Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Mercedes-Benz: nová studie s technologií SCR

17 komentářů

ked myslis Suto jedny z najdolezitejsich udajov(sirka a vyska) pre vypocitanie Cx
35 litrov a 65litrov je spolu 100 a nie 90
Proč se zabývají takovými pitominami, jako jsou čárymáry se spalovacím (nadto dieselovým) motorem? Kdyby raději investovali úsilí do palivových článků, jejich zlevnění a reálnému nasazení.
Tohle mi připadá jako pokus vyšlechtit dostihové prase.
ta ryba mi pripomina auto viac ako henten ony... ten v tych zelenych maskacovych slipoch... inac je to des, to tu budeme mat lanovky namiesto ciest ???
a nedalo by sa jednoducho nacurat do nadrze ? ze tam natankujem par litrov nafty a zvysok docuram ???
GTI
Nevím čím se živí konipásek, ale tenhle konipas by na tu močůvku jezdit mohl. Jestli tohle je cesta, tak já budu první, kterej z ní sejde. Adie konipásku zelený.
Nevim co ma spolecneho vyska a sirka vozu s hodnotou Cx. Velikost karoserie nema na hodnotu soucinitele odporu vzduchu vliv!
Technologie SCR používá aditivum s názvem AdBlue, které je vstřikováno do výfukových plynů před tím, než projdou katalyzátorem SCR. V katalyzátoru jsou oxidy dusíku přeměňovány na neškodný dusík a vodní páru - látky, které se přirozeně vyskytují v životním prostředí.
Močovina je chemická látka; surovinou pro její výrobu je zemní plyn. Močovina se dnes používá jako hnojivo v zemědělství a rovněž v potravinářství a kosmetice.
Aditivum AdBlue je roztok močoviny a vody. Koncentrace močoviny je asi 32 %. Aditivum AdBlue odpovídá normě DIN 70070.

Chemický proces
AdBlue: (NH2)2CO (močovina) + H2O (voda)

K rozložení močoviny na amoniak a oxid uhličitý je nezbytné teplo a voda😒br /> (NH2)2CO + H2O => 2NH3 + CO2

Redukce oxidů dusíku pomocí amoniaku za přítomnosti kyslíku😒br /> NOx+NH3+O2 => (katalytická reakce) => N2 + H2O
mam v tom dost hokej ale tedka tou močovinou řešej emisní normy nákladáků EURO4,5. . . myslim že na tu močovinu se nák chemicky vážou ty škodliviny
a neleje se k naftě ale do jiný nádrže
Docela by me zajimalo, jak ta kombinaci AdBlue s mocovinou (nikoli moci) funguje. Bohuzel tento asi nejpodstatnejsi fakt v clanku chybi ....
Jo, znám. Modrá je přece v každé reklamě na plenky.
Když jsem v šestém dílu "Krtek dělá autoškolu" psal o tom, že německá auta budou v budoucnu jezdit kvůli spotřebě na použité plínky, dělal jsem si spíš srandu. Ale jak vidím, žádná vize není neuskutečnitelná. Příště se nebudu držet tolik při zdi a Jules Verne bude závidět. Taky se mi líbí ten poetický název AdBlue. Znáte někdo modrou moč?
To bude skvele! Skuste si predstavit ako budu fungovat diesle o takych 5-7 rokov: 6 litrovy 12 valec s nadrzou 90 litrov do ktoreho nalejete 35 litrov nafty, 65 litrov nacurate a dojazd bude mat 3500 km
Bohovskeeeeee!!!!!!!!!!!
...pochlubil koncern DaimlerChrysler (byť nese znak Mercedesu)... Mohl by autor vysvetlit co myslel tou poznamkou v zavorce? Nebo snad autor nevi, ze Mercedes je jednou ze znacek DaimlerChrysleru?
Tak, začínam sa modliť aby sa takéto obludy na cestách nikdy neobjavili... Je to des!