Nový Fiat 500 ještě není oficiálně představen, ale již nyní si jej můžete zarezervovat. Učinit tak můžete během Milánského International Furniture Fair, kde bude “prodáno“ prvních 500 kusů.
Co vedlo Fiat k reinkarnaci "pětistovky" netřeba dlouho dedukovat.Pod tím číslem nelze hledat obsah v ccm,natož délku v cm a to již nemluvě o kW ne to už o Nm.Prostě nostalgicky se máme vrátit k něčemu,co vypadá mile a v té které době má najít místo.A já si myslím,že opět ZABODUJE.
Co vedlo Fiat k reinkarnaci "pětistovky" netřeba dlouho dedukovat.Pod tím číslem nelze hledat obsah v ccm,natož délku v cm a to již nemluvě o kW ne to už o Nm.Prostě nostalgicky se máme vrátit k něčemu ,co vypadá mile a v té které době má najít místo.A já si myslím,že opět ZABODUJE.
Moje drahá polovička nejdříve pošilhávala po Miníku. Jenže ten se pohybuje cenově trochu někde jinde a já nejsem z těch kovbojů, který vysázej na dřevo osmset tyček a neucvrnknou si z toho do gaťjek. Takže tenhle malej retrokrasavec se nakonec ukázal jako zajímavá a hlavně levnější alternativa. Uvidíme jak bude vypadat naživo a hlavně jak pojede. Pak padne rozhodnutí. ;-)
Tak s 1,3JTD v plne palbe a s nejakzma individualizacnima serepetickama klidne ;-) Zaklad bych videl tak na +/- 250 podle rozsahu vybavy. Manzelce, a nejen ji, bude urcite sluset ;-)
Tak s 1,3JTD v plne palbe a s nejakzma individualizacnima serepetickama klidne ;-) Zaklad bych videl tak na +/- 250 podle rozsahu vybavy. Manzelce bude urcite sluset ;-)
Tak se už moc a moc těším až uvidím tohodle brouka na silnici. Manželka je z něj celá paf, takže je dost možné že se ocitne i v naší garáži. Jen se obávám aby pětistovka nebyla za 500. Kapříků...:o))
Chce to samozřejmě číslo - 500. Ostatně, vždyť to znáš ze své praxe, mrkni do garáže, možná budeš mít na přístojovce svého děla plaketu - c.k. 105, nebo 120? ;-)