Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: DaimlerChrysler propustí 6000 zaměstnanců

Koncern DaimlerChrysler oznámil, že v průběhu tří let sníží počet pracovních míst o 6000. Propouštění se bude týkat dělnických profesí i administrativních pracovníků.
Zpět na článek
25. 1. 2006 13:31
neregistrovaný "GTI"
25. 1. 2006 14:08
neregistrovaný "manitou"
25. 1. 2006 14:10
neregistrovaný "GTI"
25. 1. 2006 14:27
neregistrovaný "Lekes"
25. 1. 2006 14:44
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 1. 2006 16:47
neregistrovaný "jan z ny"
25. 1. 2006 16:58
neregistrovaný "Lonestarstate"
26. 1. 2006 20:51
neregistrovaný "Paul"
26. 1. 2006 21:08
neregistrovaný "Lonestarstate"
26. 1. 2006 21:56
neregistrovaný "Paul"
26. 1. 2006 22:09
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 1. 2006 16:23
neregistrovaný "Coulin"
25. 1. 2006 16:39
neregistrovaný "jan z ny"
25. 1. 2006 17:01
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 1. 2006 17:47
neregistrovaný "Yaroukh"
25. 1. 2006 16:39
neregistrovaný "ZZ"
25. 1. 2006 23:26
neregistrovaný "Tom"
26. 1. 2006 14:49
neregistrovaný "Coulin"
28. 1. 2006 10:34
neregistrovaný "Coulin"
26. 1. 2006 20:58
neregistrovaný "Paul"
neregistrovaný "GTI"
25. 1. 2006 13:31
MÁM LEPŠÍ
řešení... není sice výhradně moje vlastní, okoukl jsem ho tady, pod Řípem, ale mohlo by to zafungovat... Prostě, že by se to dělalo jako tady - s jednou rukou v kapse. Takovej kapitalismus jedný kapsy a jedný ruky. Jedna ruka sice netleská, jak víme, ale zase by ruka nemohla ruku mýt... No, a určitě by museli zřizovat nový pracovní místa... to se ve volbách cení. Co? :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "manitou"
25. 1. 2006 14:08
Re: MÁM LEPŠÍ
Hel nechtěl tys náhodou vozit kakao do Čech ? ;-) :-) >:-[] :-!
neregistrovaný "GTI"
25. 1. 2006 14:10
Re: MÁM LEPŠÍ
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "Lekes"
25. 1. 2006 14:27
Výhra vs Pohroma?
Bližší spolupráce a sdílení provků mezi MB a Chryslerem může dopadnout pouze dvojím způsobem: buď začne být Chrysler (konečně) kvalitní, nebo Mercedes půjde "do háje". Podle toho, kdo komu co půjčí. ;-)
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 1. 2006 14:44
Re: Výhra vs Pohroma?
>:D >:D >:D Kvalitní Mercedes. Ale Chrysler pomoci nemůže. Je v područí Dietera a jeho "kreativců".
neregistrovaný "jan z ny"
25. 1. 2006 16:47
Re: Výhra vs Pohroma?
tu v usa ti rekne kazdy, ze kdyby mercedes nezakoupil chryslera tak dneska vyrabeji kombajny. Co udelali manageri mercedesu z chryslerem je zazrak "Bernhard" byl zato vyhlaseny nejlepsim managerem v usa roku 2001. Pro mercedes znacku to byla stejne jak kdysi pro bmw koupit rovera velka chyba, ale chryslera tim zachranili, podobnou pomoc od poradne automobilky by ted potreboval gm nebo ford
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 1. 2006 16:58
Re: Výhra vs Pohroma?
Až na to že Lekes ani já jsme nemluvili o finančním zdraví podniku ale o kvalitě aut.
neregistrovaný "Paul"
26. 1. 2006 20:51
Re: Výhra vs Pohroma?
Chceš snad říct, že Chrysler je stejně kvalitní jako Mercedes-Benz?
neregistrovaný "Lonestarstate"
26. 1. 2006 21:08
Re: Výhra vs Pohroma?
1)Materiály a většinou i zpracování má mnohonásobně lepší Mercedes. Ještě aby ne! Chrysler je mainstreamová značka. Mercedes prémiová. V Chrysleru třeba nenajdeš nikdy pravé dřevo. Ono ale když nabízí pětimetrovou limuzínu za 25 tisíc dolarů, tak by to asi sotva mohl dokázat. 2)Spolehlivost má Chrysler lepší. Mercedes dojel na evropsky podprůměrnou elektroniku. Evropani v elektronice obecně moc dobří prostě nejsou. Ne nadarmo jsou palubní počítače v evropských stíhačkách americké nebo japonské, procesory v evropských stolních počítačích americké atd atd. Rozebereš-li evropský elektronický výrobek s velkou pravděpodobností najdeš americké a japonské nebo korejské součástky.
neregistrovaný "Paul"
26. 1. 2006 21:56
Re: Výhra vs Pohroma?
Zaslechl jsem od jednoho dobře informovaného zdroje, že Mercedes-Benz (narozdíl od BMW, Porsche a Audi) nakupoval jednu dobu zboží i 2. jakosti. Proč, to se neví, ale je to zaručeně pravda. Tolik zhruba k poruchovosti Mercedesu. Bylo to hold jedno ze smutnějších období. Evropa jinak podle mě umí elektroniku. Třeba Bosch, Siemens, Magnetti-Marelli... Evropští výrobci kvalitní elektroniky pro Automobilový průmysl.
neregistrovaný "Lonestarstate"
26. 1. 2006 22:09
Re: Výhra vs Pohroma?
No já už jsem asi ztracený případ. Mám totiž ty nejhorší zkušenosti s výrobky od Philips, Alcatel,.... Bosch dodává pro celý svět a docela úspěšně sleduje světový trendy. Ale bral bych ho spíš jako výjimku. Každopádně ho uznávám. Zatím nám vrtačka funguje. >:-[]
neregistrovaný "Coulin"
25. 1. 2006 16:23
Re: Výhra vs Pohroma?
Ale ,ale to se nám to hroutí-VW zavírá a propouští,Ford propouští prý 20000 a teď i M.B a o amíkách ani nemluvě...V čem budou lidi jezdit ? >:D >:D Viděl jsem ML made in USA a zprcování -no fuj Nazval bych to hanobení značky...
neregistrovaný "jan z ny"
25. 1. 2006 16:39
Re: Výhra vs Pohroma?
mercedes uz mel davno v planu propustit zamestnance jen predchazejici manager si netroufnul. Jde o prebytecne lidi i v managerskych pozicich, kteri jeste ze systemu 60let obyvali pozice ktere jsou jiz dneska nepotrebne. mercedes usetri pres 1miliardu.
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 1. 2006 17:01
Re: Výhra vs Pohroma?
ML je poruchový šunt. Ale se zemí výroby to nemá žádnou souvislost. BMW X5 se vyrábí taky v USA a zpracováním i spolehlivostí je někde jinde.
neregistrovaný "Yaroukh"
25. 1. 2006 17:47
Re: Výhra vs Pohroma?
a Ford nejsou Amici?
25. 1. 2006 20:20
Re: Výhra vs Pohroma?
Nesmíš si to představovat jako hru na vojáky u vás za barákem... To snižování pracovních míst se nebude dotýkat počtu vyrobených aut... Ty sis asi snižování pracovních "míst" zapletl s parkovacím místem :-) Tak klid... auta budou... Jen je teď bude dělat míň lidí. Ani ti nevím, jestli bys z toho měl bejt tak rozjančenej. Opravdu...
neregistrovaný "ZZ"
25. 1. 2006 16:39
Bič
Že by se pod touto hrozbou konečně zvýšila produktivita práce? >:D >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tom"
25. 1. 2006 23:26
TTT ruleZZ, again and again
Jo, jednu věc Toyotě každý závidí - říká se tomu Toyota Production System - nejefektivnější výrobní systém na světě :yes: TTT
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Coulin"
26. 1. 2006 14:49
Re: TTT ruleZZ, again and again
Tome :-) ,je třeba ,ale těm trubkám tady okolo vysvětlit že to není o kmitajících Jap. rukách jak si oni myslí,ani o přesčasech apráce bez dovilených ale o tom že vše je dokonale promyšleno a naprosto časově přesné,stejně jako třeba 3ikanzen-prostě na výstup a nástup 90sekund a už to zase fičí... Byl jsem i ve fabrice v Aichi a tam prostě ráno začnou navážet 500kamionů dílů a večer nezbyde,ani šroubek... Prostě žádnej sklad a ne že se ještě daší věci za majlant rozkradou-viz Škoda. A pánové ,na oběd maj 2 hod,ale stejně se moc nenají,já tam měl hlad celou dobu,ještě že jsem měl energii sbalenou na cesty-Tatranky... >:D
26. 1. 2006 16:11
Re: TTT ruleZZ, again and again
Ono... mě je například šumafuk, jak to u PORSCHE bouchaj... když na konci vyjede z brány jedna nááádherná 911ka :-) :yes:
neregistrovaný "Coulin"
28. 1. 2006 10:34
Re: TTT ruleZZ, again and again
911 :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Paul"
26. 1. 2006 20:58
Zisky, zisky, zisky
Každý v životě chybuje. Někdo víc, někdo míň. Mercedes-Benz, automobilka která stala na samém počátku automobilového průmyslu, udělala velkou chybu, když se v době velkých fůzí spojila, resp. koupila Chrysler. A druhou velkou chybu, dělá teď. Je škoda, že kvůli ještě větším ziskům propouští zaměstnance. Ford a GM propouštět musí. Ale MB ne. Má na to, aby pomáhal obyčejným lidem, byť za cenu menšího zisku, ale vyšší oddanosti a loajálnosti zaměstanců. Proto na druhou stranu patří velký obdiv Porsche, která loni skončila taktéž s vysokými zisky a velkoryse odměnila k Vánocům své zaměstance :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0