Novinky
GTI
0
Pecáku, Pecáku, ty máš fakt dnes špatnou náladu. 😄 Píšeš, že máš VW. No, posoudit, zda VW stojí zato ho vychvalovat vyžaduje znalosti, resp. zkušenosti i s jinými vozy. Tak věz, vím přesně co píši, když píši... Mám najeto hodně, ještě víc, než hodně, jsem skromný a za špičku přispěvatelů (díky) se nepovažuji. Zlepším ti náladu (mám-li tu moc) - ty Levisky... klíďo nahraď Wranglerem... hlavně ne ty načančaný rádobyjeansový značky nad 5tisíc za kus 😉 to přenech těm, co tomu nerozuměj... Barva auta... důležitá věc. Počet kilometrů 😄 Kolego, jeden mě tu trénoval, že miluje ježdění a najede 10tisíc za rok. Mám kámoše a ten má (fakt) k dnešnímu dni najeto na kole 9tisíc 😄 Tvé závěry jsou přespříliš pohnuté. Chce to trochu nadhled... a pak... dělej to jako já - čti tu jen to, co se ti líbí. Já, kupříkladu, nečtu zásadně příspěvky své 😉 :yes: P.S. Napiš svou zkušenost s tvým VW. Sázím se, že jsi spokojený.
Přejít do diskuze
Již docela dlouho sleduji Vaše reakce na foru a vždy se spíše pousměju a myslím si svoje... Možná je to tím, že mám dnes špatnou náladu, proto se ozvu. Buď trpíte nějakou mentální poruchou, která se projevuje ignorací ostatních názorů a prosazování jedné správné cesty, nebo si tady z toho děláte legraci. Raději bych byl za tu druhou variantu... Možná máte v autech něco najezdíno, jste dobrý řidič, autům rozumíte a váš pravopis a sloh patří na tomhle foru ke špičce, ale docela mě vytáčí přednášky o dokonalosti VW ( mimochodem jsem majitelem jednoho vozu od VW, nového, střední třída), doporučování té jediné správné věci, která zvedne prestiž daného jedince mimimálně dvakrát tolik apod. Docela těžce se mi čte o tom, že pokud své auto nebudu mít v těžké tmavé barvě a místo Golfa (je pro mě absolutně nezajímavý) si koupím něco jiného, nebudu nosit Lewisky (jestli si to dobře pamatuji) a jezdit 40000 km/rok, budu považován za neochmířeného debilka, který si nezaslouží nejspíš žádné auto ani umýt...
Gratuluji ti k volbě. Pokud ti prodejce z uvedených důvodů doporučuje manuál... no, tak to asi bude spíš jen podavač a ne prodavač. Podle mně právě pro sportovnější styl sedí DSG... závodník to tam samozřejmě musí vrážet palcem, ale ježdění v dnešním provozu se srdcem nasměrovaným ke sportovnímu stylu jízdy, no to je přesně na DSG. Vedle toho to tam můžeš šťouchat taky ručně a bez spojky... tak tohle jsem zkusil, ale po 5 kilometrech jsem nechal makat automat v režimu sport... dokonalé - vytáčí ti nad 6tisíc... Já DSG jednoznačně doporučuju. P.S. To rozhodování mezi ST a GTI... no, přeji ti šťastnou ruku. :yes: Jo, a co doporučuje Carauto je mi srdečně jedno... vyzkoušej to sám, a pak napiš.
pro GTI(ho😄
Vcera jsem byl u prodejce domluvit si testovaci jizdu s Golfem GTI.Padla rec i o DSG a bylo mi doporuceno,pokud mam radej sportovnejsi styl jizdy,at si urcite necham manual.Je to uz nekolikaty nazor od lidi,kteri s timto vozem jezdili(CARAUTO doporucuje to same)
Osobne jsem puvodne uvazoval jednoznacne o DSG,ale ted si uz nejsem jisty.
Asi tam vazne necham manualni prevodovku...
PS😜okud se nerozhodnu pro ST od Fordu.Zalezi taky na cene
Vcera jsem byl u prodejce domluvit si testovaci jizdu s Golfem GTI.Padla rec i o DSG a bylo mi doporuceno,pokud mam radej sportovnejsi styl jizdy,at si urcite necham manual.Je to uz nekolikaty nazor od lidi,kteri s timto vozem jezdili(CARAUTO doporucuje to same)
Osobne jsem puvodne uvazoval jednoznacne o DSG,ale ted si uz nejsem jisty.
Asi tam vazne necham manualni prevodovku...
PS😜okud se nerozhodnu pro ST od Fordu.Zalezi taky na cene
Ale jo. Píši o pocitových souvislostech jen proto, že o technických či designových kvalitách getei snad není potřeba psát. TO JE ikona v nižší střední... a nejen to, on ten Golf tu nižší střední definuje. Materály, motory, technikou vůbec, stylem... Fucus je důstojný konkurent. Někde jsem četl, že v jednotlivostech (podvozek atd) je dokonce teď Focus lepší... ovšem v součtu všeho vítězí Golf... A getei... no to je přece nebe za sedmsetpade... :yes: P.S. DSG je fascinující...
Dobrá zpráva. :yes: Jen ten design zadní části mohli víc promyslet. A problém je, že tou cenou se už blíží těsně pod CTS. Uvidíme, co to udělá.
>😁 >😒] Blbečci. Určitě už jako malí ve škole opisovali. Drzost Mercedesu v jeho PR článkách nezná mezí.
GTI nestava sa to casto, ale teraz s tebou nemozem suhlasit. vzdy porovnavam aktualne modely... ak by som sa mal rozhodovat medzi gti a st, beriem gti, ale iba koli dsg! to ze sa golf vyraba dlhsie, alebo ma neviemake karovane potahy, a je velmi uspesny t.j. "je legenda", je sice pekne a chvalyhodne, ale pri kupe auta to u mna absolutne nehra rolu... no mozno som iny, zabite ma 😉, ale to ze sa auto tak dobre predava je na jednej strane znamka toho, ze asi nebude zle, ale bohuzial aj toho, ze sa sakramensky kradne a to je to co u mna asi tak 200 krat viac zavazi ze je nejaka legenda... tot vsjo 😄
Pekne auto, dobre auto - co chtit vic? Snad jen bez toho oznaceni ST, ktere obvykle znamena Sanitary Towels 😉 No v tom bych jezdit nemusel 😄
Jsou auta, co se snaží vypadat. Jsou taky auta co nevypadaj vůbec. Jsou auta, která projedou kolem tvejch uší, když stojíš na chodníku ve frontě na parmanentku na metro a tabe ty uši brněj ještě tejden. Jsou auta, který tě šlehnou přes konečky prstů a tebe mrazí, jen si na ně vzpomeneš. Jsou auta, co ti vyrvou srdce a ty víš, že se nikdy neopustíte. Vím, že je možné přicházet k odpočaté 911 a už na dálku cítit to chvění uvnitř mozku, to vzrušení těsně před tím, než se sesuneš do sedadla. A ještě nevyjedeš. Ještě chvíli. Sedíš, položiš ruku zvolna na koženej volant, lehce zkusíš vůli řadičky, sem tam, sem tam. Pak pozvedneš oči šikmo vpravo, seřídíž zpětný, nakopneš to a seš v tom až po uši. Už není auto, nejsi ty, není vzduch a není slunce. Je to všechno dohromady. Plná dvě, plná tři, Seš tam a nikdo, nikdy na světě neví co cejtíš. Uvnitř zatáčky ti to buší na 150ti za minutu, řve to za tebou, dáváš kontra a ve zpětným sleduješ jak gumy vyryly do silnice tvou křivku rozkoše... --- V sedumdesátejch létech dali do Golfa1 kostkovaný sedadla, nadejchli motor a do zadu napsali GTI. A kluci přicházeli k tomuhle autu a zničeho nic cítili to vzrušení, měli jeansy s našitejma kapsama a košile s třásněma, protože prej tam za mořem ve Frisku to teď pár maníků tvrdě rozjelo proti establišmentu. Jsou "on the road" a má to grády. Tak ti klici si sedli tady v Evropě na ty kostkovaný sedadla, a ještě nenastartovali těch 100koní. Zkusili vůli řadičky, seřídili zpětné a - a pak do toho řízli. A ti kluci cejtili, jak jim volanty tečou ve vlásenkách v rukou, a cejtili, jak je ty jejich předky tahaly dopředu a zpívali si se svejma stopetaosumdesátkama Semperit a s Beatles tu nekonečnou árii, Let it be, Let it be. Jo. jo, nech to bejt. Dole, když se přehoupli pres vrcholky Alp to na ně zkoušeli kluci v červenejch zaprášenejch Alfách Giulia, a to teda byly řežby. Ješte dnes jsou tam v pangejtech stopy těchhle závodů... Dneska, dneska už se klici nebudou honit se zaprášenou alfou, dneska asi kluci už před nastartováním nedaj jen tak ruku na volant a nepohleděj řadičku.... Nebo jo? Hergot bejci, kde jste? Kde je to chvění? Kde je ten prach? Vlezte do toho. A je jedno, jestli je to gti, nebo oranžový ST. Sesuňte se na sedadla, položte ruku lehce na volant a pohlaďte řadičku. Zvedněte pohled šikmo vpravo a seřiďte zpětný... :yes:
No já myslím že ty kostkovaný sedadla se budou dávat do Fordů s volanem vpravo, to aby se zvedl prodej ve Skotsku 😄
Kostkovanyma sedackama to Golf nezachrani! Smir se s tim, ze se pomalu, ale jiste odebira na smetiste automobilovych dejin😉 Tenhle Focus muze byt treba ruzovej se zelenyma puntikama, ale dostane te vzdycky :yes:
Jo, vítej. Každej dobrej koník je tu vítán. Tahle auta, není jich moc... co moc... je jich pár... tedy fakt dvě - Golf a FOCUS si to parádně rozdávaj. Ty kolegy, co si vypočítali koně... musím trochu zklamat... těch pár koníků navíc, to GTIčko vyváží převodovkou DSG... Jinak jde jen o to, zda si umíš vybrat a zvolit toho hezčího... Pár barvoslepejch se mě tu asi dest let snaží přesvědčít, že nejhežčí je oranžový auto... jo, jo, souhlas... taky jsem s jedním jezdil na pískovišti... byl dřevěnej a měl tři nápravy. Tenhle Focus musí bejt v tmavé, těžké barvě... pak ti má co dát. Na papoušky, na ty jsem teď nějak háklivej. Vnitřek ladí, hnědá na boky sedadel... no, kombinovat černou a hnědou, to vyžaduje přinejmenším Armaniho... Trochu hodně chybí legenda... kapišto? Kostkovaný sedadla... přes 30let tah časem... dokonalá kastle... prostě je co dotahovat. A Focus podle mně dotahuje velice dobře. P.S. Až si sedneš do 2,5 litru tak se nepodělej... Není to jednou tolik, co má tvoje vyrachtaná láska z bazoše... je to tisíckrát tolik... můžeš tomu věřit.
Tak jsem se vážení přátelé doslech tuto smutnou novinku: zemřel Václav Král, guru českého (nejen) automobilového designu. A tož mu vzdejme hold, zamáčkněme slzu v koutku oka a jděme někam rozřediti žal. Já osobně si dám dnes pouze černé pivo a asi i nějaký ten fernet. Tož čest jeho památce.
Presne tak, maj to v popisu prace hosi. Ja spis nechapu, proc nam tuhle marketingovou masaz predklada redakce... Ale jinak, STcku to slusi a ta oranzova na fotkach vypada fakt dobre...
ST je urcite velmi, velmi dobre auto, ale mas pravdu, ti jazdci by urcite nepovedali nic zle na to auto aj keby mali preco 😄