Design
MilanF1
0
Já to vidím taky jako doplňkový pohon. Pro nějakou plynulou jízdu, kdy se jeden na elektro. Navíc si uvědomme, že ten benzin předu má o dost větší výkon, takže řidič bude vůz vnímat jako předokolku.
Přejít do diskuze
Já to nemyslel tak doslovně. Ale mužeš to vzít na okruh nebo někde na sníh či podobně a ta čtyřkola ti stejně pojede par prvnich km...
To ze jsi informovany o stavu baterky je jasne ale kontrolvoat na displeji informaci kolik zatacek jeste pojedu se ctyrkolkou nez se budu muset spokojit jen s predonahonem...
Spis je to treba brat jen jako doplnkovy pohon ktery se uplatni na rovinkach pri zrychleni, nez v tom videt potencial quatra...
To ze jsi informovany o stavu baterky je jasne ale kontrolvoat na displeji informaci kolik zatacek jeste pojedu se ctyrkolkou nez se budu muset spokojit jen s predonahonem...
Spis je to treba brat jen jako doplnkovy pohon ktery se uplatni na rovinkach pri zrychleni, nez v tom videt potencial quatra...
Úplně špatně 😄
V případě oddělených pohonů lze výkon a moment sčítat - na rozdíl od klasických hybrdidů, kde elektromotor pohání stejnou nápravu jako spalovací motor a prostý součet parametrů obou motorů je spíš v teoretické rovině - vzhledem k optimalizaci řízení poměru mezi oběma pohony v závislosti na podmínkách..
Představa, že ti najednou uprostřed zatáčky v driftu za hospodou dojde "šťáva" a ostatní kluci tě vypískají až to opřeš do plotu před školou je... lichá. O stavu baterie a celého systému pohonu je řidič informován na centrálním displeji ve všech hybridech. SR1 nebude výjimkou. Nehledě na to, že je tu asi tak 1% lidí, kteří ten rozdíl v pohonu nejen poznají, ale také dokáží využít. Auta typu SR1 jsou na takovou situaci připravena a odpovídá tomu konstrukce jejich podvozků (dvojité lichoběžníky vpředu i vzadu, pravděpodobně také těžiště cca 50/50 díky elektromotoru vzadu a velmi lehkému motoru vpředu).
P.S. Tohle není patnáctiletá 316i z AAA za tři průměrné platy.. 😉
V případě oddělených pohonů lze výkon a moment sčítat - na rozdíl od klasických hybrdidů, kde elektromotor pohání stejnou nápravu jako spalovací motor a prostý součet parametrů obou motorů je spíš v teoretické rovině - vzhledem k optimalizaci řízení poměru mezi oběma pohony v závislosti na podmínkách..
Představa, že ti najednou uprostřed zatáčky v driftu za hospodou dojde "šťáva" a ostatní kluci tě vypískají až to opřeš do plotu před školou je... lichá. O stavu baterie a celého systému pohonu je řidič informován na centrálním displeji ve všech hybridech. SR1 nebude výjimkou. Nehledě na to, že je tu asi tak 1% lidí, kteří ten rozdíl v pohonu nejen poznají, ale také dokáží využít. Auta typu SR1 jsou na takovou situaci připravena a odpovídá tomu konstrukce jejich podvozků (dvojité lichoběžníky vpředu i vzadu, pravděpodobně také těžiště cca 50/50 díky elektromotoru vzadu a velmi lehkému motoru vpředu).
P.S. Tohle není patnáctiletá 316i z AAA za tři průměrné platy.. 😉
No na brzdě bys asi tolik nenaměřil... Asi i za 200 bys byl rad...
Spise je zajimavy ten hybridni pohon... Nejak ve me nebudi duveru ta 4kolka... Predstva ze mas plnou baterku a jedes hezky na quatro... A najednou ti dojde stava a v nejnevhodnejsi chvili se ti auto razem meni na predokolku se vsemi trakcnimi dusledky... Nebo jedes ciste na elektrinu a je to zas stoprocentni zadokolka (tady by to zrejme moc nevadilo, protoze na elektrinu bys jel jen velmi volne).
Ale to preskakovani 4x4/4x2 podle stavu baterie by mi asi vadilo...
Mozna na to koukam moc zjednodusene, mozna uplne spatne, vi nekdo vice?
Spise je zajimavy ten hybridni pohon... Nejak ve me nebudi duveru ta 4kolka... Predstva ze mas plnou baterku a jedes hezky na quatro... A najednou ti dojde stava a v nejnevhodnejsi chvili se ti auto razem meni na predokolku se vsemi trakcnimi dusledky... Nebo jedes ciste na elektrinu a je to zas stoprocentni zadokolka (tady by to zrejme moc nevadilo, protoze na elektrinu bys jel jen velmi volne).
Ale to preskakovani 4x4/4x2 podle stavu baterie by mi asi vadilo...
Mozna na to koukam moc zjednodusene, mozna uplne spatne, vi nekdo vice?