Hmmm, to už jsou v USA s tou konzumní společností tak daleko, že konstruují auta na pouhých 80t km??? :-O Dyť to už snad i starý škodárny S1.. byly konstruovaný na 100t, nebo nějak tak... ;-\ No jo, na druhou stranu, někde se začít musí. Proto tedy za snahu dávám GM :yes:
Taky mě to zarazilo, ale pochopil jsem to tak, že je to prostě testovací vozidlo. Třeba to pak rozeberou a budou koumat opotřebení....Mě by zajímalo, kolik stojí ten kilogram vodíku..počítám v přepočtu tak 200,- nebo víc??
Nejvetsi problem palivovych clanku je krome draheho a tezce "zkotitelneho" vodiku take nizka zivotnost membran samotneho clanku. To se stale nedari vyresit. Typl bych si, ze prave to bude duvod nizke zivotnosti.
pokud někdo bydlí na kopci, kde to hodně fouká, ať si prdne na zahradu větrník, na který napíchne elektrolýzu vody a bude tak získávat vodík téměř zadarmo :-! Pak si koupí tu vodíkovou sedmu a bude králem silnic :-) Jen holt mít ty prachy na počáteční investice a pak můžeš až do smrti jezdit téměř zadara (až na občasnou údržbu)
Vodík je super ,ale nechápu proč ho ženou přes články . Je fakt že el . motor je prima a je tichej ale články určitě nebudou nejlevnější a životnost 80tis. km je docela málo. Nejví se mě líbilo BMW které může spalovat jak vodík tak benzín . V tom je jediná budoucnost. kdy se může plynule přejít na vodík rozšířením pump s vodíkem . Odpad je jen pára a auto není závislé jen na vodíku . >:D