Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Představujeme: Scania Touring - Globální autokar

Autobusy pro příležitostné využití dokážou nabídnout široké pole služeb. Scania přichází s modelem Touring.
Zpět na článek
22. 2. 2010 20:33
22. 2. 2010 21:53
22. 2. 2010 23:55
23. 2. 2010 01:22
23. 2. 2010 08:03
23. 2. 2010 10:50
23. 2. 2010 13:09
23. 2. 2010 10:49
23. 2. 2010 11:19
23. 2. 2010 11:40
23. 2. 2010 11:43
24. 2. 2010 10:52
neregistrovaný "nrV"
24. 2. 2010 11:23
24. 2. 2010 14:07
neregistrovaný "nrV"
24. 2. 2010 16:30
25. 4. 2010 02:58
23. 2. 2010 11:38
Avatar - Ada je zase tady
22. 2. 2010 20:33
Pekny
Vyborne parametry tohoto autobusu podtrhuje motor - diesel se vstrikovanim typu PD, ktery zajistuje vyrazne nizsi realnou spotrebu v porovnani s diesely se vstrikovanim CR. PD totiz dovoluje zkonstruovat motor s vyssi kompresi a tim i vyssi energetickou ucinnosti. Euro 5 neni pro motor PD prekazkou.
Bohuzel jine automobilky tento koncept docasne opustily. Je na case, aby se svet k nezavislemu vstrikovani s mimoradne vysokymi vstrikovacimi tlaky urychlene vratil!
Rozbalit vlákno
18
Avatar - kolmar
22. 2. 2010 21:53
Re: Pekny
no uvidime... som velmi zvedavi co by z priameho porovnania vyslo vytazne, ci PD v Scanii alebo Common rail v MANe!!!!!

Inak, ten interier je naozaj famozny...veľmi zaujímavo vyzera priestor vodica bez akejkolvek riadiacej paky!
Avatar - hacek
22. 2. 2010 23:55
Re: Pekny
ovladani prevodovky je na pacce pod volantem
Avatar - Ada je zase tady
22. 2. 2010 23:58
Re: Pekny
preboha... aku skolu si to vychodil? ...som zvedavi... ... vyslo vytazne... :no:
Avatar - Pekelná Micinka
23. 2. 2010 00:33
Re: Pekny
Rodinnou, v Německu. Tř. učitel Dr. Joseph Goebbels. Byl to děsnej pruďas, pořád kolísal hlasem, kladl neodiskutovatelné otázky a hlavně furt chtěl něco konečně vyřešit. >:-[]
Avatar - kolmar
23. 2. 2010 01:22
Re: Pekny
Vysoku >:D , sorry za psychicku ujmu, no pisem rychlo desiatimi a malo kedy zkontrolujem... no verim, ze to prezili vsetci ;-)
23. 2. 2010 08:03
Re: Pekny
Teda nič v zlom, ale pomýliť si "i" a "y", to chce ozaj hodne rýchle prsty... >:D ;-)
23. 2. 2010 10:50
Re: Pekny
šak je to ýčko, ne? >:-[]
Avatar - kolmar
23. 2. 2010 13:09
Re: Pekny
To hej... no sem-tam aj pismeno ci medzera chyba a to opravim az ked si to vsimnem...ale priznavam ze pravopis neni moja silna stranka...no zase zvedav(i)!!!! to som sa sam chytol za hlavu "ako rychlo som pisal" >:D
23. 2. 2010 10:49
Re: Pekny
A největší paradox je v tom, že VW, jakožto propagátor PD systému, má mnohem blíže k MANu s CR, ve kterém má vlastnický podíl, než ke Scanii s PDčkem. :-)
Avatar - T613
23. 2. 2010 11:19
Re: Pekny
VW Group vlastní 70% Scania
23. 2. 2010 11:40
Re: Pekny
Ale! Tak to sem nevěděl, pořád žiju v dobách, kdy na znáčku bylo Scania SAAB. Takže VW sází na oba svý koně? Jak na CR tak na PD? :-)
Avatar - T613
23. 2. 2010 11:43
Re: Pekny
pochybuju ... PD sice dalo E5, ale to dala i Tatra. A i ta přechází na CR kvůli E6. (prý už vrní na stolici) :-)
neregistrovaný "nrV"
24. 2. 2010 10:52
Re: Pekny
A to jako vážně? Kdy to chtějí představit? Byl by to docela světovej unikát, vzduchem chlazený "dýzl" s CR.
Avatar - T613
24. 2. 2010 11:23
Re: Pekny
to že má být nový motor s CR je řekněme fakt, v jakém stádiu je vývoj ví jen v Tatře...
neregistrovaný "nrV"
24. 2. 2010 14:07
Re: Pekny
K zavedení do sériové výroby jsem ale velmi skeptický, pro těch +/- pár set motorů ročně, které v Tatře vyrobí, se ten vývoj nemůže snad nikdy zaplatit. Osobně to vidím na montáž "cizích" vodou chlazených motorů s Euro 6.
Avatar - T613
24. 2. 2010 16:30
Re: Pekny
tak to myslím neví jistě ani v té Tatře. ;-\
Avatar - ZoomZoom
23. 2. 2010 11:38
Re: Pekny
Můžeš pod každej článek, ve kterym se píše o dieslu, přestat imrvére cpát ty tvoje pumpe dýze povídačky?
Jednou sme si to přečetli a stačí,ne ?! Už mě ten tvůj neustálej spam víš co... Schválně, zkus někdy napsat něco objektivního a normálního, ale to ty asi ne. Nemáš ty náhodou ucpanou trysku?