Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Takhle zpívá Alfa Romeo 155 V6 Ti. To je zvuk!

Motory závodních automobilů poskytují nejen úžasné výkony, ale také patřičnou zvukovou kulisu. Jasným důkazem je i závodní Alfa Romeo z první poloviny 90. let. Jak zpívá její šestiválec je dobře patrné z přiloženého videa.
Zpět na článek
7. 4. 2017 12:19
7. 4. 2017 12:51
7. 4. 2017 13:11
7. 4. 2017 13:43
7. 4. 2017 13:45
7. 4. 2017 14:12
7. 4. 2017 14:19
7. 4. 2017 14:26
7. 4. 2017 12:54
7. 4. 2017 14:43
19. 4. 2017 23:17
7. 4. 2017 20:16
7. 4. 2017 11:32
Autá (nielen) s motorom Formuly 1
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
7. 4. 2017 12:19
Tohle je
opravdu čtyřkolka?
Rozbalit vlákno
7
7. 4. 2017 12:51
Re: Tohle je
Jojo, viz [odkaz]
TI je na stejném základě.
7. 4. 2017 13:11
Re: Tohle je
Jasný ;-)

"The Alfa Romeo 155 V6 TI was a FIA Class 1 touring car that Alfa Corse raced from 1993 to 1996 in the Deutsche Tourenwagen Meisterschaft and the subsequent International Touring Car Championship.

A high-revving 2.5 L 60° V6 engine was coupled to a four wheel drive system, producing 490 PS (360 kW; 480 hp) at 11500 rpm.

Alfa Corse entered two 155 V6 TIs for works drivers Alessandro Nannini and Nicola Larini; the 1993 season was dominated by Larini winning 11 of 22 races,.[13]

In 1994 the rivals from Mercedes seemed to have the advantage but Alfa did manage to win a further 11 races. A more consistent performance from the Germans gave them the title."
Avatar - Dinar
7. 4. 2017 13:43
Re: Tohle je
Ty otáčky jsou neskutečný. >:D :yes:
7. 4. 2017 13:45
Re: Tohle je
Včera jsem koukal na II.díl TG a Harrisovy hrátky s Giulií, super >:D
Avatar - Dinar
7. 4. 2017 14:12
Re: Tohle je
Jo, hezký, o to víc mě sejří, jak nijace vypadá obyč. verze naživo a že není jedinej šestiválec. Tak dlouho se budem dívat na nadšené testy QV, až julča tiše odejde ze scény. Kolik parády nadělal tenhle 2,5V6 ve 155, teď by úplně stačila podladěná verze té 2,9V6, cena kolem 1,5mega, to by byl skutečný imagemaker, QV potkáš při jízdách po Evropě dvě za rok. ;-)
7. 4. 2017 14:19
Re: Tohle je
Hlavně by to bylo auto, kterého by se reálně daly prodat tisíce za rok. ;-)
7. 4. 2017 14:26
Re: Tohle je
Já potkal v pondělí dvě na A93. Slušný peklostroj :yes: Ale jinak souhlas. Chce to nějakou méně ultimátní V6 kolem 350-400koní a také tu slibovanou V6 naftu.
7. 4. 2017 12:28
Jak je to možné
takový článek a takové pěkné video!!

To nikdo nechce. Všichni chtěl číst o elektromobilech a Kodiaqu!!!
>:-[] >:-[] >:-[] >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - praděda7
7. 4. 2017 12:54
Paráda!
Podobné vozy je stále možné viděl a poslouchat parádní zvuky při závodech do vrchu.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - netcar.xx
7. 4. 2017 13:05
Jak to není
v naftě a nemá to ve znaku postřelenou slepici, tak to za nic nestojí.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - speedfred
7. 4. 2017 13:22
Treba chodiť
na preteky do vrchu,a tam človek vidí a hlavne počuje rôzne "prekoňované" monštrá.
a na druhý den si tam môžeš zajazdiť aj sám
Rozbalit vlákno
0
7. 4. 2017 14:23
Dobrý, ale znám lepší. Nejhezčí zvuk cestovního auta, aneb m
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - netcar.xx
7. 4. 2017 22:34
Re: Dobrý, ale znám lepší. Nejhezčí zvuk cestovního auta, an
proti te Alfe je to takove nijake
7. 4. 2017 14:43
155
V civilu to nebyla žádná kráska, ale v závodním kabátě to bylo vizuálně, technicky i zvukově famózní auto. K zahození nebyla ani S1 - GTA Turbo. [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar -
19. 4. 2017 23:17
Re: 155
K zahození?
GTA byla mnohem rychlejší než V6 TI, protože místo atm. šestiválce měla starý litinový čtyřválec Lampredi TwinCam Turbo 16v známý z Delty Integrale, z níž pocházely i transmise a konstrukčně stejná s Deltou byla i zadní náprava (opět zcela odlišná od V6 TI). Přitom V6 TI měla nižší těžiště, lepší rozložení hmoty a byla lehčí.
Inu, turbo ničím nenahradíš...
GTA vycházela ze sériové 155 Q4 (2.0 turbo 16v 4x4), avšak podstatná změna byla právě v té zadní nápravě. Bohuižel současné ceny AR 155 Q4 jsou poněkud vysoké.
7. 4. 2017 20:16
bzučák
takový bzučák no ....
[odkaz]
[odkaz]
ale každému se líbí něco jineho no
Rozbalit vlákno
0