Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Profi

Zpět na článek

Představujeme: Scania Touring - Globální autokar

19 komentářů

Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Vyborne parametry tohoto autobusu podtrhuje motor - diesel se vstrikovanim typu PD, ktery zajistuje vyrazne nizsi realnou spotrebu v porovnani s diesely se vstrikovanim CR. PD totiz dovoluje zkonstruovat motor s vyssi kompresi a tim i vyssi energetickou ucinnosti. Euro 5 neni pro motor PD prekazkou.
Bohuzel jine automobilky tento koncept docasne opustily. Je na case, aby se svet k nezavislemu vstrikovani s mimoradne vysokymi vstrikovacimi tlaky urychlene vratil!
Avatar - kolmar
kolmar
no uvidime... som velmi zvedavi co by z priameho porovnania vyslo vytazne, ci PD v Scanii alebo Common rail v MANe!!!!!

Inak, ten interier je naozaj famozny...veľmi zaujímavo vyzera priestor vodica bez akejkolvek riadiacej paky!
Avatar - hacek
hacek
ovladani prevodovky je na pacce pod volantem
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
preboha... aku skolu si to vychodil? ...som zvedavi... ... vyslo vytazne... :no:
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Rodinnou, v Německu. Tř. učitel Dr. Joseph Goebbels. Byl to děsnej pruďas, pořád kolísal hlasem, kladl neodiskutovatelné otázky a hlavně furt chtěl něco konečně vyřešit. >😒]
Avatar - kolmar
kolmar
Vysoku >😁 , sorry za psychicku ujmu, no pisem rychlo desiatimi a malo kedy zkontrolujem... no verim, ze to prezili vsetci 😉
Klaudius
Teda nič v zlom, ale pomýliť si "i" a "y", to chce ozaj hodne rýchle prsty... >😁 😉
jossalito
šak je to ýčko, ne? >😒]
Avatar - kolmar
kolmar
To hej... no sem-tam aj pismeno ci medzera chyba a to opravim az ked si to vsimnem...ale priznavam ze pravopis neni moja silna stranka...no zase zvedav(i)!!!! to som sa sam chytol za hlavu "ako rychlo som pisal" >😁
jossalito
A největší paradox je v tom, že VW, jakožto propagátor PD systému, má mnohem blíže k MANu s CR, ve kterém má vlastnický podíl, než ke Scanii s PDčkem. 😄
Avatar - T613
T613
VW Group vlastní 70% Scania
jossalito
Ale! Tak to sem nevěděl, pořád žiju v dobách, kdy na znáčku bylo Scania SAAB. Takže VW sází na oba svý koně? Jak na CR tak na PD? 😄
Avatar - T613
T613
pochybuju ... PD sice dalo E5, ale to dala i Tatra. A i ta přechází na CR kvůli E6. (prý už vrní na stolici) 😄
A to jako vážně? Kdy to chtějí představit? Byl by to docela světovej unikát, vzduchem chlazený "dýzl" s CR.
Avatar - T613
T613
to že má být nový motor s CR je řekněme fakt, v jakém stádiu je vývoj ví jen v Tatře...
K zavedení do sériové výroby jsem ale velmi skeptický, pro těch +/- pár set motorů ročně, které v Tatře vyrobí, se ten vývoj nemůže snad nikdy zaplatit. Osobně to vidím na montáž "cizích" vodou chlazených motorů s Euro 6.
Avatar - T613
T613
tak to myslím neví jistě ani v té Tatře. ;-\
Avatar - FRPE
FRPE
Hm ... ;-\
Avatar - ZoomZoom
ZoomZoom
Můžeš pod každej článek, ve kterym se píše o dieslu, přestat imrvére cpát ty tvoje pumpe dýze povídačky?
Jednou sme si to přečetli a stačí,ne ?! Už mě ten tvůj neustálej spam víš co... Schválně, zkus někdy napsat něco objektivního a normálního, ale to ty asi ne. Nemáš ty náhodou ucpanou trysku?