Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Fabia 2010: Facelift, nové čtyřválce 1,2 TSI (63 a 77 kW) a konec motorů TDI PD

Nejmenší Škoda se po 3 letech dočkala modernizace. Pozměněná příď přesně odpovídá významu slova facelift, pod kapotou ale došlo ke generační obměně. Střed a vrchol civilní zážehové nabídky tvoří čtyřválce 1,2 TSI (63, 77 kW), naftová škála je zcela nová.
Zpět na článek
neregistrovaný "hofik89"
7. 3. 2010 14:02
kýbl
to máte sice pravdu, ale na takovy prevazení bych si teda radsi koupil trebas mazdu 2, vypada krasne a velikostí je stejna jako fabie, nemluve o jiznich vlastnostech atd.
Avatar - petrumr
6. 3. 2010 13:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
6. 3. 2010 13:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "hofik89"
28. 2. 2010 23:34
kýbl
hnusnější auto na světě neni..nechapu jak si to nekdo muze koupit..vim ze design je otazkou vkusu, ale kdo neni slepej tak mi da za pravdu ;-\
27. 2. 2010 11:39
Re: <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
ve skutečnosti je hezčí než na obrázku...viděl sem i RS a novou krátkou scout na předváděčce v plzni
27. 2. 2010 11:37
Re: KVALITA a neobjektívny test H i20
ať chceme nebo nechceme.fabia prostě je a vždycky bude *.nedávno sem jel v 1.2HTP praha brno ve třech lidech a byl sem tam za 18,9 litru na 100km...to mi k výkonu auta trochu nesedí.a to byla perfektně servisovaná se zajetým olejem..výbavu to nemělo žádnou,pouze klima....jinak švihadla,bez rádia atd.a cena?279 tisíc korun.....k nevíře....co se týče první generace,je lepší než ta druhá...
Avatar - petrumr
27. 2. 2010 09:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "matty663"
26. 2. 2010 19:18
<b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Pánové. Všechny, kteří tady tak "velkohubě" kritizujete design Fabie, bych posadil k tabletu, popř. obyčejné tužce a papíru a požádal bych vás o lepší designové vyřešení jejího faceliftu;-). Věřím, že máme každý nápad, ale převést ho v realitu a ještě natolik líbivou, aby se zamlouvala právě takovým, jako jste vy, není nic jednoduchého :-) . Design studuju, myslím, že vím o čem mluvím. Mě osobně se z prvních fotek zdá vše v pořádku, názor si udělám až po setkání tváří v tvář. Že zdravím :-)
neregistrovaný "hustywrak"
26. 2. 2010 14:09
Re: KVALITA a neobjektívny test H i20
..presne tak! Je to ciste uchylactwi, tahle zboznost ke skodofkam. Lautr nic na nich neni. Silene prachy za ubohou muziku. I gdyby udelali fabiu na slapatka, porad bude nej.. Uz se kua wzpamatujte:-))
26. 2. 2010 07:47
Re: životnost ,,mlhovek"
No, nakonec taky přispěju s křížkem po funuse Fabie.
Ten nápad není špatný. Ale mi se zdá, že se u aut nějak stírají rozdíly mezi liftbackem a kombíkem (hlavně u tzv. sportkombi). Třeba takový Clio kombi zase je jen takový delší hatchback. Prostě já bych to viděl na spojení malého HB, LB a kombi do jednoho auta. Současný vývoj v designu to určitě umožňuje. Takové auto by pak logicky zapadlo mezi budoucí koncernovou Škodu ŠUp a podOctavii.
Avatar - petrumr
25. 2. 2010 18:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
25. 2. 2010 18:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 2. 2010 12:43
KVALITA a neobjektívny test H i20
To že je 1,2HTP najhorši aj najporuchovejši motor na trhu, vam dosvedčia v každom servise Škoda. To že predlžili napinak retaze aby nepreskakovla nepomože žraniu oleja ventilovým sedlám. Náprava, servo a ložiska su rovnake na Fab I. ako na Fab II. Pozrite si porovnavaci test s Hyun i20 Neporovatelne technicky lepšie auto s ESP za rovnaku cenu tam hodnotia že predsa je ta Fabia HTP lepsia a stači si pozrieť tabulku tech udajov spotrebu Fab +1,4 litra, 0-100km/h Fab+2sek ,ESP fabia nema zaruka fab -2roky. Takže neverte plateným reklamnym testom a porovnavajte si sami. Ked chce Skoda predavať nech ponuka kvalitu a nie zneuživať konzervatívnosť a Škodofíliu Čechoslovákou tym že predava čínsku kvalitu skorumpovanou reklamou a nezmyselnými výsledkami z TúV atd. pozn. pre redakciu mali by otestovať aj HTP so 130000km.
25. 2. 2010 06:41
Re: fabka stará babka
v 5 je to tragédia aj v Octavii - aj keď tam je to na šírku o čosi lepšie, na piateho pasažiera okrem bezp. pásov veľmi myslené nie je - široký a vysoký tunel na podlahe, nevhodne (lepšie povedané, že nijak) tvarované sedadlo...fakt iba núdzovka.
Avatar - chlapecx
25. 2. 2010 01:03
Re: uspora?
a k tomu -2 když to denní svícení přesuneš z hlavního do mlhovky ;-)
Avatar - chlapecx
25. 2. 2010 01:02
Re: fabka stará babka
no kdo měl předtim stodvácu nebo dokocne stopětku tak todle je žihadlo proti tomu :-) a relativně prosstorný cca podobně...
až na tu šířku, no 4 lidi v pohodě ale v pěti bych asi bral jen to popojetí po městě nebo meziměsto..
Avatar - chlapecx
25. 2. 2010 01:00
Re: ..
když tam dali světla pro denní svícení, tak by to všude být mělo ne? to dá rozum:-)
tak bych dal rovnou i ty mlhovky v základu a vyšlo by to celkem levnějc:-)
Avatar - chlapecx
25. 2. 2010 00:59
Re: V pohodě, vypadá nadějně
klidně i o víc jak 2 cm, o 4 klidně, oni to vyhnali do té výška snad o 8 nebo o kolik, díky tomu se zvednul i posez:-) předtím to bylo and halvou tak tak., te´dka je tam msíta až moc nad halvou a díky tomu je to vysoký jak koza a díky tý vejšce táím víc vyniká ta šířka...
jinak právě proto to neukazujou zepředu a zezadu kolmo, tak je to zejména na fotkách úplně jasný >:-[] >:D
Avatar - chlapecx
25. 2. 2010 00:56
Re: Líbí se mi..
přesně tak, přesně na to je to HTP udělaný.příměsto, město a meziměsto po silnicích 1,2,3:-)
nevím teda jak s tou poruchovostí, fora škodovácký a jiný sou toho plný, ale spíš se to týká halvně FI kde ten motor měl dětský nemoci, te´dka už toho není tolik, ale je jasný, že sou lepší motory:-) ale zase na tenhle účel lepší není :-)
jen co se týká toho zpracování - je jen na průměru ostatních, FI byla co se týká zpracování vejš, tady se šetřilo na hoděn místech :-) v mraze ode dveří táhneč, zamrzá mikrospínač centrálu ve dveřích, v tom důsledku se ti celou noc rozsvěcej žárovky a ráno máš abterku na kaši zvláš´t v zimě...
Avatar - chlapecx
25. 2. 2010 00:49
Re: KWALITKA Potrebuje novu generaciu !
ale ten rozvodový řetěz to už u FI dali po faceliftu tuším delší napínák a od tý doby to nedělá. (skodahome.cz)
Avatar - chlapecx
25. 2. 2010 00:45
Re: prvni dojmy dost zly <b class="smile05"><b>:-(</b></b>
tak tak :-) já myslim že budem spokojený >:D já přesně tuhle změnu sem říkal, že by potřebovala, hendka jak sem ji live prvně viděl ... že už tak to mělo vyjet z fabriky hnedka, kdyby nebyli lempli... jenže pak by na tom ouzkým hnusu nebylo co "měnit":-D >:D

ono to pude, zase o tolik "jiný" to podle mě není:-) já si myslim že je to rozhodně lepší :-)
Avatar - chlapecx
25. 2. 2010 00:43
Re: PIHA
no dyk to tu vidíš, furt na předfaceliftovou plivali a najednou byla krásná a po FL se jim nelíbí. osobně si myslim, že FL jí prospěje, a že mohli klidně překopat i zadek, ale asi by to bylo moc drahý...a taky dát ty stěrače pod kapotu...
Avatar - chlapecx
25. 2. 2010 00:41
Re: Není špatná.
nejni za co, já za ten názor děkuju. Jinak sice FI byla vyvážená ale ouzká byla stejně (kromě výše uvedených dalších malých rozměrů) ale právě ta vyváženost u ouzkost maskovala:-) ale detailní pohled to taky ukazoval...
Avatar - pocitac
24. 2. 2010 21:38
Re: fabka stará babka
Ok, je to homologované auto pro 5 osob... V Evropském měřítku je to ale "nákupní taška", "druhé auto do rodiny", "příměstské vozítko" ... Nechci urazit nikoho, kdo Fabii používá třeba jako rodinné auto, dokážu si představit, že mě by taky stačila, musel bych se uskromnit, ale stačila...
24. 2. 2010 20:49
Re: fabka stará babka
Tak by si mi mohol dať školenie na pripútávanie nákupných tašiek bezpečnostnými pásmi.
Avatar - petrumr
24. 2. 2010 20:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
24. 2. 2010 20:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
24. 2. 2010 20:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 2. 2010 19:50
Re: Lepší
Sporneho na tom neni nic, auto s vetsimi disky ma horsi akceleraci nez auto s mensimi disky. Kdyz uz to roztocis tak to ma vetsi setrvacnost, ale NEZ to roztocis to trva dele. Ze jsou vetsi drazsi je celkem logicke, ale to jsem v prispevku neresil.
Avatar - petrumr
24. 2. 2010 19:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pocitac
24. 2. 2010 19:22
fabka stará babka
Fabka a potažmo celá Škodovka je prostě nesportovní odnož VW, tak v ní nehledejte sportovní tvary, nejsou tam, nikde. To je to co se vám nelíbí. Je to malé, městské (celkem nudné) autíčko pro dva lidi na nákupy. Nic víc, nic míň. Fabka za to nemůže, že dnes každý fanda VW v ČR prahne po sportovních tvarech. Taky to není opticky nafouknutá „ošklivka“ Fabia I, se kterou se mohl kdejaký potulný prodejce jakštakš vytáhnout a smířit se, že nemůže kočírovat větší Octavii. S Fabií II to pro něho musí být potupa – brázdit republiku v nákupní tašce. :no: :*)
24. 2. 2010 18:21
Re: KWALITKA Potrebuje novu generaciu !
cakal som s cim prides...drvivu vacsinu fabii co poznam je v sukromnych rukach a zatial som nepocul vacsie ponosy a opis problemov, ktore si uviedol vyssie, snad len hlucne loziska, pripadne silenbloky,ale nikoho to v zasade nebolelo ( myslim financne) a vzhladom k stavu nasich ciestsom uz videl aj horsie stavy. Cast problemov moze ist kludne aj na vrub toho, ze su z pozicovne, kedze poznam par "historiek o sposobe uzivania" nahradneho vozidla predajcu, pripadne vozidiel z pozicovne, alebo firmnych vozidiel.
neregistrovaný "kubiii"
24. 2. 2010 18:19
Re: životnost ,,mlhovek"
Taky nic ve zlém ;-). Já se chtěl ale vyjádřit k tomuto. Kdyby to se mnou nikdo diskutovat nechtěl zůstal by můj příspěvek trapně osiřelý :-)
Avatar - Dave-lamino
24. 2. 2010 18:09
Re: životnost ,,mlhovek"
tak už Tvůj názor známe a pokračuj v diskuzi ohledně mlhovek a nové tváře Škodovek.Nic ve zlém .
neregistrovaný "kubiii"
24. 2. 2010 17:56
Re: životnost ,,mlhovek"
Že si s autem může kdokoliv dělat cokoliv nezpochybňuji, jen jsem vyjádřil svůj názor, na což mám zase právo já. Myslím, že jsem svůj příspěvek napsal vcelku umírněně a nikoho jsem neosočil (myslím, že ta nadsázka v mém příspěvku je jasně patrná).

Kdo rozhoduje, jestli eRko patří patří mezi vzácné kousky??? Já myslím, že dnes už je to regulérní veterán a jako k takovému by se k němu mělo přistupovat. To je o názoru, v zákoně to nikde dáno není, tak ve finále je odpovědnost jen a jen na majiteli... já mohu jen tiše trpět :'-(
24. 2. 2010 17:04
Re: KWALITKA Potrebuje novu generaciu !
KVALITA : Mam v autopožičovni 20kusov 1,2HTP
po 70 až 90tis Km na STK mi vždy namerali zlé emisie = žral olej,velké CO2= nový Kat.+lambda= nepomohlo
pri 100 až 130tis Km stratily tlaky= zničené sedla ventilov =nová hlava
po 130 až 150t/km preskočila rozvodova reťaz= nova hlava stalo sa to už 6x takže žiadna nahoda stava sa to aj autam pri 50t/km a je to vyrobna vada. Servá TRW a ložiska kolies, silenbloky, stabilizator všetko vydrži max 60tis.km, žere viac ako 1,4 na dialnici viac ako moja Oktavia RS. Servis Fabie za 100tisKm vas može stať 100000Kč
Stále tu nikto neuviedol či existuje horší motor.
Avatar - T613
24. 2. 2010 16:21
Re: životnost ,,mlhovek"
zásada č.1 zní - pokud si majitel z auta bude chtít udělat kuličku má na to právo a nikdo mu do toho kecat nemůže a nesmí.
Můžeme pak hovořit jestli to je vkusné nebo ne, ale osočování? Jsme snad v mateřské školce??
Tuningu by se měly vyhnout jen vzácné kousky, ale mezi ně "R" nepatří.
24. 2. 2010 16:10
Re: Potrebuje novu generaciu nie facelift !
budme trpezlivy a mozno sa dozvieme ;-)
Avatar - twistedTSD
24. 2. 2010 15:41
Re: Facelift ???
rikejte si co chcete, ale mne se uz ten predek zacal snad i libit...bohuzel FL hur udelat ani nemohli...
Avatar - twistedTSD
24. 2. 2010 15:38
Re: Nadhera.
ano ano, tak krasny auto se jen tak nevidi, facelift jeste vylepsil uz tak dokonaly design...nemam slov >:-[]
Avatar - twistedTSD
24. 2. 2010 15:34
Re: Potrebuje novu generaciu nie facelift !
taky by me to zajimalo, opravdu
Avatar - twistedTSD
24. 2. 2010 15:33
Re: prvni dojmy dost zly <b class="smile05"><b>:-(</b></b>
no jo, kdyz on ten detinskej usmev se mi prave tolik libil :-) ...jina je, a moc >:D ...mlhovky bych prekousnul ale ten zbytek me zkratka nebere, samozrejme ale zase nechci soudit na zaklade 1 fotky, nazivo se uvidi
Avatar - twistedTSD
24. 2. 2010 15:26
Re: Největší problém nevyřešen!!
ja prave myslim ze ted je to takova divna silhajici potvora, predtim vypadala tak nejak ,,mile" :-) ...ale jinak se vsim souhlasim :yes:
Avatar - Dave-lamino
24. 2. 2010 14:51
Re: životnost ,,mlhovek"
taky souhlasím .Už z eRka mohl být obal na rybičkách v supermarketu .Ale zas by to byla nuda pro všechny ostatní by si neměly o čem psát :-!
neregistrovaný "kubiii"
24. 2. 2010 14:46
Re: životnost ,,mlhovek"
Nesouhlasím s tím, že se nedá udělat vkusný amatérský tuning (umí to ale málokdo), některé modely si o to přímo říkají, ale naprostý souhlas s tím, že "Dave-laminovo" eRko je zločin páchaný na nevinné němé tváři.

Veterány by se IMHO a priori neměly tunit vůbec. Pouze dle možností přibližovat původnímu vzhledu, s výjimkou případu, kdy by chtěl tuner udělat co nejvěrnější repliku nějaké soutěžní verze - tam si to dokážu představit, včetně dobových polepů apod.

Aby bylo jasno, mám úctu k těm, kteří v dílně leccos dovedou, ale nesmí svého nadání a možností zneužívat!!! 8-s
Avatar - chlapecx
24. 2. 2010 13:10
Re: FABIA FANTASIA
dyk bude mít a dokocne dneska se cenově vjejde do nějaký ceny velice blízký ceně za kterou ještě nedavno byl jen ten 3hrneček:-)
akorát to TSI bude spíš na delší trasy a dálnici na okresky a do města nevidim nic lepšího než to silnější HTP:-)
Avatar - Blue Sun
24. 2. 2010 11:58
..
No, pokud ty mlhovky a nárazník bude mít každá verze, včetně nejzákladnějších, je to krok vpřed. Ale 70% Fabií bude zase naprostý základ, takže bez mlhovek a tam se efekt "optického rozšíření" moc nedostaví.
Avatar - Blue Sun
24. 2. 2010 11:55
Re: tah škodovky
Superb tedy taky žádný zázrak. Trpí tím, čím velká část dnešních aut - vypadají jako trvale přetížená na zadek. A Superb kombi zrovna tak. Rekordmany v téhle kategorii jsou asi Altea XL a Mercedes C.
24. 2. 2010 11:33
V pohodě, vypadá nadějně
Fábia 2 podle mně byla od začátku hezké praktické auto s charakterem a optimistickým celkem propracovaným vzhledem - předek, střecha, zadní světla, až na zadní sloupek u krátké verze a zaseknutý zadní převis, mohla být o 2cm nižší. Jinak je to celkem správný mix pro české podmínky. Že je vyšší než některá auta, a co - víc místa a lepší nastupování - viz Panda a MPV,jejichž tehdy módní trend asi do vývoje trochu zabrousil. Něco za něco - spotřeba vyšší než u Pola a Ibizy, míň sportovní vzhled, ale např. oproti staré Mazdě 2 nebo hranaté Fiestě vypadá fábka dobře. Předek bude teď snad ostřejší, ale velké mlhovky na záběrech zešikma nejde posoudit a vypadají trochu divně, proč se pořád trapně bojí záběrů zepředu a zezadu? Motory budou teď o třídu lepší. Modernizovaný tříválec HTP by měl fungovat pro normálního člověka v pohodě. Osobně mi sedí líp než silnější, ale míň pružný 1,4 16v, škoda je 1600. Ale nové zážehové i vznětové motory(ty byly už dost zaostalé) by měly být spička,aspoň TSI a nové TDI jsou všude chváleny. Takže celkově to vidím dobře a není důvod naše auto protivit. ;-)
Avatar - Đawson
24. 2. 2010 09:19
ruku na srdce
Lidičky, ruku na srdce, je to jen facelift, fábie je strohá schválně, na extravagance je tu seat...ale ač se mi fábie moc nelíbí, facelift jí trošku vylepšil a nevypadá jak šišatej bobek
neregistrovaný "fabius"
24. 2. 2010 09:06
Líbí se mi..
Ano, je to tak, líbí se mi. Pokud bych uvažoval o výměně GS III za menší vozítko, bude to kandidát, jak vyšitý. Mám z fábkama vcelku dobré zkušenosti(pořád mám F1 po FL) a dokonce bych uvažoval o legendární 1.2 51Kw. O ten motor je totiž opravdu dobrý, myslím k účelu, ke kterému byl vymyšlen. Městský a meziměstský provoz v rychlostech mírně překračující předpisy. Interiér docela pěkný (P207 má hezčí a C 3 také),ale je koukatelný a nejspíš neokoukatelný.Nemyslím si, že to je skvost na kolech nebo etalon, ale kvalitně a poctivě udělané vozítko ano.No a o tom, že by po 60t km odcházely motory a nápravy.....na pískovišti autíčka, tak dlouho nevydrží,maminka by tě měla přebalit, chlapečku ;-)
24. 2. 2010 06:22
Re: Nadhera.
A ty blbý, ak nezvládaš ani nazákladnejší pravopis. :-!
24. 2. 2010 06:22
Re: šrot
Ty si čechoslovák jak vyšitý... >:D Kurník, prečo sme sa my rozdelili...
24. 2. 2010 06:20
Re: F ako Fabia
Síce sa už opakujem, ale hodí sa mi to. Čo povieš na takúto predstavu:
Liftback, ako Octavia. Na pomedzí tried - ako Octavia. Technika malého auta, veľkosť pod Golfom a nad Polom či Ibizou. Praktickosť typická pre Škodu, kufor s veľkým objemom a vynikajúcim prístupom. Asi niečo takéto [odkaz] - samozrejme, ak berieme do úvahy iba veľkosť a typ karosérie. Proste relatívne malé auto, ktoré svojimi vlastnosťami bude medzi plejádou konkurencie výnimočné a užitočné - s predpokladom obľuby v západnej Európe, a tiež schopné plniť v krajinách na východ od nemeckých hraníc aj funkciu rodinného auta. Tretí do počtu k Polu a Ibize ako to je doteraz, nie je podľa mňa ten správny spôsob.
24. 2. 2010 06:16
Re: KWALITKA Potrebuje novu generaciu !
Možno je z Osady u Sabotů...
24. 2. 2010 06:06
Re: FABIA FANTASIA
Ale v tomto prípade dizajnom aj jazdí. Malé okná, kolmejšie čelné sklo, užší interiér a široký stredový panel - to sú veci dizajnu a proporcií, ktoré dosť ovplvňujú používanie auta.
24. 2. 2010 05:01
Re: Facelift ???
"změny nepostřehl ale moc jsem to neprohlížel, ani nečetl" ... co dodat ...

>:D 8-s
Avatar - wikinko
24. 2. 2010 04:15
Re: FABIA FANTASIA
klames sam sebe akurat tak ty. mna uz aj averzia voci koncernu presla, kupil som si G VI, ale toto auto je trojvalcovy prusvih na starom podvozku.
Avatar - VelkejChytrák
24. 2. 2010 00:47
Re: životnost ,,mlhovek"
Ta věta je myslim dokonalá. Aniž bych ti chtěl lézt do *.
neregistrovaný "Alexx11"
24. 2. 2010 00:42
Re: Facelift ???
súhlasím ale vieš z * nepostavíš hrad
neregistrovaný "Alexx11"
24. 2. 2010 00:40
Re: Nadhera.
tak si slepí
neregistrovaný "Alexx11"
24. 2. 2010 00:37
Re: PD - CR
plus si myslia že sú prvý a najlepší >:D
24. 2. 2010 00:33
Facelift ???
Fóbie - pořád stejně hnusný pazmekt jako před faceliftem, přiznám se, že jsem změny nepostřehl (ale moc jsem to neprohlížel, ani nečetl). Geniální facelift udělala Toyota v 2006 s Avensisem, designově brilantní retuše přední masky Avensis omladilo o generaci. Tohle není "facelift", ale zoufalství made in skodivka. Doufám, že na tom nikdy nebudu tak, abych v tomhle musel jezdit. Dotčeným se předem omlouvám, nepište. Čest v šest.
neregistrovaný "SR20"
24. 2. 2010 00:25
Nadhera.
Jednoducho nemam slov.
24. 2. 2010 00:04
Re: FABIA FANTASIA
A ty nosíš zváračskú helmu? Alebo užívaš halucinogény? Keď porovnám fóbiu s akoukolvek konkurenciou v tejto triede, tak jednoducho všetko ostatné bude krajšie... A porovnávať ju s Corsou, Puntom, Fiestou, Mazdou2 a novou C3 a novým Polom radšej ani nebudem. To by bola pre tie auta urážka... Táto fábia sa im proste nevydarila... Stará vyzerala lepšie a to je veľké mínus pre automobilku, keď novšia generácia ich modelu vyzerá horšie ako predchádzajúca! Porovnajme predaje staršiej fábie a tejto novej? Kde tak asi bude chyba???

FABIA :no: :no: :no:
24. 2. 2010 00:04
Re: Hmla, kameň, niekedy aj zajačik
Nikto nie sme dokonalý, tiež mám za sebou iba jednu základnú triedu v Čiernej nad Tisou. Budem na sebe pracovať.
24. 2. 2010 00:00
Děs
Nic otřesnějšího jsem opravdu dlouho neviděl, už tak nepovedenému vzhledu ted dali tresnicku na dort
23. 2. 2010 23:59
Re: šrot
Ďakujeme za váš zmysluplný príspevok a tešíme sa na ďalšiu spoluprácu. Redakce.
Avatar - chlapecx
23. 2. 2010 23:45
Re: Fábia II nebude nikdy veľký úspech ...
přesně to tu furt říkám. Není to ani dva roky, cos sotva měl za cenu minimální výbavy Octavie středně vybavenou fabii, takže když sis našetřil ty kolíky na drahou škodárnu, tak jdeš prostě do Octavie, Už nestojí Octavka v základu 450 jak tehdy ( o touru nemluvě), ale 320 takže, co si vybereš, menší fabii a nebo Octavii s silnějšíma motorama, co vypadí díky karoserii liftback jako auto? >:D
Avatar - chlapecx
23. 2. 2010 23:41
Re: F ako Fabia
konzervativní a vyvážený a co když konzervativní bejt nechtěli a chtěli provokovat?:-) pak se jim to povedlo :-)

vyvážená FI byla, ale taky krapet malá... na šířku jí to dokocne zůstalo...
Avatar - chlapecx
23. 2. 2010 23:36
Re: komedie
no právfě se tu chystám navázat na svůj příspěvek výše, jak u uvedení FIII budou zase všichni nostalgicky vzpomínat na FII >:D
a už to tu vidím:( jeden vedle druhýho za každou cenu budou psa bít, najednou byla před faceliftem hezká, přitom ještě před týdnem tu blili něco jinýho....
neregistrovaný "Alexx11"
23. 2. 2010 23:30
Re: Lepší
no a pridaj spojler a auto nebude vládať nosiť ako 3ročné decko 10kg tašku, a kopec zbadá skôr ako vodič!!! >:D
Avatar - chlapecx
23. 2. 2010 23:29
Re: prvni dojmy dost zly <b class="smile05"><b>:-(</b></b>
ono to nebude tak hrozný, pořád se směje, ale ne tak dětinsky, ne tak jízlivě nedospěle:-) ale tak jako dospěle, uvážlivě, na nic si nehraje a ví, že je jiná:-D

já myslim, že je to lepší, než to bylo, uvidíš naživo a ty mlhovky zase tak zlý fakt nejsou, mi se to fakt líbí :-)
neregistrovaný "Alexx11"
23. 2. 2010 23:25
šrot
čím väčší šrot tím viac príspevkov o ničom :-!
23. 2. 2010 23:21
Re: Fábia II nebude nikdy veľký úspech ...
lepsi vysledok octavie voci fabii nemusi byt iba signalom neuspechu, ale aj reakciou na to, ze sucasnosti stoji OII v akcii tolko co pred x rokmi fabia kombi s autoradiom a centralom. Ak mas k dispoziciiten balik penazi ako pred x rokmi, tak v sucasnosti mas OII a este ti nieco zostane
;-)
Avatar - woody-alien
23. 2. 2010 23:21
Re: FABIA FANTASIA
Dobrý, jenom nevím, jestli ke všem dělaj tubusy na tacháč a otáčkoměr. Rozumíš, bez kelímků to není ono. >:D
Avatar - chlapecx
23. 2. 2010 23:20
Re: pěkné
a na co ti do města bude 100koňovej motor? popojíždět s turbem? Když pominu to, že to bude trpět (ač ty turba se už nějakej pátek dělaj, a zase tolik to neumírá jak se tu tvrdi) ak to bude ve městě žrát jak kráv*a.. do města HTP, ty kluku :-)
a zrovna tak na meziměsto silnější ha´tapka stačí pokud nejsi typický český záviodník, co bude "pomalou fobii" předjíždět i když povalí po okresce 120 jen aby se za ní "nevlekl" >:-[] >:D
Avatar - chlapecx
23. 2. 2010 23:16
Re: Není špatná.
tomu říkám dobrej názor:-) všecko dycky má pro a proti a co se nelíbí jednomu, líbí se druhýmu :-)
FI byla zdařilejší a vyváženější, ale taky ta prostornsot byla špatná nejen na šířku, ale i na další směry, FII spravila aspoň dva, ale nechala třetí:(
Avatar - Ronault.
23. 2. 2010 23:16
Re: FABIA FANTASIA
Léčil bych se, kdybych měl v hlavě šrot, jako ty...

A teď ti něco prozradím, ani jedno by nemělo diesel a všechny bych koupil se sníženým podvozkem!
Avatar - woody-alien
23. 2. 2010 23:07
Re: KWALITKA Potrebuje novu generaciu !
Zajímavá českoslovenština, nebo snad česko-slovenština, nebo ještě lépe česká a slovenská federativní ština.... ;-)
Avatar - woody-alien
23. 2. 2010 23:02
Re: F ako Fabia
V tomhle případě by už Škoda mohla s Fabií jít jedině tolik kritizovanou cestou Renaulta. Nová generace - zcela nový vzhled. Ostatně stejným způsobem dokázala "zmrvit" konzervativní a vyvážený design Fabie I při přechodu na generaci II.

PS : Budu opakovat už řečené, ale ty mlhovky - to je neskutečná hrůza.
23. 2. 2010 23:01
Fábia II nebude nikdy veľký úspech ...
Ak v krajinách, kde sa tradične používajú malé autá ako rodinné (t.j. Čechy i Slovensko) je lepší výsledok Octavie oproti Fabii II jasným signálom nie veľkého úspechu malého modelu Škody.

Samozreme nie je to neúspech, ale jednoducho Fábia II sa na úspech svojho väčšieho brata nechytá ani náhodou ...
Avatar - chlapecx
23. 2. 2010 22:53
Re: životnost ,,mlhovek"
ono to už u 120cítek bylo plastový, když to tak vemeš.. nebo bakelitový...
Avatar - chlapecx
23. 2. 2010 22:50
Re: FABIA FANTASIA
ano :-) myslím že právě proto jsem chlapecx
Avatar - chlapecx
23. 2. 2010 22:49
Re: FABIA FANTASIA
design nejezdí :-( pokud jsou spokojený a pokud to auto obejdou párkrát nažiovivo tak by jim to nemělo tolik vadít jako na těch fotkách :-)
Avatar - chlapecx
23. 2. 2010 22:47
Re: FABIA FANTASIA
nevim nevim, bejt to logan, tak by to vyšlo nastejno... zase by spoustě lidí se líbil útok na prostornost a objemy kufru a jednoduchost... a na druhý straně by stejně tak plivali, jak to auto jen vybírá skladový zbytky od jinejch modelů :-)
jednu přednsot logan má - není tak úzkej :-)

ALE jinak souhlas, i koupě toho pro někoho paskvilu, rozhodně není skok proti zdi... >:-[]
Avatar - chlapecx
23. 2. 2010 22:45
Re: FABIA FANTASIA
ale trochu je, rptoože už z prodejnostních a marketingových důvodů tady u nás bude koncern upřednostňovat fabii:-)
Avatar - Ada je zase tady
23. 2. 2010 22:44
Re: Nemecká škola
Houbeles. Kdo delal Polo? Proc by auto vyrobene ve Skandinavii melo byt lepsi, nez kdyz je vyrobene v Nemecku?

Nicmene souhlasim, ze Fabia II a predvsim Rumunster je vzhledove nepovedeny pred i po faceliftu.
Avatar - chlapecx
23. 2. 2010 22:40
Re: FABIA FANTASIA
su zvědav a docela ybch se an to šel někam podívat >:-[]
Avatar - chlapecx
23. 2. 2010 22:38
Re: TDI
souhlasím to jo. ono nižší emise zanemná jen nižší spotřeba. Ale tak zatim si nikdo nestěžoval:-) a už se to tak dělá půl roku... a ono kdoví, zda právě naopak to tomu HTpčeku neprospěje v celku .. co se týká nějaký dynamiky ve vyšších otáčkách tak na tom už není co zkazit >:-[]
23. 2. 2010 22:36
F ako Fabia
Myslím, že druhou generáciou by Fabia mala skončiť a nechať priestor novému autu s novou filozofiou aj novým menom.
Na nevydarenom dizajne niečo zdokonaliť je ešte ťažšie ako na vydarenom. detailami zlý základ nespravíš. Poprajme dizajnu Fabie II ľahký odpočinok a tešme sa, čo nové nám miesto neho Škoda chystá. :-)
Avatar - chlapecx
23. 2. 2010 22:35
Re: Největší problém nevyřešen!!
no já bych řekl že se vlídně mírrně směje až teďka, že předtim to bylo takový jízlivý >:D
nevim mně to normálně naživo nepřijde hrozný ani zepředu ani zezadu, z boku je to hoodně dobrý :-)
Ale z toho autobusu sem se toho lekl:-D
ale tak co na tom už to máme doma 2 roky >:D
a na vzhled to nejezdí... A do 3000 (to jest do tý stovky) to je docela úsporný. azto jak chceš záviodit tak je to nenažraný
23. 2. 2010 22:33
Re: Hmla, kameň, niekedy aj zajačik
Až na ty "veliké" a "omlácené" docela fajn slovenština. Měl bys ale máknout a vypilovat to k dokonalosti, frajere... >:D :yes:
Avatar - Ada je zase tady
23. 2. 2010 22:28
Re: FABIA FANTASIA
Nemel by ses lecit? Mit v rodine 3 sroty?
Avatar - Ada je zase tady
23. 2. 2010 22:20
Re: TDI
Je to jednoduche. Po prechodu na CR to HTP a bude to vic zrat :no:
23. 2. 2010 22:18
Re: Jen 5MT pro TSI?
V tomhle případě to je naprosto jednoznačné >:-[] - náklady. Před pár dny jsem ale viděl u nějakého auta šestikvalt za malý příplatek - kolem pěti tisíc myslím. Ale jestli tahle možnost napadne Škodováky? Kdo ví.
Avatar - Well-being
23. 2. 2010 22:16
Motory
je třeba pochválit, ovšem ten exterier je tragedie na pokračování :no:
Avatar - ryman
23. 2. 2010 22:08
Re: FABIA FANTASIA
kdybych to mel okomentovat, tak obe auta na me pusobi vylozene odpudive.. fabia mozna min, ale zepredu se to vyrovnava.. mit fabie 4hrnecek asi bych se priklonil k ni.. takhle bych oba nechal stat v showroomu a sel radsi pro clio :-) :yes:
Avatar - ryman
23. 2. 2010 21:59
Re: Jen 5MT pro TSI?
parada.. takova mela byt puvodni fabia RS a ne s trapnyma kamnama PD.. davam :yes: :yes:
23. 2. 2010 21:36
Re: Potrebuje novu generaciu nie facelift !
tuto fabiu mam rad asi ako dane, ale skus nejak rozobrat bod 2., t.j. zivotnost 1,2htp. Zatial neviem z okolia ani od znamych o nikom, koho motor sa vysypal pri 60k km
Avatar - pumpkin
23. 2. 2010 21:31
Re: PIHA
Fabia I pred fl. nebola obyčajná, len moc tuctová. Jej facelift nárazníku nebol nič moc. Zaujímavé že jej teraz začínam prichádzať na chuť. S tými dnešnými faceliftami máš pravdu. Viď Octaviu. 8-s
Avatar - guze
23. 2. 2010 21:30
Re: komedie
Pozor, design auta posuzuje kazdy jinak....ja jen psal ze uz se tesim na tu komedii co pride s fabii III a ne jak bude ta fabia III vypadat.Podle mne facelift Fabii II pomoh a je to muj nazor a ten mi nevymluvis.Chápeš to?
23. 2. 2010 21:29
Re: tah škodovky
Mno Superb Kombi je nádhera. Ale stejně bych si radši bral Mondeo. Ale ty ostatní vozy jsou hnusné tak, že to vypadá jako vy to někdo schválně sabotoval.
23. 2. 2010 21:17
Hmla, kameň, niekedy aj zajačik
Všimli ste si tých hmloviek? Prečo sú také veliké? Až bude mať najazdené tristo tisíc, tak budú tie hmlovky pekne omlácené od kamienkov. Fabia 1 bola krajšia a tá pred FL bola tak medzi a táto je tak druhá pred tou prvou, ale nie je tretia.
Avatar - twistedTSD
23. 2. 2010 21:17
Re: si delaj pr*el
zase :yes: , ten usmevavy vyraz se mi na ni nejvic libil, byla takova mila, hodna :-) ...ale kdo vi, treba je jen po FL abnormalne nefotogenicka :-)
23. 2. 2010 21:15
Re: FABIA FANTASIA
osobny nazor...zlozite to nebude, vzhladom k tomu, ze fabia 1.generacie hatch aj kombi boli v dobe uvedenia na trh pekne vozidla, t.j. interier aj exterier. Dizajn sucasnej som zatial nestravil, na mna je prilis extravagantny. Preto z mojho pohladu je takmer cokolvek v danom segmente lepsie, vratane i20. S fabiou 1.generacie som nieco nabehal a mozem porovnat s viacerymi vozmi v danej triede. |V kratkosti, z mojho pohladu dizajnom sice konzervativne, ale pekne kombi, velmi slusny podvozok, presne riadenie a radenie. Z motorov sa dalo tiez vybrat. Jazda a interier v sucasnej ok, ale dizajn nestravim kym nebude nova generacia. Takze asi tolko moj pohlad :-) :-)

PS: nechcem zovseobecnovat, ale dost majitelov minulej generacie fabie, ktorych poznam neuvazuje pripadnu obmenu aktualnou fabiou kvoli dizajnu aj ked su spokojny
Avatar - pumpkin
23. 2. 2010 21:09
Hurvínek dospel
Ten facelift sa teda podaril. Je decentný, nie je nasilu ako pri Octavke. Fabia takto dostala dospelejší výzor. Ešte k tomu nové motory, farby a dizajn diskov - proste tak ako sa na klasický facelift patrí.
Jediné čo mi až tak nesedí sú tie už vyššie spomenuté hmlovky. Silne kontrastujú s hlavnými svetlami. A čo tam dajú, keď bude Fabia v základnej výbave?
Roomster ten facelift nepotreboval, len sa zviezol s Fabiou.
Avatar - twistedTSD
23. 2. 2010 21:07
Re: tah škodovky
no, tot vec nazoru, ne ze by byl osklivej, ale je to takova divna krabice :-) ...jedinou opravdu hezkou skodou je dnes superb, hlavne kombi...zacinam mit hruzu z toho kam se ten design skody ubira - nejdriv OII (i kdyz to jeste neni tak hrozny) a ted fabia...
Avatar - twistedTSD
23. 2. 2010 20:59
Re: Hmlový svetlomet - vysvetlenie
ja vim, ale podivej se na mlhovky u vw polo!
neregistrovaný "ma so"
23. 2. 2010 20:50
nehezké = fejn
s timhle opravdu nepovedenym faceliftem jsem moc spokojenej a to proto, že ty opravdu pěkný auta = před faceliftem pujdou s cenou dolů
23. 2. 2010 20:39
Re: tah škodovky
tak nejak.. :-( ale zapominas na Yetiho.. ten je hezkej ;)
23. 2. 2010 20:38
Re: životnost ,,mlhovek"
Momentálne sa tu do niekoho obúvaš ty. Tak ako mnohým Ti(a sebakriticky priznávam, že občas aj mne)
chýba najprv pohľad do zrkadla.
23. 2. 2010 20:35
tah škodovky
Kdesi sem četl, že tohle je nový tah škodovky. Kupujte fabie dokud nejsou ještě hnusnější.
Ta maska přišerná. Octavia je hnusná, jediné co se mě libilo byl romster a ten taky zesrali. Takže teď už jendom superb.
23. 2. 2010 20:34
Re: FABIA FANTASIA
Tak toto som z testu vyčítal aj ja, to dá rozum, nie? Teraz vytiahni osobný názor, vlastné náhľady, svoj pohľad. To je teraz zaujímavé, nie to, čo som si už z článku prečítal.
23. 2. 2010 20:30
Re: komedie
Tak ak po hroznom príde niečo ešte hroznejšie, tak je logické, že to hrozné je voči tomu hroznejšiemu menej hrozné, inak povedané, že tá hrozná Fabia II môže byť krajšia ako hroznejšia faceliftovaná Fabia II, a samozrejme to neznamená, že tá hrozná Fabia II skrásnela a je dokonca pekná, to by najprv nesmela byť hrozná...chápeš to...?
>:D
23. 2. 2010 20:25
Re: životnost ,,mlhovek"
Možno sme už tak zvyknutí na tie takmer bodové svetlá, že nám čokoľvek iné pripadá neprimerane veľké. Každopádne to môže byť aj prínosom z pohľadu výkonu hmloviek.

Nová generácia - fakt veľká vec. Vymyslieť niečo malé, nové a zároveň sa vyhnúť kanibalizmu v rámci koncernu (Fabia-Polo-Ibiza), to chce viac, ako len odlišné tvary na zhodnej platforme.
Malú Škodu si predstavujem inak. Liftback, ako Octavia. Na pomedzí tried - ako Octavia. Technika malého auta, veľkosť pod Golfom a nad Polom či Ibizou. Praktickosť typická pre Škodu, kufor s veľkým objemom a vynikajúcim prístupom. Asi niečo takéto [odkaz] - samozrejme, ak berieme do úvahy iba veľkosť a typ karosérie. Proste relatívne malé auto, ktoré svojimi vlastnosťami bude medzi plejádou konkurencie výnimočné a užitočné - s predpokladom obľuby v západnej Európe, a tiež schopné plniť v krajinách na východ od nemeckých hraníc aj funkciu rodinného auta. Tretí do počtu k Polu a Ibize ako to bolo doteraz, nie je podľa mňa ten správny spôsob. Tri viac-menej technicky zhodné autá odlišovať len rôznymi profilmi zákazníckych skupín, to je trochu príliš.
Avatar - guze
23. 2. 2010 19:33
komedie
Já, když to čtu tak umírám:D:D:D....Když přišla Fabia II všichni jak je hrozná, přišel facelift Fabie II, všichni jak před faceliftem byla hezčí.Nemůžu se dočkat až přijde Fabia III a budu tady zase umírat smíchy u těch komedií, co tady pár lidí vytváří.:D:D:D
23. 2. 2010 19:29
Hmlový svetlomet - vysvetlenie
Ahoj, čo sa týka vašich "obludných" mlhovek tak vedzte, že došlo k ich rozšíreniu z dovodu zakomponovania svetla pre denné svietenie. Takmer 3/4 plochy krytu hmlovky bližšie k ose vozidla tvorí práve žiarovka hmlového svetlometu a 1/4 na krajoch tvoria žiarovky DRL. Je to veľmi praktická vec, rovnaký systém používa aj Octavia II po facelifte, alebo aktuálny VW Polo...

Viz detailné foto prednej časti, 3. fotografia, resp. 2. fotografia u bordó Combi
Avatar - kaa
23. 2. 2010 19:29
No tedy...
Ach jo, ve Škodovce tomu tedy nasadili korunu. :no:
23. 2. 2010 19:27
Re: si delaj pr*el
jj, Fabka byla predtim sice takove osklive kacatko, ale taky byla usmevava, mila..proste clovek ji mohl mit rad. ted je agresivni a asi jeste osklivejsi.. :-( no ale treba bude v realu krapet lepsi.
Avatar - twistedTSD
23. 2. 2010 19:10
Re: si delaj pr*el
bohuzel souhlas :'-( ...ten nizky predek, mega mlhovky a divny svetla...no zkratka nejhezci cast auta je pryc, problem s disproporci podle me nejspis zustal (problem nebyl v predni ale zadni casti)...na fabku jsem si uz zvykl, z nekterych uhlu dokonce ani vubec nevypada spatne :-) , ale vazne nevim jestli prekousnu tohle...na druhou stranu, je to prvnich par fotek tak budu naivne doufat ze v realu to bude lepsi :-)
Avatar - kaa
23. 2. 2010 19:04
Re: proste krasavice
Jo, taky mi připadá že ta Fabia je čím dál tím víc a víc ošklivější.
23. 2. 2010 19:01
Potrebuje novu generaciu nie facelift !
1.Cena - levné je pouze 1,2 HTP.
2. Kvalita - Náprava,servo,ložiská, motory HTP maju životnosť 60tis Km takže rozhodne kvalitné nejsou !!!
3. nove motory- 90% motorov budu 1,2 HTP horší a poruchovejší motor dnes na trhu neexistuje 1,4 alebo TSI by muselo byť za cenu HTP aby bola Fabie konkurencieschopna.
4. Design - Je hrozne ošklivá. Poznáte škaredšie auto v tejto triede?
5.Uspech - bude mať keď bude vyzerať ako nove Polo a vypnu linku na motor 1,2HTP a cena sa nezvyši..
23. 2. 2010 18:46
si delaj pr*el
omlouvam se za ten nadpis, ale tohle fakt uz nejde.. :-( Co udelali z Octavky jsem jeste prekousl. Krm toho ji mame doma a kdyz na to clovek kouka, tak si aji zvykne (krom toho zezadu se mi lidbi vic jak pred Faceliftem), ale TOHLE?!?! Fabia byla mozna disproporcni a mala, ale proboha co udelala tak spatneho, ze ji museli udelat toto?! Dopadla snad jeste hur jak Felicie, na kterou taky naroubovali chladic z oktavky, aby vypadala vetsi.. jo, tohle srovnani sedi. Pripomina mi to vychodni automobilky ala Yugo ci Lada, ktere svym novym modelu nasadily jine svetla v obludnych plastovych rameccich... :-(
Ok.. ted si sednu a vydejcham to. Ale Skoda me vazne zklamala.. :-(
... a to radeji nebudu komentovat ty obludny mlhovky a vubec to, co se stalo Roomsteru :-(
Avatar - dr.biker
23. 2. 2010 18:37
Vývoj designu Fabie
Tak teda nevím jak bude vypadat nová Fabia III! Jestli Škoda bude pokračovat v tomto tempu dál, tak to teda bude hrůza! Přitom Fabia I, Octavia I i Superb I byly pěkná a elegantní auta. Ale poslední dobou se mi nové Škodovky líbí míň a míň, jenom ten nový Superb kombi je vcelku v pohodě, ale zase na svou velikost je uvnitř úzký. Ještě že tu jsou ti Frantíci a Italové!
Avatar - twistedTSD
23. 2. 2010 17:52
Re: FABIA FANTASIA
myslim ze jde prave o cenu - polo stoji v zakladu tusim 248t + 27000 (!) za zadni dvere (i kdyz ma lepsi vybavu)...
Avatar - twistedTSD
23. 2. 2010 17:47
Re: Největší problém nevyřešen!!
mnou ne :-) ...
Avatar - twistedTSD
23. 2. 2010 17:47
Re: Největší problém nevyřešen!!
predek podle me vypadal nahodou docela slusne...
Avatar - twistedTSD
23. 2. 2010 17:45
Re: Největší problém nevyřešen!!
naprosto s tebou souhlasim! podle me predek vubec nevypadal tak zle, zato zadek potreboval poradnou zmenu...a to snizeni je hruza, vypada to opravdu divne :-(
Avatar - twistedTSD
23. 2. 2010 17:39
Re: Lepší
mozna ho rozsirili, ale to je vse, design uplne zkazili :no:
Avatar - twistedTSD
23. 2. 2010 17:35
Re: FABIA FANTASIA
no to jsou zase kecy, horsi facelift snad udelat nemohli 8-s
Avatar - twistedTSD
23. 2. 2010 17:30
Re: Tak velký mlhovky?
pochybuji ze to udelali kvuli cechum :-) , ale vypada to hrozne ;-\
23. 2. 2010 17:09
hnus, který frčí!!!!!!
osud tohoto malého MBéčka je pořád ten stejný - spolehlivá německo-česká krabička na čtyřech kolech s obludným designem, ale především velmi laciná - to aby se vůbec prodávala a skutečně cenově drtí designově povedenější avšak o něco dražší malá auta - tak jen tak dál! - u další generace ještě více zlevněte a pokrčujte v tomto krabicovém designu - je tu ještě mnoho potenciálních chudších kupců!
Avatar - twistedTSD
23. 2. 2010 17:07
Re: Prokouklo to
potlaceni sirky za cenu zmrveni celyho predku, to se teda povedlo 8-s
Avatar - twistedTSD
23. 2. 2010 17:06
prvni dojmy dost zly <b class="smile05"><b>:-(</b></b>
na design fabky jsem si uz jakz takz zvyknul, ale toto me vic nez zklamalo, doufal jsem ze vysmivany design trochu vylepsi a ne zmrvi...pokud se mi na ni neco libilo tak prave jeji predni cast - takova prijemna, usmevava, pekne tam zapadala...ale ted minimalne na tech fotkach vypada divne, (i kdyz to je mozna dan za novy svetla) tak nizce...a ty mlhovky velky skoro jak hlavni svetla, to snad ne - vim - corner a denni svetla, ale polo je ma vyreseny mnohem lip...roomster asi jeste horsi, no aspon ze motory jsou mnohem lepsi... ;-\
Avatar - white label
23. 2. 2010 16:58
Re: životnost ,,mlhovek"
BRABUS? No to bude taky nějaká "dopravní velkoprasárna"...
to údajně kdysi založil neznámý slovenský chovatel vepřů jako:
BRA(včový)BUS... :-O
23. 2. 2010 16:57
Re: FABIA FANTASIA
Ty asi mc fetujes ked tvrdis ze auto v 21 storoci s podvozkom z minuleho storocia je dobre.. Nove Polo? ano, naozaj pekne.. Nova fabia? OTRAS!!! aj statistiky predaja to dokazuju. Dufam ze skodovka pod novym dizajnerom konecne urobi peknu fabiu dalsej generacie..

A odkaz pre teba: prestan uz fetovat...!!!
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2010 16:55
Re: němci
Keby si nepovedal, že lepšie, tak by som to aj bral. :yes:
23. 2. 2010 16:50
Re: životnost ,,mlhovek"
k tomu kridlu pridat este ohryzanie nechtou pred umyvarkou ked sa kefy dotknu kapoty. Vtedy sa mnoho tunerov modli, aby ich prilepene skvosty v podobe spojlerov a modrych neoniek neodpadli 8-s
23. 2. 2010 16:49
Re: životnost ,,mlhovek"
GTI ma pravdu, vyzkousej ;-)
neregistrovaný "Ozzy-BMW"
23. 2. 2010 16:47
Tak velký mlhovky?
Jeeeežiši co ty mlhovky? Hlavně ať je to velký co, ať má Čecháček radost že toho hodně dostal. Na malý auto velký mlhovky prostě neseděj, tohle vypadá jak čínský výrobek ála Brilliance apod... :no:
Avatar - white label
23. 2. 2010 16:45
Re: životnost ,,mlhovek"
Máš pravdu, mlha jsou vlastně velmi drobné "kapičky" vody a velkou část světla odráží zpět. Proto je důležité, aby byl úhel mezi směrem mlhového světla a směrem pohledu řidiče co největší, čímž se podstatně eliminuje přímý odraz světla v mlze.
Avatar - pocitac
23. 2. 2010 16:36
němci
Němci nám nemůžou odpustit, že z jejich vlastních dílů stavíme lepší auta než oni sami, tak se nám pomstili Fabii II a teď ještě jejím faceliftem ;-)
Avatar - skejpa
23. 2. 2010 16:36
Re: FABIA FANTASIA
max pár tisícovek si myslim. dyť už nazačátku prodeje hlásaly reklamy cenu pod 250k. možná že fabie ve výbavě žebrák bude nízko ale ve srovnatelné výbavě se stejným motorem si myslim, že moc rozdíl nebude. A ten patriotismus... No zasmál jsem se a nechám ty lidi věřit, že to je pro dobro naší země :-)
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2010 16:30
Re: PIHA
Áno, hlavne tá kanáriková. Každopádne, časy, kedy som sa tešil z faceliftov aut sú u dávno preč.Dnes už sa človek pozrie na faceliftované auto a až sa zľakne. Ako bola Fabia I pred faceliftom až príliš obyčajná, tak po facelifte ožila na krásne auto, Suprb I získal trošku viac svoju tvár, než octaviovskú a Octavia I? To ani nehovorím, to bol veľký skok.
23. 2. 2010 16:29
Re: FABIA FANTASIA
Skejpo... pochop, je to v podstatě jedno co koupíš, a zde máš k tomu u té fabie ještě i možnost přidat patriotismus, je to zcela přirozená motivace. Důležité je, že koupě škodovek nejsou skokem do zdi, vyrábět se tu logan, byla by to jiná píseň...

Neznám teď z hlavy cenové poměry, ale POLO bych viděl (asi i výbavou) trochu dražší...
Avatar - Bender B. Rodriguez
23. 2. 2010 16:28
bitka
sak to vyzera, ako by dostala cez papulu...

bite my shiny metal a55 :-!
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2010 16:27
Kazia to
Pokazená Octavia, pokazené Fabia, Fabia na starej platforme, čudesný Roomster. Viem, že Fabia I konkurovala Polu, ale až tak? Teraz vyzerá Fabia, ako keby jej dali lišaciu papuľu.
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2010 16:25
Re: životnost ,,mlhovek"
Je to jedno aké to ma rozmery. Veď ak ten kamienok dopadne na malé hmlovky, tak sa tiež rozbijú a tieto nie su tak veľké, aby bola iná aj tuhosť ich krytu.

P.S.: Keď je tu už téma tuning, tak musím aj ja dodať, že ty si asi BOOM-BOOM boys. To sú také magnety, ktoré zase odpudzujú ľudí. Bežných, samozrejme.
23. 2. 2010 16:25
Re: životnost ,,mlhovek"
Je to hrozné...
Avatar - skejpa
23. 2. 2010 16:23
Re: FABIA FANTASIA
Tak zrovna polo je v nejnovější generaci jedno z nejhezčích malých aut, ne-li nejhezčí, takže tam není moc co kritizovat. a co sem tak seděl uvnitř tak tam je to taky dobré. netušim jestli by mě dokázalo jízdně zaujmout tak, jako mazda 2 - spíš si myslim, že to nebude tak hravé - ale designově je to pro mě teď jednička. Když nad tím tak přemýšlím, fabia má stejnou cenovku jako polo že ? Tak proč ty lidi u nás... sakra proč ?
23. 2. 2010 16:22
Re: životnost ,,mlhovek"
>:D Četl jsem to... Je tam dobrej pohled v konfrontaci atmosférických jednašestek a tohoto silouše, bude to jistě parádička.
neregistrovaný "507--"
23. 2. 2010 16:21
Re: životnost ,,mlhovek"
Jeden tuning predsa len je ešte prijateľný-BRABUS.
Avatar - white label
23. 2. 2010 16:21
Re: Největší problém nevyřešen!!
Vidíš, tu první podmínku splňuješ, ale s tím "hřebcem" to u tebe bude horší... :*) >:D
23. 2. 2010 16:17
Re: životnost ,,mlhovek"
Bohuzel nejvasnivjesi tuningari u nas v okoli se rekrutuji z rad majitelu Skody, WV a Alfy Romeo. Takovy kridlo jak z rogala na zadku 156 nebo Octavie to je zradlo! ;-\
Avatar - skejpa
23. 2. 2010 16:17
Re: FABIA FANTASIA
No... Konkurence tu je víc než jen polo a fiesta a je samozřejmě velmi dobře vybavená (dvojka, corsa,..) ale shodnem se na tom, že tenhle facelift se rozhodně povedl a konečně to zepředu navozuje alespoň trochu dojem širšího auta. Kéž by se jim to optické rozšíření povedlo taky u kombika vzadu, ten to teprve potřebuje jako sůl.
Avatar - bubucci
23. 2. 2010 16:15
Re: PIHA
Elita ? Nespletl jsi si náhodou článek ? >:-[]
Avatar - pocitac
23. 2. 2010 16:14
Re: pěkné
Máš pravdu, zákazník se asi rozhodne sám. Obávám se ale, že zákazník, který kupuje Fábii, chce České auto a tak si Polo nebo Ibizu nekoupí ;-) >:D
Avatar - white label
23. 2. 2010 16:13
Re: životnost ,,mlhovek"
Jaký tuzing..., dyť je to klasická a vzácně zachovalá
Škoda 110 testaRosa!!! :yes: >:D
neregistrovaný "kubiii"
23. 2. 2010 16:13
Re: PIHA
Nic neuzavírat, dneska jedeme na 400+ >:-[]
Avatar - Ronault.
23. 2. 2010 16:09
Re: Největší problém nevyřešen!!
Nejsem žádný Valach, proboha! Valach je vykastrovaný hřebec >:-[] >:D >:D
Avatar - pocitac
23. 2. 2010 16:08
Re: Nemecká škola
pěkně a pravdivě napsáno :yes:
Avatar - white label
23. 2. 2010 16:08
Re: Největší problém nevyřešen!!
To víš, že není..., je to "jižansky zaprodaný Slezan"... :*) >:D
Avatar - Ronault.
23. 2. 2010 16:07
Re: životnost ,,mlhovek"
Četl´s na titulce G 1,2 TSI? Jsem velmi mile překvapen! :yes: Tohle už je nabídka, která stojí za zvážení. Možná bys mohl rozvířit na toto téma diskuzi v blogu. Už se těším na ty, kteří budou řvát, že to nepojede aniž sami řídili na pískovišti v pokleku sklapovač Tatrovku >:D
neregistrovaný "kubiii"
23. 2. 2010 16:05
Re: pěkné
Na tvoji otázku si musí každý odpovědět sám. Já bych na místě zákazníka neuvažoval o Cliu nebo 207, ale spíš o Polu, Ibize nebo Fiestě či Mazdě 2, ale každému podle jeho gusta.

Fabie IMHO prokoukla a FL jí určitě pomůže, jen s tím zadkem se moc nenadělá. Rum má ode mě 100% palec nahoře :yes:
23. 2. 2010 16:02
PIHA
Tak to můžem pomalu zavírat. Je potěšitelné, že jedinou pihyčkou na kráse Fabie je o tři milimetry více protažená mlhovka. Tedy... asi obě.

No, a to je všechno. Elita je i po faceliftu elitou, a jak tu správně napsal kolega, až bude F II na konci svého modelového života, budeme tu číst jednu oslavnou ságu za druhou. Je to jako s těma pověstnejma slunečnicema. Je moře slunečnic, ale jen jeden je uměl namalovat tak, jako nikdo. Tak v tomto kontextu -

BRAVO FABIA a... slogan - Fabia, slunečnice silnic... :yes:
Avatar - Ronault.
23. 2. 2010 15:57
Re: životnost ,,mlhovek"
Jak bych s tou zřejmě druhou nejkrásnější škodovkou (hned po první Felícii) mohl nesoucítit ;-)

Osobně jsem zastánce kázat víno a pít víno ;-) >:D
23. 2. 2010 15:53
Nemecká škola
Auto nie je len o dizajne, má plniť aj veľa iných a dôležitejších funkcií, ktoré Fabia plní na jednotku, ale v tak preplnenej triede je práve dizajn to, čím sa dá výrazne zaujať. Bohužiaľ, nechcem nikoho uraziť, ale na Fabii 2 je krásne vidieť totálnu neschopnosť nemeckej dizajnérskej školy. Nemci sú puntičkári, detailisti, ale ruku na srdce, všetko čo a týka umenia, hudby, krásy všeobecne, im je úplne ľavé. Ich chladný postoj je dokonale vidno aj v automobilovom dizajne. Úplným opakom sú Taliani a Francúzi, niekoľko ich špičkových a renomovaných dizajnérskych spoločností by určite rado prijalo objednávku napr. na facelift Fabie 2. Ak by marketing automobilky zastrešovali Nemci, dizajnovali ho Taliani a bolo by vyrobené v Škandinávii, na cestách by to hneď vyzeralo inak :-)
23. 2. 2010 15:51
Re: životnost ,,mlhovek"
Doufám nechceš, abych kázal víno a pil vodu... >:D ;-) leč, nechme už toho, uzavřel to Klaudius sloganem o tuzingu a nepochybně má pravdu.

Chválím tě za to, že soucítíš s erkem.
Avatar - pocitac
23. 2. 2010 15:45
pěkné
Pěkné, malé, městské auto. Pro ženu na nákupy s 1,2TSI - ideální. 5 rychlostí nebo automat– ideální. Konečně bude Fabie nabízet normální /moderní/ motory. Jen si žena musí dávat pozor, aby se nevrátila s cizí Fábií je jich v Čechách nějak moc – nic pro individualisty ... Nebude ale přeci jen lepší třeba Renaul Clio nebo Peugeot 207???
23. 2. 2010 15:45
Re: životnost ,,mlhovek"
Vyzkoušej poklekem :-) budeš překvapený.
23. 2. 2010 15:40
Re: FABIA FANTASIA
pre plodnu rodinku, resp. aktivneho otca
Avatar - twistedTSD
23. 2. 2010 15:38
Re: životnost ,,mlhovek"
nejde ani tak o estetiku jako o denni svetla ;-)
Avatar - Ronault.
23. 2. 2010 15:36
Re: Jen 5MT pro TSI?
No je to zajímavý počin a třeba srovnání nákladů a vysledného efektu na jízdu v porovnání HH a třeba tvá přestavba by mne opravdu zajímalo.
Avatar - VDC
23. 2. 2010 15:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - mustafa
23. 2. 2010 15:27
Re: Jen 5MT pro TSI?
O továrnim naladění neni pochyb. Hold někdo si to troufne naladit víc sportovnějc, někdo furt kouká na ten komfort. Ale nikde neni srovnání "aftermarket úpravy" podvozku těchhle aut. Takže nějaký závěry bych nedělal :-)
Avatar - igor77
23. 2. 2010 15:23
Re: Prokouklo to
fabia nejlepe funguje v co nejsvetlejsi barve s tmavymi okny a 15" koly.
resp. s rallye bodykitem a ve stajovych barvach :yes:
23. 2. 2010 15:20
Re: TDI
Tak tak, motor bude pusobit priduseneji s EURO 5.
Avatar - Honza Mička
23. 2. 2010 15:20
Re: Největší problém nevyřešen!!
Takhle me zradi Ronault?To jsi valach? >:D >:D
23. 2. 2010 15:20
Re: životnost ,,mlhovek"
Tak v tomto s tebou GTI naprostej souhlas!!! :yes: :yes: :yes:
Avatar - ryman
23. 2. 2010 15:19
Re: FABIA FANTASIA
[odkaz]

dobre se do toho nastupuje a deti se tam vleze habadej >:D
Avatar - Emel
23. 2. 2010 15:16
Re: životnost ,,mlhovek"
Běžná světla míří dolů a nemají takový světelný výkon. Mlha je stejná těsně nad silnicí jako o 30cm výše, podle mě.
Avatar - Ronault.
23. 2. 2010 15:14
Re: životnost ,,mlhovek"
Nemáš pravdu, kážeš vodu a piješ víno, tohle jsem vždy neměl rád.

Neříkám, že se mi ta Škodárna líbí, ale hodnotíme zde v diskuzi v news jeho názor, ne jeho auto, nebo ne? ;-)
Avatar - Ronault.
23. 2. 2010 15:11
Re: FABIA FANTASIA
Já to taky nemyslel nějak vážně... a pro mladou rodinu s malými dětmi si dokážu představit praktičtější auto, kde se budou nakládat děti v autosedačkách a lépe se s ním bude jezdit případně manželce.
23. 2. 2010 15:10
Re: FABIA FANTASIA
Ještě jsem to nečetl.
Avatar - Ronault.
23. 2. 2010 15:09
Re: Jen 5MT pro TSI?
Jasně, to s tím nenápadným kladivem naprosto chápu. Ono tohle je ale přece typická vlastnost mnoha HH. Třeba GTI nebo Clio RS od běžných civilních verzí taky nejde moc odlišit, nemluvě o tom, že Clio RS má dlouhodobě např. na to trápení na okruhu nejlepší předpoklady.

Neříkám, že ne. Chápu, že prostě spousta dílů bude na Fabii levnější než na některé HH. Ale zase naladění třeba z Dieppe, nebo od Fordů ST atp. prostě bude těžko dosažitelné.

Každopádně jako nápad je to zajímavé a svým máš můj obdiv, jen bych prostě já šel do továrního HH ;-)
23. 2. 2010 15:09
Krach!!!!!!!!!
Tak toto je sila...uz tak dost skaredu Fabiu este viac zprznit, nasadit na vsetky auta predok Octavie...to je sila!!!!! :no:
Jedine "Rumstru" to pomohlo, pretoze je dost velke auto na roztiahnuty cumak, ale fabka ktora je dost vysoka ,daju na vysoke auto roztiahnuty cumak, fakt hnus......sa mozu tam rovno odstrelit, ty co maju nastarosti fabiu...ta bude pokracovat v strmom pade predajov :no:
Avatar - Emel
23. 2. 2010 15:09
Re: životnost ,,mlhovek"
Nu což... až na ty bočnice ve stylu Testarossa to není tak zlé. Zejména je třeba akcentovat to, že na začátku nebyl zachovalý veterán, ale vrak. Každopádně, vzhledem k diskusi je to pro mě off-topic.
23. 2. 2010 15:00
Re: FABIA FANTASIA
skusime to takto: motor nic moc, je hlaadnejsi, ale zato tie plasty v interiery su fakt chutne.

A teraz vazne. Z testu jednoznacne vyplyva, ze kazde mas svoje pre a proti a kazdy si moze vybrat comu da prednost, resp. ktore hodnoty a parametre su pre podstatnejsie
Avatar - ryman
23. 2. 2010 14:55
Re: životnost ,,mlhovek"
:yes: :yes: tuzing.. to same ta octavia na tech fotkach... zkratka styl a elegance nerikaj pane jen tak kazdymu...
23. 2. 2010 14:55
Re: životnost ,,mlhovek"
Jo, tuzing...

Koukám na ty mlhovky a nevnímám je jako nějak přerostlé. Ta nová generace... no, velkej úkol.
23. 2. 2010 14:55
Není špatná.
Já jezdím s Fabií 1 a musím říct, že i po letech vypadá dobře :yes: . Druhá generace se mi až tak nelíbí - možná, kdyby byla o něco málo širší - vypadala by lépe. Co se týče detailů - předek se mi líbí - teď i před faceliftem ... zadek nic moc - hlavně u kombi není příliš hezký... co se mi vyloženě nelíbí, jsou přední stěrače - myšleno, jak moc čouhají ven ... u většiny - elegantních - aut, jsou decentně skryty za-pod přední kapotou... naopak bych vyzdvihl vynikající spolehlivost, jak první, tak druhé generace Fabií - s tou (spolehlivostí a kvalitou) se nemůže rovnat jiná než německá konkurence. Další výhodou druhé generace je vzdušnější interiér (ovšem bohužel také užší), nevýhodou je, že člověk je v ní více "utopen" než u první generace, ze které byl vynikající výhled vpřed. Tak jako tak, nová - faceliftovaná - druhá generace Fabie bude jistě opět kvalitním a spolehlivým malým vozem, se kterým bude většina normálních obyčejných lidí spokojena. Design je samozřejmě otázkou vkusu - třeba mně se nové velké mlhovky zrovna líbí - nicméně první generaci považuji celkově za zdařilejší a mně se líbí víc. Přes většinové negativní reakce zde v diskusi však vím, že i druhá generace Fabie se řadě lidem líbí. :-)
23. 2. 2010 14:55
Re: Jen 5MT pro TSI?
Máš pěkný auto, teda až na tu šílenou barvu. :-) Ostatní by to taky chtěli, když ne vlastnit, tak aspoň jednou řídit. ;-)
23. 2. 2010 14:53
Re: FABIA FANTASIA
Píšeme o mladé rodině, která má na jedno auto.
Avatar - ryman
23. 2. 2010 14:48
Re: FABIA FANTASIA
pokud by meli penez na 4 auta tak pochybuju ze by se manzelka spokojila s C3... min CLS nebo A6 >:D >:-[]
23. 2. 2010 14:48
Re: životnost ,,mlhovek"
Tak s tou 110R súhlas. To nie je tuning, to je tuzing.

Tie hmlovky mi tiež pripadajú priveľké, ale za čas si zase zvykneme. Obecne vzaté vzhľadovo Fabii žiadny facelift nepomôže, s o to väčším napätím čakám novú generáciu. Snáď na seba nenechá dlho čakať.
23. 2. 2010 14:47
Re: životnost ,,mlhovek"
No právě, podívej se na to eRko...
23. 2. 2010 14:44
Re: Lepší
Vetsi kola (disky) = tezsi = horsi dynamika.
23. 2. 2010 14:43
Re: FABIA FANTASIA
Možno by to chcelo pár slov k porovnávačke Fabia vs. i20...
Avatar - mustafa
23. 2. 2010 14:37
Re: Jen 5MT pro TSI?
Třeba proto, že to bude pořád ta ničím nezajímava fábie, do který by to nikdo neřekl? Taky proto, že to je jednoduchý auto, kde si dokáže člověk udělat dost věcí sám a je na to x věcí, co z toho auta udělá nenápadný kladivo, který na okruhu potrápí STI, M3, 911... ? A furt to auto vyjde levně?
Avatar - Emel
23. 2. 2010 14:37
Re: životnost ,,mlhovek"
Tovární tuning v sobě nemá žádnou jiskru výjimečnosti, která by ho odlišila od tuningu netovárního, citlivě provedeného. Pokud například nahradíš světla starého auta za nová s čirou optikou, angel eyes (a příslušnou homologací), velmi často to hodně pomůže. Samozřejmostí jsou kola, ta snad ani za tuning považovat nelze. A dá se pokračovat i výměnou nárazníku atd, jen se to nesmí přehnat.

Samozřejmě, pokud se tuner pustí do práce sám s laminovací sadou a rozbrušovačkou, pak jsou vyhlídky horší.
23. 2. 2010 14:33
Re: životnost ,,mlhovek"
Na nikoho si neotvárám ústa a nikomu nechci kritizovat auto. Vůz je zvěčnělý na zdejších stránkách, tedy diskuze má svou (i) aktuální důvodnost. A na rozdíl od tebe je to pro mne opravdu zmršené eRko. Zvykni si, že se zde diskutuje o autech. Je to taková poměrně přirozená věc. Tedy, Teddy, víš co je auto,viď? 8-s ;-)
23. 2. 2010 14:29
Re: životnost ,,mlhovek"
Diskutuji o autě bez ohledu, komu patří, je to auto umístěné zde na těchto stránkách, tedy diskuze má své opodstatnění, a je to takovej tuningovej nášup, že tu snad nikdy nic horšího zatím nebylo.

Tohle musím ukázat Jardovi s Bertoňákem... >:D
23. 2. 2010 14:28
Re: životnost ,,mlhovek"
A co ma jeho auto spolocne s clankom o facelifte Fabie? Nijako s nim nesuvisi! To si si len ty zase nasiel zamienku na to, aby si do niekoho rypal a urazal ho. S tebou je to fakt tazke: ked sa ti minu argumenty, uchylujes sa k podpasovkam. To nie je pekna vizitka...

Ale ak uz chces niekomu kritizovat auto, pozri sa najprv na to svoje. A ked nemas odvahu ukazat ho ostatnym, tak si neotvaraj usta na tych, ktori to spravili, riskujuc ze sa do nich obuje niekto ako ty...
23. 2. 2010 14:23
Re: životnost ,,mlhovek"
Jistě, ale to umístění je tam nikoliv prioritně k zabránění světelné stěny, neb tu ti dělají (obdobně) tlumená světla, nýbrž právě k prosvícení vozovky jaksi zespodu.
Avatar - iudex
23. 2. 2010 14:22
Re: TDI
No nechcem Ti brat ilúzie, ale prechod motora z EURO 4 na EURO 5 pri nezmenenom výkone prínos pre Teba ako uzívatela nie je, skor naopak. Napríklad reakcia na prudké pridanie plynu: v záujme znízenia spotreby a emisií Ti do toho moc kecá riadiaca jednotka, skrátka motoru nedovolí zrýchlit úmerne tomu, ako pridás plyn. Ty más potom subjektívne pocit, ze motor sa bud dusí, alebo nereaguje na plyn.
Avatar - Ronault.
23. 2. 2010 14:22
Re: životnost ,,mlhovek"
Chovej se dle svých vlastních pravidel - Diskitujeme tady v obecné rovině o autech, ne o tom, co máš ty nebo tvůj tatínek v garáži.
Avatar - CIZEK
23. 2. 2010 14:22
Nic moc
No musím říci že nejsem zrovna moc z faceliftu Fabie a Roomsteru nelíbí.Co se Fabie týče tak se mi spíše zamlouvala 1 generace.Nová tvář se mi zkrátka nezamlouvá, a to mluvím obzvláště o obřích mlhovkách které zasahují až příliš daleko do názazníku.VW Polo je u mě stále nejlepší volba v tomto segmentu.
Avatar - bubucci
23. 2. 2010 14:20
Re: životnost ,,mlhovek"
O ty mlhovky bych strach neměl, mám je taky jako kráva (impreza GT) a od kamínků na nich není nic.
Prodávat se to bude a za chvilku si na ně zvykneme všichni, ať se nám to líbí nebo ne.
23. 2. 2010 14:19
NE
Nikdy se mi Fáblije nelíbila,ale tohle? na co tak ..urva velky mlhovky?=horsi nez kdy driv 8-s :no:
Avatar - Ronault.
23. 2. 2010 14:13
Re: FABIA FANTASIA
Pro rodinu je nejlepší: Manželka C3, syn Clio RS, dcera Fiat 500 a otec...? Dle libosti.
23. 2. 2010 14:12
Re: životnost ,,mlhovek"
To je dáno věkem. Jako mladej holub v sobě těžko můžeš hledat nějakou vyrovnanost. Ovšem vkus, ten má člověk mít i ve dvaceti.
Avatar - Ronault.
23. 2. 2010 14:11
Re: FABIA FANTASIA
Neboj se, oni to konstruují odborníci. Tohle měla i minulá "hranatá" Astra a fungovalo to tam hezky.
23. 2. 2010 14:11
Re: životnost ,,mlhovek"
Nejleší tuning je žádnej tuning. Tuning (netovárenský) je jen projevem intelktuálně a esteticky zastydlých až zamražených jedinců, superamatérů, kteří se domnívají, že jejich zásahem do karoserie získá auto na vizuální hodnotě. Ano, ovšem jen mezi obdobně zamraženými... V podstatě je tuning hnus.
Avatar - Ronault.
23. 2. 2010 14:10
Re: FABIA FANTASIA
Opět staré známé - zkus. V Astře to bylo perfektní.
Avatar - Emel
23. 2. 2010 14:09
Re: životnost ,,mlhovek"
To svítí a svítit musí, mlhovky ale svítí víc a osvětlují silnici více do stran. Nepoužívám ale dálková světla, protože s nimi je vidět hůř.
23. 2. 2010 14:08
Re: životnost ,,mlhovek"
Rekl bych ze jde hlavne o tu estetiku. Bohuzel je to ale znacne nehezke, snad to Skodovka co nejdriv pochopi.
Avatar - Ronault.
23. 2. 2010 14:07
Re: Největší problém nevyřešen!!
>:D Nechci být vůči té obludě nějak vyhrazený a zlý, ale zasmál jsem se, to jo >:D
23. 2. 2010 14:06
Re: životnost ,,mlhovek"
Tak to se neshodnem. Podle me to vypada otresne, zvlast na Oktavce kde pod gigantickyma lampama truni o neco min giganticky "mlhovky" se svetlama na denni sviceni, pritom kazdej normalni clovek stejne sviti klasicky. Doufam ze Skodovka rychle pochopi ze tudy cesta nevede.
23. 2. 2010 14:04
Re: FABIA FANTASIA
..horší, když je škaredá a vlastní..viz fábka II facelift-nefacelift, zgruntu překopat a nervat prachy do úprav! Motory už jsou OK.
Avatar - Dave-lamino
23. 2. 2010 14:03
Re: životnost ,,mlhovek"
Doposud jsem tvou větu neznal ,ale podle Tvého projevu jsi hodně vyrovnaný člověk .
23. 2. 2010 14:03
Re: životnost ,,mlhovek"
Ty když jedeš, tak ti nesvítí v mlze potkávací světla?
Avatar - chlapecx
23. 2. 2010 14:03
Re: životnost ,,mlhovek"
s tím souhlas. Tuning může bejt aj poměrně radikální. Ale hezký to je jen, když to sedí, je to udělaný pořádně a nejlíp decentně... čím víc cingrlátek a serepetiček na to někdo nase*re mysleje si, jak není světovej, tak je to akorát trapný 8-s >:-[] :-!
23. 2. 2010 14:02
Re: životnost ,,mlhovek"
Domnívám se, že jde částečně i o estetiku, docela dobře to vypadá.
Avatar - Ronault.
23. 2. 2010 14:02
Re: Jen 5MT pro TSI?
Spíš bych přemýšlel "proč?" Jako jo, přestavovat auto na lepší, jak to dělají některé firmy s veterány tak, aby se s nimi dalo jezdit i dnes, to chápu. Ale cpát do ničím zajimavé Fabie peníze a pořád to bude... fábie, když se dnes dá koupit GTI, Megane RS, Focus ST, Fiesta ST... perfektní Clio RS... :-O a za solidní peníze... inu každý máme asi jiné priority.
Avatar - chlapecx
23. 2. 2010 14:01
Re: životnost ,,mlhovek"
tky ybch řekl :-! >:-[]
23. 2. 2010 14:00
Re: životnost ,,mlhovek"
To snad už je standardem i u logana :-)
Avatar - chlapecx
23. 2. 2010 14:00
Re: životnost ,,mlhovek"
no kéž by mělo ty kulatý škodovácký mlhovky moc nepomáhaj >:-[] ale už sem jel v nějakým starým vraku a ten měl mlhovky takový že to fakt bylo lepší než jen tlumený tak nechápu :-( ;-\
23. 2. 2010 13:59
Re: životnost ,,mlhovek"
Nandal to především lamino tomu eRku. Je to takovej porcelánovej eRjelen na vyšívaný dečce na vykslajvantovým ubrusu v kuchyni.

Upřímně přiznávám, že v tuningu jsem nedokázal nic. Naštěstí... >:D
Avatar - chlapecx
23. 2. 2010 13:58
Re: životnost ,,mlhovek"
aby to mlhu podsvítilo :-)
co se týká účinnsoti snad bude lepší jak ty kulatý, ty moc nesvítí :-(
23. 2. 2010 13:57
Re: FABIA FANTASIA
1,2TSI nebyla, ale srovnatelná 1,6 byla taky výrazně dražší.
Avatar - www.skodaoctavia.cz
23. 2. 2010 13:57
Re: životnost ,,mlhovek"
Podle mě je to pro ně jednoduší. Přední světla potřebují určitou plochu a určitý tvar, aby dobře svítily. Takže vecpat tam další svítilnu bude asi problematické. Za to do mlhovek je to jednoduché. A navíc to i dobře vypadá.
23. 2. 2010 13:56
Re: životnost ,,mlhovek"
Mě tyhle autokreatury vždy vezmou. Ta neúcta, kýčovitost až vizuální primitivnost (vnitřku jsem se až lekl), ta nevědomost... propadni se hanbou, lamino. Ty bys dokázal i z Caymana udělat h.o.v.n.o.cuc 8-s >:D

P.S. Mou větu znáš? Míra tuningu je nepřímo úměrná intelektu vlastníka auta.
Avatar - chlapecx
23. 2. 2010 13:56
Re: životnost ,,mlhovek"
jj hlavní světlomet dneska taky >:D
23. 2. 2010 13:55
Re: životnost ,,mlhovek"
Nemam problem s mlhovkama a uz vubec mi nemusis vysvetlovat proc jsou dole ;-) Jen nevim proc maji nove rozmer mensiho fotbalovyho hriste, kdyz to na kvalitu osvetleni nebude mit zadnej vliv.

Takze akce hever nebude, no, aspon nebude nic rozbito :-)
23. 2. 2010 13:54
nárazník
no konečně ttěm autům udělali vpředu normální nárazník. Před FL vypadal ten přachod ze světla bez nárazníku až dolů opravdu divně. :yes:
23. 2. 2010 13:51
Re: FABIA FANTASIA
Pro rodinu je tu nejlepší Octavia. A povolí-li manželka pak mutace scout ;-)
Avatar - chlapecx
23. 2. 2010 13:51
Re: FABIA FANTASIA
fiesta ale nejni špatná kyž to vidíš naživo :-) >:-[] >:D
Avatar - ZoomZoom
23. 2. 2010 13:49
Re: životnost ,,mlhovek"
uff, si mu to nandal
Z tebe se stává pěkně drzej týpek. Sorry, tys jím byl vždycky... Cos kdy dokázal ty, kromě neustále tebou doporučovanýho fasování mokrých hadrů? Pochlub se ty, pokud máš čím. Jo a todleto nezkoušej... [odkaz]
Avatar - Emel
23. 2. 2010 13:49
Re: životnost ,,mlhovek"
Mlhovky se dávají dolů ne proto že tam mlha není, ale proto, aby byly co nejdál od roviny očí řidiče a nevytvářely tak řidiči před očima z normální mlhy bílou svítící mlhu.
Avatar - Dave-lamino
23. 2. 2010 13:48
Re: životnost ,,mlhovek"
Koukám ,že tě to hodně vzalo >:D .Nic se neděje Tvůj názor je už znám a nemám potřebu tu tlachat o pitomostech .Jdu si pročítat ostatní názory na novou tvář Škodovek .
Avatar - wikinko
23. 2. 2010 13:48
Re: FABIA FANTASIA
tak si precitaj este raz moju importovanu story, velmi jasne vysvetlujem preco som si tento skaredy trojvalcovy skvost nekupil. je to od zakladu otrasne auto.
Avatar - chlapecx
23. 2. 2010 13:48
Re: FABIA FANTASIA
a TO je právě správně ;-) když k tomu přičtu ještě ibizu, tak bysme tu měli TŘI Pola >:D

takže je JEN dobře, že ty auta jsou každé jiné. navíc FII už rozhodně není tak pobuřující jako když před 3 rokama vyjela, o najsito, zvykli jsme si a jednoznačně nyní jdou hrany zase do módy a až bude Fabie II končit tak budem nostalgicky vzpomínat stejně jak na jedničku:-)
23. 2. 2010 13:46
Re: životnost ,,mlhovek"
Nízké umístění je proto, aby světlo prosvítilo mlhu, neb jak známo, ta se koncetruje od 30 cm výše. Dělají to tak všichni, a problém to není žádný.

Manželka nemá ani Fabii ani mlhovky ;-)
23. 2. 2010 13:45
Re: životnost ,,mlhovek"
Proc davat svetla na denni sviceni do mlhovek?
Avatar - Emel
23. 2. 2010 13:45
Re: FABIA FANTASIA
V té době ještě Fabia 1.2TSI nebyla... navíc, přestože Clio Grandtour také není žádný velký krasavec, pořád je podle mě hezčí než Fabia.

Pokud kupuješ malý kombík, je to vždy o ceně... pro rodinu je ideál střední třída a rozumný kompromis kompakt.
Avatar - chlapecx
23. 2. 2010 13:45
Re: FABIA FANTASIA
a výborně na ně bude vidět zejména v létě ;-\ ;-) >:-[] 8-s :-!
23. 2. 2010 13:44
Re: životnost ,,mlhovek"
Vsechny dalsi generace skodovek budou mit ve standartu celosvetelny narazniky, mit jen lampy a mlhovky je o nicem... >:-[]
Avatar - chlapecx
23. 2. 2010 13:44
Re: FABIA FANTASIA
hmmm :-) má to vůbec nějaký protisluneční clony? nejlíp aspoň autobusový protože do toho bude svítit jak do skleníku... >:-[]
23. 2. 2010 13:43
Re: FABIA FANTASIA
Ale i tak byla středobodem toho zdůvodnění cena. Clio Grandtour 1,2TCe koupíš vybavené do 300t. Fabia kombi 1,2TSI bude cenově mnohem výš.
Avatar - chlapecx
23. 2. 2010 13:42
Re: Největší problém nevyřešen!!
jasně ve srovnání s Cliem který je nejširší z Béčka co?

zadek je fakt tragický ale mně se daleko víc nelíbil ten předek:( hlavně když na to koupám čelním sklem autobusu stojíce na plošině vedle řidiče... >:D
uvidíme teďka ;-)
23. 2. 2010 13:42
Re: životnost ,,mlhovek"
To je zcela přirozená věc, diskuze se vlní jako řeka, někdy odbočí do slepého ramene, někdy skončí u kolotočů, viď lamino, někdy zase letí peřeje přímo k ústí. Ovšem takovej "majstrštyk" cos provedl s eRkem, to je pro mne témíčko na kterým by si tu smls´ i Jarda s Bertoňákem, to bez odezvy vlastně ani není možné nechat. Jsi zosobnění automobilového ignoranta, neb takhle zmršit auto by snad mělo být zakázáno autorským zákonem...
Avatar - www.skodaoctavia.cz
23. 2. 2010 13:41
Re: Lepší
Auto se snažili opticky rozšířit a myslím, že se jim to podařilo.
Avatar - www.skodaoctavia.cz
23. 2. 2010 13:40
Re: životnost ,,mlhovek"
Nepraktické to není. Jsou tam mlhovky a světla pro dennní svícení a corner. Co je na tom nepraktické?

Tvoje teorie, že se to světlo rozbije je mylná. ;-)
23. 2. 2010 13:39
Re: životnost ,,mlhovek"
Urcite to neni zadny zasadni problem typu "rozbito 2x rocne", duvod proc se mi to nelibi je spis ten, ze zvetseni A)nezlepsi ucinost B)zvysuje moznost poskozeni a naslednych nakladu na opravu (nejen kaminek, ale pri jakemkoliv jindy banalnim "bourani"), takze zbyva efekt C)design, ktery na me osobne pusobi zcela naopak, proste se mi to nelibi ani za mak.

A jestli chces testovat odolnost, vezmi manzelcinu fabii, ja hever a uvidime ;-)
Avatar - Emel
23. 2. 2010 13:39
Re: FABIA FANTASIA
Jistě, Polo i Ibiza mají o generaci novější platformu a bylo by smutné, kdyby tam nebyl žádný pokrok. Počkejme si, jak to zhodnotí na blogu Perun.
23. 2. 2010 13:37
Re: Jen 5MT pro TSI?
rozdiel medzi 5, resp. 6 kvaltom je vo vyrobe, resp. vo vstupe pre vw a spol. blizky, alebo rovny nule. Rozdiel v cene pre koncoveho zakaznika je dany obchodnou politikou
Avatar - Emel
23. 2. 2010 13:36
Re: FABIA FANTASIA
Není to tak dávno co tu někdo rozebíral důvody pro koupi Clia 1,2TCe Grandtour... jestli chceš tak ti to pomůžu najít, bylo to rozumné a konzistentní.
23. 2. 2010 13:36
Re: FABIA FANTASIA
Kombík a Ibiza ano, je to moc pěkný vůz. O C3 (staré) jsem tu psal, že jsem ji v létě proháněl na dovolené - prostorné, milé auto, a nová bude jistě o stupeň lepší.

Okno ne, Emele, na to mně nepřemluvíš :-)
Avatar - Dave-lamino
23. 2. 2010 13:36
Re: životnost ,,mlhovek"
Tak proto jsou většinou diskuzní fora doplněné spoustou adresných názorů k danému tématu to co by se vešlo do několika desítek názorů tak jsou jich stovky >:D >:D >:D .Dobrá jdu si na to zvykat a nebo budu číst jen všechny kolem Tebe které se mi zdají rozumné .
23. 2. 2010 13:33
Re: FABIA FANTASIA
Trend je jasný (Octavia dokonce překonala Fabii v prodejích), no, zatím ta silniční realita je spíše o tom trendu...
neregistrovaný "dCi"
23. 2. 2010 13:33
Re: FABIA FANTASIA
Jednoho koncernového střízlíka jsem sundal, odstřelit jej v jednom příspěvku i se sourozenci... zase nejsem šílenec. Ostatně věřím, že můj názor znáš ty pochvalo ;-)
23. 2. 2010 13:29
Re: životnost ,,mlhovek"
A téma určuje kdo? Mě jsi ho nyní určil ty. Neskutečným kýčem v podobě zmršeného eRka. Tématem jsou tu auta. A jestliže se domníváš, že tohle je možné dávat světu na odiv, já ne. Zvykni si na to, že se zde píší názory.
Avatar - Emel
23. 2. 2010 13:29
Re: FABIA FANTASIA
Pro rodinu nepadá krátká Fabia v úvahu, vždyť tam nedáš ani Golfky ;-). Fabia kombi... no, když už bych nutně musel mít minikombi, pak tedy Ibiza nabízí lepší design a modernější platformu.

Pro dívku do města je geniální ta C3. Schválně se zkus někdy nějaké dívky zeptat... nebetyčným oknem (přes které je mimochodem výborně vidět na semafory) to jen začíná, to auto má prostě šarm, zvenku i zevnitř, se sterilní přístrojovkou Fabie se to nedá srovnat. Jen mě trošku zarazil ceník... základ 1.1, první opravdu dobrý motor (1.4VTi) začíná někde na 350.000... inu, časy se mění.
Avatar - Ricardo
23. 2. 2010 13:28
Re: Jen 5MT pro TSI?
A u kterýho? Zatím jediný přímý konkurent Clio 1,2 TCe má pětikvalt. U miniaut si v šestikvaltech libuje snad jen Toyota a Fiat
Avatar - Dave-lamino
23. 2. 2010 13:26
Re: životnost ,,mlhovek"
Bylo by dobré se držet tématu než si číst Tvuj odborný názor .
23. 2. 2010 13:26
Re: životnost ,,mlhovek"
Co má můj vůz společného s nějakou neuctivou tuningovou mršinou?

Pokud by ses držel svého hesla, pak bys tu nemohl napsat ani slovo... >:D :no:
23. 2. 2010 13:24
Re: FABIA FANTASIA
Časy se mění, subkompakty už se i u nás stále méně kupují jako "rodinná" auta. Jednak bohatneme, ale především cena kompaktů za poslední cca dva roky neuvěřitelně spadla.
23. 2. 2010 13:24
Re: FABIA FANTASIA
No ten důvod k importu by mohl být podobný, jako tomu bývá často u nevěry: nevadí, že je škaredá, hlavně že je cizí.
23. 2. 2010 13:24
Re: životnost ,,mlhovek"
Za celý život jsem kaménkem nerozbil jediné světlo. Jen tři čelní okna.

P.S. Ta světla jsou z plastu a nerozbiješ je ani heverem...
23. 2. 2010 13:23
Re: životnost ,,mlhovek"
Predved na "mem aute" ty toho svojho kombika, a potom sa pozrieme, ake je to krasne auto, a ako si ho zmrsil. Dovtedy (a to plati pre vsetkych rypalov) pozeraj, ale nekritizuj. A ked mas poznamky, tak pis na spravne miesto. Toto tu je clanok o Fabii, nie o "mojom aute"...
Avatar - miromen
23. 2. 2010 13:23
Re: životnost ,,mlhovek"
Prostě ten facelift je o ničem. Měli tam mrsknou rovnou poulični lampy.
23. 2. 2010 13:22
Re: FABIA FANTASIA
Samozrejme to beru dle dane tridy, v te ji jasne prekonava nejen Fiesta, ale i lepe naladene a proporcnejsi Polo, nejspis i Ibiza. Celou tridu projetou nemam, takze by mi do toho seznamu pribyl treba jeste dalsi kousek. Celkove vzato je ale jizda a rizeni Fabie velice slusna.
23. 2. 2010 13:21
Re: FABIA FANTASIA
Zpočátku jsem myslel, že tu rozjedeme ohnivou diskuzi, ale jak jsem tě dočítal, nemohu, než s tebou v tom závěru souhlasit. Máš tradičně dokonale korespondující přívlastky. Vnímám ovšem Fabii jako toho vizuálně nejlepšího.

P.S. elegantně jsi se vyhnul polu ;-) za to pochvala.
23. 2. 2010 13:19
Re: FABIA FANTASIA
S tymto suhlasim. Ak uz by som kupoval male auto a malo by to byt z koncernu, tak veru skor Polo ako Fabiu. Ten rozdiel v dizajne je stale nebe a dudy...
23. 2. 2010 13:16
Re: životnost ,,mlhovek"
Ne, kaminky nelitaji jen 20 cm nad zemi, ale fakt ze jim zbytecne zvetsujes cilovou plochu nemuze poprit ani pravnik. ;-)
23. 2. 2010 13:16
Re: FABIA FANTASIA
Hodnocení vztahuj k dané třídě. A v ní je Fabia jízdou opravdu na vrcholu.
neregistrovaný "dCi"
23. 2. 2010 13:15
Re: FABIA FANTASIA
"Jak jde čas, uvědomují si i estetičtí škarohlídi, že to holt prostě ta škodovka zase dobře střihla."
V tom případě sebe pasuji ještě hodně daleko za hranici škarohlídství. Dvojková Fabie byla, je a bude vizuálně otřesná. Ovšem alespoň si ten svůj otřesný standard udržuje. Takové Grande to z nejkrásnějšího pidivozu faceliftem dotáhlo na pozici příšery numero uno, člověka až mrazí, jak tenké mohou být meze (a tiše doufá, že si to pod záštitou změny jména z velkolepého na trapné uvědomují i tvůrci). Nebo žabí Clio, absolutně nepřesná Fiesta, či rozjetá 207. Konec dekády vnímám jako celkový průšvih této třídy vozů co se vzhledu týče.
23. 2. 2010 13:14
Re: životnost ,,mlhovek"
Myslim na to samy, taky tenhle trend kterej zacla OII facelift nechapu... Nejen ze je to neprakticky, ale i osklivy. Trikrat fuj :-)
23. 2. 2010 13:14
Re: životnost ,,mlhovek"
Měl by ses spíše než na kritiku mlhovek soustředit na tu zmršenou Škodu Š 110 R coupe, co předvádíš na "mém autě". Člověku se při pohledu na ten tuning zvedá žaludek. Takové krásné auto a takhle ho zmršit :no:

Co se týká mlhovek, pravděpodobně se domníváš, že kamínky létají jen dvacet centimetrů nad zemí. Měl bys to napsat do všech automobilek, budou tam z toho dost vydřený.
23. 2. 2010 13:12
Proc ty mlhovky?
Proc ty mlhovky neudelali jeste vetsi? Myslim ze to bude svitit spatne... ;-)
23. 2. 2010 13:10
Re: FABIA FANTASIA
Fabka opravdu patri k tomu nejlepsimu co se da v tehle tride koupit.

Jen bych to neprehanel s opevovanim jizdnich vlastnosti, rozhodne nejsou spatne - pro klidneho, az paprdovskeho ridice dbajicim predevsim na komfort a zaroven slusnou ovladatelnost. Mluvit ale o "řidičském klenotu" je uplne mimo.
neregistrovaný "kubiii"
23. 2. 2010 13:07
Re: FABIA FANTASIA
Pro dívku? Jedině nahoře bez >:D
23. 2. 2010 13:07
Re: FABIA FANTASIA
Ano, je to právě důkazem toho, že Škoda "zabředá" i do nejnižších cenových hladin, které jsou ovšem pro jiné standardem...

P.S. Jednou bych si tu docela rád přečetl nějakou dojemnou zpověď od majitele toho nějakého importu, prostě si přečíst motivace a tak... Bohužel tu čteme povětšinou jen plakátové story.
neregistrovaný "kubiii"
23. 2. 2010 13:06
Re: TDI
Jsou už nějaký ohlasy na 1,2 TDi CR? Celkem by mě zajímalo porovnání s 1,4 TDi PD...
Avatar - www.skodaoctavia.cz
23. 2. 2010 13:05
Re: životnost ,,mlhovek"
Pokud jsou z kvalitního materiálu tak problém nebude. Taky mám světla v nárazníku a není tam ani ťupka.
Avatar - Dave-lamino
23. 2. 2010 13:04
životnost ,,mlhovek"
Tak si říkám kolikrát do roka bude měnit majitel mlhovky dík rozměrům to bude přímo magnet na kamínky .......
23. 2. 2010 13:03
Re: FABIA FANTASIA
Opravdu jsi poblouzněn z toho nebetyčného okna? :-) Jistě, že lze koupit třeba P207 nebo Clio. Ve Francii, zde pro to (naštěstí) racionální důvod opravdu není...

P.S. Ta konfigurace nové C3 je odrazem tamních životních možností, tedy subkompakt jako druhý vůz v rodině pro ženu, nikoliv jako je tomu zde, že většina lidí má subkompakt jako rodinný vůz. Přesto, i pro dívku bych upřednostnil Fabii (bílá střecha...)
23. 2. 2010 12:51
Re: FABIA FANTASIA
K tomu poslednímu odstavci. Fabia k mému překvapení patří dnes u nás k tomu levnějšímu, co jde mezi subkompakty koupit.
Avatar - Emel
23. 2. 2010 12:48
Re: FABIA FANTASIA
Když je tu Polo, proč kupovat Fabii? To je podle mě klíčová otázka pro Škodovku. Polo má stejnou filosofii, lepší design, lepší techniku, srovnatelnou cenu.

Proč nechtít Polo ani Fabii? Omezenější prostor pro cestující než u některé konkurence, příliš strohý pocit z interiéru i exteriéru... taková C3 nabízí obdobné kvality s jiným přístupem.
neregistrovaný "UlysseNuovo"
23. 2. 2010 12:48
PD - CR
No... zírám. Po 12 letech se Fobie dotáhla na .. vždyť víte. PD rulezz >:D >:D >:D >:D
Avatar - T613
23. 2. 2010 12:44
Re: Největší problém nevyřešen!!
Právě zadek je na Fabii nejtragičtější..
23. 2. 2010 12:44
Facelift F II.
Jak to už tady bylo napsáno, než tohle, tak snad by bylo lepší už nové auto a F II nechat dožít tak jak je.
Avatar - chlapecx
23. 2. 2010 12:43
Re: TDI
jak to že ne?:-)
sice zachovali i ten 44 kW, ale už je to jen 12V stejně jak ten 51 kW takže zmizel ten původní českej HTP s 6V a zůstal jen ten lepší německej (oba se dělaly v MB, ale 12V přišel z VW později, než 6V) HTP:-) a ten je slušně optimalizovanej teďka a má Euro 5 tak ono to půjde:-)
23. 2. 2010 12:41
FABIA FANTASIA
No... zírám. Takhle povedená úprava tváře se hned tak nevidí. Ne tedy, že bych chtěl asociovat myšlénky, že změna k lepšímu nemusela být nutně velkou fuškou... přesto a poopravdě napišme, že tenhle lifting patří k těm hvězdně povedeným. Ano, nyní je Fabia pohledově fantasticky dotažená.

Horizontální akcenty přední masky dostávají Fabii do úplně jiné vjemové roviny a spolu s dotvořením motorové konfigurace tak udržují Fabii stále na čelním místě mezi konkurencí.

Jízda je na jedničku, Fabia je standardně volkswagenovsky odladěná do řidičského klenotu. Ideální mix jízdního komfortu a jízdní kontroly. Ideální odezva volantu, špičkový nástup brzd, charakter jízdního "stopaře", ano, to je Fabia. Díky vyšší stavbě karoserie nabízí též i na svou třídu nebývalý komfort sezení. Možná snad jen trochu více utopená řadička je stínkem na jinak dokonalém mainstreamovém subkompaktu.

Jak jde čas, uvědomují si i estetičtí škarohlídi, že to holt prostě ta škodovka zase dobře střihla. Jistě, auto, které do sebe pojí aktuální trendy (vyší zástavba) s úchvatnými neotřelými vizuálními řešeními, zde je snad na místě akcentovat architekturu střechy a jejího přechodu do C sloupku, celou kompozici zádě a v případě "kraťasa" i boční okna.

O něco kritičtěji nahlížím na variaci kombi. Není povinná, takže to nikoho nemusí trápit. Ovšem kraťas, na červené s bílou střechou a slušne dimenzovanými koly... no to je vskutku subkompakt snů.

V tomto segmentu máme v Česku tu výhodu, že (s výjimkou pola a částečně i fiesty) neexistuje jediný racionální, koneckonců ani emoční důvod kupovat něco jiného, než Fabii. Produkt patří oprávněně na špici ve své třídě, takže nákupy importované konkurence se tu odehrávají povětšinou jen v rovině životními okolnostmi vynucených finančních úsporných řešení. Potěšitelné tak je, že v mumraji importovaných holátek na plecháčích je právě Fabia, která o to výrazněji na silnicích kraluje, a to často velmi důstojnou výbavovou nadstavbou (bílá střecha, slušná kola atp.), danou nikoliv firemními nákupy, nýbrž právě individuálním zušlechtěním tohoto našeho subkompaktního skvostu.

BRAVO FABIA :yes:
Avatar - chlapecx
23. 2. 2010 12:40
Re: Největší problém nevyřešen!!
ale když k ní přijedeš zezadu tak to ujde, horší to je fakt když to jede proti :-) a eště horší z autobusu >:-[] tedy zeshora:-)

a co, já s ní jezdím taky víš? A co! ve městě to jede 50 a mimo měssto 90:-) co chceš víc? závoďák? tak si kup něco nadupanějšího a hezího :-)
na ***čky mezi vesnicema a mezi městama to stačí a aj ten motor je tady do těch 90 (pokud to netočíš jak závodník) úspornej
Avatar - miromen
23. 2. 2010 12:39
Re: Jen 5MT pro TSI?
U Škody Fabie to ještě chapu ale že 1.2 TSI dostal 5 kvalt i SEAT LEON tedy auto o třidy větši než POLO? :-O Jinak ten FACELIFT je podle mě katastrofa. Tak velke světla včetně mlhovek + ten novy gril se k tomuto autu podle mě vubec nehodi.
23. 2. 2010 12:37
Re: Lepší
>:-[]

trojuhelníková kola se budou dávat až k verzi RS Supercup, aby piloti měli dokonalou zpětnou vazbu o dění pod koly :-)
Avatar - chlapecx
23. 2. 2010 12:35
Re: Design
no oni sice zachovali i ten 44 kW, ale už je to jen 12V stejně jak ten 51 kW takže zmizel ten původní českej HTP s 6V a zůstal jen ten lepší německej (oba se dělaly v MB, ale 12V přišel z VW později, než 6V) HTP:-) a ten je slušně optimalizovanej teďka a má Euro 5 tak ono to půjde:-)
23. 2. 2010 12:31
Re: Jen 5MT pro TSI?
Já mám za to, že to vůbec není tak jednoznačný, jak naznačuješ. Teda ono to moc jako naznačování nevypadá, spíš to zní jak patent na pravdu :-)

Ale přít se o to nechci :))))
23. 2. 2010 12:30
Re: Největší problém nevyřešen!!
Obyčejné nezajímavé auto, o to snad Škodovce vždycky šlo, nebo ne?
Pak udělali Roomstera, který se pár lidem líbí a zbytek tu "originalitu" nemůže vystát. Podle vývoje prodejních statistik se bohužel zdá, že lidi, co dokážou design Roomsteru ocenit, si ho už asi všichni koupili.
Avatar - Emel
23. 2. 2010 12:22
Prokouklo to
Ale jo, povedlo se... i když tu větu se "zdůrazněním šířky vozu" bych asi formuloval jinak, podle mě je to spíše o optickém potlačení malé šířky.

Nejlépe vypadá asi krátká Fabie, i v té stříbrné ji to docela sluší...
23. 2. 2010 12:21
Re: Největší problém nevyřešen!!
Docela ti závidím, že s ní jezdíš >:-[]. Horší to máme my co jezdíme v jiných autech - musíme se na ni dívat, jak vypadá z venku.
23. 2. 2010 12:20
Re: Největší problém nevyřešen!!
poté by byl Roomster obyčejný nezajímavý auto. Právě ta silueta je mnohými ceněna.
23. 2. 2010 12:20
Re: Jen 5MT pro TSI?
U maloobjemovýho přeplňovanýho motoru už dávno ne... Tic-tac-tic-tac...time goes by....
23. 2. 2010 12:17
Re: Největší problém nevyřešen!!
Přesně tak.
A k těm největším problémům bych přiřadil siluetu bočních oken Roomsteru. Kdyby vyřešili tohle, tak mu, co se týče exteriéru, v podstatě není co vytknout.
Avatar - T613
23. 2. 2010 12:15
Re: Jen 5MT pro TSI?
o té přestavbě jsem už slyšel. Ale člověk už tady narazil na všelijaké exoty :-!
neregistrovaný "kubiii"
23. 2. 2010 12:14
Re: Lepší
Tak, tak, obvod kola je většinou stejný, jen se mění profil pneu...
Avatar - Ricardo
23. 2. 2010 12:14
Re: Jen 5MT pro TSI?
Pětikvalt je jaksi v tomto segmentu pořád normální věc
23. 2. 2010 12:10
Re: Jen 5MT pro TSI?
Zdá se, že jsi vůbec nepochopil důvod šestikvaltu. V tom atmosférickém Puntu má o dost větší opodstatnění, než v autě s maximálním točákem konstantním v rozmezí čtyř tisíc otáček.
23. 2. 2010 12:07
Re: Jen 5MT pro TSI?
To zní - bohužel - logicky.
Avatar - Special-line
23. 2. 2010 11:58
Re: Jen 5MT pro TSI?
Jj proto píšu v sérii, přestavět se dá všechno. Určitě lze udělat i pětikvalt aby svým rozsahem vyhovoval motoru 1,2 TSI. Ale šestikvalt je lepší v lepším využití parametrů motoru.
23. 2. 2010 11:55
Re: Křeček
i SsangYong jde vyfotit dobře, tak proč by nešlo auto ;-)
23. 2. 2010 11:52
Re: Jen 5MT pro TSI?
Přestavba. ;-)
Teda nehorázný brko. >:D
Avatar - mustafa
23. 2. 2010 11:52
Re: Jen 5MT pro TSI?
Otázka max týdne to tam dát, když máte věci na přestavbu. Pak přihlásit do němec, za 400EUR projit zkušebnou a přehlasit zpět do ČR a 1,8T je v papírech. To nic nemění na tom, že udělat dobrej pětikvalt neni problem.
23. 2. 2010 11:50
Re: Lepší
Proč by nejelo auto na sedmnáctkách? Pořád to jsou kola a ne trojúhelníky. :-!
Avatar - ZoomZoom
23. 2. 2010 11:45
Re: TDI
Však on ti áda vysvětlí, kterej systém je ten nejlepší. A uvidíš že C-R to určitě neni, alespoň podle něj :-)
23. 2. 2010 11:43
Re: Křeček
A někdy to z žádných dobrých úhlů prostě nejde. Kde nic není... ;-)
Avatar - mustafa
23. 2. 2010 11:42
Re: Jen 5MT pro TSI?
Mam Fabii 1,8T s pětikvaltem a při 3tis mi auto jede necelejch 120km/h. A to mam ještě krátkou převodovku. Takže nevidim problém, proč by pětikvalt nemohl být odstupnovany tak, aby při 130km/h točil 3tis, aniž by nějak extra utrpěla dynamika. S tim, že petikvalt bude lehčí jak šestikvalt, což na předku dělá hodně.
23. 2. 2010 11:42
Re: Jen 5MT pro TSI?
Nemyslím, že tím důvodem jsou náklady, ten rozdíl mezi pěti- a šestikvaltem je na úrovni několika málo tisíc korun, rozhodně pod deset tisíc.

Spíš bych za tím viděl zachování koncernové hierarchie, ať už to bude prezentováno jakkoliv.
Avatar - iudex
23. 2. 2010 11:38
Re: TDI
Čiastočný súhlas. Škoda len, že 90 % kupujúcich tieto pozitívne zmeny nepocíti, keďže si kúpia HTP (u ktorých zmena nenastala). 8-s
Avatar - igor77
23. 2. 2010 11:38
dobry den
copak, fabia uz nechce byt za Hurvinka ?
23. 2. 2010 11:32
Re: POKROK
Pravda, kde je eReSooooooooooo? :-)
Avatar - Honza Mička
23. 2. 2010 11:32
Re: Největší problém nevyřešen!!
Takhle mi to prislo taky,kdyz jsem videl Fabii 2 poprve na obrazcich,ale potom,co s ni jezdim kazdy den,tak mi to uz nepripada.Tenhle dojem mozna mas,protoze jezdi vice Fabii na kolech sirky 165,teprve potom se ten pocit vice umocni,nez na kolech sirsich.
23. 2. 2010 11:31
Re: Jen 5MT pro TSI?
Nechci polemizovat, ale jsem si téměř jistý, že to rozhodně nebude tak, jak naznačuješ. To by popřelo několik desítek logických myšlenkových pochodů nejen ve Škoda Auto >:D
neregistrovaný "Doohan"
23. 2. 2010 11:30
TDI
Dle mého názoru je nejdůležitější a jednoznačně dobrá zpráva, že končí PD motory. Konečně bude mít fobie slušné diesely + 1,2 TSI. Motorová nabídka byla dle mého názoru největší slabinou... :yes:
23. 2. 2010 11:29
Re: Křeček
U kombíku bych spíše označil fotografa za absolutně neschopného. Ať už auto vypadá jakkoliv fotí se na prezentaci z nejlepších úhlů, což se tady rozhodně nepovedlo.
Avatar - Honza Mička
23. 2. 2010 11:27
joooo
Tak ta se povedla,prijde mi ted trochu vice vyvazena,jeste by bodnul obrazek celeho boku,myslim si,ze z urcitych pohledu tak kapota nabude v oblasti loga delat takovy ten "orli nos".Motory vypadaji taky dobre,recenze a testy mluvi jasne,ted by me zajimalo,jakou nahodi cenovku..
Avatar - strýček BOB
23. 2. 2010 11:22
Re: Jen 5MT pro TSI?
Tak si počkej na zkušební jízdu s novou FII. Ty zrátka nemůžeš pochopit, že ten pětikvalt mohou poskládat tak, že bude spřevodování velmi podobné, ne-li stejné, jako u koncernového šestikvaltu.
23. 2. 2010 11:20
Re: Jen 5MT pro TSI?
Nejsem si jistý, jestli by někdo tak dlooooooooooouhou pětku uvedl do sériové výroby :-)
Avatar - iudex
23. 2. 2010 11:19
Re: Jen 5MT pro TSI?
Nie je to len teória. Iste Polo 1,2 TSI so 6° manuálom bude jazdit príjemnejsie a úspornejsie.
Avatar - strýček BOB
23. 2. 2010 11:17
Re: Jen 5MT pro TSI?
1.2TSI v pohodě utočí i dlouhou pětku = otáčky ve 130 někde kolem 3000ot/min.
Avatar - Special-line
23. 2. 2010 11:17
Re: Jen 5MT pro TSI?
Přesně tak. Šestikvalt umožní lépe využít, vlastnosti motoru. Snad ho tam dají třeba později, kor když se dává do Pola.
Avatar - iudex
23. 2. 2010 11:17
POKROK
Jeden z Murphyho zákonov hovorí, ze pokrok nespocíva v nahradení nesprávnych vecí správnymi, ale menej nesprávnymi. V zmysle tejto definície FL Fabie pokrok je. Tiez sa ale vraví, ze z vody víno neurobís (stalo sa to len raz v histórii ;-)), teda ani velmi nepodarený (diznajnový) základ Fabie neposkytuje priestor pre útok na najkrajsie autá v triede.
Kazdopádne za motory :yes: (a kde je avizovaná RS 1,4 TSI?)
23. 2. 2010 11:16
Největší problém nevyřešen!!
To, že optický nepoměr mezi šířkou a výškou netvořila přední část, ale především zadek tady doufám nemusím připomínat nikomu.
A právě proto nechápu tak intenzivní snahu o snížení přední části, při zachování stávajícího pontonu oken, a především nezměněné zadní partie, kde byl největší kámen úrazu.

To totiž jako celek nepůsobí zrovna nejšťastněji.

Obávám se, že zde by pomohlo jedině nové auto.
Avatar - Special-line
23. 2. 2010 11:15
Re: Design
Na něm to vypadá zvláštně to je fakt. Ale kdyby aspoň vzadu udělali plynulý přechod od zadního bočního skla k pátejm dveřím. Takhle je to vodorovná linka a není to nic moc.
23. 2. 2010 11:14
Re: Jen 5MT pro TSI?
Je to škoda, protože Yeti má s 1.2TSI šestikvalt.
Avatar - iudex
23. 2. 2010 11:13
Re: Jen 5MT pro TSI?
Naviac, ked koncern 6st. manuál má a dáva ho s týmto motorom (do Pola). Pre (zatial) najvýkonnejsiu motorizáciu s deklarovanou snahou o znizovanie spotreby a emisií by sa sestkvalt hodil. Holt náklady... 8-s
23. 2. 2010 11:13
Re: Jen 5MT pro TSI?
Jj, mluvil jsem jen o MT (zmínky o DSG jsem si všiml)...Když může mít Fiat v Puntu 6kvalt u nepřeplňovaný 1.2 a to auto jede v pohodě...tak už vidím, jak 1.2 TSI/63 i 77 kW budou při 130 km/h na dálnici točit kolem čtyř tisíc. Takže posun proti 1.4 16V nikde. I když tohle je jenom teorie. Uvidíme, jak zářná bude praxe :-)
23. 2. 2010 11:11
Re: Design
Bílá (stříbrná) střecha se dá dokoupit, ovšem u některých barev to vypadá na Roomu trochu zvláštně.
23. 2. 2010 11:11
proste krasavice
z naprosto hnusnyho auta jde udelat malym zasahem jen hnusny nebo osklivy, presne v tomto duchu se to IMHO povedlo, na fotkach to vypada trochu lip zasluhou barvy a kol, v socko verzi to bude dal hurvajs alias kabinkova lanovka, tak at to za ty prachy jezdi!!
Avatar - Special-line
23. 2. 2010 11:09
Re: Jen 5MT pro TSI?
Přečti si to znova. TSI potvrzeno i s DSG. Třeba naběhne ale až později. Jestli jsi myslel že bys chtěl radši 6MT tak je fakt že by to bylo lepší.
23. 2. 2010 11:08
Re: Lepší
Spadni na zem. Metaliza nehrozi, kdyz za ni platis u aut za mega a vic. Taky si prestav, jak pojede Fabie HTP na 17".... teda spis nepojede. Ostatni motory jsou na tom podobne.
Avatar - Special-line
23. 2. 2010 11:07
Design
S designem Fabie a Roomsteru jsem nikdy neměl problém (samozřejmě ne moc s verzemi nap lecháčích a obyčejnou barvou). I ta bílá střecha k fabii celkem pasovala. Nedávno jsem viděl Roomster s nějakou odlišnou barvou střechy a nebyla to bílá, bylo to z fabriky?

K FL. V motorech určitě zlepšení, když už tam nechali HTP tak měli nechat jen 51 kW verzi. Jinak to celkem jde. Š***té mlhovky mi tam moc nesedí, ale opticky rozšiřují auto což mu moc nepomůže. DOufám že osvěžili i interiér, který se mi ve verzi Ambiente vždy líbil.
23. 2. 2010 11:06
Křeček
Obzvláště u kombíku (díky tmavé barvě) na fotkách vyniknou obří přední mlhovky. Tohle trochu přehnali. Jinak vcelku povedený lift. Motory OK.
23. 2. 2010 11:06
Jen 5MT pro TSI?
Omlazení motorizace je smysluplný krok, ale proč je pro TSI výhradně pětistupňový manuál? To mi přijde dost blbost a rozhodně důvod, proč o tomhle motoru neuvažovat. Jasně, určitě to bude zdůvodněné obligátním "snižování nákladů".
Podle mě se tím smysluplnost využití toho motoru posune někam docela jinam...
23. 2. 2010 11:01
Lepší
U buclatého kombiku nejsem úplně přesvědčen ale v přímém porovnání vypadá Fabia i Roomster po faceliftu určitě lépe. :yes: Teď ještě nějak zařídit, aby všechny měly z výroby metalízu a 16/17" kola :-)