>:D >:D >:D
[odkaz]
to je bordel v tom dnešním světě, musej dělat reklamy na spalováky [odkaz] aby to vůbec někdo koupil, taková reklamní masírka na davy aby byly stále v obraze a nečuměli jinam, chudáci >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Protože hlavní konkurent v USA, General Motors měl přímý vstřik už v roce 2007 >:D
A protože ten motor pak baští o trošku méně, má o trošku lepší emise atd.
Přitom je to práce tak na půl roku, pro konstruktéry vč. komplet otestování >:D
Jinak motor byl komplet hotový už v roce 2009 pod Cerberusem, Fiat ho pouze uvedl do sériové výroby. Ale jinak je to 100% práce DaimlerChrysler AG + Cerberus >:D
Problem je ten, ze i pomatena evropa sleduje ostatni slozky vyfukovych plynu pomoci rozumnych EURO norem, do kterych se od roku 2009 potichu zanesla do te doby neexistujici kolonka 0.005 g/km pevnych castic pro vozy s primovstrikem, takze o problemu se sice vi, nicmene prime vstrikovani se bohuzel vsude velebi a cerne vyfuky se taktne prehlizi.
To bych celkem bral, kdyby vyíjeli jeden nový model za druhým.
Navíc jaksi na vývoji podvozku či karoerie nedělá stjný tým co na motorech, že.
A z nových modelů představili za cca 5 let akorát 200, Cherokee, Renegade a Dart. A pak přelepili logo na Ducatu a Doblu a dali do nich jiný motor. To muselo být doslova přetížené, to vývojové oddělení, notabene, když na tom makali jak v usa, tak v itálii. Ti chudáci určitě jeli 20ti hodinové denní směny >:D
Zbytek sou pouhé facelifty a staré modely.
Z motorů udělali akorát verzi 3,2 a 3,0 a to nikdo neví, jak moc předpřipravené už byla od Cerberusu a pak ještě 6,2 Hellcat.
To je taky vytíženost jak blázen, jeden nový motor a dvě verze vycházející z jedné rodinz Pentastar, kde v podstatě stačí snížit výkon, změnšit objem a pár dalších úprav a motor hotový.
.... no zase na co šáhli to podělali, a na co nešáhli, to se podělalo ještě víc.... Všechno špatně....
a nejhorší je, že stará dobrá amerika jim to žere a ty jejich podprůměrný, škaredý, zastaralý křápy s archaickejma motorama se dokonce prodávají....
no hnus, svět se v zadel obrací:
[odkaz]
Může mi někdo vysvětlit jak takoví břídilové jako FCA mohou v USA provozovat nejrychleji rostoucí velkou automobilku?
PS: a až se kolem 20.12. dozvíme, že se právě prodal milióntý Jeep v roce 2014, tak má Barik vánoce skažený už úplně.... Ani modýlek Lady Niva pod stromečkem to nezachrání.... :-(
V listopadu rostli skoro všichni, v usa je levný benzín a tak amíci zas kupují suv a pikapy. Chryzsler na tom staví, horší je, že narozdíl od GM nemá co nabídnout až se to otočí.
Sleduj - ano 200 se prodalo rekordních 14 tis ks. Avenger už chytrolíni zlikvidovali, takže logicky zákazníci Avengeru budto utekli jinam, nebo přešli na bezpohlavní herku 200.
Amici nikdy SUV a pickupy kupovat neprestali. To si jenom automobilky myslely ze o ne neni zajem, tak se omezovala vyroba. Vysledkem bylo, ze se z nich v USA stalo na urcitou dobu dokonce nedostatkove zbozi. V dobe krize nebyl problem dostat na sedan 30 % slevy, ale pickup se prodaval za cenikovou cenu bez jakekoliv slevy.