Marketingovi magove z GM jsou nepoucitelni... od doby, co GM prevzal Saab pod sve paraty se stale vic a vic vytraci svedska vylucnost teto znacky. A sestehovani vyroby do Chobotova je jen další křeč a la "když nemáme pořádný a kvalitní produkt a prodejní síť, budeme vytvářet iluzi aktivity aspoň reorganizacemi"... Vzdyt cast lidi si saaba kupuje prave proto, ze je echt Made in Sweden!
Dávno jsou ty doby, kdy byly amíci posedlí velkejma krabicema se spotřebou minimálně 20 litrů na 100 km. Vzhledem k tomu, že americké stars si rádi kupují japonská a evropská auta (Mercedes, Porsche atd.) Už i obyčejní Američani uvažují o nečem lepším než ty jejich monstra. Na chatu jednoho amerického automagazínu jsem byl svědkem, jak byli amíci rádi, že se k nim po dlouhé době bude dovážet zase Alfa Romeo. Jo Alfa......... I like it
Jo. Ale podíl evropských značek klesnul i přes navýšení cenových pobídek na 6% trhu, nejnižší úroveň za 5 let. Je pěkné jak se vždycky, když se mluví o americkém trhu ojropíci přifaří k exportním tygrům z Asie. >:D Ve skutečnosti jsou na tom v USA stejně jako americké značky. Jsou rádi, když alespoň drží pozice.
:-O:-O:-O A nechci se nějak hádat s autorem článku, ale o Saturnu jsem četl už snad tisíckrát a tohle je poprvé, co čtu, že byl vytvořen "jako zbraň proti raketově rostoucím evropským importům". Doteď jsem 999krát četl "jako zbraň proti raketově rostoucím laciným asijským importům". ;-) Ostatně donedávna bylo celé portfolio značky sestavené z ultralaciných vozidel s plastovou karoserií. To jako konkurovali komu? Mercedesu? BMW? :-)
Lonestarstate: "Ostatně donedávna bylo celé portfolio značky sestavené z ultralaciných vozidel s plastovou karoserií. To jako konkurovali komu? Mercedesu? BMW?"
...no prece trabantu!!! Ktery by likvidoval americky trh ultrahyperlehkou kastli >:D
Přiznávám - tuhle informaci prodávám tak, jak jsem ji koupil, historii amerických značek v malíčku nemám a čerpal jsem z natolik důvěryhodného zdroje, že jsem tomu prostě uvěřil. V osmdesátých letech rostly - pokud vím - i evropské importy, to mi jako ověření stačilo. Ale je fakt, že vaše verze je věrohodnější. Proto se hádat nemusíme, máte zřejmě pravdu.
:-):yes: Taky se nechci hádat. Saturn je prostě spíš lacinější značka a evropská auta jsou v USA drahý zboží. To uznávám i já a bez ohledu na to jak dobře/špatně se zrovna prodávají.
Eu importy sa zakladaju na kvalite a luxus. Luxus je cena, stale vysoka a exkluzivita gantovana. To je s vacsinou euroskych vyrobkov v USA, podobne su vsak aj americke vyrobky v EU. Dovod je jednoduchy, v usa hlavna vec su mnozstva, co najviac. Co sa tyka pouzivania eu strategie predaja, teraz s tym zacal Cadillac a ako vidite slavy celkom uspech aj napriek urcitym zvysovaniam cien, nehovoriac o lacnejsej konkurencii ktora vsak aj ponuka menej. priklad Seville 4,6 V8 bol na hladine $40,000, porovnatelne s BMW 530i(to bolo drahsie), ale chybali mu urcite veci(to treba priznat), hoci to bol velkostne konkurent BMW 7. Teraz je vo verzii s motorom 3,6 V6 na tejto cenovej urovni trocha mensi STS(a vybavou chudobnejsi), avsak dospel k pokroku oproti predchodcovi, nehovoriac o tom ze mate isotou ze to sused nekupi zlacnenen na $28,000 a vysmeje vas do oci ze vas okladli pri $40,000. A este dodam to ze amici maju skreslenu predstavu o EU autach, vacsina z nich pozna len BMW, Mercedes a Ferrari-preto su super, ale som zvedavy co by povedali pri pohlade na Peugeot 1007, SKodu Fabiu alebo Daciu Logan? ALe u nas sa hlavne take auta jazdia, a aj napriek rastucej zivotnej urovni tych mercedesov je teda malo(tych lespic ako SL,CL, alebo S skoro vobec)...