A co děláš tady..? Že už dávno nedřepíš v jejich managementu...tady je tě přeci škoda.. Ále to už dávno víme ;-) Nebýt těch italů, který ti pořád tak ležej v žaludku, byl by Chrysler dávno v kopru, Fiat se aspoň snaží, ze spojení s Daimlerem měli leda tak zastaralou techniku, víc nic..
Změnil sem lokál ve smyslu, že sem přešl ke konkurenci. GM. >:D
tudíž mě nějakž fiat a soudruh Serjoža Makaron je šumák a at si tam třeba vyrábí vznášedla.
což ovšem neznamneá, že to nemůžu komentovat, sme ve svobodné zemi, mužu si psát co chci, kde chci a o kom chci a je to tvá zbytečná starost. Starej se o sebe.
Ale když je někdou zoufalec, který tu tráví celý den hádáním s ostaníma, tak je to těžký no >:D >:D
Ten máš ty vid, akorát ten internet Vám ještě nezakázali >:D >:D >:D
Až bude blackout, tak tě klepne, protože nebude mít kam psát ty své výplody coby závislá osoba sedící tu imrwere 7 dní v týdnu a 365 dnů v roce >:D >:D
A ted má moderní vid - používá pořád tu zastaralou 15 let starou jen trochu upravenou. Kde by asi Fiat vzal platformy pro auta se zadním náhonem, když krom Ferrari a Maserati takový auto dělal naposled před velkou říjnovou revolucí, šašku >:D >:D >:D
to je asi pravda. Anglie je pro Fiat zvláštní tím , jak tam Lancia kdysi pohořela tuším díky modelu Beta, automobilka je s velkou ostudou vykupovala zpět aby se zabránilo ještě větší ostudě.....
souhlasím s tím, že voyagera si koupí spousta lidí, ale jen pokud na tom nebude brand Lancie. Když budu chtít fiata, koupím si eurovan.....
překvapuje mě, kolik po Itálii jezdí chryslerů, ať už rebrand nebo origo.
Beta a Gamma byly po stránce kvality nejnepovedenější modely Lancie. Ne náhodou to taky byly zrovna první dva modely vyvinuté pod Fiatem... Pak se vrátilo světlejší období v 80. letech (tenkrát se taky Lancie od Fiatů odlišovaly nejvíce za celou dobu, co pod něj patří), ale když Fiat koupil od státu černou díru na peníze z Milána, byl s Lancií konec. :-( Jó, Fiat vždycky "uměl" spravovat prémiové značky. :-!
Největší slinty tu píše závislák Gilgit, který tu sedí i o weekendu s pár dalšíma ztroskotancema, zatímco ostatní jezdí v autech, makaj na zhhrádce či domě nebo se věnují volnočasovým aktiviktám.
Největší odborník na auta, ale kdo ví jestli někdy v nějakém autě vůbec jel >:D
Stačí se podívat do historie, jak často tu seš a kolik toho za den napíšeš, obrázek si udělá každý sám.
Já si tady z tebe a že špagetka klubu dělám už pár let srandu, pokud ti to nedošlo, tvůj problém.
Jsi narušený jedinec s mindrákem, jehož jedinou starostí je do každého repjpat, starat se o druhé a řešit nesmysly, což naznačuje, že máš velmi chudý život.
A členové špagetka klanu sou fanatici , kterým byl nějaký chrysler a americká auta putna až do převzetí Chrysleru jejich zbožnovaným Fiatem, pak nejdnou korouhvičky otočily o 180 stupnů a začali chrysler vynášet do nebes a chválit solutný fiat, jak super to tam vede.
Takže takovým lidem nelze psát jinak, než jak se psal včera, to je jeidná možná forma komunikace s nimi.
Starej se především sám o sebe.
Jistě, známe i americké novináře, kteří adorují pouze evropskou produkci. Přeci nemůžou napsat, že BMW má sice méně závad, ale opravy sou 15x dražší jak u ameriky, protože se tam rozbíjí fatální věci místo nepodstatných blbinek jako u amerik. On už by jim nikdo nikdy nic nepůjčil, vid.
Druhá věc je absolutně nevhodná péče praménící z neznalosti a lenosti u některých kusů v čr. Nesprávně náplně, výměnné intervaly, zfušovaná práce.
Jo a cos tady nasal k věci? Přečti si svůj první příspěvek laskavě, čím si reagoval. Opravdu hodnotné info.
Jistě že to není překvapivé. Už před 5ti lety sem to tady předpovídal, že přelepenci sou omyl a že je jen otázka času, kdy skonči.
Vyšlo mi to úplně dokonale, loga už se nelepí na jediný model - což nesmírně štve právě špagetka klub a tak jen kopou kolem a předkládaj úspěchy Jeepu v USA.
Trošku jaksi ignorují, že po roce 2010 stoupl celý severoamerický trh, že rostli všichni a že mmt mají SUV a crossovery v USA opět boom.
A že většinu klíčových modelů vyvinul někdo jiný, vč. motorů Pentastar. >:D
Voyager je vyjimka, ale 300C a 200 nikdo jako Lancii nechtěl >:D
Jinak omyl to byl, a špatné rozhodnutí, místo zoufalému pokusu jak zachranát Lancii, který zcela jasně nevyšel měli zachovat Chrysler či Dodge a prodávat více modelů.
Když se může prodat v naší malé zemičce přes 40 Dodge ročně skrz šedý dovoz, ofiko by se prodalo aspon 150 a další země násobně víc.
Pokud to nechceš vidět tak si holt taky zaslepený. O ty auta tu zájem byl, prodalo se 1,5 milionu chryslerů a dodge od roku 1992 v evropě
,S tím lepit na výrobek jedné značky jinou má problém víc lidí, nejen já. Ale to bys musel mít sirší rozhled, což při tvé malosti nejde >:D
jediné co ti jde skvěle, je neustále někoho urážet, napadat a osočovat >:D
My se taky bavíme, tebe totiž krásně vystihuje tento song:
Gilgit jede na netu a umí chodit na hraně
když je v dobrý náladě tak obhajuje špagetu
má veliký ego, nikdo se na něj nechytá
jak sou ňáký problémy, Gilgit ten je vychytá
Geniální nápady má mozek obřích rozměrů
vejde se mu do hlavy jestlipak víte proč?
Protože:
Gilgit má velkou hlavu jak pytel vod banánů
v léčebně on se neztratí
Když se mu holky smějou prášky ho v kapse hřejou
jednou si lepší zaplatí
On když se vam rozjede dovede práskat fousama
k tomu metat kozelce a spát nechodí do rána
Z pusy pouští nápady velký jak půl Zimbabwe
parusky zpjéva dólinu bacha tamhle Gilgit de!
Geniální nápady má mozek obřích rozměrů
vejde se mu do hlavy jestlipak víte proč?
Protože:
Gilgit má velkou hlavu jak pytel vod banánů
v léčebně on se neztratí
Když se mu holky smějou prášky ho v kapse hřejou
jednou si lepší zaplatí
Gilgit má velkou hlavu jak pytel vod banánů
v léčebně on se neztratí
Když se mu holky smějou prášky ho v kapse hřejou
jednou si lepší zaplatíhřejou
jednou si všechny zaplatí.
Takže krom špagetka klubu ještě obhájce německé prémie? BMW, MB a Audi to nejlepší a světě a nejspolehlivější, to už známe, škoda že realita z provozu je poněkud jiná >:D
Ono je to jinak - jak sem psal o pár příspěvků jinde - máš totiž potřebu vyjadřovat se ke všemu, vše kritizovat, vše komentovat a myslíš si, že vše víš nejlíp a že obsáhneš úplně všechny témata a monohem lépe než redkatoři, diskutéři atd.
Není tu praticky nikdo další, kdo by se vyjadřoval ke všemu.
Ono to na kvlaitní úrovni není ani možné, každý se specializuje na něco a nelze mít hluboké znalosti a zejména, to opravdu ZEJMÉNA ZKUŠENOSTI se VŠEMI AUTOMOBILY VŚECH ZNAČEK.
Ty totiž na netu nevyčteš, to musíš zažít v reálu, vlastními zkušenosti v provozu nebo mít spolehlivé zdroje v servisech a dílnách.
Jinak nikdy nejlze vynášet soudy o tom, co je super.
A tam máš právě ten podstatný rozdíl, že whitelabel a spol. z D3 klubu neujeli tím, co kritizují nikdy víc jak 200 km na předváděčce, takže o nějaké spolehlivosti nemaj šajna a to co jim přijde u D3 jakonormální závada pro jiné normální není.
Maros, Ada atd sou zas vyhrannění fanatici dle jedné zkušenosti a dle země a špagetka klub v podtatě uznává zas jen co vytvořil jejich koncern, at je to tříkolka nebo supersport. To je nejlepší na planetě.
Další kapitola sou fanataci škody a VW.
A kolik ti tu zbývá ostatních? HMMM?
A to sou vesměs bazaroví kovbojové, jak je označují experti z D3 klubu nebo jezdci malých levných aut.
Udělej si anketu, kolik % lidí, co sem chodí nefandí jedné zemi nebo značce a koncernu a bere vše úplně nezávisle a je mu v podstatě jedno, jestli si koupí Reanult, audi, opel, dodge, ladu nebo hondu.
Hádám, že jich bude tak 15%, z toho 14% to používá jen jako prostředek přepravy z A do B.....
Nevím, já kam vlezu, tam vidím tvé komentáře, je pravda, že narozdíl od jiných nelezu tam, kde mě to nezajímá (až na naprosté vyjimky) a kde o tom nic nevím (typicky japonci, korejci, vw).