Novinky
0
>😁
Přejít do diskuze
Nynější koncern Subaru-Toyota jede! Už je to realita....řekli jsme si své "ANO". V altánku z bambusového dřeva kdesi v překrásném sakurovém háji. Za svědka šla Impreza STI a dieselový Avensis 😉
Jo tak tohle už je ta správná cupra. Daleko víc vybroušená nž ten bodykit z minula. Po toledu a altee, který sou skoro k nerozeznání konečně pěknej SeaT. Je Super!! :yes:
Dobrej postřeh, absolutní souhlas :yes: Občas mám pocit, že to nejsou spy-fotky, ale spíš pr-fotky 😉
...btw. mna zas fascinuje ze na vsetkych spy-fotkach vodici pozeraju priamo do objektivu a vzdy s podozrivo podobnym vyrazom v tvarach >😁 >😁 >😒]
No, povedal by som, ze su dobre na to, aby svietli pred auto. A to preto, ze 99% fotiek je robenych prave v tychto mesiacoch v Laponsku, kde sa auta skusaju v minusovych teplotach, ale predovsetkym vacsinu dna v tme (s realnou moznostou snezenia, alebo ineho padajuceho sajrajtu), a na povrchoch ako su zamrznute jazera, atd...kde je nanajvys vhodne vidiet, kam s tym ides... 😉
Mě na tom článku zaujalo jen to, že použili zrovna obrázek z továrny Lansing na Cadillacy CTS, která úspěšně konkuruje Asii kvalitou a navíc CTS porazilo v prodejích většinu asijské konkurence. Možná mohli vybrat jinou fotku. 😉
Nevymýšlej si pitomosti laskavě, ano? Kde si sebral že je to auto spíchnuté narychlo? Platformu Kappa GM vyvíjel roky. Ale je pěkné, že tak odanně bráníš výplod amerického koncernu Ford, jakým Mazda MX-5 je. 😄
U článku o slevách VW jsou výsledky TUV report 😉 Japanese cars totally ruleZZ! Budoucí koncern Toyota-Subaru jede! Yaris-Corolla-Forester :yes:
Nic tvrdit nebudu.CAD určitě znám.V Americe jsem odebíral nespočet časopisů o autech!Je pravda,že většinu testů vyhrávají Japonci(aby ne když jsou nej 😉 ),právě proto je to zvláštní,že to vyhrál nějaký roadster od laciné značky GM!GM má problémy a toto auto spíchnul narychlo,tak nevěřím tomu,že by porazilo takový derivát zábavy jakým je MX-5!
Prostě nemáš pravdu, je mi líto. Sám moc dobře víš, že jakmile nějaká část domácího sortimentu zastará, v USA ho okamžitě roznesou prodejně importy (hlavně japončíci) na kopytech. A CarAndDriver očividně taky neznáš. Samozřejmě že tam píší Američani, ale většinu testů tam vyhrávají Japonci. Naposledy tam porovnávačku pokud se pamatuju vyhrál z domácí produkce Cadillac SRX. To s tím Ferrari byla od tebe buď nadsázka nebo totální blábol (ty budeš tvrdit dozajista, že nadsázka).
Teď jsem si přečetl ten článek.Ten kdo to psal byl 110% Amík a kdyby proti Pontiacu postavili F430 Spider,tak to P vyhraje :no: Nemůžeš brát články amerického redaktora o americkém autě vážně 😉 .
Tvá láska k vlasti mne dojímá...To se pleteš,že Američani nenakupují podle země původu.Žil jsem tam 4 roky,tak o tom vím své!Taky vím,že pro ně jízdí vlastnosti nic neznamenají.Hlavně že je ve výbavě,spolehlivé a za dobrý peníz 😉
Nevím, proč bych měl koukat na parkoviště v nějaký zapadlý malý postkomunistický zemi. Moc dobře víš, že Američani nenakupují podle země původu ani zdaleka tolik jako Evropani. A ta hlavní věc: záleží na tom jaké testy čteš. Doporučuju zde, zejména odstavce Ride a Handling: [odkaz]
Četl jsem test toho Pontiacu a verdikt byl,že se v žádném případě nevyrovná Mazdě MX-5!To,že si ho Amíci kupují neznamená,že je lepší.To je otázka vlastenectví a ceny 😉 .Podívej se u nás na parkoviště...
V lednu 2006 padla donedávna nezpochybnitelná bašta Japonců. Pontiac Solstice (Kappa platforma shodná s chystaným Saturn Sky a Opel GT) prodejně výrazně předstihl Mazdu Miata(americký název pro MX-5). Prodeje za leden 2006(2005): Pontiac Solstice: 1,990(0) Mazda Miata(MX5): 1,067(516)
Kromě koncernu Ford (+2😖 a zejména jeho Lincolnu (+26,4😖, byl leden úspěšný i pro General Motors - North America. 5 z 8 značek hlásí růst. Cadillac +4.7% (zásluha DTS a CTS), Hummer +179,7% (zásluha H3), Pontiac +55,3% (zásluha G6 a Solstice), Saturn +22,5% (zásluha ION), Saab +34,1% (zásluha 9-3). Pokles zaznamenaly Chevrolet, GMC, Buick. Celkový růst stále brzdí čekání na novou generaci full-size SUV. Po úplném startu vozidel na platformě GMT-900 lze čekat v roce 2006 mnohem rapidnější nárůst.