebo naopak speciální "eko" verze BluMotion (v konfigurátoru až dole).
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
17. 11. 2014 15:15
Re: VYKON
Motory pak značí jako BlueMotion Technology (BMT) místo jen BlueMotion.
Avatar - white label
17. 11. 2014 17:34
Re: VYKON
Ano, motorizace s "technologií"/technikou BlueMotion se značí zkratkou BMT.
15. 11. 2014 23:52
V kombinovaném cyklu...
...nebo v NEDC?
Rozbalit vlákno
1
16. 11. 2014 19:38
Re: V kombinovaném cyklu...
NEDC je kombinovaný. Skládá se ze čtyř městských (R15) a jednoho mimoměstského (EUDC).