Ty hlavne Fotzek ( vis proc ti vzdycky tak rikam, ne? ) nikomu nerikej kloucku a jestli je pro tebe ***ska kabelka vrchol jizdnich vlastnosti, tak je mi te lito. A co Uber Mercedes, primitive? Uz ses to naucil psat?
jj
blázni, svět jde dál a nesponzoruje už úchyláky s přepal platy >:D >:D Nebo snad myslíte že nějaký ferda z dílny touží přijít vo řidičák?? >:D >:D Houby svoctem.... Normální lidi čekají na START PRODUKCE rozumnýho pohodlnýho elektromobilu TESLA MODEL 3 [odkaz] [odkaz] 07.2017 [odkaz] s AUTOPILOTEM NVIDIA !! [odkaz] a raketovým startem na kerý Andina nemá
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
R8 je studený německý klon Lamba, které si koupili. Je motoricky zajímavé. Audi TT a RS6 opravdu nejsou symboly zábavy. První vychází z předokolky a 4x4 tomu moc fakt nepřidá (alespoň tam dali 5 válec, ale furt vypadá divně - pro metrosexuály) a RS6 není nic jiného než těžký a luxusní kombík a vysavač, co jede rychle rovně. Ale každý má asi jinou představu o zábavě za volantem a radosti z jízdy.
Jo, každý může mít jinou představu o zábavě a radosti. Pokud jsi z těch, co si uvědomují, že jediná správná nemusí být ta jejich, tak je to dobře.
A ještě jednou- bylo by málo těch (značek), jejichž jméno je automaticky synonymem zábavy.
Pokud vím tak R8 má 80 procent součástek vlastních a vychází částečně ze speciálů DTM a LeMans. Nová R8 má téměř 20 procent součástek ze závodních speciálů.
Jak muže někdo označit za nudné auta, které jsou pro mě symbolem motor sportu?
mne R8 V10 plus prisla jako celkem nudny auto se skvelym tocivym desetiválcem.
ale vyhybani se protijedoucim nakladakum (je to siroka krava) nepovazuju za tak zabavny, zbytek zabiji automat. a ty akcelerace taky člověka rychle omrzi...
Pokud chceš skutečně motor od Lamborghini, musíš si koupit jeden z dvanáctiválcových modelů. Desetiválec vznikl ve spolupráci s Audi, přesněji quattro GmbH (dnes Audi Sport), kde dělají i závodní motory pro Audi. Ani bloky pak nevyrábělo Lamborghini, ty byly z maďarské motorárny Audi. Gallardo jako takové vzniklo už pod Audi, na trh šlo snad pět let po převzetí. Ostatně místy vypadalo jako co sklady Audi daly. :-)
Takže to není tak, že si koupili hotové auto a pak ho o několik let později okopírovali. Když Lamborghini převzali, tak mu chyběl základní model. Myslím, že to byl Chrysler, kdo bez nástupce ukončil výrobu jeho předchůdce. Pod dalším majitelem zvládli akorát koncept, ale na Gallardo se nepodobá (i když měl mít také V10, ale menší a slabší). Když se podíváš pod sukně Gallarda, uvidíš markantu Audi - hliníkový rám. A když se podíváš pod sukně R8, zjistíš, že má ve skutečnosti jiný. Zjevně se jim nechtělo prostě převzít starší řešení, za ty roky samozřejmě jejich hliníkové karoserie pokročily. Mimochodem, karoserie pro Gallardo se vyráběly a lakovaly v Německu. Bývaly vidět v Neckarsulmu. I když snad některé barvy dělali v Sant'Agatě.
tak RS6 je bratlni autobus ale na zabavu to zas moc není. (pokud pominu paradni zatah motoru v primce) R8 mi taky neprisla tak zabavna. to auto je obrovsky...
Nejsem fanda této značky a trvalo jim léta než se naučili kam patří motor ( těsně za přední nárazník to fakt není) ovšem nemohu souhlasit úplně ani s tebou. Takové Audi Coupe Quattro z roku 1980 a výš (zvláště pak 2.2 turbo 220 HP) rozhodně nebylo zlé auto.
Naprosto zbytečně provokujes? Jezdil jsi v R8? Tomu říkáš bezpohlavni a sterilní? Včera jsem viděl rozjezd RS3 uprostřed Berlína a malém se mi zastavilo srdce. Na tu nádheru a zvukovou kulisu hledá konkurence těžko odpověď. S1 je skvělá hračka. Kolik kilometru jsi v ni najel po točitych okreskách?
to sice je, ale pubertální a trapná. Kdo je borec, dokáže to i s vyplým ESP.
Když mi bylo osmnáct, byl jse, nadšenej, když se mi podařilo skrz trpící spojku zaznamenat u slaboučkého auta protočení kol a "pískání"
Vidím, že dvojice Fokt-netcar je na této řidičské a intelektuální úrovni zmražena na doživotí.
ja som dodnes asi najvacsiu automobilovu zabavu zazil cez brigadu tusim niekedy este v r. 2005/2006 to bolo na TAZe ( novsia verzia 1203ky ) a to aj pri uplne beznej jazde mestom .... cize paradoxne to bolo na absolutne nesportovom a nevykonnom aute ... ale riadit ho bola fakt zabava .. aj ked miestami mi nebolo do smiechu to priznavam... clovek mal niekedy doslova smrt pred ocami... a citil sa uplne bezmocny v zaplave tych modernych a rychlych aut vsade naokolo... a dnes si uz ani neviem predstavit do toho opat sadnut... to by som asi uz nedal...
Čo to pletieš za nezmysly? Ak nie si schopný bezpečne ovládať auto ako je tisícdvestotrojka, nie som si istý, či vôbec patríš za volant. Že snrť pred očami... Dnes už dajú vodičák fakt hocikomu.
Párkrát si to v mládí zkusit, proč ne, jako zkušenost a nakonec zjistit, že je to hloupá zbytečnost a se zábavou to má hodně málo společného. Ale najdou se jedinci, kterým to nedojde nikdy.
Neslyšeli jste jste nikdy o D1gp? Nebo třeba Czech drift serie? On je to regulérní sport, a třeba v Japonsku se v kopcích driftuje od 80tych let. Pro někoho horká novinka a nesmyslné pálení gum a pro někoho technika jízdy.
Pochybuju, Ale myslím že konstrukce pohonu zaměřená na co nejlepší čistou trakci se dost obtížně předělává na pravý opak.
Například FF RS má pro drifty speciálně upravený pohon, což ale zase zhoršuje jeho vlastnosti v ostatních jízdních režiech. Proč by audi mělo dělat stejnou chybu ?
Je to daný celkovou konstrukcí = proto se řiká že pravý audi je 4x4 = což je fakt protože ty předokolky sou problematický
Tuhle sem se tu s konkrétníma modelama vypisoval Karlovi = mraky ostatních automobilek přes přední nápravu přenášej násobně vyšší krouťáky i výkony = audi to "řeší" připojenim zadní nápravy. Audi předokolky maj fakt problematickou trakci = a i když to působí asi úchylně = i ten blbej Citroen jí má lepší, dokonce výrazně. A samozřejmě neni zdaleka sám
Pokud tě to fakt zajímá nech si to nejlíp vysvětlit od někoho kdo třeba jen trochu rozumí konstrukci aut = nebo můžeš zůstat v režimu Karel: to přece neni možný :-)
Hele ty to hraješ nebo si fakt myslíš že seš in? >:D >:-[]
Fakt smutný že tvoje hlava doteď nepobrala že trakce toho blbýho C5 V6 je fakt lepší než většiny předokolkovejch audin = počkej až ti to jednou vysvětlí někdo kdo se vyzná a komu budeš věřit = to bude [odkaz]
A vono to je mnohem mnohem horší = ten seznam co sem ti psal je brutální realita = trakce předokolek audi prostě stojí za prd = a vědi to tisíce lidí. Třeba břídilové typu Vaculík = ale ty si poradit nedáš žejo = neni nad vlastní hlavu :yes: >:-[]
Počkej až ti jednou dojde = že to tak je = a neni to zrovna tajemství ;-)
Narozdíl od pěknýho kvalitně zpracovanýho interiéru je trakce velkym problémem skoro všech předokolkovejch audin = většiny audin = už hodně let nazpátek = přesto se najdou troubískové který to popíraj a popíraj a >:-[]
taky jsem mel takovy pujceny.... audi 80 bez starteru na zlutejch holandskejch značkách. je to uz ale přes 20 let... :-)
to napeti, jestli to naskoci... jestli me zastavi policajti....
ten strach, ze to chcipne, kde nemá...
ten vyber mist, kde se da zastavit, aby to bylo z kopce :-)
A proč by je zajímat měly? Ten psychicky nedozrálý jedinec, kterého baví gumování, si stejně nikdy nové 4x4 auto na driftování nekoupí a Audi už vůbec ne. :-!
Na první pohled ne, podle textu více méně tušíš (jak kdy), ale až po kliknutí na profil nicku máš stopro jistotu, protože to taky může být tvoje ironie.
Každopádně je to mnohem méně otravné a lépe okamžitě identifikovatelné s velkým L. Prostě jen mrkneš a okamžitě máš jasno. ;-)
Dej si tam velké L a pak ty jeho nesmysly nebudu muset vůbec číst, abych identifikoval nick.
Jednak plně chápu, že drift módy se k Audi nehodí a pak stejně tak souhlasím s prohlášením, že pokud chce někdo driftovat, měla by mu k tomu stačit vypnutá stabilizaci a pak už se spolehnout na své schopnosti (Anebo si koupit poctivou zadokolku). Co si tak vybavuju, A6 se sportovním diferenciálem to uměla na sněhu velmi hezky. Takže vyjádření pana Reila mi příjde zcela adekvátní. :yes:
Pokud by si někdo z místních driftérů chtěl doplnit/osvěžit svůj autopark, pak doporučuju obhlédnou dražbu "[odkaz]" na finanční správě. Jde sice většinou o starší kousky, ale všechny jsou vybavené driftovacím modem a hlavně jsou za dobré ceny. Je pouze potřeba dát pozor, aby jim neupadly kolečka. ;-)
..na co drifty,,stačí si koupit bmw a machrovat..audi je jiná politika.,,když audi dalo pohon quattro a zcivilizovalo na dalniční přelety a pak na sjezdovku hore kopcom,,proč se ostatní automobilky opičí a následují..mají si dělat to své,,když to hrozně zatracovali,,tak samo dízly..Audi řeklo před 30lety,,že dizl je budoucnost,,všem vytřelo zrak a najednou zase všichni nasledují..A ještě pomlouvaj..