Technika
0
tak momentálne na technologickej špici dieselov sú motory Detroit Diesel
Přejít do diskuze
pretože PD dosahuje tlaky počas vstreku okolo 2,O5 MPa už zopár rokov ale žiadny CR ich ešte nemá, aj CR 3. generácie má tlaky len okolo 1,85 MPa. Jedinou nevýhodou je, že PD nie je chopné ja jeden zdvih piestu urobiť 5-6 vstrekov ako CR
jistě, je to také o tom, kolik chceš do auta investovat a co od něj očekáváš (zda s ním chceš ohromovat dámy nebo jen jezdit na chatu 😄 )
Hmmm len rozmyslam, preco teda vsetky sportaky a hlavne F1 nepouzivaju tuto fenamonalnu technologiu? 😃) LeMans je 24hodinovka a pokial viem TDI vyhralo, lebo malo nizsiu spotrebu ako ostatne a preto nemuselo do boxov tak casto. V tychot pretekoch sa na rychlost velmi nehra ale skor na vytrvalost ...
Ano, souhlasím. Jenom k tomu BMW: opravdu umí dělat motory. Ale svým bavoráckým způsobem, což neodsuzuju. BMW vyladí své motory na opravdu vysoký výkon. Jejich vozy mají vysoké maximální rychlosti, skvělá zrychlení a ostatní "papírové" hodnoty. Ale v běžném provozu je potřeba spíše dobrý průběh točivého momentu v širokém rozsahu otáček. Výsledek? Pokud si dá "závod" na běžné silnici BMW 320 s Audi A4 2.0 a MB řady C 200, asi bavorák všem ujede. Pokud bude mít nějaký obchodní cestující před sebou cestu 500 - 700 km, asi zvolí MB řady C motor 220D. Tento vůz je pohodlný,vše zvládá bez "nervů" a má skvělý průběh točivého momentu,motor je pružný. A pokud ten obchodní cestující bude jezdit často i do hor a v zimě, zvolí asi A4 2,0 TDi (140PS) ve verzi Quattro. I tento motor nemá oslňující "špičku" ale táhne v širokém rozsahu otáček a mimo to na sněhu nemá chybu. Každé z těch aut je skvělé, rozdíly mezi nimi minimální. A je jasné, že otec tří dětí zvolí auto jiné, třeba Opel Zafira, nebo Citroen Picasso. Jezdí na víkend 70 km za babičkou... Důležité je, že všichni budou spokojeni. A nakonec proto je tolik výrobců aut. Buďme rádi, že všichni prodávají i u nás a můžeme si vybírat podle svých představ a požadavků. Jo, a eště těch peněženek, žejo...
GTI jen do nich, voni si jezděj v těch svejch litrovejch mašinách s 35ti kilowaty a budou nás se silnejma motorama poučovat, no prostě sme nejlepší :-!
Ty seš tak trapnej, s tvojí zaujatostí, až to bolí, škoda že nemáš argumenty, hlupáčku zamindrákovanej :-!
Tak mi to nedá,abych nezareagoval...Jak se tady hádá ten ZZ, o tom jak všichni ostatní dělaj výborný diesely ale jen evropani ne, tak z toho mi je opravdu, ale opravdu do smíchu...Hele byl ses někdy podívat v nějaký automobilce, já jo, naposledy ve stuttgartu v motorárně Mercedesu, a s tím se nemůže Asijská konkurence rovnat, že se jim povede jeden motor za dvacet let nic neznamená...A o tom, že VW by bylo na chvostu teda opravdu nevím, jo a ve Wolksburgu sem byl taky
presne tak nevidel som renault ktori ubehne tolko km ako to traktorove tdi. a o problemoch s renaultmi ani nehovorim
tak na to zabudni francuzske dieselove auta netahaju ani nikdy netahali,vykon papierovo pekny ale nic viac.odskusane
tak ako tu uz niekdo predomnou spominal je len na automobilkach aky system vstrekovani si zakupia od firmi Bosch 😄 ci si kupia system UIS(UPS) cize TDI PD, alebo CR je to jedno.Vyrobca vsetkych pouzitych systemov je len jeden 😄
firma BOSCH predava vsetky mozne systemi, tak ako aj LUCAS.
Chcem tym povedat, ze to nieje ani tak o vyvoji ale o kupeni daneho vstrekovacieho systemu do danej modelovej rady...(pre tych ktory neveria, nech si zozenu komplet Zltu radu od Firmy BOSCH a najdu tam v ich sortimentte aj TDI PD Aj CR.)
firma BOSCH predava vsetky mozne systemi, tak ako aj LUCAS.
Chcem tym povedat, ze to nieje ani tak o vyvoji ale o kupeni daneho vstrekovacieho systemu do danej modelovej rady...(pre tych ktory neveria, nech si zozenu komplet Zltu radu od Firmy BOSCH a najdu tam v ich sortimentte aj TDI PD Aj CR.)
Ano správně, jsou. Ale o tom tato diskuze není. Tady šlo soudruhům o to, že VW motory dělat neumí. Tebou zmiňované motory, dokazují právě opak. Konkurenci hledají velmi těžko. :-!
jistěže :yes: . Někdy ty rozdíly ale bývají větší, třeba BMW umí zřejmě nejlépe motory,toyota spolehlivost atd... Ale je jasné, že dneska už při nákupu evropského nebo japonského auta nemůžeš lidově řečeno "šáhnout vedle", je to záležitost vkusu a osobních preferencí.
Fakt tě nechci naštvat,to nemá smysl. Jenom jsem chtěl tu negativní diskusi (traktory jsou na nic...)trochu vyvážit. Musím říct, že dnes je spousta dobrých aut. Je to logické, komponenty do nich (piezo vstřikovače, ale i světlomety, brzdy,...) dělá pár firem pro všechny výrobce aut. A jen záleží na tom, jakou péči a jakou kontrolu má montážní automobilka. Nakonec, když bychom vedle sebe postavili 10 aut téže kategorie od 10-ti výrobců, rozdíly budou nepatrné. Akcelerace v rozdílu desetin vteřiny,spotřeba v rozdílu desetin litru,atd. Myslím,že dnes si lidé vybírají podle "naladění" vozu: některý model je měkčí,s důrazem na komfort, jiný tvrdší se sportovním důrazem. A je jen na zákaznících (a jejich peněženkách) co jim vyhovuje a co si koupí. Žádný drama
Teda panove po vcelku peclivem precteni teto diskuze (je toponekud narocnejsi jak na cas, tak na nervy) mi tato situaci pripomina vysa popsanou. Aneb jak rika klasik, nekdo ma rad vdolky, jinej zase vdolky.......
Je jasne, ze u nekterych aplikaci je vhodnejsi benzin u jinych diesel, nekdo to jednoznacne neni a tady nastupuje preference kupujiciho. OOOO diky velka demokracie a kapitalismus. Za vyse zmineneho soudruha jsem mneli na vyber bud 1000MB nebo Trabi 2T.
Abych to zakoncil, mnel jsem tu cest jezdit kvalitnima dieslama, kvalitnim turbo benzinem (LPT-ten mi svym charakterem pripomina prave diesely jak ochotne tahne odspodu) a libi se mi oboje, tak jako ty holky, taky jsem mnel oboje, ale stejne preferuju brunetky.... 😉 😉 😉 😉 😉
Je jasne, ze u nekterych aplikaci je vhodnejsi benzin u jinych diesel, nekdo to jednoznacne neni a tady nastupuje preference kupujiciho. OOOO diky velka demokracie a kapitalismus. Za vyse zmineneho soudruha jsem mneli na vyber bud 1000MB nebo Trabi 2T.
Abych to zakoncil, mnel jsem tu cest jezdit kvalitnima dieslama, kvalitnim turbo benzinem (LPT-ten mi svym charakterem pripomina prave diesely jak ochotne tahne odspodu) a libi se mi oboje, tak jako ty holky, taky jsem mnel oboje, ale stejne preferuju brunetky.... 😉 😉 😉 😉 😉
today,tomorrow Volkswagen,ted se mi ten slogan libi vic >😒] >😒] >😒] ,doufam,ze z toho tttom nedostane srdecni zastavu
Doufám, že proti tomu něco konkrétně děláš. Jinak je to tvoje nadávaní v diskuzích, jen čistě trapný populismus. :-!
Hele sorry, ale nerika ta veta jen ze ty Alfi motory splnujou Euro 5 co se tyce emisi pevnych castic? Tzn. ze treba o NOx se mlci? ;-\
ježiši...napadlo tě někdy, že to tak může být? Stejně odmítám názor, že streja Hitler to vlastně myslel dobře , když to povýšíme na ad absurdum. jinak, ať si každý jezdí v čem chce,pokud to není šrot a plní to STK.
No to je právě ono. Ty si to myslíš a děláš z toho všeobecný názor. A když někdo jiný říká něco jiného odmítáš to akceptovat. Já si také myslím, že novej Civic je příšerný auto. Ale je to můj názor. Jinej člověk to může vidět jinak.
Hodnotné to je, leč trochu pozdě na to, aby se jásalo. Když si vezmeš, že Toyota má takový funkční systém od roku 2003 a VW ho bude mít v roce 2008, není to nic moc. Tou dobou ho již zřejmě konkurence překoná, protože na rozdíl od VW má s různými druhy filtrů spoustu zkušeností. Ale co já vím, v Evropě se dočkáme motorů 1,6 TDI a 2,0 TDI s common railem již letos na podzim. Zatím na Euro 4 a v roce 2009 i na Euro 5. V každém případě je to pokrok.
a...jako co? Kdyby jsi měl ujet 200k kilometrů za tři roky v benzínu, tak budeš slušný blázen (nebo se prostě prohneš). Při tomto nájezdu je samozřejmě velmi výhodné mít diesela. A žes neměl poruchu? Teda mě, 5x prasklou žárovku. No a? nějak to pořád nechápu...máme si kleknout a odprosit za to, že třeba já si myslím, že 1.9TDI PD je hodně poruchový motor? PS: "sportovní sedadla jsou skvělá na dlouhé cesty"..a to jako komfortní jsou dobrá na sport? nějak ten tvůj příspěvek vůůůbec nechápu - zřejmě máš nějakou potřebu se bránit...sakra proč? jezdi si v tom, co ti vyhovuje, pokud to splní normy, tak není problém 😉
až budeš mít barák u "dálnice" v obci (např. magistrála) a projede ti pod okny "pár" dieselových vozů, budeš přesně vědět, jak to myslím. Takhle v létě, k večeru...přeju ti to zažít. Do té doby - ano, plivej na všechny zelené, jsou to fanatici.
Ona vetsina lidi,kteri na ty auta nadavaji se v nich nikdy nesvezla,v tom bude asi ten problem,jinak gratuliji k vyborne koupi :yes:
Kluci, nechci Vás naštvat. Vím že se na těchto stránkách nadává na všechny značky, a na traktory nejvíc. Všichni jste jistě vzdělanější a chytřejší než já. Přesto Vám chci říct tohle: měl jsem Audi A4 1,9 TDi Avant quattro. Za tři roky jsem ujel 200 tisíc km. Závady: 5x prasklá obrysová žárovka. Jinak vše perfektní, bez problémů. V říjnu jsem od importéra vřevzal A6 3.0 TDi Avant.Dodnes mám přes 15 tisíc, bez závad. Motor táhne od 1500 otáček fantasticky, sportovní sedadla jsou skvělá na dlouhé cesty. Quattro nemá chybu i na vodě a sněhu je skvělé a bez problémů. Sluší se na těchto stránkách nadávat, ale já jsem se svým autem velice spokojený. Dofám, že budu i nadále.
Kluci,vzdy kdyz se nudim,zabrouzdam na tyhle stranky a tady se vzdy pobavim...Benzin nebo nafta,neni to jedno?Ja mel diesel,uz bych ho nechtel,mam pro to sve duvody.Vse neni jen o tom,ze auto zere do 7litru pri vsech jizdnich cyklech!!Zamyslete se nad tim,ja tady neutocim na kazdyho kdo si vozi * v bouraku,co jezdi na smradlavou naftu.....
Ze by prvni diesel od VW ktery se uz nehodi jen tak do traktoru?? No nebudeme to nijak hodnotit, pockame si az se s tim projedeme. Bravo Volkswagene, i kdyz jako vzdy dost pozde. Mozna se z VW stane koupihodne auto.....
Než budeš kohokoliv posílat na chvost, něco si o tom přečti. Zajímavé slovo do pranice, kterou tady s kolegy vedete, bys našel třeba v časopise Autodiesel 4/2006. Konkrétně 2.0 TDI 125 kW v OII RS tam skončil na 2. místě ze šesti srovnatelných motorů. Vyhrál nový 2.0 dci v Laguně s piezoelektrickými vstřikovači, turbem chlazeným vodou a rozvody poháněnými řetězy, ale za tolik kritizovaným TDI zůstaly výkonově a objemově srovnatelné motory BMW, Mercedes, Ford a Toyota. Nemám pocit, že by ten test byl nějak "prokoncernovej" Motoru TDI tam pořádně omlátili o hlavu hlučnost, ale jinak toho na něm moc nenašli. Navíc výkon naměřenej na brzdě byl vyšší než udává výrobce asi o 20 kW. Takže pozor na slovo chvost, s čím kdo zachází..... >😒]
TDI je určitě marketingová značka a ne špatná. Jak vidět, mnozí ji vidí rudě, ani nemusí mít červený písmenka. Jak známo, PD v osobácích pomalu, ale jistě končí a používat se bude jen ve větších motorech pro trucky. Pokud jde o samotné označení TDI, to přece figuruje i na řadě seriových aut od koncernu VW, který ve skutečnosti používají common rail - motory 2.7 TDI v Audi, 3.0 nebo 4.2 TDI taktéž. Nebo z jinýho segmentu, třeba pětiválec 2.5 TDI v dodávkovým Crafteru je normální common rail. Ale možná, že kdyby značku TDI zrušili a křečovitě ji nahradili nějakou jinou, která by evokovala modernější konstrukci motoru s common railem, mnohým jedincům by se ulevilo... Holt asi každá značka má jiný priority.
jakpakto? Když budeš stát u dálnice, tak si troufám říct, že naměříš třeba 10x horší koncentraci zplodin než je udávaná jako průměrná pro prahu
Konstruktéři mají co dohánět? To rovnou napiš, že jsou neschopný. Asi o problematice vývoje motoru moc nevíš, jinak by si takhle neplácal. Zkus si přečíst pár knížek o motorech, myslím odborných, kde je to rozebráno opravdu do podrobně. Věř tomu, že po pár stránkách budeš úplně vedle. Motor je prostě věda plná kompromisů, který navrhují ty nejlepší inženýři. I ty máš možnost vystudovat a jít jim trochu píchnout, ale to asi nehrozí co.
Když někdy čtu tyto diskuze diesel x benzín, nemohu se ubránit dojmu, kolik je zde závistlivců, ochránců přírody a jiných zakomplexovaných individuí.
Každé takové existenci ze zásady vadí dieslový motor a hned potom ze zásady číslo 2, to, že má vzadu napsané TDI. Je mu úplně jedno, že onen motor je třeba jen pár let starý a tudíž zdaleka ne tak "nebezpečný" jako hromady jiných.
Naopak je naprosto tupý k diesel motorům nákladních aut, dodávek a MHD, které se na celkovém znečištění podílejí velmi významným procentem. Ano, toto procento je drtivě větší, než těch doslova "pár" osobních vozidel s naftou. Nákladní automobilová doprava stále roste a světe div se, všechny náklaďáky papají naftu a pěkně čoudí.
Proč to nechtějí vzít v potaz? Proč jsou ve svých názorech takto natvrdlí? Proč něco nedělají pro to, aby z cest dostali ty ukouřené staré náklaďáky? Proč si svoji zlost a závist vylévají na TDI?
PS: Modří už vědí.
Každé takové existenci ze zásady vadí dieslový motor a hned potom ze zásady číslo 2, to, že má vzadu napsané TDI. Je mu úplně jedno, že onen motor je třeba jen pár let starý a tudíž zdaleka ne tak "nebezpečný" jako hromady jiných.
Naopak je naprosto tupý k diesel motorům nákladních aut, dodávek a MHD, které se na celkovém znečištění podílejí velmi významným procentem. Ano, toto procento je drtivě větší, než těch doslova "pár" osobních vozidel s naftou. Nákladní automobilová doprava stále roste a světe div se, všechny náklaďáky papají naftu a pěkně čoudí.
Proč to nechtějí vzít v potaz? Proč jsou ve svých názorech takto natvrdlí? Proč něco nedělají pro to, aby z cest dostali ty ukouřené staré náklaďáky? Proč si svoji zlost a závist vylévají na TDI?
PS: Modří už vědí.
Ten vůz neměl v podstatě konkurenci. Ale počkáme si tenhle rok, kdy do Le Mans nastoupí Peugeot, se svým 908 V12 HDI. Ani se netají, že tento rok to chtějí AUDI znepříjemnit a porvat se o stupně vítězů a příští rok s přehledem vyhrát. Techniku na to mají. 908 5.5 V12 514kW/1200Nm vs. R10 5.5 V12 478kW/1100Nm. Necháme se překvapit, jestli nám ingenýři v Ingolstadtu nezaspí.
😉 Ne... Tím jsem chtěl vyjádřit to, že zrovna tohle Bravo je... jaksi... velmi cenné, hodnotné, že jde o ryze racionální a chvályhodný počin - jde o životní prostředí...
Hele, pleteš se. Toyota už 3 roky provozuje 2,0 a 2,2 D4-D D-CAT na úrovni 80% pod Euro 4, to znamená prakticky v úrovni ještě definitivně nestanovené Euro 5. V USA startujr s těmito motory tento rok. Honda 2009 cha chá, směju se.
Já se tam právě díval. Nevidím tam ani zmínku o tom, že asiaté drtivě vedou a VW je na chvostu. :-!
5.0 TDI, 4.2 TDI, 4.0 TDI, 3.0TDI, 2,7TDI. Jaká je asijská konkurence? Jo, že pro tebe motory končí u dvou litrů.. Jo pro mě tam naopak začínají.
(3.0TDI) :-!
(3.0TDI) :-!
Tak třeba 2,0TDI PPD versus 2,0TDCI, 2,0 HDI, 2,0 CRDi... Já nevím, ale v této kategorii konkuruje 2,0 TDI PPD jedině Renault s 2,0 dCi 127kW. Nemyslíš??? A jak jsem psal výše, ve spotřebě nekonkuruje ani náhodou, je ale kultivovanejší s vyšším rozsahem otáček. Málo čteš ZZ, ale jak jsi napsal: někdo má omezenou kapacitu... >😁
The three Multijet engines of the Alfa 159 obviously respect Euro 4 limits, and incorporate a DPF (particulate trap) that eliminates fine dust in line with the limits currently envisaged for future Euro 5 legislation. It is a "for life" system that does not need to be regenerated with additives, and will be eligible for tax incentives.
jo ja rikam porad ze nafta do osobaku nepatri. To ze vsadila evropa na naftu se mozna ji jednou vymsti. Mnohem ekologictejsi je benzin. Nafta je jen "odpad" pri rafinaci uslechtileho benzinu. Ja bych radeji ted investoval do vyvoje hybridum nez do uporneho udrzeni se naftove manie. Ale to nabubreli nemci u VW "nemaji v priruckach" tak z toho nic nebude.
Tedy, musím se přiznat, že jsem se zatím při koupi auta nikdy nezajímal o to, jestli nebudu studenými starty otravovat sousedovo dogu. U táboráku je to jasné. Sedávám vždycky tak, aby na mě nekouřil... U výfuků, tam věřím obecně závazným předpisům. V nich je stanoven řád čmoudů. A co povolí stát (technická kontrola) s tím jezdi. Nesnaž se být kovbojštější, než-li kovboj... Je až dojemná ta starostlivost benzínovejch kovbojů o matičku zemi... počítám, že každej z nich valí jednoho lexálního hybrida... a při jízdě z kopců využívá větrů... kterejch, to nechejme na nich. Hlavně si ten svůj sedmdesátikoňovej motůrek správně seřizuj, nečipuj, nedávaj tam místo výfuku rouru z okapu a při čekání na svou holku před Delvitou chcípni. Myslím motor. Jinak dnes velmi upřímně - BRAVO VW-PORSCHE.
Ale jo rád se přiučím, napiš mi, kterýže to je ten úžasný 2,0 dýzlový motor, který plní EURO V.
Nehraj si na hlupáka nebo slepce.
Snad si četl o nejvýkonějším motoru 2,0.
Tak se taky laskavě podívej na hodnoty,kolik čeho vypouští do ovzduší a do jaké kategorie spadá.
Abych nezapomě. Nesmíš ten motor hledat mezi VW.
VW totiž není jedinný koncert na světě. To jen pro pořádek.
Snad si četl o nejvýkonějším motoru 2,0.
Tak se taky laskavě podívej na hodnoty,kolik čeho vypouští do ovzduší a do jaké kategorie spadá.
Abych nezapomě. Nesmíš ten motor hledat mezi VW.
VW totiž není jedinný koncert na světě. To jen pro pořádek.
Z 2,2 litru ubohych 140 koni je vynikajici diesel? >😁 >😁 >😁 Treba Fiat ma 150 koniku z 1,9 nebo BMW 160 z dvoulitru. To je jine kafe.
Tier Date CO HC HC+NOx NOx PM
Diesel
Euro 4 Jan. 2005 0.50 - 0.30 0.25 0.025
Euro 5 (proposed) Sept. 2009 0.50 - 0.23 0.18 0.005
Petrol (Gasoline)
Euro 4 Jan. 2005 1.0 0.10 - 0.08 -
Euro 5 (proposed) Sept. 2009 1.0 0.075 - 0.06 0.005b
Diesel
Euro 4 Jan. 2005 0.50 - 0.30 0.25 0.025
Euro 5 (proposed) Sept. 2009 0.50 - 0.23 0.18 0.005
Petrol (Gasoline)
Euro 4 Jan. 2005 1.0 0.10 - 0.08 -
Euro 5 (proposed) Sept. 2009 1.0 0.075 - 0.06 0.005b
>😁 >😁 >😁 dneska jedeš, fakt. Ale zkus i číst, než něco napíšeš. Ty motory německých výrobců s označením Bluetec jsou zatím jediné dýzly schopné plnit EURO V. Každý z nich, tedy VW, MB, BMW k tomu používá trochu jinou technologii, ale faktem je, že zatím nikdo jiný reálně takové dýzly nepředvedl. Nedávno proběhla zpráva, že Honda podobně čistý motor připravuje na 2009, ale jinak nic. Tak opatrně s tím Chruzčovem. 😉
Myslím, že je znám vítěz GTIho ceny "věta roku"... >😁 není to nikdo jiný než Honza se svým výrokem: "Nejhorší je prdící kuřák jedoucí dieselem." >😁 >😁 >😁
Nenapsal jsem a nenapíšu. Nevidím jediný důvod, proč bych měl. Problém máš zjevně ty, když toužíš po nějakém srovnání. Já ti už jednou řekl, že si vezmi jakoukoliv kategorii a srovnávej. Až prolezeš kategorie všechny, tak zjistíš, že ti nejhůře vyšel VW.
1) Jasný důkaz, že mají náskok díky technice.
2) Z lásky k automobilům. >😁 >😁 >😁
Komouši měli krásné heslo.
DOHNAT A PŔEDEHNAT. DLOUHO!!!
Není tu nějaká paralera kucí vopálení z VW?
2) Z lásky k automobilům. >😁 >😁 >😁
Komouši měli krásné heslo.
DOHNAT A PŔEDEHNAT. DLOUHO!!!
Není tu nějaká paralera kucí vopálení z VW?
Pro rozšíření tvých úzkých obzorů doporučuji anketu Engine Of The Year. Tam zjistíš kdo motory umí, a kdo ne. :-!
Podívej se na nadpis příspěvku, myslím že to krapet antidiesel je. Já mám PSAckou 1,6 a taky si myslím, že VW diesely zaostávaj, nicméně jestli chceme bojovat proti udušení se splodinama, tak nejdříve bysme měli nadávat na ty starý Avie, Karosy, náklaďáky atd., ty tu dělaj daleko větší bordel, z toho se opravdu dusím a tam si to chce vyšlápnout na emisní kontroly popř. normy. Problém jsou mocný lobby, francouzi filtry pevnejch částic dávaj dobrovolně nějakej ten pátek, v koncernovejch cenících ho najdeš za nemalej příplatek. Francouzi na stejnej motor FAP daj a třeba Mazda ne.
toto sa mi na tom najviac paci: "vstřikování kapalné látky na bázi močoviny". to ja by som navrhol, aby VW dal ku kazdej sedacke aj hadicku, na ktoru by sa clovek napojil. ziadnu extra nadobu by nemuseli do auta montovat, odpadli by pis-pauzy pre posadku a nakoniec by clovek aj usetril pri servisnej prehliadke za doplnenie mocufky. DIY. btw, vidim to ako skvele riesenie hlavne v polnohospodarstve... 😄 😄 😄
Promiň ale z tohohle se nedá vytušit, že negeneralizuješ ale máš na mysli poze kategorii čtyřválcový dýzl s objemem kolem dvou litrů. " PSA jsou na tom hodně dobře, ale jako lídra bych dnes dal Hondu. Následovanou BMW a Toyotou. Pak až PSA, potažmo Ford."
😄 😉
😄 😉
Motor Hondy je na špici v dané kategorii = v dané kategorii je lídrem. Vzhledem k době produkování takových motorů je to velice dobré. Stejným metrem můžeš měřit u Toyoty. Jinak samozřejmě BMW je na špici, když budeme generalizovat. Také jsem tam BMW stavěl .. někde v příspěvku nahoře..
S výborným dýzlem, ale jen jedním, nemůže být leaderem, to je snad jasné. Stejně dobrých dýzlů je v dané kategorii více, 2,0d BMW je minimálně stejně dobrý, nové 2,0 dci, 2,2d toyoty. Ale dýzly nejsou jen dvoulitrové čtyřválce, skuteční leadeři dělají celou škálu motorů a pokud bychom hodnotili motor po motoru od malých čtyřválců přes šestiválce až k 8,10 nebo 12válcům, pak nejvíce motorů v abs. špičce bude mít BMW, následován MB.
To se pleteš. To není žádný anti-diesel hnutí. Tady se jen diskutuje o kvalitách VW d-motorech, které VW vylepšil na cca 80% konkurence a troubí do světa, že je béstofd´bést. Toť vše :-!
Ježišmarja! Srovnej si cokoliv, s čím chceš, vezmi stejné kubatury třeba, ať neztrácíš čas, když ho máš tak málo.
V dieslových motorech? Článek se točí okolo dislů, tady bych na špici jednoznačně viděl BMW a jinou evropskou konkurenci. Ani Hondu, ani Toyotu bych neuvedl. Jejich portfólio nafty je docela žalostné, třeba právě oproti BMW.
Ne, to je dobrý, já čísla přibližně znám, případně si je můžu dohledat. Na základě tvýho předchozího výsledku je mi jasný, jak by celá diskuze vypadala... Von už je to takovej folklór, že u každýho článku o dieselech se vyrojí banda antidieselovců a začnou mlátit pěstičkama do stolu. Všichni tito antidieselovci maj doma v garáži dva dvanáctiválce a jsou na to patřičně hrdí... >😁 >😁 >😁
To bych nesouhlasil. PSA jsou na tom hodně dobře, ale jako lídra bych dnes dal Hondu. Následovanou BMW a Toyotou. Pak až PSA, potažmo Ford.
Jednoznacny lider v diesloch je uz dlhsiu dobu koncern PSA. Ten naskok poslednou dobou prestava byt az taky vyrazny, velmi sa polepsili hlavne Japonci a Korea tiez zacina dotahovat.
Mne sa zda, ze VW ma vychytralu taktiku. Caka, s cim pridu vsetci ostatni a ked uz su karty na stole, tak vybehne s nejakym "tromfom" a hlasnou reklamou, ze je najlepsi. Presne tak uvadza aj nove modely. Touran prisiel na trh medzi poslednymi, ked uz Scenic, Zafira a Picasso davno existovali, Caddy dostal novu velkost a tvar az ked trh otestoval Partner, Doblo a Kangoo... Pre mna ale takyto postup znamena jednoznacne minus. :no:
Mne sa zda, ze VW ma vychytralu taktiku. Caka, s cim pridu vsetci ostatni a ked uz su karty na stole, tak vybehne s nejakym "tromfom" a hlasnou reklamou, ze je najlepsi. Presne tak uvadza aj nove modely. Touran prisiel na trh medzi poslednymi, ked uz Scenic, Zafira a Picasso davno existovali, Caddy dostal novu velkost a tvar az ked trh otestoval Partner, Doblo a Kangoo... Pre mna ale takyto postup znamena jednoznacne minus. :no:
Bylo by rozhodně erudovanější sem napsat typy a obsahy motorů, které srovnáváš. Takhle to zní pro odborníka docela dost směšně. :-!
No, to moc času přemýšlením netrávíš. Chápu, že má někdo omezené kapacity 😉 Před diesely VW jsou dnes už i Korejci (KIA, Hyundai). Francouzi mají lepší diesely i Japonci. Italské jsou na tom také lépe. BMW a Mergl asi nemá cenu ani zmiňovat, že? Proto říkám, že je VW na chvostu. Ještě nějaký dotaz?
Vzduch zabijak? To rikal kdo? Mas nejaka data? Treba z epidemiologickych studii? Ve skutecnosti je to tak, ze (pokud mas na mysli treba nadorovou mortalitu) prispevek znecisteni ovzdusi je kolem 2% (kdezto koureni se na nadorove mortalite - tj. kolik % mrtvych na rakovinu ma "na svedomi" - podili 30%, vyzivove faktory dokonce 35😖, tj. negativni faktor zvysujici riziko to rozhodne je, ale zase bych to neprecenoval. Na druhou stranu - proc na vyrobce netlacit, at se chovaji k zivotnimu prostredi lepe, ale vse musi mit sve hranice. A pozdravuj gubernatora.
A kdo všechno je prosím před VW, že jsou na chvostu??? Chápu, že VW není jedničkou, ale na chvostu??? Pokud vím, tak spotřebou (kvuli které si diesela kupuji) většina CR na PD nebo PPD prostě nestačí. Zátah od nízkých otáček je také ve prospěch PD. Kultivovanost motoru je zase na straně CR. Kdybych měl dnes volit mezi 2,0TDCI a 2,0PPD, tak bych asi po jedné pikosekundě volil PPD.
Postav se na hodinu do Legerovy na semafory, dýchej z hluboka a počítej rok staré diesely, staré avie, škodárny, staré autobusy a náklaďáky, výsledek sem napiš. Potom můžeme dále teoretizovat na téma globální oteplování.
Jé, tak to jsem netušil, že jsem narazil na až tak velkýho borce :yes: . Vsadím se, že jediný dvě slova začínající na "eko", který znáš, jsou "ekonomie" a "ekoterorismus." >😁 Věz, že já nejsem žádnej ekologickej aktivista, Zelený jsem nevolil a volit nebudu, ale i tak si myslím, že něco jako životní prostředí existuje a že na něj člověk má vliv. A taky vím, že na to životní prostředí maj daleko větší dopad než můj rok starej diesel starý benzíny, Avie, starý autobusy, náklaďáky atd. a taky že jedna cesta letadlem to životní prostředí zatíží víc než to co najezdím za rok autem. A lidem, který si léčí svoje problémy kopáním do dieselů v diskuzích jsou mi >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Je dojemné sledovat jací jsou benzínofilové uvědomělí při ochraně ovzduší. Doufám, že to myslí upřímně. Jsou všichni nekuřáci ?
Nebuď směšný... VW je ve výrobě diesel motorů nyní na chvostu. Už to není jako před deseti lety. Vzbuď se.
Emisní normy Euro nezohledňují produkci CO2, neb tento plyn je pro člověka neškodný. Na téma CO2 si lépe poklábosíš s madam Kuchtovou, toho času odbornicí Strany zelených na problematiku školství, eventuelně kontaktuj guru Bursíka :no:
Naprostá fraška. Jen mediální tah, který jak se zdá funguje 😒 . R10 startuje v kategorii, v které je opravdu obrovská konkurence - jedna továrna vedle druhý a naprosto žádná obstarožní auta soukromníčků - fakt povedená grupa. A nechci pomlouvat výkony jejich motoru, ale to je ten druhý kámen úrazu. S porovnáním benzínových motorů, které jsou povoleny má jejich diesel více válců, mnohem větší objem a samozřejmě přeplňování - Takže to je úspěch rovnající se nule. Jenže na vás obyčejný prostáčky, který jsou navíc 20 let krmený goeblesovinou to samozřejmě platí.
Technologie čistých (no...řekněme čistějších) dieselů se vyvíjí - což je dobře, moc dobře, protože je šance, že se toho chytnou i státy EU a zpřísní to také...zvláště ve městech je vzduch fakt zabiják.
A kdo za to může? Díky, Guvernátore 😉 :yes:
A kdo za to může? Díky, Guvernátore 😉 :yes:
Tak zkus ještě porovnat CO2, chytrolíne. Ale ani vlastně nemusíš, protože hned dodáš, jakej rozdíl mezi tím a tím, plíce, oteplování a tak, já tu písníčku znám...
V USA měli, možná ještě maj, o dost méně kvalitní naftu než tady (víc síry nebo čeho) - to byl ten hlavní důvod malýho zastoupení dieselů (spolu se směšnými cenami PHM jako takových), teprve teď se tam situace začíná měnit.
psal jsi Euro 4 tak jsem psal k euro 4, co se tyce Euro 5 mas pravdu, v pohode nemam s tim problem
Copak, nějaký problém? Dosud se bavíme o zastaralé normě Euro4 áááno? Pojďme se bavit o nové Euro5 (v platnosti 200😄, která stanovuje emise NOx takto: benzín 0,06 gramu na kilometr, nafta 0,20 gramu na kilometr, tudíž konstruktéři chrochtajících popelnic mají stále co dohánět. Nějaké další argumenty nemáš?
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
To bude asi zase nějaká über novinka od džermán inženýrink, co? >😁 Konečně přinesli spásu celému Světu! Óóóóó díky! BRAVO VW-PORSCHE-BUGATTI!!!! :yes: :yes: :yes:
to spokojeny - tak si to prepocitej ty tukane 0.08g je 80mg na kilometr pro benzin takze 70mg na mili je 43.75mg na kilometr na diesel, potrebujes jeste neco vysvetlit? Co bys chtel dohanet s dieselem?
Jak píše VDC. Nikdo jinej propagovat svůj diesel nepotřebuje tolik jako koncern, kterej je s technologií svýho pumpen dýzlem na chvostu.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Emisní norma Euro 4 pro benzínové motory stanovuje emise NOx na 0,08 gramu na kilometr. Konstruktéři chrochtajících popelnic mají co dohánět :no: :no: :no: :no:
Tak ten traktorovy TDI strci do kapsy vetsinu bezinu😁 Se podivej na Le Mans... Audi R10 TDI tam porazilo vetsinu benzinaku. A tymy VW a Audi tam ziskavaji zkusenosti co nemaji v zadne automobilce.
Nejsem e😜ert na emise, ale neni to zajimavy, ze v nekterych statech usa su zakazany veci ktere jsou uplne bezne v evrope. Zajimave, ze to co tady uz hodne let dejchame je v americe zakazany...Na druhou stranu, v LA je situace s emisemi uz ted tak zla, ze mnohem vic by nezvladli a tak se to rozhodli vyresit takhle
VW ma konečne po dlhšom čase opäť potešil a dúfam, že do dvoch, troch rokov konečne svojimi TDI motormi zavrie ústa všetkým neprajníkom nielen nielen tu na fóre... 😉
AUS LIEBE zum AUTOMOBIL :yes: :yes: :yes:
AUS LIEBE zum AUTOMOBIL :yes: :yes: :yes: