Golf i Bora se v Číně prodávají ve více (Bora) či méně (Golf) upravené podobě ale na letošním pekingském autosalonu se představil nový derivát této třídy. Jmenuje se Bora HS.
Porota je složená výhradně z motoristických superprofíků... sice je tak trochu ilegální, ale můžeš mi věřit... ;-) ostatně vystupuji za ní zde já, takže to tě jistě uklidnilo :-):yes:
Myslim, že to nebude mít jednoduché v žádných podmínkách. Potencionální zákazník zvolí spíše GTI. Za nevelký příplatek získá výrazně lepší auto, jak z venku, tak zevnitř. Mám husí kůži, aby FabiaII 1.4TSI nestála 700.
Neboj, mě ten podtext byl jasnej, jenže nebejt toho volantoveho GT, tak se to opravdu mohlo stát..v tom spočívá celá tragédie VV, potažmo golfa samotného :no:
No, také jsem na to čučel :-) ale, jak píšeš, je to o vkusu zákazníků... rozhodně ta světla udělali na základě bedlivého průzkumu. P.S. Buďme šťastní, kde žijeme :-);-)
Chápu, že čínští zákazníci to chtějí, ale tohle je na hranici únosnosti evropského žaludku. Naroubovat na G4 masku z Tourana, která tam imho vůbec nepasuje, "zmodernizovat" zadní světla ve stylu Pola, přidat k tomu děsivý kola a nazvat to Bora HS ... no nevim 8-s
Máš opravdu geniální postřeh... :-) To víme všichni (myslím to o tom logu), nadto však víme i to, proč je to tak psáno. Příště trochu víc při čtení přemýšlej.
Test GT. Design klasickej hnus. S tím těžko něco naděláme. Redakce si z nás dělá bžundu, bo ten nápis GT na volantu září na celej kokpit, to si musel redaktor všimnout hned >:D >:D
Cena Golf GT + Climatronic v DE je 20005 EUR = 812 tisic SKK, v CZ je 724700 CZK = 923 tisic SKK, SK je 878 tisic SKK. Nestudoval som presne vybavu, mozno tam su rozdiely.
Zatáhni nudli a...čti. Čti pozorně. Tohle není nic pro bezdomovce, tohle je ostrej koník od VW. Nudit se? Neboj, nebudeš se nudit, tahle kára ti nedá šanci. Možná zhasneš... u sebe v pokoji a strháš všechny plakáty... abys nadupal nad pelest nové dělo... novou dělovou kouli... jo, GOLF, Gé GOLF. Gé, jako - GRUU GT. a pokud nejsi úplně nahlujchej z empétrojkovejch seancí... vychutnáš fatk di symfonii v c-tur :-):yes: aby tě katapultovala někam mezi komprsor a turbo. P.S. Zejtra si nech na kořen přirození vytetovat dvě písmena - G a T. Budeš k neutahání. BRAVO TEST :yes: BRAVO VĚTY (symfonie je dokonalá) a - BRAVO GURU GT :yes:
Dobrá zpráva... Čína jede na VW... to je správný směr. A pohlédni na fotografii z výstavy... možná se ti zdá, že je ten GOLF, Gé GOLF, Gé, jako - GURU, nějaký vysoký... vzhledem k okolním postavám... tak to je optický klam... je to stále ten tvůj obdivovaný GURU IV.
Tak je to tady opět. Krátké zpravodajství z legendární ankety ZLATÝ VENTILEK. Minule jsme pro oživení paměti přopomněli centrální, nosné kategorie. Dnes tedy jen shrnutí památných událostí minulého týdne, událostí, které nejsou bez ambicí na nominaci v některé z kategorií. Tak především kategorie VĚTA ROKU - zde bude nepochybně velké horko – nominováni z minulého týdně jsou tři kolegové, jeden za úpornou snahu vnutit diskutérům myšlénku, že LADA je něco mezi Caymanem a AUDI RS4, neboť její optimální rychlost se na německých dálnicích pohybuje údajně kolem 200 km/hod. Druhým nominovaným je kolega s dokonale originální formulací, že totiž "Octavia je v rámci technických možností vlastně jen upravená Škoda 100." A konečně nominace třetí – Apoštol R36 byl jedním diskutérem postaven do jedné konkurenční kóje s NISSAN 350Z. v rámci objektivity nutno přiznat, že vyhrál Nissan. Tyhle perly, ty nemohou zůstat bez ocenění, to jistě uznáme všichni. Závěrem ještě upozorňuji na kategorii COMEBACK ROKU. Jedná se o novou kategorii, kterou zřizujeme pod tlakem okolností. Ano jsou návraty triumfální a jsou návraty k uzoufání. Tak i do této kategorie je možné nominovat adepty. S přáním hezkého motoristického týdne a v očekávání brilantních formulací na diskuzi zůstává vaše porota :yes: