Vyráběli jsme formy na pneumatiky: 3D tisk jak v kosmickém průmyslu!
28
/
34
Prohlédnout znovu
Vyráběli jsme formy na pneumatiky: 3D tisk jak v kosmickém průmyslu!
Vyráběli jsme formy na pneumatiky: 3D tisk jak v kosmickém průmyslu!
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Nejprve se vyrobí model z umělého dřeva (vpravo). Do něj se následně obtiskne speciální pryž, která poslouží jako základ pro sádrový model.
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Forma váží několik set kilogramů. Zde již opracovaná míří na rozřezání.
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
V dílně jsme se setkali s celou řadou obráběcích strojů
|
acz
Takto vypadá forma po odlití. Vnitřní i vnější část se musí obrobit.
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Odvětrávací otvory se většinou vrtají manuálně. I to už ale dnes zvládnou stroje.
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Bočnice jsou nejprve tepelně zpracovány. Až pak se soustruží na strojích CNC, které zároveň zhotoví i otvory pro odvzdušnění. Do bočnic se tvoří prostor pro výměnné štítky. Vše se při lisování otiskne na plášť.
|
acz
Trojrozměrný tisk probíhá na speciálních strojích za miliony. Detaily jsou výrobním tajemstvím.
|
acz
A je hotovo! Finální forma se právě obtiskla do pneumatiky.
|
acz
Karbon, aramid a rychlé pruhy. BMW ukazuje sportovní doplňky pro kombík řady 5
Luxusní elektrický Cadillac Lyriq v Německu vyjde v přepočtu na 2 miliony. Co nabízí?
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou
Škoda za skoro dva miliony, veliké Mini a Lucie Borhyová. Sledujte Svět motorů TV!