Pokial mas X5 v garazi,tak potom hovor....otrasne tvrde auto....allroad mam uz druhy,je to super auto a Q7 je totalne iná...je to velke hovado,ale pekne,X5 si porovnavaj s Touaregom,ok?
tak nechápu,proč nějaký blbec se zaregistroval jako já pod přezdívkou 007.Je to asi Vůl!!!A Q7 vžadném případě není nejlepší ve své třídě!!!Už se prober z toho snu.Nejlepší je nová X5!!!!!!!!!!!!!!!Já preferuji jizdní vlastnosti,motor,ergonimiji a vzhled,což je podstatná část vlastností vozu.A to nová X5 je na tom v těchto bodech nesporně lepší!!Jo,a nezapomen,že stará X5 je stále nejlíp ovladatelným a vyváženým SUV na trhu,a to je stará 7let!!!!!!!!!!!A to si teprve představ tu novou....Q7 vypadá jak vyvýšený Allroad.Prostě se to Audi vymklo z ruky.A X5 zůstane nadále králem SUV!!!!!!!!!!!!!!!! KONEC a HOTOVO
Tak tahle Q7 na mě zapůsobila velice dobře jak vzhledem tak i výkonem.Měl bych je výtku k tomu interiéru ten je až moc "bílý".CZ:Nejlepší z aut ve své třídě. :yes:
urcite si sedel len v golfe(podla toho ako pises tak II-III gen.)Oni boli dobry a aj najlepsi , ale boli ... cely svet nespi vid toyota, honda, mazda. Japonske perly ako Nissan Skyline G-TR34, Misiak Evo, Subaru Impreza, Mazda 323 GTR a RX 7 a mnohe dalsie ktore sa nikdy nedostali sem predcili europske auta vo vsetkom. a to som nespomenul Type-R.napriklad Mazda ma snad odjakziva nezavisle zavesenie vsetkych kolies... nikto nezaspal dobu tada okrem teba.
jo,a v čem má AUDI náskok???V tom,že neví jak udělat nápravu pro Tuareqa,aby se mu nesjížděli špatně kola a nebyl těžký na předek??!!A u limuzín nevědí,kam mají posunout motor,aby v jizdních vlastnostech překonali BMW.Tak tomu říkáš náskok????
jo,a v čem patří Audi prvenství???V tom,že tak těžký motor naperou do toho to SUV,který je už tak těžký na předek s menšími motory.AUDI styd se!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :no::no:
Re: Je to snad hybrid, ktery byl predstaven jeste pred samot
No, to s tebou souhlasim, ale Lex je precejen ve kvalite dal, o technologiich ani nemluve. A s tim malym kufrem, skoda ze tu baterku nestrcili misto rezervniho kola do kufru a nepouzili kola ktera vydrzi defekt......
Re: Je to snad hybrid, ktery byl predstaven jeste pred samot
O tom jestli automobilka patří do prémiového segmentu, nerozhoduje počet kusů. Ale kvalita, technologie, design, image a cena. A s tím Lexusem to zase nepřeháněj. Je to odnož Toyoty, která se snaží nacpat, mezi německé prémiové trio. K Porsche má asi tak blízko jako ta Škodovka. Tím, že má GS450h menší kufr, jsem chtěl poukázat, že hybridní technologie je sice nová, ale k dokonalosti má ještě daleko.
v čem je to lepší než pre-crash v LS? V čem je Torque vectoring lepší než M-diferenciál? DSG beru, ale tu má celý koncern. mimo A4 a A6 toto ocenění dosáhla i jiná auta...takže dál, můžeš pokračovat, čekám.
Juane,tys na to kápl!Neboj neukájím se nad cizími příspěvky,ale v klidu popíjím pivečko a bavím se,To máš pravdu...Tento nick je tak trochu recese,úměle vytvořený na pár dní,abych upozornil na podobné příspěvky,které se tady pořád opakují.Možná si to ti,co je píši uvědomí...Zítra už"syn svého otce"bude v klidu.
:-):-) po 150ti prizpevcich se teprve nekdo pta na cenu :yes::yes: uz je tu pomalu delsi diskuse nez k novemu M5touring a teprve ted se nekdo pta na cenu... vysoka(relativne-pokud delas skladnika, manzelka uklizecku a mas 3 deti nekde pryc na skole tak mas smulu... pokud ne tak je cena ok nejenom pro tzv. smetanku dle alessia. BTW:nic proti tem profesim ale bude je tak)
Alessio: strasne mu jdes na lopatu radsi ho uz nech je to ocividne provokter a vy do nej furt rejete... nevidite ze mu to dela radost??? ted tam nekde ukaji svuj ocas nad vasimi prizpevky
Inovativní systém rozdělování točivého momentu na poháněné ose Torque Vectoring,který zvyšuje aktivní bezpečnost podvozku,dvouspojková převodovka DSG,modely A4 a A6 dosáhly nejvyšší stupeň ocenění Top safety pick za optimalizaci,konstrukci sedadel a jejich dílů ,což se projevuje zejména při nárazu zezadu,a tím zmírńuje poranění krční páteře atd.Toto je samozřejmě jen malý výčet. :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
Re: Je to snad hybrid, ktery byl predstaven jeste pred samot
>:D S tebou je srandy. Q7 su na trhu 3, opomenul si 3,6 FSi (280k). Nech si koluju zvesti aj o 30 litroch, ja som jazdil vsetky 3 modely, papierove hodnoty sa dosiahnut daju - tak ako pri vsetkych autach - s trochou sebazaprenia. Samozrejme ked tomu utnes, spotreba sa rychlo splha. No a o tom, ze V12 pri rovnakej jazdnej dynamike ako V6 (oba diesle) pracuje pri nizsich otackach, mensom zatazeni a teda aj vzhladom na objem nizsej spotrebe snad netreba nikoho presviedcat - 3.0 TDi je totiz na Q7 na hrane, ak nie poddimenzovany.
Tak jen pozor milý rockere, abys tím nepodporoval "nebezpečný a ponižující nacionalismus", mohl bys tak popřít svou "svébytnost" bijce za pravdu a lásku. :-!
"Společného to má tím jeho Německo navždy.." ctu to uz tak po osme a porad nevim co ses snazil napsat... s politovanim musim oznamit ze nemluvim reci tveho kmene
emise, hluk, zivotnost... vubec tim ten motor nemusi trpet podivejte se na starsi ochcavku 1.9tdi v papirech ma tusim 74KW a realne ma 81KW takze pulka ciptuningovych firem vykon motoru naopak snizila a jeste za to dostala dobre zaplaceno..(zadnymu tuningu neverim dokud nevidim graf z brzdy)
Já jsem doma tady,tady myslím Čechy...Evropa je díky unii dnes už tak sjednocená,že se neobejde jeden bez druhého a my se neobejdeme bez německých aut.Tak je už po večerníčku ,ještě se spolu pomodlíme - Germany forever,amen...a spinkat.Nech si zdát pěkný sen o pořádné německé káře a zítra si kup nějaký automobilový časopis a vylep si plakát německého auta na zeď v pokojíčku.
Táhni do raichu Árijče a zapomeň na Češtinu. Takový tady nemají co dělat.Skoč do pixly made in hnusmany, nech si narůst knírek, chrochtej, žer bůčky a žij s Ingrid.
Evropa není Německo. To si dobře zapamatuj. Evropa se bez něj obejde. Opačně však ne!!!
Re: Je to snad hybrid, ktery byl predstaven jeste pred samot
Ako je Lexus premiovka Toyoty, je Audi premiovka VW (aspon myslim). Ale rad si precitam preco Audi premiovka nie je. A to ze sa v Europe preda 1/50 Lexov oproti Audi este z Lexov premiovku nerobi.
Re: Je to snad hybrid, ktery byl predstaven jeste pred samot
Ty jsi blazen, vidis co pises? Q7 ktere jsou ted na trhnu, 3 litr a 4,2 litr, ani s jednim z nich se nedostanes pod 10 litru, o 4,2 litru dokonce jdou zvesti ze papa 15 litru. Ale jo, rikej si co chces, u me je NASKOK DIKY TECHNICE jinde.
Re: Je to snad hybrid, ktery byl predstaven jeste pred samot
Este raz, Audi na autosalone uviedlo prichod hybridu v roku 2008 a nikdy nespomenulo ze pojde do predaja pri prvom uvedeni Q7 na trh. To ze demonstrovalo aku maju technologiu je vec druha, mnohe ine automobilky taktiez demonstruju svoje technologie par rokov pred tym, nez idu do vyroby. Okrem toho uvedenie/obohatenie produkcie o technologiu ako hybrid prinasa ozivenie predaja, co si Audi z takticko-logickych dovodov nechava ako zolika v rukave. K tej spotrebe, nechce sa mi opat vyhladavat link na presne normy k stanoveniu spotreby, ale su to oficialne uznane specifikacie a postupy, ktorymi sa automobilky v Europe riadia. Ak si pre Q7 pridas 25% spotreby podla svojo stylu, mozet to opakovat pri vsetkych autach rovnako.
Určite ho čipnu aj tovarensky, po par rokoch. Zvysenie vykonovych charakteristik ale zas nemusi mat nutne negativny dopad na ostatne parametre - casto sa znizi spotreba a tym aj emisie. A s radikalnym znizenim zivotnosti asi hazardovat tiez nebudu.
Re: Je to snad hybrid, ktery byl predstaven jeste pred samot
Bavili jsme se o SUV. Pokud porovnavas AUDI a LEXUS, porovnavas automobilku "stredni tridy" s premiovou automobilkou LEXUS (ano je to TOYOTA), to je jako by jsi chtel porovnavat SKODU a PORSCHE a to se neda porovnat. Protoze AUDI, BMW a M-B se staly vsedni, okoukane,nabizeji skoro to same. Zato LEX je neokoukany, jiny. Chces-li byt tuctovy, kup si AUDI,BMW,M-B budu jedine rad, ver mi. Cim min LEXU bude, tim lip.
Re: Je to snad hybrid, ktery byl predstaven jeste pred samot
A proto má GS450h menší kufr >:-[] . Neznamená, že když Toyota produkuje hybridy, musí je vyrábět ostatní. Jedná se jen o další alternativu, jak dosáhnout nižší spotřeby. Pokud budu situaci posuzovat jako ty, můžu říct "A kolik prodá Lexus ročně naftových motorů". Oproti Audi to je pár kusů ročně.
Re: Je to snad hybrid, ktery byl predstaven jeste pred samot
No ono kdyz by jsi chtel hybridniho SUV tak baterky urcite nebudou v kufru, ale pod sedadlama, kde je nevyuzite misto. Mozna ho vyrobil prvni porsche, ale toyota a LEXUS je jednicka ve vyvoji a taky jsou jedini kdo je masove prodavaji. Nejake prodeje hondy....... par kusu rocne.
To strojovnu Leopardu II jsem viděl, ale nezažil - pokud to slovo zažil bereš jako že si měl možnost se svézt. Škoda, že ti chybí trochu nadhledu. O tanky, byť okrajově se zajímám, takže to srovnání bych nemyslel vážně, jen, že o Q7 se často mluví jako o "tanku". Nic no.
Jak jsem psal nahoře, nikdo ti ho nenutí. Nebo se pletu? Myslím, že je to super auto, neobvyklý a určitě vynikající motor v prostorném, velkém a emoce (ať jsou jakékoliv) budícím kabátku...
Re: Je to snad hybrid, ktery byl predstaven jeste pred samot
No, nic proti, ale AUDI pred uvedenim Q7 na trh rikalo ze bude hybrid a ja se ptam kde je?? Ze by AUDI od predstaveni hybridu potrebovalo nekolik let na jeho realizaci?? No a ta spotreba 12l >:D, to je blbot, mozna tak na neutral :-). Realna bude tak 15 a mnohem vic.
Věta, "v Evropě sedm z deseti nejprodávanějších modelů má německý původ!", je opravdu projevem "nebezpečného, ponižujícícho nacionalismu". >:D Jsem mimochodem velmi zvědav ty germanobijče a bojovníku za pravdu a lásku, co nám tu budeš vypisovat za moudra, až se Toyota letos stane světovou jedničkou v produkci aut. Budeš místním japanofilům do jejich jásotu se zdviženým prstem připomínat neblaze proslulou válečnou historii japonského císařství? Myslím že ne, takže jako vždy z těch tvých blábolů nahoře trčí jen tvá osobní nechuť k Němcům. To je tvoje věc, jen se na tak chabém základě tady nesnaž školit ostatní z obecného pohledu na svět, synku. :no:
Mě pořád nejde do hlavy, proč dávat do souvislosti sporták a spotřebu.Mám pocit, že když má dá někdo za auto 2,5 mega, tak nemá zapotřebí řešit ten rozdíl ve spotřebě.A R8 s těmahle monstr foukanejma kamnama lehký skorosupersport.... Do Q7 mi ten motor docela sedí. Bavit se o nesmyslnosti toho auto mi přijde jako blbost, to se tady můžem dohadovat, že je nesmyslná existence všech "nemasově" zaměřených aut.
No paráda, však proč by nemohl být v R8 diesel? Kdo chce, koupí, kdo nechce, nekoupí. Je to prosté, nerozumím výkřikům typu: "Voni to daj snad i do R8... NAFTU!!" Na to můžu říct jedině: nutí vám ji někdo? :-) Nenutí, pánové, nenutí, odpovím si sám.
Logické...Po vyhratom LeMans sa niečo podobné objaviť muselo.To, že to dajú do Q7 je tiež logické, v tej dobe to bolo jediné auto ktorému by sa to zmestilo pod kapotu.Je proste dlhý ten motor/675mm sa mi zdá/do A8 sa nezmestí, nová generácia A8, na ktorej sa už pracuje by ho už vraj mohla mať, to ale znamená, že by mohla mať aj konvenčný V12 FSI a potom pozor BMW A MB!!!No a čo by ho mohlo mať a mať bude pod kapotou do príchodu novej A8? No predsa R8!!!Páni, je to potvrdené priamo od AUDI!Treba viac zbierať informácie, ja ich mám preto píšem:Výkon ešte možno podvihnú na cca 550k, krúťak na ľahký skoroSuperšport je dostatočný...A ty čo porovnávaš spotrebu: Ani to nerob!To sa proste nedá porovnávať V12Biturbo benzín a diesel.Proste ten diesel bude vždy úspornejší, nehovoriac o forme áut.Nech to dá MB do GL a potom uvidíš tých"14,3" >:D >:D >:D
Tam by so čakal tak 18 et plus >:-[] >:-[] >:-[]
Takže tak, pýtajte sa, odpoviem. AUDI for EVER !!! :-)
Nenomohu se nezeptat. jak to bylo mysleno s tim pravem. zaklady nam dala rimska rise(sjednoceno za justiniana) my prevzali leges barbadorum(leges vizigotum atd..) take uceni nekterych skol napr.: glosatorske... to vse je hezke ale co to ma spolecneho s prizpevkem od syna jeho otce???
Já myslím synku, že by Ti spíš zřejmě prospělo věnovat se škole, tedy vzdělání, než Tvému, promiň mi to přirovnání, ale nebezpečnému, ponižujícímu nacionalismu. Trošku pokory prosím a lidské důstojnosti. Trošičku bych se věnoval na Tvém místě dějinám lidstva. Podívej se do historie, kdo dal světu základy práva, které jsou využívány dnes těmi nejvyspělejšími demokratickými státy apod. Možná bych si zjistil vývoj aut. průmyslu jako takového, pak bych se podíval kdo zapříčinil vznik celosvětových válečných konfliktů a dal bych přednost svébytnosti sebe sama před opěvováním druhých. Děkuji za pochopení. :yes:
Německo už dávno není fašistická zem(trochu jsi zaspal dobu),ale moderní demokracie s rozvinutým průmyslem,který produkuje nejlepší auta,které uznává celý svět,hochu...Zkus to opakovat po mně a pomalu-Germany forever ;-):yes::yes:
Nejsem Francouz to za 1. Kdo lže jseš Ty a nejen sobě ale i všem tady na serveru, to za 2.A za 3. Až pochopíš, že svět není jen obyčejná fašistická zem zvaná Německo, uleví se Ti. :yes:
Nick máš pěkný,ale píšeš samé bláboly.Vem si mapu Evropy a koukni,kde leží Německo a kde se vyrábí ty nejlepší světové vozy!!!Slyšíš jak to zní -Mercedes,BMW,VW,Audi...prémiové značky s prémiovými vozy.Němci vládnou Evropě,sedm s deseti nejprodávanějších modelů má německý původ!Germany forever!! ;-):yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
Ne,myslím ty pořádně udělané Mercedesy,BMW,VW,Opely,Audinky...Podívej se na sebe do zrcadla a zjistíš,že lžeš přímo do své francouzské tváře...a pak se opláchni,pomůže to!!! ;-) Germany forever :yes::yes::yes: :yes
Nepodceňuješ Klaudiusi náhodou 4 kroužky?
Jejich ambice nemůžou přeci zůstati na motorech tahače. Letecké motory. To je jediná a zprávná cesta.
Ovšem zase zaspinkali. Kolik let je tomu, co fantomas létal se svým Citroénem? Tak to vidíš. Ať žije zaostalost díky technice. >:D
Slezte z toho lustru "Donalde" >:D >:D >:D >:D Čtyři kruhy znamenají"Náskok díky technice" a Audi na to má,forever Germany :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
Re: Je to snad hybrid, ktery byl predstaven jeste pred samot
Dát spoustu hrnců do neforemní pixly není řešení.
Silnej motor je třeba si užít se vším. Pohodlí a tak...dlouhá cesta,dlouhej kouř,sluníčko...Co takhle amerika Amerikou napříč?
Ty seš taky matěj >:D:no: Proč by to nemohl porovnat? Máš rozumnej důvod? Porovnávat jde přece úplně všechno, záleží jen na úhlu pohledu a taky na "vážnosti" toho srovnávání...
Re: Je to snad hybrid, ktery byl predstaven jeste pred samot
Mě se nápad s tím fikivním dvanáctiválcem líbí a oslovuje mě. Až se svezeš s WV Tuareg W12 nebo V10 TDI, napiš, jaký pocity jsi měl, jestli ti to připadalo v nějakém směru fiktivní, trošku to rozveď... :-);-)
Postupem času,jak se budou zpřísnovat emisní normy,tak se automobilky budou vracet k benzínu. I když VW moc nemusim,tak jimi ukázaný směr s přeplnováním relativně málého benzínu se jeví jako cesta do budoucna. I když.... japíci do měst už docela dlouho používají malé foukáné benzíny.
Skareda, az nechutna nafuknuta zbytocnost. Nic pozitivnejsie zial o tomto aute napisat nemozem. Za chvilu do toho nacpu motor z tahaca a dostanu z toho uzasneho pohonu orgazmus.....
tak to je konec,tady se najdou i tací odborníci co porovnávají automobilový motor s motorem do tanku 8-s a ještě s rozdílem 60ti let 8-s ja se asi budu smát,vždyť to je jak porovnávat jabka a hrušky 8-s ...PS:kdyby jsi viděl a zažil jaké monstrum tepe pod pancířem současného Leopardu,zaplakal bys nad touhle "hračkou" >:D ,člověče prober se,provnavat auta s tankama,no ja to nerozdycham ;-\
Prostě to má něco do sebe. A ten motor? No Maybach z Tigra (Pz. VI) by se mohl stydět, dával sice víc koníků, ale při mnohem větší váze a objemu 21l. Ačkoli je to vlastně "jen" Q7, tak v téhle barvě a s vědomím tohohle monstra pod kapotou je prostě úchvatná. Sice nevím, kolik by tenhle behemoth stál, ale vybírat mezi tímhle a Cayenne, jasně beru tohle.
Tak by mě docela zajímalo, jaký turbodiesel Audi v roce 1971 vyvýjelo :-) Protože jestli se nepletu, tak první seriový turbodiesel byl motor 1.6TD představen pod kapotou vw golf první generace a to o 11let později.. tedy v roce 1982...
Tech 6cm bylo mysleno kdyz jede s transitem...(i kdyz ted me napada ze takovou spotrebu mohl udelat diky airokapse... asi blbost) omlouvam se ze to z meho prizpevku neni jasne zrejme
Kterej národ žere orlice? Žábí stehýnka, šneci...
světově vyhlášený delikatesy. Tak bacha. Slez ze stromu a nauč se být člověkem,přestaň být germanem barbarem
Pamatuj. Všechno zlo přišlo z Německa!!!
... tohle opravdu nejde jednoduše ovládnout. Když jsem Q7 viděl poprvé na netu, hned jsem věděl , že ji musím mít a patříme k sobě. No a po 9 měsících od objednávky ( co mi to jen připomíná ) , byla moje.Teď když uvažuji co bude dál, tak tohle .. V12...se jeví jako vhodná varianta . Prostě neslyším na názory, které tohle auto nazývají zbytečným, nebo nesmyslným. Pro mě tedy zybtečné není a smysl má ...
Ta spotreba 16 TDI a 20 FSI moze byt, v meste! Co sa tyka "U motorů této kategorie až tak nezávisí na spotřebě" ano, moze byt. A-L-E! Ide o to, ze ked je mensia spotreba tak je dlhsi dojazd!!! A o to prave u 6.0 TDI islo! Radsej 500 ako 600k a 1000Nm ako slubenych 1250Nm v tom pripade ze spotreba bude u V12 benzinov nedosiahnutelna na urovni +-12lit/100km. Inak by akekolvek vyhody oproti benzinu neboli adekvatne! :-!
presne to nieje je supersport,co by potom bolo lambo u nich,je to jednoducho jeho nizsia trieda a tal to maju rozdelene.nafta dobra ale tomuto typu auta fakt nepristane
Nebylo tohle náhodou jako novinka už minulý rok? Není to ta verze s motorem z audi le mans který vyhrálo s dieslovým motorem dvacetičtyřhodinovku?Jeslti jo tak tady zaspali dobu...:D
U M-B jsem napsal spotřebu od výrobce 14,3litru, stejně jako Audi má 11,9litru. Jinak jsem chtěl porovnat pouze motory, nikoliv samotná auto. Ta jsou zcela rozdílná. Pokud se v Q7 objeví W12 FSI, počítám že jeho cena bude výš. Jinak o tu naftu nikdo nezavadí. U motorů této kategorie až tak nezávisí na spotřebě. A s tímto úmyslem nebylo stavěné ani toto TDI, tady šlo hlavně o výkony. A ještě jednou pro pořádek, realita u Q7 bude 16 pro TDI vs 20 pro případné FSI.
Re: Je to snad hybrid, ktery byl predstaven jeste pred samot
ja si nekupuji SUV nato abych vozil v kufru baterky. Kazda automobilka ma jinou filozofii, jedna strana vsadila na hybrid, ktery uz porsche vyrabel v 1904, druha na diesel. budoucnost ukaze co ma vetsi smysl.
"nalepeny 6cm za autem prednim" a "(na dalnici 100) vic mu strach z rozflakani sefova auta nedovoli" >:D Tak to potom hej. Usporny motor to veru je, zacal som teraz capovat shell Vpower diesel, bo som sa docital ze tieto tdi-cka su nan optimalizovane, uvidime co to porobi so spotrebou, od vykonu necakam zazraky.
Ono, tenhle motor je nato, ze jde o diesel, extremne lehky (nekde jsem cetl 200kg), ikdyz porad asi tezsi nez 4.2V8 FSI. Navic R8 ma motor az pred zadni napravou, takze se vaha neprojevi tak negativne jako u aut s motorem vpredu. Pisu to je jako upresneni, nikoli jako obhajobu dieselu v R8, tak me tu nekamenujte ;-) . Nicmene, zakulisni zpravy stejne nasvedcuji tomu, ze R8 V12TDI bude.
No ked si pri Q7 posunul spotrebu o 5 litrov, preco nie aj pri MB? Cize 16 vs. 20? Realnejsie, mozno ano, ale rozdiel rovnaky, imho ked stupis na krk benzinu zerie radovo viac ako diesel. Potom si akosik pozabudol na to ze MB je zadokolka, Q7 permamentne 4x4. Q7 bude radovo o 250 kg tazsia. Q7 ma nepriaznivejsi koeficient odporu vzduchu a kolesa rozmernejsie vo vsetkych smeroch, co priamo vplyva na spotrebu. Aj po tom vsetkom je rozdiel stale 4 litre na 100 km a rozdiel emisnej triedy. O sametovom chode nemozem lebo som nevidel/nepocul/nejazdil. W12 u Audi je na konci svojho generacneho cyklu, caka ho obmena kde dostane FSi a ine srandy a ako novinka sa predstavi po kratsom case po uvedeni V12 TDi aj v Q7.
Uplne prazdny(jel nas vyvednout na letiste). Povidam ze netusim jak to ten chlap dela. Pracuje u nas jako ridic Fordu transit(klasika:nalepeny 6cm za autem prednim atd...) v ty A6 moh mit prumer cca60kmh(na dalnici 100) vic mu strach z rozflakani sefova auta nedovoli.
sorry, nic proti TDI, nemam nic proti nafte jako levnejsi variante benzinu, ale jestli je v TDI budoucnost automobilove vyroby tak BUH s NAMI :'-( ... nebo spis s Vami
Souhlasim. Hodonin - Praha z A8 4.0TDI za 8,6l jinak se s tim da jet tesne nad 8 pokud by jsi chtel opravdu ekonomicky. Uz dlouho tu slibuju aj fotku celozivotniho provozu tohoto vozidla.
Je to snad hybrid, ktery byl predstaven jeste pred samotnou
Mam takovy blby dotaz, AUDI pred uvedenim na trh predstavilo na veletrhu Q7 jako HYBRID. VIZ STRANKY AUDI Q7 A ja se ptam kde je??? Kde je spotreba 12l hybridu? Snad nikdo neveri ze delkarovana spotreba u tohoto motoru je realna.... No ono to spis vypada ze AUDI hybrida neumi, tak krmi zakazniky vykonnejsimy motory aby zapomeli na hybridni tedhnologii. Ale to bude asi naskok diky technice. To bude nejspis ono.
Ještě nikdy jsem při tankování nesmrděl od benzínu... o naftě ale to samé říct nemůžu :-! Pistole na naftu jsou věčně opatlané, smradlavé, no humus. To se mi u benzínu teda ještě nestalo, aby byla pistole umatlaná.
Chtěl jsem jenom poukázat, že naftových motorů V12 v serii moc není. Vlastně tenhle drží prvenství (Peugeot sice také disponuje V12 HDI, ale zatím ho používá jen pro Le Mans). Vlastně ho nemůžeš s ničím srovnávat, prozatím nemá konkurenci. Ale přesto jeho výkony nejsou tak pozoruhodné jak by se mohlo zdát. Pro srovnání jsem zvolil motor M-B V12 biturbo, kde je vidět, že výkony jsou podobné. Jen spotřeba je u nafty o něco nižší, i když ne tak výrazně (M-B u S600 s hmotností 2.2t udává komb. spotřebu 14.3litru). A tak vyvstává otázka "Dal by někdo přednost V12 naftě před sametem V12 v benzinu, kdyby blo na výběr"? Audi raději motor W12 v Q7 nenabízí(měl ho i VW Touareg), aby nedošlo k zastínění novinky. A těch 16 bude realita.
Mastodont se stává ještě větším mastodontem. Ve srovnání s konkurenční X5 je Q7 i s podstatně menším a lehčím motorem těžkopádná. Tahle kombinace jistě na mrštnosti nepřidá. Ale proti gustu... Amíci to mají rádi velké, tak Audi jim to naservírovalo s plnou parádou. Jinak je to dle mého názoru nesmysl...
jestli 12??? 12.5???? verim ze to de dostat pod 10... ze zlina do bratislavy na letiste s A6 3.0TDI to slo lehce pod 6l/100km(taky sem tomu nechtel verit-nejelo se 30tkou:) takze ten v12 muze jezdit pod 9l... je to jenom o ridici(ja sam to neumim a ani brzo umet nebudu:-(
no to jj osuhlasím s tím objem ničím nenahradíš ... :yes: ... jsem čekal kdo uvede první dvanáctiválcovej diesel ... motor má parametry zajmavější než hodně náklaďákovejch motorů :-)
Si sa musel pomilit! 5.5 V12 ma spotrebu veselo cez 16 litrov, zavisi od modelu, ale pri 2,5tonovom SUV s vyssim vykonom a nizsou spotrebou (aj keby bol priemer 12-13litrov) je pozicia etalonu v tejto kubature nevyvratitelna! Mimochom sa pise o spotrebe 11litrov a nie 16, takze prosim citaj pozorne! :-!
Ty parametry vypadají na první pohled dobře. Ale když porovnám pouze motory, pak V12 biturbo od M-B (5.5 V12 517k 5000min-1, 830 Nm 1800-3500min-1) a TDI V12 od Audi (6.0 V12 500k 4000min-1, 1000Nm 1750-3000min-1). Rozdíl v točivém momentu není zas tak velký a tak se pomalu vytrácí jedna z výhod naftového motoru. A druhá, tedy spotřeba, je u moderních TDI s C-R a filtry pevných částic o něco vyšší. U Q7 bych to viděl za 16 litrů.
nie moc, je mi jasne, ze spotreba okolo 11-12litrov je velkym plus, preto by ho bolo skoda zvysovat na ukor dalsieho, podla mna az zbytocneho vykonu. O to viac som zvedavy na upravcov, ze co dokazu z tohto mastodonta este dostat ;-) >:D:-!
no prave... predstavenstvo AUDI nikde nereklo ze R8 ma byt supersport(aspon o tom nevim, kdo jo at da odkaz)... jenom sportovne ladene auto. Navic po uspechu v Le Mans bych se tomu opravdu nedivil. Ta spotreba je pro nektere dulezita. Kdyz se potrebujes rychle dostat ze Zlina do Berlina tak te zajima kolikrat budes muset tankovat o kolik te to zdrzi a jestli ti bude smrdet sako benzinem az tam prijedes... je to proste pohodlnejsi kdyz to min zere...
Sedm s deseti nejprodávanějších modelů má německý původ!! :yes: Bravo Audi,tvůj "Náskok díky technice" je nepřekonatelný :yes::yes: Deutschland Forever!!!!! :yes::yes::yes::yes::yes:
Myslím, že je to jedno, jestli to má 1250Nm, nebo 1000Nm, stejně bychom se v tom prvním případě dověděli, že točivý moment museli elektronicky omezit, jinak že by to nevydržela převodovka, nebo tak něco... 600k nebo 500k, vždyť je to jedno, ne? :-) Každopádně je to něco krásného a Audi patří :yes::yes:
Dieslový olymp z hladiska kombinacie mega-objemu, technologie a spotreby :yes: akurat ma zarazilo ze sa povodne hovorilo o 600k a 1250Nm ...to by bolo nieco ;-\
hele!!! vubec bych se nedivil kdyby mela R8cka taznou kouli na vozik, isofix na detskou sedacku(spolujezdec) atd... :-) tak proc ji nelupnout 200kg navic diky naftovemu motoru
ano, dejte do sportovního auta super velký a těžký diesel! PS: to odkrvení mozku...to se ti stalo, když jsi psal ten příspěvek, ne? >:D PS: Ne, sorry, ale majitel R8 nebude řešit, zda mu to papá 11l nebo 16l
Presne tenhle motor bych chtel videt v R8(ja vim je to trochu provokativni ). To odkrveni mozku co by clovek zazival pri kazdem seslapnuti plynoveho pedalu s prumernou nekde okolo 11l/100km >:-[]:yes::yes::yes:
za Euro 5 :yes::yes::yes: ale tomu kdo navrhl předek v tejhle verzi ... bych vzkázala...mozek ničím nenahradíš >:-[] ...protože to audině opravdu nesluší 8-s