Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Polo na českém trhu standardně s ESP, ceny stále neznáme

Velkou národní premiérou brněnského autosalonu je nový Volkswagen Polo. Zájem kolemjdoucích ale zřejmě snížila nedostupnost ceníků. Tento stav trvá, ale zveřejněna je alespoň standardní výbava.
Zpět na článek
10. 6. 2009 09:05
10. 6. 2009 09:24
10. 6. 2009 09:37
10. 6. 2009 09:42
10. 6. 2009 09:51
10. 6. 2009 09:53
10. 6. 2009 10:11
10. 6. 2009 09:57
10. 6. 2009 10:09
neregistrovaný "nick02"
10. 6. 2009 10:12
10. 6. 2009 11:05
10. 6. 2009 12:08
10. 6. 2009 12:37
10. 6. 2009 12:52
10. 6. 2009 13:20
10. 6. 2009 13:39
10. 6. 2009 15:57
10. 6. 2009 16:04
10. 6. 2009 15:58
11. 6. 2009 08:43
10. 6. 2009 09:56
10. 6. 2009 10:56
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
10. 6. 2009 11:31
10. 6. 2009 12:07
10. 6. 2009 12:21
10. 6. 2009 12:26
10. 6. 2009 12:58
10. 6. 2009 13:51
10. 6. 2009 12:35
neregistrovaný "dCi"
10. 6. 2009 13:09
10. 6. 2009 13:22
11. 6. 2009 09:37
11. 6. 2009 09:45
15. 6. 2009 19:01
10. 6. 2009 13:57
neregistrovaný "maxo"
10. 6. 2009 13:01
10. 6. 2009 14:53
10. 6. 2009 15:59
10. 6. 2009 17:15
10. 6. 2009 20:49
11. 6. 2009 08:45
10. 6. 2009 19:04
10. 6. 2009 19:15
10. 6. 2009 19:17
10. 6. 2009 19:19
10. 6. 2009 20:46
10. 6. 2009 19:22
10. 6. 2009 20:59
neregistrovaný "maxo"
10. 6. 2009 22:17
10. 6. 2009 23:09
12. 6. 2009 12:35
Avatar - Pierro
10. 6. 2009 09:05
PoloGolf
Tak ho tu máme, malého drzka z Wolfsburgu. Nebudu tu opakovat již vyřčené, napsané a všem zasvěceným dávno jasné. Kdo ví ten ví. V tichosti nastoupil nový král, etalon mezi malými. Radujme se a vzdejme mu úctu kterou si zaslouží. BRAVO VW. ;-) Zatím má regenta - Golfa, ale až bude cena, přemýšlej o tom co stojí v tvé garáži, přemýšlej o tom co doteď trápilo tvou bazarnickou duši. Lepší auto v této kategorii nedostaneš. Takže nech si velkými písmeny vytetovat POLO nad svůj kotník a pěj chvalozpěvy nad tím, že máš možnost se konečně jednou svézt ve skutečném autě. VW - Das Auto. Tohle si zapiš. ;-) Jednou o tom budeš vyprávět třeba svým vnukům...
Rozbalit vlákno
19
10. 6. 2009 09:24
Re: PoloGolf
Tak prodej ten svuj olitanej werk z Ingolstadtu a mazej za prodejcem pro 1,2 12v bez klimy! ;-)
Avatar - Pierro
10. 6. 2009 09:37
Re: PoloGolf
je vidět že jsi životem příliš málo protřelý a že zralé názory nebudou tvojí silnou stránku. Nicméně Pájo, tvé mládí tě omlouvá. Každý jsme si tím prošli. Takže ještě jednou a pomalu - snaž se vzdělávat, studovat, mrskat jazyky a makat na sobě. Máš na to chlapče. Chce to jen více snahy a životní pokory. A já vím že ty hochu, ty na to máš. Držím ti palce a budu tě nenápadně sledovat... >:-[]
10. 6. 2009 09:42
Re: PoloGolf
Ze bych zbytecne platil za premii a pritom muzu dost neco jeste lepsiho za ctvrtinovou cenu... A propos u Pola se Ti mozna nestane, ze posunutim predniho sedadla amputujes osobam sedicim za Tebou nohy pod koleny jako u Exea, ze? >:-[]
Avatar - Pierro
10. 6. 2009 09:51
Re: PoloGolf
Pájo prosím, vynech tyhle dětské pokusy o vtip. Sám dobře víš co je to prémie a co supermainstreem. Exeo je jaksi jiná třída, to snad víš anebo ne?? Je vidět, že ti chybí to znalecké voko. Jen neználek tu může tvrdit že Polo nemá našlápnuto do prémie. Prostě se smiř s nezpochybnitelným faktem - Polo je supermainstreem a jednoznačně favorit své třídy. O motoru 1,2 HTP se tu nebudeme bavit, jde o jednu z nejlepších motorizací v dané objemové kategorii. Ale to snad dnes už ví i malé děcko. Takže chlapče, ještě jednou doporučuji studené zábaly, studium, makačku na sobě samém a především si nové Polo projet. Pak ale ještě doporučuji přibrat balení pemprsek. To jen kdyby na tebe přišly problémy za volantem.... ;-)
10. 6. 2009 09:53
Re: PoloGolf
...a nestacila by opetovna navsteva autosalonu VW s radnou prednaskou slusne na prodejich zainteresovaneho zamestnance?
Avatar - Pierro
10. 6. 2009 10:11
Re: PoloGolf
Pájo, autosalon rozhodně navštiv, o odbornou konzultaci požádej, pak si zažádej o katalog s ceníkem a potom, jestli se na to cítíš, požádej o zkušební jízdu. Jen nezapomeň hodinky kopyta a hadry dělaj kovboje. Takže hombre, zapomeň na nový tepláky a Omegy od Nguyena, stejně jako na Adibbasky. Tím dnes nedostaneš ani holky před diskoškou u vás na vsi. Pamatuj tohle je svět dospělejch, který vědí co od života čekat. Tady se na čtyřech proužkách nefrčí. Takže kámo nezapomeň - kopyta a hodinky jsou vizitkou chlapa. ;-)
10. 6. 2009 09:57
Re: PoloGolf
Vídím že modlitební mlýnky jedou. Jen tak dál a taky dáš 100.000! :-)
neregistrovaný "nick02"
10. 6. 2009 10:09
Re: PoloGolf
K+ Ešte nacvič päťstosedmu a môžeš písať celé thready >:D
10. 6. 2009 11:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 6. 2009 12:08
Re: PoloGolf
Rad bych v tom slysel (videl) sarkasmus.
Avatar - Mira328i
10. 6. 2009 12:37
Re: PoloGolf
Jestli to bylo myšleno jako vtip, tak v tom případě se válim smíchy. >:D >:D >:D >:D
Avatar - Pierro
10. 6. 2009 12:52
Re: PoloGolf
já vám dám takovej vtip že z toho nebudete spát holoto... ;-) >:D >:-[]
Avatar - Mira328i
10. 6. 2009 13:39
Re: PoloGolf
Bojim bojim :-) >:D
Avatar - Plautus
10. 6. 2009 15:57
Re: PoloGolf
tak to vyzerá, keď si mistr Pierro požičia GTIho pero...dědečku, nejakí vnuci sú už na ceste (nemyslím zrovna v Pole)? >:D
10. 6. 2009 16:04
Re: PoloGolf
Teda Plaute, ted to vypada, jako bych to od tebe opsal, ale koukam, ze se nam to povedlo ;) s rozdilem minuty ;) to je ale nahodicka ;-)
10. 6. 2009 15:58
Re: PoloGolf
To je smesne jak kopirujes ten jedinecny vyjadrovaci styl mistniho GURU... tfuj, najdi si vlastni styl pyj-éro :-!
Avatar - Pierro
11. 6. 2009 08:43
Re: PoloGolf
kdybych ti to napsal vlastním stylem, tak budeš plakat jak prvnička na stohu, když jí nepřišel frajer. To si pamatuj. A kde se fasujou papírový kapesníky, to vážně nevim... :-! >:-[]
10. 6. 2009 09:56
Polo naživo
Tak jsem se v Brně na Polo podíval a "nasucho" ho vyzkoušel. Polo je vysloveně fotogenické, na obrázcích mu to sluší. Realita mě zklamala - stylistické prvky Golfu na menší karoserii IMHO nefungují, jsou na ni opticky příliš "těžké". Platí to třeba o předním spoileru pod nárazníkem nebo o zadních světlech - obojí jako by pocházelo z mnohem většího auta a na Polo je někdo "navěsil". Zvenku pořád favorizuji Grande Punto, Fiestu, Corsu a taky Ibizu, která je "naživo" mnohem hezčí než na fotkách. U Clia mi nesedí facelift, původní verze byla hezčí než ta nová (a hezčí než Polo)

Interiér je OK, přesně co lze čekat od VW - solidně udělaný, konzervativní, ergonomicky bez problémů. Tady Polo Ibizu jasně válcuje (její vnitřek je otřesný) a vyrovná se poctivě udělané Corse a stylovému Cliu. Grande Punto má některé detaily povedenější než Polo (např. přístroje, perfektní volant), celkově ale mírně ztrácí. U Fiesty je interiér vysloveně o designu a názoru líbí / nelíbí.

K ostatnímu:
- ESP ve standardu je chvályhodné, tady by si měli vzít příklad všichni konkurenti
- Nasazení příšerných motorů HTP do takhle moderního auta je ostuda, a to i kdyby byly odhlučněné sebelépe :no:
Rozbalit vlákno
10
10. 6. 2009 10:04
Re: Polo naživo
Na me Polo zapusobilo asi presne tak jak ma, tedy dojmem dospelejsiho vozu, nez by prikazovalo tridni rozrazeni. a autosalonu byl interier vyveden v top verzi, proto tezko soudit, jak bude vypadat klasicky zakladni model. Ibiza vzpada pekne ve verzi Cupra (ale kteremu autu neslusi velka kola a stylove nastavce?), nicmene zakaldni verze je nepresvedciva, zadni lampy neskutecne unyle a interier odstrasujici. To se bohuzel tahne celym portfoliem modelu Seatu, krome Exea. Nejvice do oci bijici byla palubni deska Leonu v oranzove barve na zacatku expozice, kde krome ohromne masy tvorici armaturu predni casti trcely poze pristroje, ovladace manualni klimy a radio. Kam se ztratila jizanska hravost??? I v topmodelu to vypada, jakoby ve Spanelsku zapomneli delnici nektere komponenty namontovat.
10. 6. 2009 13:02
Re: Polo naživo
Neda mi nereagovat na Teba... Z Ibiz je iba Cupra ok? Interier odstrasujuci? A zakladna verzia Pola myslis, ze ma aky interier? Mas pocit, ze k nej dodavaju Climatronic alebo iba tie cudliky ako keby zo sporaka? Sa zobud... a to nepisem ako vlastnik...

PS: Zvysne Seaty su mi ukradnute...a mimo ine z Exea mi je totalne na grc
10. 6. 2009 14:45
Re: Polo naživo
Precti si znovu prvni tri radky :-) Pisu, ze vystavene Polo bylo v top verzi a tezko tedy rict, jak bude vypadat zaklad. Na Seaty pisu svuj subjektivni nazor, ale zdaji se mi cim dal tim horsi...
10. 6. 2009 15:30
Re: Polo naživo
Ja Seaty neobhajujem a ani nebudem, ale nemyslim si, ze nejak vybocuju momentalnou kvalitou ( Ibiza ) z portfolia VW...
A ten zaklad? No bude vyzerat na 100% tak isto strasne ako v Ibize...
10. 6. 2009 10:09
Re: Polo naživo
Celkem souhlasím, jen nevidím moc důvod strkat do aut i v základu ESP. Zbytečná kila navíc, pokud je kvalitní podvozek a pneu, není potřeba. S ESP si taky plno řidičů myslí že obejdou fyzikální zákony, jezdí jako prasata a potom to končí bouračkami... A HTP už by měli poslat na hřbitov dějin, jako už poslali svůj super vynález speciální malá pravá zrcátka ve kterých bylo vidět prd.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
10. 6. 2009 10:56
Re: Polo naživo
Mě Polo zarazilo poměrně malým vnitřním prostorem na zadních sedadlech.
10. 6. 2009 11:31
Re: Polo naživo
No já už psal můj názor na Polo jinde...
Po tom, co tady proběhla mediální masáž (nejen ze strany odborníka GTIho, ale i přímo od autorů auto.cz) o tom, jak je Polo dokonalé, jak skvělé a krásné auto to je... sem byl celkem o to víc zklamán a pokud bych byl už nucen si vybrat auto této třídy z koncernu, byla by to alespoň podle toho co sem mohl tam vidět na jednom místě vedle sebe - IBIZA. Základní rysy těch aut jsou stejné (jak jinak), zásadní rozdíl já osobně vidím v tom, že u Pola po usednutí za volant sem byl totálně nalepený na bočních dveřích. Jestli to vyplynulo ze špatného umístění sedačky nevím, ale takový pocit stísněnosti sem snad neměl ani z I10ky. Ibiza v tomto ohledu byla na tom líp. Dále kvalita Pola byla podle mého názoru pofiderní. tlačítka audiososoustavy byly podivně POLOzapuštěné, na dotek nepříjemné, kvalita už tak byla celkem pokulhávající, na výstavním kusu už byla úplně prodřená a protrhlá guma těsnění dveří. Prostor na zadních sedačkách porovnám-li to s nejbližší konkurencí nedostatečný... Takže tohle premiant u mne rozhodně není, ten zcela jistě pochází z místa mnohem jižnější od Volfsburgu...
Avatar - miromen
10. 6. 2009 11:46
Re: Polo naživo
S pocitem nalepenim na dveře ve předu nejsi sam na jinych forech si nato lide taky stěžovali.
10. 6. 2009 11:36
Re: Polo naživo
Vidíš, vzadu jsem to ani nevyzkoušel... Ale nepřekvapuje mě to, Polo má o kousek kratší rozvor než ti "nej" ve třídě.
10. 6. 2009 12:11
Re: Polo naživo
Ano, pod toto bych se mohl i podepsat. :yes:
Vsichni, ktere si v prispevku vyjmenoval, budou mit (podle prvnich dojmu i testu) lepsi jizdni vlastnosti nez Polo.
Avatar - igor77
10. 6. 2009 12:02
Zájem kolemjdoucích zřejmě snížila nedostupnost ceníků.
sorry ze to tak rikam, ale cesky importer vw se dloube v nose )-:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ronault.
10. 6. 2009 14:52
Re: Zájem kolemjdoucích zřejmě snížila nedostupnost ceníků.
Český importér nestačí příjmat a hlavně vyřizovat zakázky na VW Fux :yes: Minulý měsíc se jim na evropském bojišti o tohle světové auto podařilo vybojovat pouze jeden kus, který byl již rok dopředu rezervován pro syna arabského šejka studujícího v ČR a zatoužil po tomto vyjímečném voze. :yes:
10. 6. 2009 15:38
Re: Zájem kolemjdoucích zřejmě snížila nedostupnost ceníků.
"pro syna arabského šejka" z Kataru který teď koupí Porsche a VW z kapesného. >:D >:-[] >:-[]
[odkaz]
10. 6. 2009 16:15
Re: Zájem kolemjdoucích zřejmě snížila nedostupnost ceníků.
No jo, ale ma to nejlepsi v danem segmentu - FOX :-! Ultrapidi drzej drzek :-)
Avatar - miromen
10. 6. 2009 12:07
PODPRUMĚR
Tak prvni reakce na POLO jsou nic moc. Jizda žadna slava alespoň že ten komfort je v pořadku což je si myslim duležitějši,malo mista vzadu,problem se sezenim v předu na ktere si stěžovali na vice forech(nalepenost na dveřich),mali kufr což u nas bude asi tak trochu problem no a to jsem ještě zvědav jake nasadi soudruzi ceny. Někteři tady pasovali POLO na krale a zatim je to "kašpar" a jevi se jako podpruměr třidy. Ja bych zatim podle prvnich reakci v teto třidě upřednostnil minimalně CORSU,GP,CLIO,FIESTU a snad i 207.
Rozbalit vlákno
1
10. 6. 2009 12:55
Re: PODPRUMĚR
Přesněji podpruměr třidy = Polopruměr B třidy. >:D
Avatar - Rysguf.
10. 6. 2009 12:21
SK CENNIK
No ja neviem co je v CR za problem, ale tu je uz zhruba mesiac dostupny predbezny (ale platny) cennik (pre asi podla ocakacvania najziadanejsie motory) v SR [odkaz]

Kazdopadne, aspon su uz vidiet 100% ceny niektorych priplatkovych vybav :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - miromen
10. 6. 2009 12:26
Re: SK CENNIK
No tak to jsou ceny o ničem.
Avatar - marek.g
10. 6. 2009 12:58
Re: SK CENNIK
hmm tříramený volant už v základu :-! a za základní barvu jen 210 euro :-! hned pro jednoho POLOboha letím
10. 6. 2009 13:51
Re: SK CENNIK
No, podle toho ceníku je na Slovensku klima standardem, což dle článku v ČR nebude. Ale tuším, ze cena zůstane "rovnaká". :no:

A co jsem z článku dále nepochopil, to jako mají lidé jásat, že jsou dveře lakovány v barvě karoserie bez příplatku?! Chápu, najdou se tací, kteří budou vysvětlovat, že kupce pola to nezajímá, protože jsou ve vatě. A stejně si musejí připlatit i za základní lak. Ale tak aby ještě k tomu někdo připlácel za lak na dveřích, to snad nemají ani jinde, tak by z toho redakce nemusela skákat radostí. Ale co jinak chválit na takovém "polotovaru" (polo v základní výbavě). :no:
neregistrovaný "dCi"
10. 6. 2009 12:35
polo
Málem jsem Polo na salónu minul, auto je to vizuálně o ničem. Grande stále táhne zrak a lépe se v něm sedí.
Rozbalit vlákno
0
10. 6. 2009 12:50
ZN. CENA NENÍ PŘEKÁŽKOU
Cena není překážkou. Ovšem výhradně pro ty, co mají vatu, děngy, chechtáky, love, škváru. A tedy pro takové se vyrábí nejlepší auto třídy. Pro takové se vyrábí nejlepší auto každé třídy. Ve třídě subkompakt je tím nejlepším nyní POLO, Volkswagen POLO. Je jedno, co si o tom myslím já, ty nebo kolega. Tak to prostě je.

Nadto přijíždí POLO s jednou fantastickou nadstavbou. Je to auto, které má stále vnější zpětná zrcátka přesně tam, kde se ti to líbí, kde je to praktické, a kde také zpětná zrcátka mají být. Konfrontuj například s Fiestou. Celková architektura karoserie pola... no, to je přece přesně to, co od auta chceš - být nenápadný, mít ovšem šarm, jiskru a ten nejúchvatnější styl. A to nejen tento týden, nýbrž následujících dejme tomu... pět let.

Kdybych dnes kupoval subkompakt, ani vteřinu bych neváhal co vzít. Jistě, POLO. Je mi jedno, kolik bude stát, neb za toho nejlepšího rád zaplatím. Nikdo jiný totiž nenabízí více. Ale, to ty přece dávno víš. Je to k neuvěření, ale všichni se snaží, leč jen ten volkswagen umí holt to auto nejlépe odladit, nejlépe vybavit a nejlépe vypravit. Existuje jenom jeden problém - žít na takové majetkové úrovni, abych na volkswagen měl. Ti, co jezdí (v jiných třídách) prémii či lux, ti kvality volkswagenu nezpochybňují, ti, co jezdí volkswagen samo také ne... No, a pak je ta obrovská skupina, jejíž rozhodování, jaké auto ve třídě koupit, určuje výhradně nejnižší číslovka v podobě ceny.

Rada na závěr - Žij tak, aby ses před svou garáží za sebe nemusel stydět. Auto je v tom totiž vždycky nevinně. Však to znáš... jsi než to, co tvé auto, jdi do garáže, otevři vrata, koukáš na sebe.

P.S. POLO, maximální auto :yes:
Rozbalit vlákno
24
10. 6. 2009 12:57
Re: ZN. CENA JE PŘEKÁŽKOU u Polopruměru B třidy
PS: POLO, jen Polo-auto. Polopruměr B třidy. :no:
Avatar - miromen
10. 6. 2009 12:57
Re: ZN. CENA JE PŘEKÁŽKOU u Polopruměru B třidy
Největši zvratek v automobilove historii a žes jich tu položil.
10. 6. 2009 13:24
Re: ZN. CENA JE PŘEKÁŽKOU u Polopruměru B třidy
>:D
Avatar - Hammunasakra
10. 6. 2009 13:01
Re: Milá G alino T atjano i vanovno!
Za každého vámi nalezeného TAKového co má "... vatu, děngy, chechtáky, love, škváru .." vám dávám týden VOLNO (a svolení "tlachat" místo ÚKLIDu na auto.cz!) ;-)
PS: A teď MARŠ do roboty!
Pěkný den (všem :-) )
Avatar - igor77
10. 6. 2009 13:09
Re: Re:
souhlas: cena neni prekazkou, polo je nakazdypad spravna volba. potiz vezi v tom, ze si polo u nas nemuzes koupit.
10. 6. 2009 13:22
Re: Re:
:-) nebuď netrpělivý...
Avatar - igor77
11. 6. 2009 09:37
Re: Re:
uz nejsem. nakupoval jsem minuly tyden jinde ;-)
Avatar - Pierro
11. 6. 2009 09:45
Re: Re:
Igore cos pořídil??? ;-)
Avatar - igor77
15. 6. 2009 19:01
Re: Re:
audi, člověče.. ;-)
10. 6. 2009 13:18
Re: Polorada na závěr
Polo-rada na závěr - Však to znáš... jdeš do garáže, otevřeš vrata, koukáš jen na VWpoloAuto, začínáš se stydět, za sebe, za průměrný šedý Polovůz i samu matku šedého průměru VW. Už se nechceš koukat ani sám na sebe.

Polo, maximální ego auto, hrob pro všechny Das Ega. >:D
10. 6. 2009 13:18
Re: Polorada na závěr
Na papíře a na fotkách vypadá nové Polo opravdu jako jeden z favoritů třídy. Realita ale ukáže spoustu drobných chybiček a nedokonalostí, které Polo (zase) sráží do (slušného) průměru.

Je zajímavé, že zatímco Golf patřil ve většině svých generací (snad kromě ne moc povedené 4. gen.) mezi nejlepší ve své třídě, Polo nikdy premiantem nebylo. Mezi malými auty vždycky v Evropě vládli Francouzi a Italové (Renaulty 5 a Clio, Peugeoty 205 a 206, Fiaty 127, Uno a Punto...), občas zabodoval Ford nebo Opel, ale Polo bylo vždycky tím nenápadným vzadu, mimo "stupně vítězů". Jo, prostě vzít Golfa a zmenšit ho v měřítku 0,9:1 nestačí...
10. 6. 2009 13:40
Re: Polorada na závěr
Co kam polo sráží nechme trhu. Co se týká tvého závěru, že polo bylo vždy šedou myškou vzadu a jiní byli na špici, no, to má přece hluboké kořeny. Již od brouka nemá VW hlavní akcent na minimalistické rozměry, navíc na počátku sedmdesátých let přišel evergreen, GOLf a tedy Polo se muselo prosazovat od svého počátku vedle golfu, což bylo zejména v Německu velmi těžké.

Co je však důležité - tohle je pryč, nové POLO je doslova NOVÉ polo. Ve všem je na špici třdy, technikou, jízdou, motorizací. To je skutečnost o které nemusíme přece diskutovat. Třídy jsou vyprofilované, jak subkompakty tak kompakty mají svou klientelu. Domnívám se, že polo řádně zacloumá tabulkou, byť by vysledky minulé generace nebyly nijak k zatracení.

P.S. Jak můžeš napsat nesmysl, že polo je v průměru? To opravdu nechápu. Snad o subkompaktech něco víš, ne?
10. 6. 2009 13:45
Re: Polorada na závěr
Diskutovat o tom nemusíme: podle tebe je nové Polo nejlepší ve třídě, podle mě a mnoha ostatních (podívej na ostatní příspěvky) patří do průměru.
10. 6. 2009 13:50
Re: Polorada na závěr
Aha... :-) bože bože...
Avatar - miromen
10. 6. 2009 13:51
Re: Polorada na závěr
Děla z druhych hlupaky kteři nic nevi o autech a vnucuje jim něco co neni pravda.
10. 6. 2009 13:55
Re: Polorada na závěr
Já vím, neboj ;-)
10. 6. 2009 17:21
Re: Polorada na závěr
No, z tebe ho tu tedy dělat ani nemusím, na to si tu stačíš sám...
Avatar - miromen
10. 6. 2009 17:49
Re: Polorada na závěr
Bože teď jsi mě uplně sestřelil asi dnes neusnu.
Avatar - white label
10. 6. 2009 17:57
Re: Polorada na závěr
Tak zkus večer rohipnol, nebo aspoň kinedryl... ;-) >:-[]
Avatar - miromen
10. 6. 2009 19:06
Re: Polorada na závěr
Prašky nesnašim.Domaci slivka z valašska je lek na vše a protože mam (heč) tak připadnou nespavost pořešim timto medikamentem.
neregistrovaný "maxo"
10. 6. 2009 13:57
Re: Polorada na závěr
Tebe sa nemusi pacit, ale treba objektivne priznat, aj, ked sa Ti z VW robi spatne, ze Polo nikdy nepatrilo do priemeru, to je predsa skutocna realita potvrdena v odbornych mediach a uzivatelmi na celom svete.Ja som napriklad nikdy VW nevlastnil, ale vidim realitu a viem ju uznat. ;-)
Avatar - Pierro
10. 6. 2009 13:53
Re: Polorada na závěr
není trochu předčasné tlachat tu nesmysly o nejlepším ve třídě když s ním nikdo z nás nejel a ani většina novinářů neměla možnost ho projet, natož pak testovat s ostatními konkurenty??? :-|
Avatar - Plautus
10. 6. 2009 16:05
Re: Polorada na závěr
tak tak, zase tu niekto predčasne ejakuloval, pričom predpokladám, že ešte nestihol na Pole ani otvoriť dvere... 8-s
Avatar - Plautus
10. 6. 2009 15:49
Re: Polorada na závěr
už si jazdil na novom VW Polo (?), keď tvrdíš, že "jízdou" je na špici triedy?!? zase samý nepodložený šplech... 8-s keby si s istými tvrdeniami radšej počkal na živú skúsenosť, ale rozplývať sa môžem aj nad obrázkami ruskej jadrovej ponorky, tam mám aspoň istotu, že to jadro tam v reále je, ale Tvoje príspevky sú stále to isté dookola, niečo ako nepodarená reklama, chýba im práve to jadro, a nikdy som nepochopil a radšej ani nechcem, čo Ťa vedie k neustálemu a nástojčivému obhajovaniu týchto detinských postojov... :no:
10. 6. 2009 13:01
GTIIierro
J8 bych to řekl asi takhle... Proč sem GTI vůbec píše, když vše podstatné tady už napsal Pierro ???? >:-[] :yes:
Rozbalit vlákno
5
10. 6. 2009 14:53
Re: GTIIierro
Obcas si myslim, ze byste mohli sedet v jedne kancelari. Oba dosti nekriticky, ale spise velmi fandovsky tlucete za sve... Ty za Italy, GTI za Nemce. V jeho argumentaci mu pomahaji cisla, Tobe se u nekterych rad musi fandit a obhajovat podstatne hure, ale... az na styl jsou si Vase prispevky vzacne podobne. Ze vy mate srazene stoly a bavite se prispevky? :-)
10. 6. 2009 15:59
Re: GTIIierro
Teda ty mi dáváš... A to sem vlastně nic nenapsal...:-) Teda, chceš snad popřít, že Pierro snad nenapsal, vše co by nemohlo být ještě řečeno... Ups.. Já si to nemyslím... (hodně zapeklité věty - negace negace.. sám se v tom nevyznám :-) )
10. 6. 2009 17:15
Re: GTIIierro
Já si zase občas myslím, že jste s Wolffem dokonalá intelektuální dvojčata >:D Koukám, že si i dost rozumíte... 8-s
Avatar - T613
10. 6. 2009 20:49
Re: GTIIierro
ty myslíš? kdy prosím tě?
10. 6. 2009 15:06
"Jenom VW umí auto nejlépe vybavit"
Polo nemá náhradní kolo, ale standardně jen Tire Mobility Set (12V kompresor a lepicí sadu)
Měkčené plasty (slush) budou na přístrojové desce v Polu až od druhé úrovně výbavy (Comfortline). Zadní sedadlo je nedělené.
Základní motorizace 1,2 (44 kW) To je výkon co! Ještě, že v základu je ESP s integrovanými funkcemi ABS, MSR, ASR, EDS a asistentem pro rozjezd do kopce. Jinak by byl problém ten motor zkrotit! >:D
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Plautus
10. 6. 2009 16:00
Re: "Jenom VW umí auto nejlépe vybavit"
čo Ty vieš? niekto má problém krotiť prsty (o myšlienkach ani nehovoriac) a niekto možno Polo HTP >:D
10. 6. 2009 16:03
Re: "Jenom VW umí auto nejlépe vybavit"
Vzhledem k tomu, že na Slovensku v základní ceně není ani lak, tak bych plasty nebo rezervu neřešil... :-)
Avatar - marek.g
10. 6. 2009 16:35
Re: "Jenom VW umí auto nejlépe vybavit"
>:-[] zajímalo by mě jestli by ti prodali to auto bez laku >:-[]
10. 6. 2009 16:55
Re: "Jenom VW umí auto nejlépe vybavit"
Asi jo, ale pro změnu za nějaký příplatek v individualizačním programu... >:-[]
10. 6. 2009 19:04
POLOSEN
No, jak to tak pročítám, mistři pera na svaťáku se opět předvedli - k základním negativům můžeme polu tedy prý příčíst, že barva je u Pola za příplatek, v základu že není devedečko i pod volantem a kokpit, že je jak z autíčka na matějský pouti... člověka potěší, když si tu může čas od času prostě přečíst brilatní postřehy zpoza... pelesti.

My dospělí (a doufej, že dospělost bude tvojí nejdelší životní etapou) víme, že auto musí být předvším vnitřně hluboce krásné, žádnej pozlátkovej cukrkandl á la fiesta. Design auta pak musí být nenápadný, vyspělý, nadčasový, uměřený a stylový. Přesně takový jako má nové POLO. Tohle všechno ovšem můžeš pochopit, pokud u tebe dojde k naplnění dvou podmínek. Tou první je to, že si půjdeš jednou za své peníze koupit něco ze subkompaktní třídy. Myslím jako něco nového, obžebrávat u bazarplotů, to laskavě přenech jinejm. Ovšem, abys mohl vybírat, musí u tebe nastat druhá podmínka, totiž, musíš bejt náležitě vyprparovanej co se týká konta. Jde o to, že auto se má kupovat lehce, s radostí, nikoliv na press. Jistě chápeš, že elegantní sleva u jednoho Cayenna je něco úplně jiného než urvat po krvežíznivém boji slevu osm táců u logana... Tedy abych tě vrátil, jde o to, aby sis mohl jen tak (ano, jen tak) koupit subkompakt. Abys ho mohl nabušit vším potřebným a vším milým. Jen tehdy dokážeš ocenit kvalitu třeba právě toho POLA. Tak ti držím palce, aby ses jednou nemusel klepat u vrat tří áček s tříletejma úsporama včetně naruby převrácené vkladní knížky babičky, aby ses mohl lehce rozhodovat a aby sis mohl vybrat toho nejlepšího... dnes je to POLO.

P.S. Říká se, že peníze, nejsou všechno. Říkají to dokonce obě dvě skupiny, jak pracháči tak švorcliga. Které skupině se to říká lehčeji, to už si domysli sám. Jsi na prahu dospělosti, svůj život máš ve svých dlaních. Neprodej ho za obrezlej krám kterého se předchozí majitel s radostí zbavil. Buď hrdej a silnej. Potom ti to bude i v tom polu moc slušet.
Rozbalit vlákno
12
10. 6. 2009 19:15
Re: POLOSEN
co to je za blaf tohle ? :no:

polo je podprůměr těch tvejch subkompatku. ano na oko vypada pěkně, vypada drsně. ovšem jak zde psali pár dní zpět - vše jen na oko.

polo bych si v žádným případě nekoupil a nekoupil bych ho ani své ženě i kdybych na to peníze měl. za ty peníze se dá pořídit mnohem lepší auto ve stejné třídě.

děkuji nechci a tychle tvoje rádobyinteligentní slohy taky ne.
Avatar - skejpa
10. 6. 2009 19:17
Re: POLOSEN
ondrazig to tady vystihl přesně.

neni co dodat.
10. 6. 2009 20:46
Re: POLOSEN
To, že by si ho ty nekúpil a jeho kvality sú dve rozdielne veci.
Keď prebehnú prvé porovnávacie testy v renomovaných motoristických časopisoch, potom uvidíme kam patrí v rámci triedy. Robiť nejaké uzávery z testíka na týchto stránkach, je nerozumné.
Avatar - miromen
10. 6. 2009 19:22
Re: POLOSEN
Ten etalon třidy ti pěkně leži na žaludku když ho pokažde zmiňuješ v souvislosti s polem. FIESTA překvapeni roku POLO zklamani roku.
Avatar - white label
10. 6. 2009 20:55
Re: POLOSEN
POLO už je teď zklamání roku...?
To to šlo sakra rychle...!
Zkusím tam brnknout, ať už se s tou třídveřovou variantou ani nezdržujou, je to fakt jen vyložená ztráta času... ;-)
neregistrovaný "maxo"
10. 6. 2009 20:59
Re: POLOSEN
neboj predaj ukaze tu stratu casu. >:D
Avatar - Hammunasakra
10. 6. 2009 21:13
Re: POLOSEN
Pro "gurmány" jistě ;-)
PS: To je REAKCE na tu první a poslední (část) větu(-y) :-)
Avatar - white label
10. 6. 2009 21:34
Re: POLOSEN
Těmi "gurmány" ovšem myslíš (jako obvykle), především (velmi neskromně) sama sebe... ;-\ :*)
Avatar - Hammunasakra
10. 6. 2009 21:41
Re: POLOSEN
No ... jistě ;-)
PS: Ale to s těmi MOTORy jsem myslela vážně - to třeba Clio je na tom asi (doopravdy) "lépe"
PPS: Ale NEbála bych se že Poloavwto bude "pvwopadák" :-)
A tohle jsem myslela TAKÉ (skoro)vážně ;-)
Pěkný den (třeba v Clio GT 2.0 16V Sport - jehož předPŘEDchůdce jsem mívala :yes: :-)
PS: No, možná mi tam jedno/dvě "před-" ještě vypadlo(-y) - a tehdy to byl "jen" 1.8 16V (ale autí-čko také o pár SET kilo méně vážilo ;-)
Avatar - miromen
10. 6. 2009 22:17
Re: POLOSEN
Tak samozřejmě jsem to s tim zklamanim přehnal i když..... Ale nato co piše ne to jak piše ten onen se opravdu z me strany jinak reagovat neda.
Avatar - Hammunasakra
10. 6. 2009 21:04
Re: POLOSEN
Milý miromen(e)! Já s vámi SOUHLASím a u nového vw Polo jsou (pro mne) ZKLAMÁNíM hlavně MOTORy. BENZíNové tříválce 1.2 věru NEmusím (to připravovaný 5ti-takt 3válce - TO možná do malých aut BUDE "to pravé" - NE tento odvwezek starého NEpříliš povedeného 1.6!), "osvědčený" 1.4 myslím příští rok KONČí (ase se NEvyplatí ho opět předělávat, aby splnil aktuální emisní normy - krom toho konkurence je prostě "dál") a "zajímavě" zatím vypadá new 1.2 turbo (jen co s tou "zajímavostí" udělá CENA ;-\ )
Nový 1.6 TDi sice přišel POSLEDNí a z nějakého důvodu je i tak "slabší" než letitá konkurence, ale na Polo je NAFTOVÝ 1.6 asi možná skoro "zbytečně" moc velký motor (tedy v tomto případě NE výkonově, ale "hodil" by se tam spíše nějaký stejně ne-li více výkonný 1.3/1.4 - no snad i RENAULTí 1.5 (a do malého vozu se diesel "hodí" stejně spíše "výjímečně" - asi ani ne kvůli VELKÉMU nájezdu - snad jedině když je nějak zvláště "povedený" - což po pravdě zatím u 1.6 TDi NEvím(e), tak snad ta jediná "povedená" verze s motorem 1.2 NEbude o moc dražší než český Hyundai i30 nebo slovenská Kia Ceed ;-)
PS: NE"miluji" Golf, ale ten vloni "faceliftovaný" 6 zvaný asi NENí "špatný" (já bych JEDNOZNAČNĚ raději Scirocco - to je myslím ještě DALEKO lepší "nízkotřídní" hatchback), ale místo Polo, to snad raději za stejnou ceny ty (o třídu větší) "korejce" či něco TAKového (nebo Mazdu 2? ;-) )
Pěkný den (asi NEee s vw Polo(voz)em :-)
10. 6. 2009 23:09
ceny nezname???
pozrite slovensky cenik... odratajte 20% a cena tam v CZ :-) :yes:
Rozbalit vlákno
3
11. 6. 2009 14:33
Re: ceny nezname???
to je len predpredaj, modely 1.2/51 kW a 1.4/63 kW, s cenami 10.990,- a 11.650,- za trendline a 11.770 resp.12.400,- za Comfortline.
Comfortline ma navrch 2 airbagy, lepsie predne sedadla so suplikom, delene zadne sedadla, el. zrkadla, predne hmlovky a 15" plechace. Priplatok za zakladny lak (to je unikat!) je 210 Eur, za metalizu 405 a za perlet 415 Eur.
V oboch vybavach je klima, ale dokupit si musis radio, fabricke je za 230 Eur.
Takze relativne dobra vybava s ako-tak slusnym motorom vyjde na silnych 12840,-Eur, co by bolo takmer 387.000,-Sk. S metalízou o 5800,-Sk viac.
Avatar - Andromeda
12. 6. 2009 00:17
Re: ceny nezname???
Nemohl jsem se tak nějak srovnat s informací o příplatku za základní barvu,tak jsem na ten ceník kouknul a ejhle -> uf,to je mi panečku položka >:-[] ,teda cituji:Základný lak za príplatok :yes: ...
Jakoupak finanční kreativitou nás překvapí kucí z Vlkohradu příště 8-s
PS:Třeba to časem budou prodávat jako domácí stavebnici >:D
12. 6. 2009 06:42
Re: ceny nezname???
Vidíš, aj to je spôsob, ako vyzdvihnúť atraktívnu základnú cenu... ;-)
12. 6. 2009 12:35
Ceny známe!
5ti dvířko haťapka 44 kW s klimou a ESP již za 259700,-.
Více od včerejšího dne na [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
12. 6. 2009 13:40
Re: Ceny známe!
Takže haťapka 44 kW s klímou (to znamená sotva 40 kW na kolesá so zapnutou klímou, čiže brzda) je za 244.500,-, plus 5 dverí za 5.400,-, 5.900,- za rádio, alarm a centrál 4.600,- + 3.900,- Kč. Najlacnejší červený lak 3.400,-Kč. Svetlá do hmly 5000,- a za zapaľovač cigaretky ešte smiešnych 500,-. Suma-sumárum za základ s úbohými pár koníkmi a akou-takou znesiteľnou výbavou vyjde stále pod 300 litrov (273.200,-).
Tie autá musia byť fakt hrozné, keď ich musia ponúkať takto pod cenu, aby sa vôbec predávali.... >:D >:D >:D