Třetí karosářskou verzí Ibizy - po třídveřovém a pětidveřovém hatchbacku - je kombi. Nástupce Cordoby Vario má tvary výrazně odlišné od všeho, co jsme v této kategorii dosud znali.
Ale zdaleka nejlepe tomu bude sluset diesel 1,6TDI 77kW
Jeste vice by tomu slusel 1,9TDI PD, ale ten bohuzel uz neni... Designove to neni nic moc, zejmena cumak vypada jak huba 80-ti lete baby. BTW - jako by z oka vypadnul designu vozu Kia Rio. Uvnitr jakz-takz, az na ty zcela otresne kelimky, ktere si opravdu mohli odpustit. Zaver: takove trochu nafouknute Polo pro psychicky nevyzrale pubescenty. neni divu, ze to Seatu s timto zamerenim moc obchodne nejde. Ty auta by mely byt mnohem elegantnejsi a konzervativnejsi, aby se dobre prodavala. Vzpomente na obchodni uspech Seatu Toledo, rodne to sestry Octavie I.
Re: Ale zdaleka nejlepe tomu bude sluset diesel 1,6TDI 77kW
Ja som naopak presvedcený, ze predajom Ibizy tento kombík dost pomoze. Keby som chcel kombík a nemal na nieco vacsie, resp. nepotreboval vacsí kufor, v nizsej triede by to bola jednoznacná volba. (s benzínom ;-) )
Dokud se na něj nepodíváš šikmo vpřed... tam jde vidět to obtloustlé baroko, Doňa Ibiza... a tak je ta atletická záď celá k ničemu. Škoda, zprvu to vypadalo dobře.
ja ti nevim jestli bocni okna jsou k nicemu... mel jsem ted chvili mondeo kombi a couvat s nim bez senzoru je opravdu kumst.. vubec nic tam nevidis, pres ty uzke okenka se to teda dost spatne odhaduje.. :-O
No, musim rict, ze se jedna o skutecne nejhezci kombik dane tridy... co me ale zarazi... ze by ve Spanelsku nemontovali 1.2TSI s 63kW, ktery by mel byt i ve Fabii? Osobne bych dahl radsi po TSI, nez po praveke 1.4...
A jsem zvedav na prvni testy 1.2TDI...