Profi
FRPE
0
Hm ... ;-\
Přejít do diskuze
K zavedení do sériové výroby jsem ale velmi skeptický, pro těch +/- pár set motorů ročně, které v Tatře vyrobí, se ten vývoj nemůže snad nikdy zaplatit. Osobně to vidím na montáž "cizích" vodou chlazených motorů s Euro 6.
A to jako vážně? Kdy to chtějí představit? Byl by to docela světovej unikát, vzduchem chlazený "dýzl" s CR.
To hej... no sem-tam aj pismeno ci medzera chyba a to opravim az ked si to vsimnem...ale priznavam ze pravopis neni moja silna stranka...no zase zvedav(i)!!!! to som sa sam chytol za hlavu "ako rychlo som pisal" >😁
pochybuju ... PD sice dalo E5, ale to dala i Tatra. A i ta přechází na CR kvůli E6. (prý už vrní na stolici) 😄
Ale! Tak to sem nevěděl, pořád žiju v dobách, kdy na znáčku bylo Scania SAAB. Takže VW sází na oba svý koně? Jak na CR tak na PD? 😄
Můžeš pod každej článek, ve kterym se píše o dieslu, přestat imrvére cpát ty tvoje pumpe dýze povídačky?
Jednou sme si to přečetli a stačí,ne ?! Už mě ten tvůj neustálej spam víš co... Schválně, zkus někdy napsat něco objektivního a normálního, ale to ty asi ne. Nemáš ty náhodou ucpanou trysku?
Jednou sme si to přečetli a stačí,ne ?! Už mě ten tvůj neustálej spam víš co... Schválně, zkus někdy napsat něco objektivního a normálního, ale to ty asi ne. Nemáš ty náhodou ucpanou trysku?
A největší paradox je v tom, že VW, jakožto propagátor PD systému, má mnohem blíže k MANu s CR, ve kterém má vlastnický podíl, než ke Scanii s PDčkem. 😄
Vysoku >😁 , sorry za psychicku ujmu, no pisem rychlo desiatimi a malo kedy zkontrolujem... no verim, ze to prezili vsetci 😉
Rodinnou, v Německu. Tř. učitel Dr. Joseph Goebbels. Byl to děsnej pruďas, pořád kolísal hlasem, kladl neodiskutovatelné otázky a hlavně furt chtěl něco konečně vyřešit. >😒]
no uvidime... som velmi zvedavi co by z priameho porovnania vyslo vytazne, ci PD v Scanii alebo Common rail v MANe!!!!!
Inak, ten interier je naozaj famozny...veľmi zaujímavo vyzera priestor vodica bez akejkolvek riadiacej paky!
Inak, ten interier je naozaj famozny...veľmi zaujímavo vyzera priestor vodica bez akejkolvek riadiacej paky!
Vyborne parametry tohoto autobusu podtrhuje motor - diesel se vstrikovanim typu PD, ktery zajistuje vyrazne nizsi realnou spotrebu v porovnani s diesely se vstrikovanim CR. PD totiz dovoluje zkonstruovat motor s vyssi kompresi a tim i vyssi energetickou ucinnosti. Euro 5 neni pro motor PD prekazkou.
Bohuzel jine automobilky tento koncept docasne opustily. Je na case, aby se svet k nezavislemu vstrikovani s mimoradne vysokymi vstrikovacimi tlaky urychlene vratil!
Bohuzel jine automobilky tento koncept docasne opustily. Je na case, aby se svet k nezavislemu vstrikovani s mimoradne vysokymi vstrikovacimi tlaky urychlene vratil!