Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz v Ženevě: B, CLK, M a nové motory V6

Mercedes nasazuje proti bavorským premiérám velmi těžký kalibr. V roce kdy se chystá také domácí autosalon ve Frankfurtu, přiváží prestižní značka světovou premiéru třídy B, premiéru nové třídy M, inovovanou řadu CLK a hned několik nových motorů V6.
Zpět na článek
24. 2. 2005 09:46
neregistrovaný "GTI"
24. 2. 2005 17:57
neregistrovaný "Iceman"
24. 2. 2005 21:13
neregistrovaný "TRUCKER"
24. 2. 2005 22:26
24. 2. 2005 21:42
neregistrovaný "martin"
24. 2. 2005 22:22
neregistrovaný "Honysek"
24. 2. 2005 22:37
neregistrovaný "cool-hand"
24. 2. 2005 22:50
neregistrovaný "Iceman"
24. 2. 2005 23:22
neregistrovaný "TRUCKER"
25. 2. 2005 10:19
neregistrovaný "Jenda"
25. 2. 2005 21:11
neregistrovaný "TRUCKER"
1. 3. 2005 10:50
neregistrovaný "Jenda"
1. 3. 2005 19:10
neregistrovaný "TRUCKER"
25. 2. 2005 21:22
neregistrovaný "Honysek"
2. 3. 2005 00:22
neregistrovaný "Ozzy"
25. 2. 2005 09:48
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 2. 2005 17:21
neregistrovaný "Iceman"
26. 2. 2005 17:58
neregistrovaný "Jirka"
26. 2. 2005 18:00
neregistrovaný "Jirka"
1. 3. 2005 01:07
neregistrovaný "Vašek"
6. 3. 2005 14:58
neregistrovaný "anonym"
2. 3. 2005 16:33
neregistrovaný "Ozzy"
4. 3. 2005 16:35
neregistrovaný "Johny"
11. 3. 2005 20:49
neregistrovaný "Hapek"
neregistrovaný "GTI"
24. 2. 2005 09:46
TADY BERTOŇÁK
Jsem z toho venku, prášky zabraly. Alfa ne. Jarda říkal, abych si z toho nic nědělal, že napřed opravíme tu zhroucenou střechu garáže a pak že uvidíme. Uvidím. Na Alfu kašlu. Naše stopětka je z toho taky venku, odnesla to jen střecha a jedny sáně. Přemluvil jsem Jardu na ten obrácenej kabriolet, když to Alfa nechce. Dvakrát jim to nabízet nebudu. Takže jsme opravili střechu garáže, odpicli střechu a přední sklo stopětky. Vypadá to krásně, i když jsem to zatím neviděl, už jsem vám psal, že s Jardou tuningujem po tmě. Menší problém byly akorát ty jedny prasklý sáně. Jarda to ale vykoumal. Použili jsme sáně spolujezdce, akorát jsme je přesunuli nad středovej tunel. Teď teda budem sedět s Jardou za sebou. To půjde, sáně jsou pro tři. Zatím jsme to zkusili naslepo a docela to ujde. Sedíme jak na skůtru. Dobře se mi bude řadit, mám páku mezi nohama. Trochu složitější to bude s volantem, budu muset levačkou dost ručkovat. Taky na spojku to mám teď trochu dál, tohle ale zas vykoumal Jarda. Bude zezadu ovládat spojku berlí. Berli zatím nemáme, ale mrknem v sobotu na burzu. Včera jsme zkusili ještě ty semafory na předku a makaj jak barevný. Už se s Jardou nemůžem dočkat až vyjedem. Potřebujem akorát nafouknout gumy. Zkoušeli jsme to, je to makačka. Já se poblil po třetím nádechu. Jarda je lepší, zmáknul pravý přední na sedum fuků, má dobry plíce. Říkal, že víc, než na jedno kolo denně nemá. To chápu. Jestli jsem to dobře spočítal, tak ze tři dny vyjedem. Za čtyři, ještě rezervu. Bertoňák. P.S. Chtěli jsme s Jardou ukázat v Ženevě stopětku, ale nestihnem to. Strach z konkurence nemám. Jen nový emko od Mercedesu, na to asi ještě nedosáhnem, to by se ale vidělo. Možná maj lepší garáž.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Iceman"
24. 2. 2005 17:57
Re: M-Klasse
balím jedu
neregistrovaný "TRUCKER"
24. 2. 2005 21:13
Re: M-Klasse
Neber to jako škodolibost, ale jsem tak trochu rád, že to nestihnete, protože jak už jsem psal, letos mi ta Ženeva opět nevyjde a velice těžko bych přes srdce přenášel, kdyby tisíce lidí měly tu jedinečnou šanci vidět tu vaši nádheru a já bych zase musel slintat pouze nad fotkama. Doufám, že v Brně ale s Váma můžu počítat!!! A taky doufám, že už plánujete sériovku a v tom Brně že už se bude dát podepsat i smlouva! Jo a doufám, že jsi blil někde vedle a nezasáhl jsi toho vašeho mazla !
24. 2. 2005 22:26
Re: M-Klasse
Brno je v plánu. Stopětka přežila, Jarda ještě fouká
neregistrovaný "martin"
24. 2. 2005 21:42
bez titulku
hm.. to Mko ma svetla jak z golfu a Bcko vypada jak naky lunarni vozitko .. a to CLK cabrio ma hnusny kola ale ani jedno by mi nevadilo
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Honysek"
24. 2. 2005 22:22
Sprinter
Nevím, jak dělá Mercedes osobní auta, ale Sprinter je odfušovaný a splácaný ze všeho, co se kde našlo. Má sice krásnou čelní partii, perfektní palubní desku (na dodávku), ale co se týká spolehlivosti je na úrovni Š 120 - beze srandy. Myslím, že by měly hlavně proškolit své servisy, protože se hlavně v HK chovají stylem, jako by jim patřil svět, ale zároveň jako kdyby auto viděli poprvé. Mercedes:
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "cool-hand"
24. 2. 2005 22:37
Re: Sprinter
Koukam, že ve všech servisech M-B jsou stejný paka, idioti a dál bych byl už moc sprostej! Ještě, že už M-B nemam a nikdy ho už nechci
neregistrovaný "Iceman"
24. 2. 2005 22:50
Re: sprinter je poruchovej??
mužeš se trošku rozepsat?
neregistrovaný "TRUCKER"
24. 2. 2005 23:22
Re: sprinter je poruchovej??
No i když Ti bohužel nemůžu napsat nic z vlastní zkušenosti a dokonce je to i tak trochu od tématu (Sprintera), ale co se týče jejich náklaďáků, snad každý trucker, se kterým jsem se bavil na téma kvality jednotlivých značek mi řekl, že Actros je totální katastrofa ať už kvůli jejich hloupým elektronickým systémům asi trochu nevhodně nazvaným Telligent (člověk by řekl, že to má něco společného s inteligencí), tak kvůli spolehlivosti. Všichni svorně jej umístili zcela na poslední místo, jeden se mi dokonce svěřil, že by radši jezdil se starou Liazkou, že jsou prý tak na stejné úrovni, akorát že lízu si je schopen opravit na cestě. A dále nevím zda to byla pouze výjimka nebo dnes už pravidlo, nicméně M-B dodává své motory i do zem. techniky a vím o případě, kdy po pár dnech práce zcela nového stroje (samojízné řezačky Claas) odešel motor kvůli nějaké chybě v chlazení.
neregistrovaný "Jenda"
25. 2. 2005 10:19
Re: Actross
Ja mam podobne zkusenosti - Prvni serie Actrosu mely opravdu vazne problemy s elektronikou a motory - 430k Actross nema takovou silu jako 430k v Dafu XF - do kopce plne nalozeny prvni jede 45-50 km/hod, Daf to zvlada 55 km/hod. My tu tedka resime problemy s motory John Deere, udelali novej soft a je to totalni propadak, v po ma dorazit specialista z Francie, aby to vyresil. To same - Linde jesterky jsou taky pekny...a maj zalostne pomaly a lemplovsky servis
neregistrovaný "TRUCKER"
25. 2. 2005 21:11
Re: Actross
No přesně něco takového mi jeden týpek říkal. Že se s tím Actrosem před kopcem nemohl pořádně rozjet, protože ho elektronika nějak nepustila (nevím, zda to říkám 100% správně- bylo to už před pár lety, co jsem s ním mluvil a ještě navíc v hospodě po pár "zrzavých"). A ty John Deery mě zajímají. Můžeš mi napsat o jaké konkrétní motory se jedná (cca výkon a v čem je ten motor použitý). Jeden známý má totiž objednaný 200k traktor JD, tak ať vím, jsetli se mu mám škodolibě smát . A hlavně, tak do dvou let se traktor této kategorie bude týkat i nás, tak ať vím, na co si mám dávat pozor. Dík předem!
neregistrovaný "Jenda"
1. 3. 2005 10:50
Re: Actross
Ne, to nejsou motory do traktoru...vykony pres 200 k az 375 k a montuji je do kompresoru. Je to chyba noveho (uplne noveho) softwaru. dnes je ut a problem pretrvava...
neregistrovaný "TRUCKER"
1. 3. 2005 19:10
Re: Actross
Dík za info a přeji hodně štěstí a hlavně pevné nervy s těma motorama!!!
neregistrovaný "Honysek"
25. 2. 2005 21:22
Re: Actross
Novinka roku 2000, 216 CDI, 2,7 l, 116 kW. Dnes najeto 125.000 km. Jsme montážní firma a hlavně majitelé, tzn. žádné extrémní vytáčení apod. Od počátku problémy s řazení, 3, 1, zpátečka - dostat trojku na místo je umění - v záruční době výměna lanovodů. Problémy dodnes. 90.000 km - prasklá hlava válců + shnilá část výfuku (110.000 vč. DPH). Závada na žhavení motoru, výměna kladky alternátoru, výměna zadního osvětlení SPZ (koroze), prasklé přední listové pero (byla znát vada materiálu) (cca 100.000,- vč. DPH). Koroze bočních posuvných dveří. Občasné výpadky ukazatele rychlosti. Nefunkční vnitřní cirkulace vzduchu. A perlička na závěr: z a m r z á n í bočních posuvných dveří! Sprinterům zdar
neregistrovaný "Ozzy"
2. 3. 2005 00:22
Re: tak si ty dverě namaž..
.a ne-WAP-uj to v mrazech
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 2. 2005 09:48
Re: tak si ty dverě namaž..
Mizerný servisy mají v ČR snad všechny značky. Takže tohle není u mě kritérium výběru. Jinak souhlasím úplně. Na dodávku propracovaná palubka a čelní partie. Jinak poruchová kocábka. Tuším že made in Spain? (kdyžtak mě opravte) Z Meďáků je přímo nádherný jen CLS.
neregistrovaný "Iceman"
25. 2. 2005 17:21
Re: CLS je fakt kolo
Acros se dělá v Turecku,Sprinter ve Spanělsku a pak to má nějak vypadat
neregistrovaný "Jirka"
26. 2. 2005 17:58
Re: CLS je fakt kolo
neregistrovaný "Jirka"
26. 2. 2005 18:00
Re: CLS je fakt kolo
Pánové a čím jezdíte, že kritizujete Sprintery? Já mám Sprintera 1,5 roku a nemám problém. Ono je to také tím kdo s ním jezdí a jak!!!
neregistrovaný "Vašek"
1. 3. 2005 01:07
Re: ML ceny
ML 280 CDI (ab 4. Q 2005) 46.342 EUR
ML 320 CDI (ab Aug 2005) 48.662 EUR
ML 350 (ab 2. Juli 2005) 47.966 EUR
ML 500 (ab 2. Juli 2005) 63.220 EUR .
neregistrovaný "anonym"
6. 3. 2005 14:58
Re: ML ceny
kde jsi ty primitive přišel nato, že Actros je z Turecka????? A Sprinter ze Španělska???????????
neregistrovaný "Ozzy"
2. 3. 2005 16:33
SLR 660PS
Power des Kompressor-V8 auf 660 PS. Damit katapultiert sich der SLR in nur 3,6 Sekunden auf Tempo 100 und ist bis zu 340 km/h schnell.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Johny"
4. 3. 2005 16:35
Re: SLR 660PS
NO, viem ze tymto zastupujem Lonestarstate-a ale musim povedat ze v Detroite v 2002 vysiel concept Cien od Cadillac-u s V12 7.5l motor s vykonom 750PS! A prednedavnom som precital ze GM ma v plane znovu nieco s tymto auto vymisliet aj ked az po modeli BLS
neregistrovaný "Hapek"
11. 3. 2005 20:49
Sprinter
Ja mám dva Sprintery, jeden nový (r.v.2002)308 CDI, druhý jazdený (r.v.1996)312 D a som s nimi maximálne spokojný. Samozrejme veľa záleží na vodičovi, ale ak sa vám zdá Sprinter poruchový, tak skúste Boxer a až potom uvidíte čo to je poruchovosť.
Rozbalit vlákno
0