Novinky
0
jak mozu mat amici ale radi take auto, ktore nemaju radi ani europania? 😄)) astra sa totiz predava velmi biedne 8-s
Přejít do diskuze
Eu importy sa zakladaju na kvalite a luxus. Luxus je cena, stale vysoka a exkluzivita gantovana. To je s vacsinou euroskych vyrobkov v USA, podobne su vsak aj americke vyrobky v EU. Dovod je jednoduchy, v usa hlavna vec su mnozstva, co najviac. Co sa tyka pouzivania eu strategie predaja, teraz s tym zacal Cadillac a ako vidite slavy celkom uspech aj napriek urcitym zvysovaniam cien, nehovoriac o lacnejsej konkurencii ktora vsak aj ponuka menej. priklad Seville 4,6 V8 bol na hladine $40,000, porovnatelne s BMW 530i(to bolo drahsie), ale chybali mu urcite veci(to treba priznat), hoci to bol velkostne konkurent BMW 7. Teraz je vo verzii s motorom 3,6 V6 na tejto cenovej urovni trocha mensi STS(a vybavou chudobnejsi), avsak dospel k pokroku oproti predchodcovi, nehovoriac o tom ze mate isotou ze to sused nekupi zlacnenen na $28,000 a vysmeje vas do oci ze vas okladli pri $40,000. A este dodam to ze amici maju skreslenu predstavu o EU autach, vacsina z nich pozna len BMW, Mercedes a Ferrari-preto su super, ale som zvedavy co by povedali pri pohlade na Peugeot 1007, SKodu Fabiu alebo Daciu Logan? ALe u nas sa hlavne take auta jazdia, a aj napriek rastucej zivotnej urovni tych mercedesov je teda malo(tych lespic ako SL,CL, alebo S skoro vobec)...
😄 :yes: Taky se nechci hádat. Saturn je prostě spíš lacinější značka a evropská auta jsou v USA drahý zboží. To uznávám i já a bez ohledu na to jak dobře/špatně se zrovna prodávají.
hlavne je třeba do takového obrovského auta dát aspoň čtyřlitrový motor ať se s tím dá jezdit aspoň na nákupy
Přiznávám - tuhle informaci prodávám tak, jak jsem ji koupil, historii amerických značek v malíčku nemám a čerpal jsem z natolik důvěryhodného zdroje, že jsem tomu prostě uvěřil. V osmdesátých letech rostly - pokud vím - i evropské importy, to mi jako ověření stačilo. Ale je fakt, že vaše verze je věrohodnější. Proto se hádat nemusíme, máte zřejmě pravdu.
Lonestarstate: "Ostatně donedávna bylo celé portfolio značky sestavené z ultralaciných vozidel s plastovou karoserií. To jako konkurovali komu? Mercedesu? BMW?"
...no prece trabantu!!! Ktery by likvidoval americky trh ultrahyperlehkou kastli >😁
...no prece trabantu!!! Ktery by likvidoval americky trh ultrahyperlehkou kastli >😁
😲 😲 😲 A nechci se nějak hádat s autorem článku, ale o Saturnu jsem četl už snad tisíckrát a tohle je poprvé, co čtu, že byl vytvořen "jako zbraň proti raketově rostoucím evropským importům". Doteď jsem 999krát četl "jako zbraň proti raketově rostoucím laciným asijským importům". 😉 Ostatně donedávna bylo celé portfolio značky sestavené z ultralaciných vozidel s plastovou karoserií. To jako konkurovali komu? Mercedesu? BMW? 😄
Jo. Ale podíl evropských značek klesnul i přes navýšení cenových pobídek na 6% trhu, nejnižší úroveň za 5 let. Je pěkné jak se vždycky, když se mluví o americkém trhu ojropíci přifaří k e😜ortním tygrům z Asie. >😁 Ve skutečnosti jsou na tom v USA stejně jako americké značky. Jsou rádi, když alespoň drží pozice.
Dávno jsou ty doby, kdy byly amíci posedlí velkejma krabicema se spotřebou minimálně 20 litrů na 100 km. Vzhledem k tomu, že americké stars si rádi kupují japonská a evropská auta (Mercedes, Porsche atd.) Už i obyčejní Američani uvažují o nečem lepším než ty jejich monstra. Na chatu jednoho amerického automagazínu jsem byl svědkem, jak byli amíci rádi, že se k nim po dlouhé době bude dovážet zase Alfa Romeo. Jo Alfa......... I like it
Marketingovi magove z GM jsou nepoucitelni... od doby, co GM prevzal Saab pod sve paraty se stale vic a vic vytraci svedska vylucnost teto znacky. A sestehovani vyroby do Chobotova je jen další křeč a la "když nemáme pořádný a kvalitní produkt a prodejní síť, budeme vytvářet iluzi aktivity aspoň reorganizacemi"... Vzdyt cast lidi si saaba kupuje prave proto, ze je echt Made in Sweden!