Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mini Cooper na elektrický pohon do roku 2008

Americká společnost Hybrid Technologies vyvíjí alternativní pohon pro vůz Mini Cooper, který bude využívat lithiových akumulátorů. Na trh by se měl vůz dostat už v roce 2008 s cenou kolem 60 tisíc amerických dolarů.
Zpět na článek
neregistrovaný "rop"
25. 4. 2007 23:49
Re: Drahé, drahé...
ale tady de o akumulatory, ty sou drahy a zatim znacne nedokonaly
neregistrovaný "helmuthhyb"
25. 4. 2007 18:41
Re: Drahé, drahé...
ak sa nemylim el auta boli skor v beznej prevadzke ako auta co spalovacim motorom
25. 4. 2007 13:55
Re: Drahé, drahé...
Ziadna, kym existovala vo forme max. kusovej vyroby. Elektricky pohon ale zdaleka nie je novy, je len o malicko mladsi od spalovacieho motora, len sa nikto prilis nevenoval jeho vyvoju...
neregistrovaný "MC_Fly"
25. 4. 2007 13:53
Re: Nie je mi jasne...
:yes: Chyba hlavne ta podpora vlad... ;-\
neregistrovaný "ZZ"
25. 4. 2007 13:33
Drahé, drahé...
Pořád tu pláčete, jak je to drahé. Mi řekněte, která technologie byla ze začátku používání pro veřejnost ve velkosériové výrobě a tím pádem i levná?
neregistrovaný "hobo-x"
25. 4. 2007 10:26
Pokud to neumožní usporu je to oničem
Mini je pěkné auto.Pokud by elektro veze umožnila zákazníkovi jakoukoli úsporu bude se ve velkém prodávat.Pokud úsporu neumožní je o ničem.
25. 4. 2007 08:59
Nie je mi jasne...
...preco by elektricke Mini malo stat dvojnasobok ceny bezneho auta? Naopak, nesmie to zostat pri kusovej vyrobe, vhodny marketing a podpora zo strany vlad statov kde by sa mohlo toto auticko predavat, by mohli z Mini urobit super lacne a ciste auticko do mesta vyrabane vo velkych mnozstvach. Pri minime sucasti a vyrazne jednoduchsej vyrobe musi byt elektromobil lacnejsi ako konvencne auto.
neregistrovaný "Hooonza"
25. 4. 2007 08:50
Nikdo si nebude kupovat?
Co je špatného na tom, integrovat energetiku do podvozku a motory do kol, a na to posadit prostornou karoserii např. se třemi řadami plnohodnotných sedadel při zachování běžné výšky a nízkého odporu vzduchu?