Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
9
/
17
Prohlédnout znovu
Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
|
acz
Díky automatickému svícení se řidiči stavebních vozů MAN mohou soustředit na jiné aspekty provozu
|
acz
Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
|
acz
Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
|
acz
Tahač TGS s novou nejsilnější verzí šestiválce D26 o výkonu 368 kW (500 k) zvládne velmi těžké úkoly
|
acz
Dvě řiditelné nápravy ze tří zajišťují skvělou manévrovatelnost. Vozidlo na obrázku má navíc zadní natáčecí nápravu zároveň zvedací.
|
acz
Dvě řiditelné nápravy ze tří zajišťují skvělou manévrovatelnost. Vozidlo na obrázku má navíc zadní natáčecí nápravu
|
acz
Nejmenší model TGL s osmitunovou celkovou hmotností vyniká manévrovatelností, ale nesmí se to s nákladem přehánět zároveň zvedací.
|
acz
Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
|
acz
Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
|
acz
Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
|
acz
Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
|
acz
Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
|
acz
Hydrodrive dokáže po dobu přibližně desítek sekund zvýšit trakci vozu
|
acz
Automatizovanou převodovku Tipmatic lze již kombinovat s pohonem Hydrodrive
|
acz
Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
|
acz
Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
|
acz
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším