Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Chevrolet Equinox: Což takhle dát si vodík?

Automobilky se snaží čím dál více vymanit se ze závislosti na ropě. V oblasti vývoje pohonu na palivové články patří koncern GM ke špičce.
Zpět na článek
20. 9. 2006 09:10
neregistrovaný "Bárt"
20. 9. 2006 10:43
neregistrovaný "Alu"
20. 9. 2006 10:59
neregistrovaný "Mirek"
20. 9. 2006 11:12
neregistrovaný "Bárt"
20. 9. 2006 21:06
neregistrovaný "anonym"
20. 10. 2006 22:29
neregistrovaný "míla"
neregistrovaný "Bárt"
20. 9. 2006 09:10
Konzum
Hmmm, to už jsou v USA s tou konzumní společností tak daleko, že konstruují auta na pouhých 80t km??? :-O Dyť to už snad i starý škodárny S1.. byly konstruovaný na 100t, nebo nějak tak... ;-\ No jo, na druhou stranu, někde se začít musí. Proto tedy za snahu dávám GM :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Alu"
20. 9. 2006 10:43
Re: Konzum
Taky mě to zarazilo, ale pochopil jsem to tak, že je to prostě testovací vozidlo. Třeba to pak rozeberou a budou koumat opotřebení....Mě by zajímalo, kolik stojí ten kilogram vodíku..počítám v přepočtu tak 200,- nebo víc??
neregistrovaný "Mirek"
20. 9. 2006 10:59
Re: Konzum
Nejvetsi problem palivovych clanku je krome draheho a tezce "zkotitelneho" vodiku take nizka zivotnost membran samotneho clanku. To se stale nedari vyresit. Typl bych si, ze prave to bude duvod nizke zivotnosti.
neregistrovaný "Bárt"
20. 9. 2006 11:12
Už jsem to vymyslel
pokud někdo bydlí na kopci, kde to hodně fouká, ať si prdne na zahradu větrník, na který napíchne elektrolýzu vody a bude tak získávat vodík téměř zadarmo :-! Pak si koupí tu vodíkovou sedmu a bude králem silnic :-) Jen holt mít ty prachy na počáteční investice a pak můžeš až do smrti jezdit téměř zadara (až na občasnou údržbu)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
20. 9. 2006 21:06
to nejdulezitejsi neni
ale náklady na 100 km to nejak neuvadeji 8-s
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "míla"
20. 10. 2006 22:29
uvidíme
Vodík je super ,ale nechápu proč ho ženou přes články . Je fakt že el . motor je prima a je tichej ale články určitě nebudou nejlevnější a životnost 80tis. km je docela málo. Nejví se mě líbilo BMW které může spalovat jak vodík tak benzín . V tom je jediná budoucnost. kdy se může plynule přejít na vodík rozšířením pump s vodíkem . Odpad je jen pára a auto není závislé jen na vodíku . >:D
Rozbalit vlákno
0