Volkswagen Polo na českém trhu standardně s ESP, ceny stále neznáme
Podle prvních zveřejněných materiálů pro český trh bude Polo nejprve nabízeno se dvěma výbavami - Trendline a Comfortline - a se šesti motory. Vrchol běžné produkce - motor 1.2 TSI - bude k dispozici později.
Výbava Trendline
Základní výbava Trendline na českém trhu obsahuje přední a boční airbagy (s rozšířenou ochranou hlavy), ale také ve třídě stále neobvyklé ESP s integrovanými funkcemi ABS, MSR, ASR, EDS a asistentem pro rozjezd do kopce, nepřímé měření tlaku v pneumatikách, přední elektricky ovládaná okna, komfortní blikání směrovek nebo centrální zamykání.
Polo nemá náhradní kolo, ale standardně jen Tire Mobility Set (12V kompresor a lepicí sadu). Základní výbava jezdí na ocelových kolech s rozměrem pneumatik 175/70 R14. Dveře a kliky jsou standardně lakovány v barvě karoserie.
Měkčené plasty (slush) budou na přístrojové desce v Polu až od druhé úrovně výbavy (Comfortline). Zadní sedadlo je nedělené. Základní rádio RCD 210 s CD a MP3 přehrávačem je v ceně všech modelů s výjimkou základní motorizace 1,2 (44 kW), za klimatizaci ale musíte připlatit.
Volkwagen Polo - Zážehové motory při uvedení na trh v Německu | ||||
Zážehové motory | 1,2 6V | 1,2 12V | 1,4 16V | 1,2 TSI |
Zdvihový objem [cm3] | 1198 | 1198 | 1390 | - |
Válce/ventily | 3/2 | 3/4 | 4/4 | 4/4 |
Nejvyšší výkon [kW/ot/min] | 44/5200 | 51/5400 | 63/5000 | 77/- |
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min] | 108/3000 | 112/3000 | 132/3800 | - |
Max. rychlost [km/h] | 157 | 165 | 177 | 190 |
Zrychlení 0-100 km/h [s] | 16,1 | 14,1 | 12,1 | - |
Komb. spotřeba [l/100 km] | 5,5 | 5,5 | 5,9 | 5,5 |
Pohotovostní hmotnost [kg] | 1067 | 1067 | 1070 | - |
Cena Trendline [Euro] | 12885 | 13410 | - | - |
Cena Comfortline [Euro] | - | 14885 | 15810 | - |
Cena Highline [Euro] | - | - | 16635 | - |
Výbava Comfortline
Comfortline jezdí na patnáctipalcových kolech s pneumatikami 185/60 R15, standard rozšiřují elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, obě přední sedadla mají výškové nastavování, centrální zamykání je dodáváno s dálkovým ovládáním, zadní sedadlo je dělené.
Zatím nejvyšší stupeň výbavy Highline nebude na českém trhu k dispozici.
Volkwagen Polo - Vznětové motory při uvedení na trh v Německu | ||||
Vznětové motory | 1,6 TDI CR DPF | 1,6 TDI CR DPF | 1,6 TDI CR DPF BM | 1,6 TDI CR DPF |
Zdvihový objem [cm3] | 1598 | 1598 | 1598 | 1598 |
Válce/ventily | 4/4 | 4/4 | 4/4 | 4/4 |
Nejvyšší výkon [kW/ot/min] | 55/4000 | 66/- | 77/4400 | 77/4400 |
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min] | 195/1500-2500 | - | - | 250/1900 |
Max. rychlost [km/h] | 170 | 180 | 180 | 189 |
Zrychlení 0-100 km/h [s] | 14 | - | - | - |
Komb. spotřeba [l/100 km] | 4,2 | 4,2 | 3,8 | 4,2 |
Pohotovostní hmotnost [kg] | 1157 | - | - | - |
Cena Trendline [Euro] | 15535 | - | - | - |
Cena Comfortline [Euro] | - | - | - | - |
Cena Highline [Euro] | - | - | - | - |
Výbava, ceny jednotlivých verzí a výše příplatků na českém trhu má být zveřejněna v nejbližších dnech.