Novinky
Zdravím všechny. Jak už jsem psal, měl jsem možnost povozit se necelé 4000 km ve Vianu. Byl to 3,2 benzín, automat, v plné výbavě co v té době byla dostupná - tempomat, kůže, el. sedadla, dvojitá klima, parktronic, atd, atd. Bylo v N1, 5 míst, střední délka (tuším, že kolem 5-5,1m). Jeli jsme převážně po dálnicích - Německo, Švycarsko, Francie + okresky ve Francii. První dojem z interiéru - na výbornou. Zpracování taktéž. Převodovka řadila relativně inteligentně. Relativně říkám, protože místy jsem měl pocit, že trochu nesmyslně podřazuje a hned za chvilku řadí vyšší rychlostní stupneň. Je pravdou, že jsme byli relativně dost zatížení. 4 osoby + zavazadla na týden na horách (lyže, ....). Holt jsme ten kufr skoro zaplnili 😄 Jeli jsme v noci, tudíž jsme nespěchali a po dálnicích jsme jeli zhruba 120-130. Spotřeba 11-12l. S ohledem na hmotnost samotného vozidla, nás 😄 a množství zavazadel se mi spotřeba jeví jako velmi dobrá. Vevnitř opravdu výborný akustický komfort, motor pouze ševelil, při akceleraci pouze známý hukot (příjemný hukot šestiválce) a velmi razantní akcelerace. Sedadla vepředu - pevná, pravda menší boční vedení, spíš tvrdší, ale po celodenním cestování jsem vyskočil jako rybička. A u mě je to co říct, protože jen tak v nějakém sedadle neusedím 😉 Sedadla vzadu velmi podobná. Řízení bylo (alespoň pro mne) překvapivě strmé a citlivé, ale v pohodě, jde o zvyk. Podvozek velmi dobrý, jen mě trochu překvapilo občasné poskakování. Nevím proč, ale přišlo mi to tak. Na dlouhé cestování je to ideální auto, bohužel velmi drahé a samozřejmě velmi drahé provozní náklady. Měli jsme ho půjčené od známého, pro kterého spotřeba 20l není nic, takže... Jo, mimochodem sám vlastní CLS 55 AMG. Svezl mě v tom, ale o tom jindy. Ještě vydýchávám a třesu se ze zážitku 😄 Ještě k Vianu, motor výborný, táhne v jakémkoliv režimu, naložení a kopec nekopec. Chyby - jak už jsem psal výše - roztřesenost, relativně málo místa na zadních sedadlech (nedají se posunout, protože je to N1), táhla zima od bočních posuvných dveří a nepodařilo se nám sladit klimu pro zadní část. Jenom topila - nic víc ;-\ . Potom ještě umístění changeru na CD. V tak velkém autě ho dají do mezery mezi zemí a sedadlem spolujezdce. Místo na chodidla se zmenší na polovic. Nechápu. No a pak nám vyrvali celou přední masku. Lidi jsou hovada. Chytnout ho, tak mu useknu ruku 😒 Jinak svezení super. Mějte se, snad to někomu pomůže při výběru auta. Kdyžtak se doptejte, víc mě nenapadá. Jo, Lotus :yes: :yes: :yes: :yes:
Bravo Gotík :yes: 😄 ty válíš 😄 Napiš také o CLS :yes:
Jojo, ale moc nemám čas a navíc to bylo velmi krátce. Cca. 100 km po okreskách a navíc v zime. Místy bylo sucho, místy mokro. To auto je designerský skvost - alespoň pro mne. Moc M-B v poslední době z hlediska designu nemusím, ale CLS jojojojojo :yes: :yes: Válím, to snad ani ne. Píšu vlastní zkušenost a myslím, že někomu to může pomoci při rozhodování. Asi mi nebudeš věřit, ale mám to štěstí, že jsem se svezl i novou M5. To byl teprve mazec. Bylo sucho a ten chlapík co ho má v mládí jezdil okruhy. Ta jízda brrrrr >😁 >😁 >😁 >😁 Ještě teď po půl roce mi běhá mráz po zádech
😄 😄 :yes: CLS je skvost... :yes:
Chystám se na rallye. Nevím ještě na kterou, ale to se uvidí. Po Dakaru nechám Blitze v koutě hangáru. Ale pilně trénuju... [odkaz]
Prosim mel ybch dotaz. Kde se da u nas poridit novy Lotusek? Mam eminentni zajem, ale s casem ej to rpoblem a tak neni cas hledat a hledat...prosim o info, za kazdy kousek informaci budu vdecny. Dekuju
to snad ani nepotřebuje komentář.. :yes: :yes: Jo ale stejně.. jsme to řešili pod novým XKR.. že je to malej motor a hlavně slabej co..?!? těch 215 koní je dost ubohejch že...?!? a ten krouťák... spíš jako konkurent Pandě ne..?!! Takže BRAVO LOTUS...!!!!! :yes:
PS: Jedine minus techto vozitek je absence zvuku velkoobjemoveho supersportu, jinak vlastnostmi je auto na urovni supersportu (zrychleni, obratnost). A jinak opravdu obcasne predjeti nejakeho toho Porsche ci Modeny je pro majitele techto exklusivnich aut velmi sokujici zalezitosti😄