Presne tak, maj to v popisu prace hosi. Ja spis nechapu, proc nam tuhle marketingovou masaz predklada redakce... Ale jinak, STcku to slusi a ta oranzova na fotkach vypada fakt dobre...
Tak jsem se vážení přátelé doslech tuto smutnou novinku: zemřel Václav Král, guru českého (nejen) automobilového designu. A tož mu vzdejme hold, zamáčkněme slzu v koutku oka a jděme někam rozřediti žal. Já osobně si dám dnes pouze černé pivo a asi i nějaký ten fernet. Tož čest jeho památce.
Jo, vítej. Každej dobrej koník je tu vítán. Tahle auta, není jich moc... co moc... je jich pár... tedy fakt dvě - Golf a FOCUS si to parádně rozdávaj. Ty kolegy, co si vypočítali koně... musím trochu zklamat... těch pár koníků navíc, to GTIčko vyváží převodovkou DSG... Jinak jde jen o to, zda si umíš vybrat a zvolit toho hezčího... Pár barvoslepejch se mě tu asi dest let snaží přesvědčít, že nejhežčí je oranžový auto... jo, jo, souhlas... taky jsem s jedním jezdil na pískovišti... byl dřevěnej a měl tři nápravy. Tenhle Focus musí bejt v tmavé, těžké barvě... pak ti má co dát. Na papoušky, na ty jsem teď nějak háklivej. Vnitřek ladí, hnědá na boky sedadel... no, kombinovat černou a hnědou, to vyžaduje přinejmenším Armaniho... Trochu hodně chybí legenda... kapišto? Kostkovaný sedadla... přes 30let tah časem... dokonalá kastle... prostě je co dotahovat. A Focus podle mně dotahuje velice dobře. P.S. Až si sedneš do 2,5 litru tak se nepodělej... Není to jednou tolik, co má tvoje vyrachtaná láska z bazoše... je to tisíckrát tolik... můžeš tomu věřit.
Kostkovanyma sedackama to Golf nezachrani! Smir se s tim, ze se pomalu, ale jiste odebira na smetiste automobilovych dejin;-) Tenhle Focus muze byt treba ruzovej se zelenyma puntikama, ale dostane te vzdycky :yes:
GTI nestava sa to casto, ale teraz s tebou nemozem suhlasit. vzdy porovnavam aktualne modely... ak by som sa mal rozhodovat medzi gti a st, beriem gti, ale iba koli dsg! to ze sa golf vyraba dlhsie, alebo ma neviemake karovane potahy, a je velmi uspesny t.j. "je legenda", je sice pekne a chvalyhodne, ale pri kupe auta to u mna absolutne nehra rolu... no mozno som iny, zabite ma ;-), ale to ze sa auto tak dobre predava je na jednej strane znamka toho, ze asi nebude zle, ale bohuzial aj toho, ze sa sakramensky kradne a to je to co u mna asi tak 200 krat viac zavazi ze je nejaka legenda... tot vsjo :-)
Ale jo. Píši o pocitových souvislostech jen proto, že o technických či designových kvalitách getei snad není potřeba psát. TO JE ikona v nižší střední... a nejen to, on ten Golf tu nižší střední definuje. Materály, motory, technikou vůbec, stylem... Fucus je důstojný konkurent. Někde jsem četl, že v jednotlivostech (podvozek atd) je dokonce teď Focus lepší... ovšem v součtu všeho vítězí Golf... A getei... no to je přece nebe za sedmsetpade... :yes: P.S. DSG je fascinující...
Již docela dlouho sleduji Vaše reakce na foru a vždy se spíše pousměju a myslím si svoje... Možná je to tím, že mám dnes špatnou náladu, proto se ozvu. Buď trpíte nějakou mentální poruchou, která se projevuje ignorací ostatních názorů a prosazování jedné správné cesty, nebo si tady z toho děláte legraci. Raději bych byl za tu druhou variantu... Možná máte v autech něco najezdíno, jste dobrý řidič, autům rozumíte a váš pravopis a sloh patří na tomhle foru ke špičce, ale docela mě vytáčí přednášky o dokonalosti VW ( mimochodem jsem majitelem jednoho vozu od VW, nového, střední třída), doporučování té jediné správné věci, která zvedne prestiž daného jedince mimimálně dvakrát tolik apod. Docela těžce se mi čte o tom, že pokud své auto nebudu mít v těžké tmavé barvě a místo Golfa (je pro mě absolutně nezajímavý) si koupím něco jiného, nebudu nosit Lewisky (jestli si to dobře pamatuji) a jezdit 40000 km/rok, budu považován za neochmířeného debilka, který si nezaslouží nejspíš žádné auto ani umýt...
Pecáku, Pecáku, ty máš fakt dnes špatnou náladu. :-) Píšeš, že máš VW. No, posoudit, zda VW stojí zato ho vychvalovat vyžaduje znalosti, resp. zkušenosti i s jinými vozy. Tak věz, vím přesně co píši, když píši... Mám najeto hodně, ještě víc, než hodně, jsem skromný a za špičku přispěvatelů (díky) se nepovažuji. Zlepším ti náladu (mám-li tu moc) - ty Levisky... klíďo nahraď Wranglerem... hlavně ne ty načančaný rádobyjeansový značky nad 5tisíc za kus ;-) to přenech těm, co tomu nerozuměj... Barva auta... důležitá věc. Počet kilometrů :-) Kolego, jeden mě tu trénoval, že miluje ježdění a najede 10tisíc za rok. Mám kámoše a ten má (fakt) k dnešnímu dni najeto na kole 9tisíc :-) Tvé závěry jsou přespříliš pohnuté. Chce to trochu nadhled... a pak... dělej to jako já - čti tu jen to, co se ti líbí. Já, kupříkladu, nečtu zásadně příspěvky své ;-):yes: P.S. Napiš svou zkušenost s tvým VW. Sázím se, že jsi spokojený.
Jsou auta, co se snaží vypadat. Jsou taky auta co nevypadaj vůbec. Jsou auta, která projedou kolem tvejch uší, když stojíš na chodníku ve frontě na parmanentku na metro a tabe ty uši brněj ještě tejden. Jsou auta, který tě šlehnou přes konečky prstů a tebe mrazí, jen si na ně vzpomeneš. Jsou auta, co ti vyrvou srdce a ty víš, že se nikdy neopustíte. Vím, že je možné přicházet k odpočaté 911 a už na dálku cítit to chvění uvnitř mozku, to vzrušení těsně před tím, než se sesuneš do sedadla. A ještě nevyjedeš. Ještě chvíli. Sedíš, položiš ruku zvolna na koženej volant, lehce zkusíš vůli řadičky, sem tam, sem tam. Pak pozvedneš oči šikmo vpravo, seřídíž zpětný, nakopneš to a seš v tom až po uši. Už není auto, nejsi ty, není vzduch a není slunce. Je to všechno dohromady. Plná dvě, plná tři, Seš tam a nikdo, nikdy na světě neví co cejtíš. Uvnitř zatáčky ti to buší na 150ti za minutu, řve to za tebou, dáváš kontra a ve zpětným sleduješ jak gumy vyryly do silnice tvou křivku rozkoše... --- V sedumdesátejch létech dali do Golfa1 kostkovaný sedadla, nadejchli motor a do zadu napsali GTI. A kluci přicházeli k tomuhle autu a zničeho nic cítili to vzrušení, měli jeansy s našitejma kapsama a košile s třásněma, protože prej tam za mořem ve Frisku to teď pár maníků tvrdě rozjelo proti establišmentu. Jsou "on the road" a má to grády. Tak ti klici si sedli tady v Evropě na ty kostkovaný sedadla, a ještě nenastartovali těch 100koní. Zkusili vůli řadičky, seřídili zpětné a - a pak do toho řízli. A ti kluci cejtili, jak jim volanty tečou ve vlásenkách v rukou, a cejtili, jak je ty jejich předky tahaly dopředu a zpívali si se svejma stopetaosumdesátkama Semperit a s Beatles tu nekonečnou árii, Let it be, Let it be. Jo. jo, nech to bejt. Dole, když se přehoupli pres vrcholky Alp to na ně zkoušeli kluci v červenejch zaprášenejch Alfách Giulia, a to teda byly řežby. Ješte dnes jsou tam v pangejtech stopy těchhle závodů... Dneska, dneska už se klici nebudou honit se zaprášenou alfou, dneska asi kluci už před nastartováním nedaj jen tak ruku na volant a nepohleděj řadičku.... Nebo jo? Hergot bejci, kde jste? Kde je to chvění? Kde je ten prach? Vlezte do toho. A je jedno, jestli je to gti, nebo oranžový ST. Sesuňte se na sedadla, položte ruku lehce na volant a pohlaďte řadičku. Zvedněte pohled šikmo vpravo a seřiďte zpětný... :yes:
pro GTI(ho:-)
Vcera jsem byl u prodejce domluvit si testovaci jizdu s Golfem GTI.Padla rec i o DSG a bylo mi doporuceno,pokud mam radej sportovnejsi styl jizdy,at si urcite necham manual.Je to uz nekolikaty nazor od lidi,kteri s timto vozem jezdili(CARAUTO doporucuje to same)
Osobne jsem puvodne uvazoval jednoznacne o DSG,ale ted si uz nejsem jisty.
Asi tam vazne necham manualni prevodovku...
PS:pokud se nerozhodnu pro ST od Fordu.Zalezi taky na cene
Gratuluji ti k volbě. Pokud ti prodejce z uvedených důvodů doporučuje manuál... no, tak to asi bude spíš jen podavač a ne prodavač. Podle mně právě pro sportovnější styl sedí DSG... závodník to tam samozřejmě musí vrážet palcem, ale ježdění v dnešním provozu se srdcem nasměrovaným ke sportovnímu stylu jízdy, no to je přesně na DSG. Vedle toho to tam můžeš šťouchat taky ručně a bez spojky... tak tohle jsem zkusil, ale po 5 kilometrech jsem nechal makat automat v režimu sport... dokonalé - vytáčí ti nad 6tisíc... Já DSG jednoznačně doporučuju. P.S. To rozhodování mezi ST a GTI... no, přeji ti šťastnou ruku. :yes: Jo, a co doporučuje Carauto je mi srdečně jedno... vyzkoušej to sám, a pak napiš.