Vyborne parametry tohoto autobusu podtrhuje motor - diesel se vstrikovanim typu PD, ktery zajistuje vyrazne nizsi realnou spotrebu v porovnani s diesely se vstrikovanim CR. PD totiz dovoluje zkonstruovat motor s vyssi kompresi a tim i vyssi energetickou ucinnosti. Euro 5 neni pro motor PD prekazkou.
Bohuzel jine automobilky tento koncept docasne opustily. Je na case, aby se svet k nezavislemu vstrikovani s mimoradne vysokymi vstrikovacimi tlaky urychlene vratil!
Rodinnou, v Německu. Tř. učitel Dr. Joseph Goebbels. Byl to děsnej pruďas, pořád kolísal hlasem, kladl neodiskutovatelné otázky a hlavně furt chtěl něco konečně vyřešit. >:-[]
To hej... no sem-tam aj pismeno ci medzera chyba a to opravim az ked si to vsimnem...ale priznavam ze pravopis neni moja silna stranka...no zase zvedav(i)!!!! to som sa sam chytol za hlavu "ako rychlo som pisal" >:D
A největší paradox je v tom, že VW, jakožto propagátor PD systému, má mnohem blíže k MANu s CR, ve kterém má vlastnický podíl, než ke Scanii s PDčkem. :-)
K zavedení do sériové výroby jsem ale velmi skeptický, pro těch +/- pár set motorů ročně, které v Tatře vyrobí, se ten vývoj nemůže snad nikdy zaplatit. Osobně to vidím na montáž "cizích" vodou chlazených motorů s Euro 6.
Můžeš pod každej článek, ve kterym se píše o dieslu, přestat imrvére cpát ty tvoje pumpe dýze povídačky?
Jednou sme si to přečetli a stačí,ne ?! Už mě ten tvůj neustálej spam víš co... Schválně, zkus někdy napsat něco objektivního a normálního, ale to ty asi ne. Nemáš ty náhodou ucpanou trysku?