Nejdražší značka Fordovy Premier Automobive Group představila v Detroitu studii, kterou zřejmě nikdo nečekal. Místo dalšího kupé nebo otevřeného vozu, se na molu objevila pětimetrová čtyřdveřová limuzína s dvanáctiválcovým motorem.
Tak z tohodle auta jsem se málem po..al. Sedim v klidu na židli, kouknu na fotky a co to se mnou udělalo... 5 minut jsem nevnímal svět, jen jsem koukal na tohle auto. Málem jsem zapoměl dýchat. A pak ten interiér... * tohle je automobilovej průmysl.... Žádný korejci, číňani a tak.... Tohle je to: the best of the top
Fakt pekne. Jen mam trochu rozporuplne dojmy z te koncepce. Aston ve 4-dver? To mozna neni uplne ono. Jiste se to proda, ale trochu to popira samo sebe......tedy sportak.
D jako dokonalost s velkým D. Kdo má na takový auta prašule, pro toho nejni problé si koupit DB9ku i Rapida, plus třeba všecky ostatní kousky těchto nádherných a vyjímečných automobilů. Neb když mám rád třeba Moneta, tak bych jich chtěl mít asi doma taky víc jak jednoho.
Jó a ještě něco. Mám pocit, že poslední doubou tyhle auto ztrácejí svou exluzivitu. Ferrari ještě před pár lety prohlašovalo, že nikdy nevyrobí víc jak 5000 auto ročně a ejhle letos se chlubí tím, že tuto metu překonají...... To platí i pro Aston Martin. Dřív když jsem tyhle auta potkal, tak jsem měl krátkou srdeční zástavu, dnes už "jenom" přestávám na okamžik dýchat....... Jejich krása dřív tak trochu zpočívala v jejich nedostupnosti!
Tak jsem to taky prodloužil! Jako auto je to moc hezký. Interiér je kus vrcholnej kus nábytku. Ale nesmějí to prodávat pod jménem Lagonda.. V tom souhlas s Markem a Tibbym atd.
Pekne, slo by to ale myslim i lip. V zadu se mi nezda mislo na nohy jako dostatecne, pusobi to tak nejak klaustrofobicky. Nevite naco jsou tam ty 4 sklenicky? Rychly spunty se tam asi nepodavaji... Mimochodem, s RR to nesrovnavejte, maximalne s bentley, ale i to je zamereno "min sportovne".
Zapomeňte na to, že je to "jen čtyřdveřový DB9". Samo o sobě je to auto nádherný zvenku i zevnitř. Dokonale nádherný. IMHO mnohem hezčí než RR nebo Bentley. A Quattroporte není konkurent. Srovnejte cenovky. Za cenu Rapide budete mít Quattroporte dvě. Být chutně bohatý a kupovat limuzínu v téhle kategorii, o RR nebo Bentley nepřemýšlím ani okamžik.
MQ jsem videl v cerne pred mesicemv Praze a je to narez! Aura, kterou Maserati dava k vozu v zakladni vybave otacela hlavy spousty pesaku a jakykoliv sedan vyjma Rollse, mozna, mozna i Bentley by vedle nej vypadal jako chudy pribuzny...nizke, siroce rozkrocene, brutalni! ;-)
O tom, že něco takovýho přijde, nebylo pochyb. Porsche připravuje podobný auto už nějakou dobu (Jsem zvědavej, jestli to, že AM s ním přišel dřív vypálí Porschemu rybník, nebo mu naopak pomůže), Ferrari a Lambo už taky něco málo naznačilo... Kluci z marketingu to maj jistě ošetřený, zájem asi je. Co se mně ale na AM líbí je, jak moc klame tělem. Neviděl jsem Quatroporte naživo (což je škoda) a je možný, že prostě jen není fotogenický. Přijde mi tak nějak těžkotonážní. Ano je to velký auto. Ale jeho design ho dělá ještě větší. A hlavně TĚŽŠÍ. AM je velký auto, ale připadá mi štíhlý. Až křehký. Navíc nepůsobí jako bastard vyžádanej rukou trhu. A to se mně líbí. Počkám si na další přírůstky do týhle rodinky. Zatím to u mně AM jasně vyhrává.
Jasně, že takový auto uspěje, ale podle mě je quattroporte designově vyváženější, protože vznikalo jako sedan. Tenhle Aston je taky krásnej, ale vždycky se bude srovnávat s kupé a to je hezčí jednoznačně. Vypadá to trochu jako přestavba od nějakýho tunera
Tak to bych si nechal líbit. Je to pěkný (asi jako každej Aston :-) ) Jediný co bych úplně nemusel, je ta prosklená střecha, ale zvyknul bych si. O úspěchu tohodle auta asi opravdu není potřeba uvažovat. Aston dělá tak malé série, že se prostě prodaj vždycky. (tím nemyslím, že kdyby dělal větší objem, tak by byl neprodejnej)