To asi teraz nikto, ale vzhľadom na tie ohurujúce čísla mi je stále divnejšie to žgrlošenie smerom k radovým zamestnancom - najmä v satelitných fabrikách mimo Nemecka.
Pogo a jeho populární meziroční procenta... :-)
Když prodáš první rok 100 jednotek a druhý rok 110 jednotek (+10%), máš ve druhém roce automaticky vyšší prodeje, než když třeba někdo jiný prodá v prvním roce 200 jednotek a ve druhém 188 jednotek
(- 6%)?
Ale hlavně článek není o prodeji kusů, ale o zisku, což má mnohem širší souvislosti, viz třeba ceny vozů (např. ceny Renaultu na našem trhu)... ;-)
Jestli to dobře chápu, tak lze zjednodušeně říct, že velký zisk je pro zákazníka špatná zpráva = málo auta za hodně peněz. Naopak při ztrátě dostanu víc než jsem si zaplatil. Jinak nevím, co ti vadí na meziročním srovnání.
Nevadí mi na něm nic (taky proto ten smajlík), jen jsem upozornil na to, že podobný údaj může být velmi zavádějící a zjednodušující, podobně jako tento tvůj velmi zjednodušující a jednostranný výklad o důsledcích případného zisku pro samotného zákazníka. Zisk je totiž např. také určitým důsledkem toho, jak dobře/špatně umí firma hospodařit a (dlouhodběji) investovat a jaká je její finanční perspektiva...
Navíc firmy neprodávájí své produkty pod cenu k vůli lásce ke svým zákazníkům, ale především z důvodu tlaku "silnější" (i finančně) konkurence...
POLO - nejlepší mainstreamové auto třídy malých vozů
GOLF - nejlepší mainstreamové auto třídy nižší střední
GOLF GTI - nejlepší hothatch
PASSAT - nejlepší mainstreamové auto třídy střední
ROCCO - bezkonkurenční mainstreamové sportovní kompaktní kupátko
TIGUAN - nejlepší auto mainstreamových kompaktních SUV
TOUAREG - bezkonkurenční velké SUV, jediný reprezentant mainstreamové automobilky mezi luxusní kategorií SUV, tedy jasně s výjimkou Koleose... 8-s >:D (uznávám, blbej fór)
DSG - nejlepší dvouspojka světa.
Dvojitě přeplňovaná jednačtyřka - úřadující nejlepší motor světa.
Dvoulitrové turbo - třikrát za sebou obhájil prvenství nejlepšího dvoulitru světa. (Mimochodem - uvedné motorizace nabízí taktéž naše ŠKODA) :yes:
Diví se tu někdo, že Volkswagen je evropskou produkční jedničkou? Diví se tu někdo, že se mu daří? Ty snad ze svého okolí nevíš, že se daří zásadně těm schopným silným a úspěšným?
S tím passatem bych trochu brzdil... Ale osobně mi tam chybí Eos... Ať si říká kdo chce co chce, je to podle mě nejpovedenější CC za rozumný peníz :yes:
napriek tomu, ze nie som VW pozitiv, uznam ti takmer vsetko, az na GTI a rocco. tam sa, myslim, da najst lepsie - megane RS, focus RS, na druhej strane napr. spominane RCZ.
passat moze byt dobre auto, ale asi by som volil nieco ine - napr. M6 v kombiku.
ok, ked si ich poziciam a vyskusam, dam vediet. zatial dam na skusenosti tych, co sa vyznaju a podla vecsej casti z nich je najlepsim HH bud focus alebo megane - jeden priklad za vsetky: [odkaz]
Další příklad je tady. Megatest 20 nejlepších novinek z oblasti sportovních aut PCOTY 2010. Megan v TOP 10 jako jediný z mainstreamu. Golf mimo TOP10. [odkaz]
Tak tento výsledek je zcela určitě famózní, neuvěřitelný. Velká gratulace.
"VW tvoří dost hotovosti na to, aby mohl jednou za čtvrtletí koupit Alfu Romeo, jednou ročně koupit PSA a brzy bude zřejmě mít dost peněz na převzetí (výrobců nákladních automobilů) MAN a Scania. VW si může dovolit téměř cokoli,"