Novinky
0
Tak, začínam sa modliť aby sa takéto obludy na cestách nikdy neobjavili... Je to des!
...pochlubil koncern DaimlerChrysler (byť nese znak Mercedesu)... Mohl by autor vysvetlit co myslel tou poznamkou v zavorce? Nebo snad autor nevi, ze Mercedes je jednou ze znacek DaimlerChrysleru?
To bude skvele! Skuste si predstavit ako budu fungovat diesle o takych 5-7 rokov: 6 litrovy 12 valec s nadrzou 90 litrov do ktoreho nalejete 35 litrov nafty, 65 litrov nacurate a dojazd bude mat 3500 km
Bohovskeeeeee!!!!!!!!!!!
Bohovskeeeeee!!!!!!!!!!!
Když jsem v šestém dílu "Krtek dělá autoškolu" psal o tom, že německá auta budou v budoucnu jezdit kvůli spotřebě na použité plínky, dělal jsem si spíš srandu. Ale jak vidím, žádná vize není neuskutečnitelná. Příště se nebudu držet tolik při zdi a Jules Verne bude závidět. Taky se mi líbí ten poetický název AdBlue. Znáte někdo modrou moč?
Docela by me zajimalo, jak ta kombinaci AdBlue s mocovinou (nikoli moci) funguje. Bohuzel tento asi nejpodstatnejsi fakt v clanku chybi ....
Močovina je chemická látka; surovinou pro její výrobu je zemní plyn. Močovina se dnes používá jako hnojivo v zemědělství a rovněž v potravinářství a kosmetice.
Aditivum AdBlue je roztok močoviny a vody. Koncentrace močoviny je asi 32 %. Aditivum AdBlue odpovídá normě DIN 70070.
Chemický proces
AdBlue: (NH2)2CO (močovina) + H2O (voda)
K rozložení močoviny na amoniak a oxid uhličitý je nezbytné teplo a voda😒br /> (NH2)2CO + H2O => 2NH3 + CO2
Redukce oxidů dusíku pomocí amoniaku za přítomnosti kyslíku😒br /> NOx+NH3+O2 => (katalytická reakce) => N2 + H2O
Aditivum AdBlue je roztok močoviny a vody. Koncentrace močoviny je asi 32 %. Aditivum AdBlue odpovídá normě DIN 70070.
Chemický proces
AdBlue: (NH2)2CO (močovina) + H2O (voda)
K rozložení močoviny na amoniak a oxid uhličitý je nezbytné teplo a voda😒br /> (NH2)2CO + H2O => 2NH3 + CO2
Redukce oxidů dusíku pomocí amoniaku za přítomnosti kyslíku😒br /> NOx+NH3+O2 => (katalytická reakce) => N2 + H2O
Technologie SCR používá aditivum s názvem AdBlue, které je vstřikováno do výfukových plynů před tím, než projdou katalyzátorem SCR. V katalyzátoru jsou oxidy dusíku přeměňovány na neškodný dusík a vodní páru - látky, které se přirozeně vyskytují v životním prostředí.
Nevim co ma spolecneho vyska a sirka vozu s hodnotou Cx. Velikost karoserie nema na hodnotu soucinitele odporu vzduchu vliv!
Nevím čím se živí konipásek, ale tenhle konipas by na tu močůvku jezdit mohl. Jestli tohle je cesta, tak já budu první, kterej z ní sejde. Adie konipásku zelený.
ta ryba mi pripomina auto viac ako henten ony... ten v tych zelenych maskacovych slipoch... inac je to des, to tu budeme mat lanovky namiesto ciest ???
Proč se zabývají takovými pitominami, jako jsou čárymáry se spalovacím (nadto dieselovým) motorem? Kdyby raději investovali úsilí do palivových článků, jejich zlevnění a reálnému nasazení.
Tohle mi připadá jako pokus vyšlechtit dostihové prase.
Tohle mi připadá jako pokus vyšlechtit dostihové prase.