Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: Peugeot SR1 – Studie sportovního vozu pro Ženevu

Peugeot představí návštěvníkům letošního autosalonu v Ženevě studii SR1, která odhaluje designový směr, jímž se bude francouzská automobilka v budoucnosti ubírat.
Zpět na článek
4. 2. 2010 00:15
neregistrovaný "misiak"
4. 2. 2010 01:17
neregistrovaný "Kajfik"
4. 2. 2010 09:39
4. 2. 2010 11:23
4. 2. 2010 11:59
neregistrovaný "Kajfik"
4. 2. 2010 14:05
neregistrovaný "misiak"
4. 2. 2010 00:15
coze?
1,6 THP + elektromotor da dokopy 230kW?
Ale zaujimava studia v kazdom pripade.

Neviete co je s nastupcom Toy Celica? Uz bola ako studia a zatial nic...hm..asi menia teraz pedale a tak nie je cas na ine ;-)
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Kajfik"
4. 2. 2010 01:17
Re: coze?
No na brzdě bys asi tolik nenaměřil... Asi i za 200 bys byl rad...

Spise je zajimavy ten hybridni pohon... Nejak ve me nebudi duveru ta 4kolka... Predstva ze mas plnou baterku a jedes hezky na quatro... A najednou ti dojde stava a v nejnevhodnejsi chvili se ti auto razem meni na predokolku se vsemi trakcnimi dusledky... Nebo jedes ciste na elektrinu a je to zas stoprocentni zadokolka (tady by to zrejme moc nevadilo, protoze na elektrinu bys jel jen velmi volne).

Ale to preskakovani 4x4/4x2 podle stavu baterie by mi asi vadilo...

Mozna na to koukam moc zjednodusene, mozna uplne spatne, vi nekdo vice?
Avatar - Perun
4. 2. 2010 09:39
Re: coze?
Úplně špatně :-)
V případě oddělených pohonů lze výkon a moment sčítat - na rozdíl od klasických hybrdidů, kde elektromotor pohání stejnou nápravu jako spalovací motor a prostý součet parametrů obou motorů je spíš v teoretické rovině - vzhledem k optimalizaci řízení poměru mezi oběma pohony v závislosti na podmínkách..

Představa, že ti najednou uprostřed zatáčky v driftu za hospodou dojde "šťáva" a ostatní kluci tě vypískají až to opřeš do plotu před školou je... lichá. O stavu baterie a celého systému pohonu je řidič informován na centrálním displeji ve všech hybridech. SR1 nebude výjimkou. Nehledě na to, že je tu asi tak 1% lidí, kteří ten rozdíl v pohonu nejen poznají, ale také dokáží využít. Auta typu SR1 jsou na takovou situaci připravena a odpovídá tomu konstrukce jejich podvozků (dvojité lichoběžníky vpředu i vzadu, pravděpodobně také těžiště cca 50/50 díky elektromotoru vzadu a velmi lehkému motoru vpředu).

P.S. Tohle není patnáctiletá 316i z AAA za tři průměrné platy.. ;-)
Avatar - ryman
4. 2. 2010 11:23
Re: coze?
tak tak :yes: ta 316i :yes: :yes: >:D >:D
neregistrovaný "Kajfik"
4. 2. 2010 11:59
Re: coze?
Já to nemyslel tak doslovně. Ale mužeš to vzít na okruh nebo někde na sníh či podobně a ta čtyřkola ti stejně pojede par prvnich km...

To ze jsi informovany o stavu baterky je jasne ale kontrolvoat na displeji informaci kolik zatacek jeste pojedu se ctyrkolkou nez se budu muset spokojit jen s predonahonem...

Spis je to treba brat jen jako doplnkovy pohon ktery se uplatni na rovinkach pri zrychleni, nez v tom videt potencial quatra...
Avatar - MilanF1
4. 2. 2010 14:05
Re: coze?
Já to vidím taky jako doplňkový pohon. Pro nějakou plynulou jízdu, kdy se jeden na elektro. Navíc si uvědomme, že ten benzin předu má o dost větší výkon, takže řidič bude vůz vnímat jako předokolku.