Koncern DaimlerChrysler oznámil, že v průběhu tří let sníží počet pracovních míst o 6000. Propouštění se bude týkat dělnických profesí i administrativních pracovníků.
řešení... není sice výhradně moje vlastní, okoukl jsem ho tady, pod Řípem, ale mohlo by to zafungovat... Prostě, že by se to dělalo jako tady - s jednou rukou v kapse. Takovej kapitalismus jedný kapsy a jedný ruky. Jedna ruka sice netleská, jak víme, ale zase by ruka nemohla ruku mýt... No, a určitě by museli zřizovat nový pracovní místa... to se ve volbách cení. Co? :yes:
Bližší spolupráce a sdílení provků mezi MB a Chryslerem může dopadnout pouze dvojím způsobem: buď začne být Chrysler (konečně) kvalitní, nebo Mercedes půjde "do háje". Podle toho, kdo komu co půjčí. ;-)
tu v usa ti rekne kazdy, ze kdyby mercedes nezakoupil chryslera tak dneska vyrabeji kombajny. Co udelali manageri mercedesu z chryslerem je zazrak "Bernhard" byl zato vyhlaseny nejlepsim managerem v usa roku 2001. Pro mercedes znacku to byla stejne jak kdysi pro bmw koupit rovera velka chyba, ale chryslera tim zachranili, podobnou pomoc od poradne automobilky by ted potreboval gm nebo ford
1)Materiály a většinou i zpracování má mnohonásobně lepší Mercedes. Ještě aby ne! Chrysler je mainstreamová značka. Mercedes prémiová. V Chrysleru třeba nenajdeš nikdy pravé dřevo. Ono ale když nabízí pětimetrovou limuzínu za 25 tisíc dolarů, tak by to asi sotva mohl dokázat. 2)Spolehlivost má Chrysler lepší. Mercedes dojel na evropsky podprůměrnou elektroniku. Evropani v elektronice obecně moc dobří prostě nejsou. Ne nadarmo jsou palubní počítače v evropských stíhačkách americké nebo japonské, procesory v evropských stolních počítačích americké atd atd. Rozebereš-li evropský elektronický výrobek s velkou pravděpodobností najdeš americké a japonské nebo korejské součástky.
Zaslechl jsem od jednoho dobře informovaného zdroje, že Mercedes-Benz (narozdíl od BMW, Porsche a Audi) nakupoval jednu dobu zboží i 2. jakosti. Proč, to se neví, ale je to zaručeně pravda. Tolik zhruba k poruchovosti Mercedesu. Bylo to hold jedno ze smutnějších období. Evropa jinak podle mě umí elektroniku. Třeba Bosch, Siemens, Magnetti-Marelli... Evropští výrobci kvalitní elektroniky pro Automobilový průmysl.
No já už jsem asi ztracený případ. Mám totiž ty nejhorší zkušenosti s výrobky od Philips, Alcatel,.... Bosch dodává pro celý svět a docela úspěšně sleduje světový trendy. Ale bral bych ho spíš jako výjimku. Každopádně ho uznávám. Zatím nám vrtačka funguje. >:-[]
Ale ,ale to se nám to hroutí-VW zavírá a propouští,Ford propouští prý 20000 a teď i M.B a o amíkách ani nemluvě...V čem budou lidi jezdit ? >:D >:D Viděl jsem ML made in USA a zprcování -no fuj Nazval bych to hanobení značky...
mercedes uz mel davno v planu propustit zamestnance jen predchazejici manager si netroufnul. Jde o prebytecne lidi i v managerskych pozicich, kteri jeste ze systemu 60let obyvali pozice ktere jsou jiz dneska nepotrebne. mercedes usetri pres 1miliardu.
Nesmíš si to představovat jako hru na vojáky u vás za barákem... To snižování pracovních míst se nebude dotýkat počtu vyrobených aut... Ty sis asi snižování pracovních "míst" zapletl s parkovacím místem :-) Tak klid... auta budou... Jen je teď bude dělat míň lidí. Ani ti nevím, jestli bys z toho měl bejt tak rozjančenej. Opravdu...
Tome :-) ,je třeba ,ale těm trubkám tady okolo vysvětlit že to není o kmitajících Jap. rukách jak si oni myslí,ani o přesčasech apráce bez dovilených ale o tom že vše je dokonale promyšleno a naprosto časově přesné,stejně jako třeba 3ikanzen-prostě na výstup a nástup 90sekund a už to zase fičí... Byl jsem i ve fabrice v Aichi a tam prostě ráno začnou navážet 500kamionů dílů a večer nezbyde,ani šroubek... Prostě žádnej sklad a ne že se ještě daší věci za majlant rozkradou-viz Škoda. A pánové ,na oběd maj 2 hod,ale stejně se moc nenají,já tam měl hlad celou dobu,ještě že jsem měl energii sbalenou na cesty-Tatranky... >:D
Každý v životě chybuje. Někdo víc, někdo míň. Mercedes-Benz, automobilka která stala na samém počátku automobilového průmyslu, udělala velkou chybu, když se v době velkých fůzí spojila, resp. koupila Chrysler. A druhou velkou chybu, dělá teď. Je škoda, že kvůli ještě větším ziskům propouští zaměstnance. Ford a GM propouštět musí. Ale MB ne. Má na to, aby pomáhal obyčejným lidem, byť za cenu menšího zisku, ale vyšší oddanosti a loajálnosti zaměstanců. Proto na druhou stranu patří velký obdiv Porsche, která loni skončila taktéž s vysokými zisky a velkoryse odměnila k Vánocům své zaměstance :yes::yes: