Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

bez titulku
neregistrovaný "anonym"
| 2. 1. 2006 08:06
aha tuningovana 250Z >:-[]
bez titulku
neregistrovaný "anonym"
| 2. 1. 2006 08:07
sakra /350Z/
bez titulku
neregistrovaný "Wondra"
| 2. 1. 2006 08:45
hmmm, jsi evidentně znalec:-) Asi jako v včera v Kameňáku Vydra a víno co:-D
bez titulku
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
| 2. 1. 2006 09:19
šmarjá šmarjá a co první pravidlo americky motorářský školy ??? objem ničím nenahradíš :-|
bez titulku
neregistrovaný "Pierro"
| 2. 1. 2006 09:37
No docela zajímavej počin, i když co jsem o tomhle autě četl, prý za moc nestojí. Je to ale docela hezká designovka. Taková americká protiváha Mazdě MX 5. S tím turbem to může i celkem pěkně jezdit. Myslím, že za rozumnou cenu by se tahle hračka mohla prodávat i tady v Evropě.
bez titulku
neregistrovaný "Pierro"
| 2. 1. 2006 09:39
Apropos, kde je Lones?? Kámo, jakej dojem dělá Solstice právě na Tebe??
bez titulku
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 2. 1. 2006 10:15
Tak to si četl špatně. Přečti si třeba tohle: [odkaz] Obzvlášť doporučuju odstavce Ride, Handling a Structure. :-) Můj názor: Auto v segmentu, kde žádný auto není "typická amerika". Ale designově se mi líbí strašně moc zvenku i zevnitř. Solstice ještě v listopadu nevyráběl naplno, ale prodeje byly takovéto: Miata(MX-5):1,629 Solstice: 1,211ks To je na absolutní novinku bez historie versus legenda špičkový výsledek a v roce 2006 zcela určitě GM dobude vítězství v dalším segmentu. :-) :yes:
bez titulku
neregistrovaný "MadPete"
| 2. 1. 2006 10:34
:yes: Moje řeč, designově i motoricky super, výborný počin.
bez titulku
neregistrovaný "J"
| 2. 1. 2006 09:50
Tohle se jim docela povedlo. Fakt pěkný auto!
SAE
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 2. 1. 2006 10:06
Takže ten výkon je ještě větší. >:D GM teprve nedávno přešlo na měření výkonu podle SAE a prakticky všem autům to několik koní ubralo oproti měřením používaným i v Evropě. Kromě amerik se zatím testovala tato auta s tímto výsledkem: Acura RL před SAE: 300HP/260lb-ft SAE: 290HP/256lb-ft. Acura TL před SAE: 270HP/238lb-ft SAE: 258HP/233lb-ft. >:-[]
SAE
neregistrovaný "Pierro"
| 2. 1. 2006 10:14
Jo Lonesi, kdybyh já jen tušil jak ty zmíněné Acury vypadají... :-|
SAE
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 2. 1. 2006 10:18
Zkus acura.com ;-) RL je Legend. TSX je Accord. TL je velikostně mezi (a IMHO designově nejpovedenější, navíc mimochodem nejprodávanější auto luxusní vyšší střední třídy v USA) a u nás nemá ekvivalent.
SAE
neregistrovaný "Pierro"
| 2. 1. 2006 10:38
No celkem pěkný auťáky :-) Jen mi nějak uniká smysl modelu TL. Accord je klasika stř. třída, Legend vyšší stř. - potud jasno. TL je levnější obdoba Legendu?? Ba co navíc, někdo tu zmiňoval myšlenku vstupu Acury na evrop. trhy. Zdá se mi to jako blbost - Acura je prakticky totožná s Hondou. Přeci jen konkurenční značky (Lexus, Infinity) nabízejí zcela svébytná auta, což se o zn. Acura nedá říci (i když ten model TL ;-) Tím však rozhodně nechci tvrdit, že by se jednalo o špatná auta...
Acura
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 2. 1. 2006 10:52
No RL tam chápou spíš jako konkurenta Lexusu LS a Infiniti Q. Samozřejmě s handicapam, že nenabízí V8. Zatímco TL je typická vyšší střední stojící proti Lexusu GS a Infiniti M. Ono Infiniti jsou taky Nissany (Q=Cima, G=Skyline atd) a Lexusy Toyoty (ti teda pracují na samostatných modelech od 2005, kdy prodávají Lexus i v Japonsku). Jen se zrovna ty konkrétní modely nenabízejí v Evropě. Když se podíváš, jak maličko se tu prodá Legendů, tak v případě nástupu Acury by mohli klidně stáhnout Hondu Legend z nabídky. A měli by bez hondího dvojčete v Evropě RSX,MDX,TL,RL. Problém by zůstal jen u Accord. V USA to vyřešili tak, že Accord je vlastně japonský model Inspire. V tomhle problém nevidím. Spíš v tom, že málokdo je v Evropě ochotný kupovat japonskou luxusní limuzínu. Víc by mohli prorazit leda v SUV.
Acura
neregistrovaný "Pierro"
| 2. 1. 2006 11:10
No přeci jen si myslím, že Lexus LS430 a Infiniti Q45 jsou poněkud luxusnější auta jak Honda Legend. A nejen proto, že jezdí s osmiválci. Lexus a Infi se mohou směle měřit s jakoukoliv prémiovou konkurencí. Jinak jsem netušil, že Infinití jsou převlečené japonské varianty Nissanů.
A teď k Acuře v Evropě. Dle mého názoru tahle značka zůstane nejspíše určena pro zámořské trhy. Luxusní japonské značky nemají v Evropě na růžích ustláno - což koneckonců dokazují slabé prodeje Lexusu. Infinita také díru do světa neudělá, nicméně časem si své zákazníky určitě najde a pak bude spolu s Lexusem asi jediným neevropským protihráčem prémiových značek. Acura se příliš podobá Hondám, které jsou zde na trhu. To by pro ní bylo obrovským handicapem. Jinak na nového Legenda se už moc těším. Můj strejda jezdil s Legendem 3,5 V6 r.v. 2000 a nebylo to vůbec špatné svezení. :-)
Vies uz?
neregistrovaný "Marko"
| 2. 1. 2006 11:17
Uz si cital, ze lexus prechadza na alfabeticke znacenie aut - pozostavajuce z troch pismen (!)... takze novy Aviator nebude Aviator ale MKX. To zas bude radost >:D 8-s
Vies uz?
neregistrovaný "Marko"
| 2. 1. 2006 11:18
Lincoln , nie lexus. Pardon
Vies uz?
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 2. 1. 2006 11:23
Néééééééé.8-s
Vies uz?
neregistrovaný "Pierro"
| 2. 1. 2006 11:33
Lonesi copak???? >:D
Vies uz?
neregistrovaný "Pierro"
| 2. 1. 2006 11:40
Jo a jedna drobnost Lonesi. U těch prémiových značek ze zámoří jsem na jednu ostudně zapoměl - Caddy!! Přijmi mou omluvu ;-)
Vies uz?
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 2. 1. 2006 12:08
Nezapomněl, protože jsme řešili japíky. ;-) >:D
Vies uz?
neregistrovaný "Tom"
| 2. 1. 2006 11:45
Doufám, že si děláš srandu, ale asi ne :-( Tohle fakt nechápu :no: Navíc v těch zkratkách bude mít většina lidí docela slušnej bordel..
Lincoln MKX
neregistrovaný "Marko"
| 2. 1. 2006 11:59
Lincoln will join other luxury brands by switching to alphabetic names for its vehicles, using letters instead of words.The alphabetic names begin this fall when a new Lincoln crossover goes on sale, a Lincoln official confirmed.Ford Motor Co. executives have long referred to that 2007 model as the Lincoln Aviator. Now it will be called the Lincoln MKX. (....)
Lincoln MKX
neregistrovaný "Tom"
| 2. 1. 2006 12:04
To byl jen vtip, o tvých informacích nepochybuji! Ale stejně dík ;-) No jo no, už se zase musej o***t po japonské konkurenci! ;-)
Lincoln MKX
neregistrovaný "Marko"
| 2. 1. 2006 12:18
Ale u Lincolnu bude pravdepodobne aspon ta istota, ze vsetky auta budu mat prve dve pismena rovnake - MK. :-) ;-)
Lincoln MKX
neregistrovaný "Tom"
| 2. 1. 2006 12:19
Proboha! Proč? To je snad ještě horší :no:
Lincoln MKX
neregistrovaný "Marko"
| 2. 1. 2006 12:25
Pretoze Mk. bolo v minulosti pomerne typicke oznacovanie Lincolnov. A ak to pouzili na SAV crossover - (MK ma byt stare oznacenie Mk. a X je pomerne zauzivane oznacenie pre triedu crossover/SAV) - tak si myslim, ze na sedanoch bude pouzite tiez MK plus nejake pismeno (S?, L?,...) ;-) Da sa tomu tak aspon aky-taky logicky system
Lincoln MKX
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 2. 1. 2006 12:26
MK asi jako Mark. :-|
Lincoln MKX
neregistrovaný "Pierro"
| 2. 1. 2006 13:17
Lonesi a jak to vypadá s Lincolnem pro Evropu?? Neuvažují amíci o něčem takovém?? Kdysi se o tom mluvilo, že některý z Lincolnů by mohl doplnit nabídku Fordu ve vyšší střední třídě. A pak z toho sešlo.
Lincoln MKX
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 2. 1. 2006 13:25
Přesně jak píšeš: z toho sešlo.
Lincoln MKX
neregistrovaný "Pierro"
| 2. 1. 2006 13:33
Myslím, že je to docela škoda. Spousta milovníků amerik by si tuhle káru od strejčka Sama nechala líit. Jen bych to nemotal dohromady s Fordem. Ten je u nás vnímán jako německá značka, kdežto Lincoln je Amerika jak řemen. Zrovna tak si myslím, že by se mohl docela prodávat i Buick. Naopak co se mi absolutně nelíbí ze zámořské produkce je Chrysler - současný design je, dle mého názoru naprosto hrozný 8-s
Lincoln MKX
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
| 2. 1. 2006 12:17
už jsem to taky čet ... šmarjá to jsou blbouni ... ale aspoň by mohli udělat opravdovýho nástupce aviatorka
Lincoln MKX
neregistrovaný "Tom"
| 2. 1. 2006 12:00
Máš pravdu, Evropani jsou konzervy a Lexusu bude trvat hodně dlouho, než se dokáže pořádně prosadit v Evropě. Ale myslím si, že jestli má nějaký luxusní japík prorazit v Evropě, pak to bude právě Lexus. Infinity a Acura to bude mít ještě těžší (i když na druhou stranu jim Lexus docele "vyšlape" cestičku). Prodeje přibližně 2004: 25,000; 2005: 29,000; na rok 2006 je plánováno 45,000 aut.. a to nesmíme zapomínat na to, že zatím nebyl v nabídce diesel, který v těchto segmentech dělá více než 50% prodejů.. no uvidíme v roce 2010.. 80,000 by se podařit snad mohlo
Lincoln MKX
neregistrovaný "Tom"
| 2. 1. 2006 12:02
Ještě jedna důležitá věc: "We will never reach the 2,000 or so European dealer count of our German competitors. We believe selling quality, high technology premium products through a smaller dealer network who are totally focussed on offering the best customer satisfaction"
Lincoln MKX
neregistrovaný "Marko"
| 2. 1. 2006 12:10
Ano, to bude pravdepodobne dost suvisiet aj s tym, ze japnske luxusne znacky budu ponukat iba segmenty aut, v ktorych sa da "premiovost" dobre predat - a nebudu sa uchylovat k vymyslaniu vselijakych "divocin" ako tunajsia konkurencia. Sice konzervativna, ale relativne bezpecna cesta ako zachovat premiovu hodnotu znacky. Bol by som rad, keby sa tak spravali aj tunajsi premiovy vyrobcovia...
Lincoln MKX
neregistrovaný "Tom"
| 2. 1. 2006 12:18
:yes:
Lincoln MKX
neregistrovaný "Marko"
| 2. 1. 2006 11:09
To som zmienoval ja. Blbost to nie je: Pred par dnami sa v Tokyu rozhodli uplne odclenit znacku Acura od Hondy. Presnejsie, vsetky buduce Acury (vyvijane od tejto chvile) nebudu designovo previazane na Hondu. Od 2008 vstupuje Acura na domaci Japonsky trh. Okrem toho Honda si nemoze dovolit inu strategiu ako hlavny rival - Toyota. Tie dve firmy sa sleduju - a ak Toyota posunula Lexus na globalnu znacku, tak aj Honda ju bude skor/neskor nasledovat. To je iste ako smrt... Btw. Acura funguje rovnako ako Infiniti, a zcasti rovnako ako Lexus. Hlavne u Infiniti je vacsina modelov znacky predavana v Japonsku ako Nissan. Identitu Infiniti maju iba v USA. Podobne - Acura ma auta, kt. pozname z Jap. / EU. ako Hondy pod znackou Acura iba v USA, bez tamojsieho ekvivalentu v Hondach. Takze v USA nie su ani len "prakticky" totozne. ;-)
Lincoln MKX
neregistrovaný "Pierro"
| 2. 1. 2006 11:38
Jasně - Toyota, Honda i Nissan jsou odvěkými rivaly. Především v USA, kde tyhle tři značky spadají takříkajíc do jednoho pytle. V Evropě je situace trochu jiná. Honda má svou, řekl bych specifickou klientelu. Pokud bude Acura od r. 2008 nabízet globálně modely výrazněji odlišné od výchozí zn. Honda, pak zcela chápu marketingový záměr, nabídnout i tuhle značku na evropských trzích. Sice se asi bude jednat o spíše okrajovou záležitost, nicméně jakékoliv zpestření trhu je vítáno. Pak mi nezbyte než Acuře popřát mnoho prodejních úspěchů a hodně spokojených zákazníků. :-)
Lincoln MKX
neregistrovaný "Marko"
| 2. 1. 2006 11:50
Od 2008 to bude zatial iba v Japonsku. Od buduceho oku vstupuje na cinsky trh. EU bude nasledovat az potom, co bude mat Acura vybudovane dostatocne odlisne portfolio od Hondy. Je samozrejme, ze by sem nevstupovala tak ako existuje teraz - s "dvojitmi" modelmi. Pre ondu bude vstup z Acurou na EU trh zo zaciatku viac prestiznou zalezitostou nez obchodnou prilezitostou. Ale postupom casu sa to zmeni (aj u Lexusu badat posun vpred). Zakaznici o dve-tri generacie dalej uz budu povazovat japonske luxusne znacky za plne akceptovatelnu alternativu k EU premiovym znackam...bude to tak urcite. Oni totiz tie auta uz budu vnimat od malicka ako sucast svojho zivota. Bude to nieco podobne, ako u nas z japonskymi znackami. Pre nas su uplne bezne, ale vacsina generacie nasich rodicov ich stale nemoze prekusunut. Oni si totiz pamataju japoncov ako vyrobcov malych a lacnych aut...
Acura...
neregistrovaný "Marko"
| 2. 1. 2006 11:56
btw. : tu je zaciatok tej spravy: REUTERS / December 26: Honda Motor Co. will try to give the Acura brand a stronger identity.
"We're going to differentiate the Honda and Acura brands and grow both," Honda CEO Takeo Fukui says.
As one step to differentiate its two brands, Honda is reorganizing its engineering staff. Engineers will be asked to develop features and attributes that clearly support each brand's identity. Fukui says Acura will continue as a sporty performance brand. It will not attempt to be a luxury brand like Lexus.

Honda will not separate Honda and Acura designers, he says. Toyota Motor Corp. separated Toyota and Lexus stylists before launching the Lexus brand in Japan in August.

Honda will launch its Acura brand in China next year and in Japan by the autumn of 2008. Stronger identities for each brand will be necessary when they are sold together in Japan.
Acura...
neregistrovaný "Tom"
| 2. 1. 2006 12:08
Hm, Acura bude "sporty performance brand" a co bude Honda? Že by "sporty brand"???
Acura...
neregistrovaný "Marko"
| 2. 1. 2006 12:13
Honda sa podla mna uz nejaku dobu stavia do pozicie mainstreamu s istou "sportovou" pridanou hodnotou. Evidentne sa napr u Jazzu a Civicu snazi ponuknut priestrannost (..a to viac nez sportovost). A to je atribut skor rodinneho, nez sportoveho auta.
Acura...
neregistrovaný "Tom"
| 2. 1. 2006 12:16
Souhlas, máš pravdu. Akorát do toho nějak nezapadá nový Civic..
Acura...
neregistrovaný "Marko"
| 2. 1. 2006 12:20
Preco?! Mne Civic pride na klasicky (a sportovy) hatchback prilis vysoky / zaobleny. Skor mam pocit, akoby tam islo o naznak koncepcie karoserie spajajucej prvky hatchbacku a kompaktneho MPV. Nieco na ceste medzi tymito dvoma karoseriami...
Acura...
neregistrovaný "Tom"
| 2. 1. 2006 12:25
To máš pravdu, ale přijde mi poněkud málo "mainstreamový"
Acura...
neregistrovaný "Marko"
| 2. 1. 2006 12:35
designom sa urcite vymika - a zrejme aj sportovym imageom znacky - to urcite ano, ale ten "space-koncept" je znakom mainstreamu viac nez cokolvek ine. ;-)
Acura...
neregistrovaný "Pierro"
| 2. 1. 2006 12:56
Tak teda novej Civic?? Zvnějšku krásný auto - až na pár detailíků. Kupř. ta plexiková maska je fakt děsná. :-( motoricky super a interiér jak v raketoplánu zajímavej ale dost ošklivej. Nějak to postrádá sportovního ducha. Ale jako sci fi docela zajímavý ;-)
Acura...
neregistrovaný "major"
| 3. 1. 2006 16:24
:-O Tak neviem akú metodiku používali pred SAE, každopádne SAE je hrubý výkon motora bez zariadení, ktoré znižujú jeho výkon (vzduch. filter, alternátor, tlmič a pod.). Takže výkon podľa ČSN je nižší, než výkon meraný podľa SAE. No a výkon podľa ISO je zrejme ešte nižší. Konkrétne: pre Škodu 100: SAE - 35,3 kW, ČSN - 30,9 kW; pre Škodu 120: ČSN - 38,3 kW, ISO - 36,7 kW.
Acura...
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 3. 1. 2006 16:36
To asi bude nová metodika od toho samého subjeku (Society of Automotive Engineers). Nejnovější metodikou od SAE dozajista Škody 100 a 120 nebyly testovány. Zajímavý článek o tom je tady: [odkaz] Neskončilo to moc slavně pro japonská auta.
Acura...
neregistrovaný "major"
| 3. 1. 2006 20:36
Tak takto. No to je potom iná reč. No nebol by som prekvapený ak by doterajšia metodika SAE merala hrubý výkon. Druhá možnosť je, že tie metodiky často menia. No ale potom teda pánboh zaplať...
SAKRA, TO JE DISKUZE
| 2. 1. 2006 18:05
Vy nevíte, jak se má diskutovat na auto,cz? Já, poučen z vedlejšího článku těma zoufalcema, co by mi tak rádi upálili všechny prsty (ačkoliv neví, čím většinou píšu :-), teď teda napíšu nějakej solidní příspěvek. No, vlastně, proč solidní... tak jen příspěvek. Ale, nakonec, ať tu solidní a ještě k tomu příspěvky, píše někdo jinej, já napíšu, co si myslím o tý kukuřici nahoře. Tak především mě rozhodil ten motor... ten ti, brácho do tý tvý bazarový šunky nenamontujou ani Jarda s Bertoňákem... motor se poved´, bravo. Co s tou kastlí?... Ono... není jednoduché vyrobit takovéhle auto, když tu už Mazda léta dělá jednu malou dokonalost... Ovšem uvnitř to zmákli výborně. Jen bacha na nervozního spolujezdce, aby ti v zatáčce nepomáhal ruční brzdou... Takže brácho, sice na něj mít nikdy nebudeš. Onanovat nad ním však mužeš už dneska. Dobrej koník :yes: Myslím to auto.
SAKRA, TO JE DISKUZE
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 2. 1. 2006 18:22
Nějak asi sledujou, kde se objevíš, aby tě stihli hanět, že mě kvůli tomu zapomněli pochválit za mé osvětlení jak je to s metodikou měření výkonu a krouťáku dle SAE. >:-[]
SAKRA, TO JE DISKUZE
| 2. 1. 2006 19:05
Četl jsem to. :yes: :yes:
Krása
neregistrovaný "Honysek"
| 2. 1. 2006 22:02
Ta žlutá mu sedí... :yes: Úchvatné autíčko. Jen je škoda, že pokud se bude prodávat v Evropě (třebas i jako Opel), tak nebude stát 20.000 dolarů, ale přinejmenším 30.000 - 35.000. To je doopravdy velká škoda. Jinak by tu zválcoval třídu malých a středních sportovních vozů... >:D
:yes:
neregistrovaný "Neo=)"
| 2. 1. 2006 22:34
Musim skutecne potvrdit uz zde nekolikrat recene.Soltice vypada na opravdu povedeny kosek zelezi.A je s podivem,ze je od Americanu.Ne,ze bych mel neco proti jejich vozum(Corvetty,vipery a dalsi jsou legendami),ale tak moc revolucni vozitko...No klobouk dolu pred pany konstruktery z Pontiacu.
2008 Chevy Sting Ray
neregistrovaný "Marko"
| 2. 1. 2006 22:51
Chevrolet vazne uvazuje o uvedeni "entry-level Corvetty" - auta postaveneho na platforme Kappa (prave Solstice a Saturn Sky). Svetovu premieru by maly vykonny roadster mal mat v pripade pozitivneho rozhodnutia uz na buduci rok. Meno by mal dostat take ake je v nadpise clanku. Obrazok od Marka Stehrenbergera prikladam, ale myslim, ze v reali bude ten design dramatickejsi: [odkaz]
2008 Chevy Sting Ray
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
| 3. 1. 2006 12:33
no to mě moc nedachnulo aby se přiznal .... jinak Lincoln MKX ( bože to je název ) by měl být uveřejněn 9.1.
2008 Chevy Sting Ray
neregistrovaný "Marko"
| 3. 1. 2006 12:38
..ja myslim, ze PR fotky budu uz o den-dva skor. 9.1. je druhy press-day v Detroite a na vtedy ma Ford ohlasenu tlacovku pre znacku Lincoln. Prax ale byva taka, ze vacsinu noviniek uvidime na fotkach uz okolo 7.1. ;-)
2008 Chevy Sting Ray
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
| 3. 1. 2006 12:49
tak to je príma to jsem si to blbě přeložil, ale bojim se zklamání po tom jak vypadá interiér na spy otkách a podle toho odtajněný předního světla ;-\
2008 Chevy Sting Ray
neregistrovaný "Marko"
| 3. 1. 2006 13:17
Urobil si to dobre - oficialny datum premiery je naozaj 9.1. - to je den kedy bude auto in-natura predstavene svetu na tlacovke a bude stiahnuta plachta na autosalone. Ja som len doplnil ten fakt, ze este pred svetovou premierou zvykne byt tzv. fotopremiera. Ta moze byt den-dva pred tym, niekedy aj par tyzdnov a uplny extrem bolo predstavenie New Mini, kde BMW fotku vypustilo rok pred svetovou premierou. Po oficialnej premiere byva este predajna premiera - obvykle sprevadzana prezentacnymi jazdami pre novinarov a VIP.
2008 Chevy Sting Ray
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
| 3. 1. 2006 13:55
já bych chtěl zažít ještě jednu premiéru a to u mě doma v garáži >:D
2008 Chevy Sting Ray
neregistrovaný "Marko"
| 3. 1. 2006 14:36
>:-[] :yes: ...ale to asi vsetci >:D
Saturn Sky
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 3. 1. 2006 15:18
Sesterský Saturn Sky bude stát $ 23,690. :yes:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku