Novinky
0
Ja mám dva Sprintery, jeden nový (r.v.2002)308 CDI, druhý jazdený (r.v.1996)312 D a som s nimi maximálne spokojný. Samozrejme veľa záleží na vodičovi, ale ak sa vám zdá Sprinter poruchový, tak skúste Boxer a až potom uvidíte čo to je poruchovosť.
Přejít do diskuze
NO, viem ze tymto zastupujem Lonestarstate-a ale musim povedat ze v Detroite v 2002 vysiel concept Cien od Cadillac-u s V12 7.5l motor s vykonom 750PS! A prednedavnom som precital ze GM ma v plane znovu nieco s tymto auto vymisliet aj ked az po modeli BLS
Power des Kompressor-V8 auf 660 PS. Damit katapultiert sich der SLR in nur 3,6 Sekunden auf Tempo 100 und ist bis zu 340 km/h schnell.
Ne, to nejsou motory do traktoru...vykony pres 200 k az 375 k a montuji je do kompresoru. Je to chyba noveho (uplne noveho) softwaru. dnes je ut a problem pretrvava...
ML 280 CDI (ab 4. Q 2005) 46.342 EUR
ML 320 CDI (ab Aug 2005) 48.662 EUR
ML 350 (ab 2. Juli 2005) 47.966 EUR
ML 500 (ab 2. Juli 2005) 63.220 EUR .
ML 320 CDI (ab Aug 2005) 48.662 EUR
ML 350 (ab 2. Juli 2005) 47.966 EUR
ML 500 (ab 2. Juli 2005) 63.220 EUR .
Pánové a čím jezdíte, že kritizujete Sprintery? Já mám Sprintera 1,5 roku a nemám problém. Ono je to také tím kdo s ním jezdí a jak!!!
Novinka roku 2000, 216 CDI, 2,7 l, 116 kW. Dnes najeto 125.000 km. Jsme montážní firma a hlavně majitelé, tzn. žádné extrémní vytáčení apod. Od počátku problémy s řazení, 3, 1, zpátečka - dostat trojku na místo je umění - v záruční době výměna lanovodů. Problémy dodnes. 90.000 km - prasklá hlava válců + shnilá část výfuku (110.000 vč. DPH). Závada na žhavení motoru, výměna kladky alternátoru, výměna zadního osvětlení SPZ (koroze), prasklé přední listové pero (byla znát vada materiálu) (cca 100.000,- vč. DPH). Koroze bočních posuvných dveří. Občasné výpadky ukazatele rychlosti. Nefunkční vnitřní cirkulace vzduchu. A perlička na závěr: z a m r z á n í bočních posuvných dveří! Sprinterům zdar
No přesně něco takového mi jeden týpek říkal. Že se s tím Actrosem před kopcem nemohl pořádně rozjet, protože ho elektronika nějak nepustila (nevím, zda to říkám 100% správně- bylo to už před pár lety, co jsem s ním mluvil a ještě navíc v hospodě po pár "zrzavých"). A ty John Deery mě zajímají. Můžeš mi napsat o jaké konkrétní motory se jedná (cca výkon a v čem je ten motor použitý). Jeden známý má totiž objednaný 200k traktor JD, tak ať vím, jsetli se mu mám škodolibě smát . A hlavně, tak do dvou let se traktor této kategorie bude týkat i nás, tak ať vím, na co si mám dávat pozor. Dík předem!
Ja mam podobne zkusenosti - Prvni serie Actrosu mely opravdu vazne problemy s elektronikou a motory - 430k Actross nema takovou silu jako 430k v Dafu XF - do kopce plne nalozeny prvni jede 45-50 km/hod, Daf to zvlada 55 km/hod. My tu tedka resime problemy s motory John Deere, udelali novej soft a je to totalni propadak, v po ma dorazit specialista z Francie, aby to vyresil. To same - Linde jesterky jsou taky pekny...a maj zalostne pomaly a lemplovsky servis
Mizerný servisy mají v ČR snad všechny značky. Takže tohle není u mě kritérium výběru. Jinak souhlasím úplně. Na dodávku propracovaná palubka a čelní partie. Jinak poruchová kocábka. Tuším že made in Spain? (kdyžtak mě opravte) Z Meďáků je přímo nádherný jen CLS.
No i když Ti bohužel nemůžu napsat nic z vlastní zkušenosti a dokonce je to i tak trochu od tématu (Sprintera), ale co se týče jejich náklaďáků, snad každý trucker, se kterým jsem se bavil na téma kvality jednotlivých značek mi řekl, že Actros je totální katastrofa ať už kvůli jejich hloupým elektronickým systémům asi trochu nevhodně nazvaným Telligent (člověk by řekl, že to má něco společného s inteligencí), tak kvůli spolehlivosti. Všichni svorně jej umístili zcela na poslední místo, jeden se mi dokonce svěřil, že by radši jezdil se starou Liazkou, že jsou prý tak na stejné úrovni, akorát že lízu si je schopen opravit na cestě. A dále nevím zda to byla pouze výjimka nebo dnes už pravidlo, nicméně M-B dodává své motory i do zem. techniky a vím o případě, kdy po pár dnech práce zcela nového stroje (samojízné řezačky Claas) odešel motor kvůli nějaké chybě v chlazení.
Koukam, že ve všech servisech M-B jsou stejný paka, ***i a dál bych byl už moc sprostej! Ještě, že už M-B nemam a nikdy ho už nechci
Nevím, jak dělá Mercedes osobní auta, ale Sprinter je odfušovaný a splácaný ze všeho, co se kde našlo. Má sice krásnou čelní partii, perfektní palubní desku (na dodávku), ale co se týká spolehlivosti je na úrovni Š 120 - beze srandy. Myslím, že by měly hlavně proškolit své servisy, protože se hlavně v HK chovají stylem, jako by jim patřil svět, ale zároveň jako kdyby auto viděli poprvé. Mercedes:
hm.. to Mko ma svetla jak z golfu a Bcko vypada jak naky lunarni vozitko .. a to CLK cabrio ma hnusny kola ale ani jedno by mi nevadilo
Neber to jako škodolibost, ale jsem tak trochu rád, že to nestihnete, protože jak už jsem psal, letos mi ta Ženeva opět nevyjde a velice těžko bych přes srdce přenášel, kdyby tisíce lidí měly tu jedinečnou šanci vidět tu vaši nádheru a já bych zase musel slintat pouze nad fotkama. Doufám, že v Brně ale s Váma můžu počítat!!! A taky doufám, že už plánujete sériovku a v tom Brně že už se bude dát podepsat i smlouva! Jo a doufám, že jsi blil někde vedle a nezasáhl jsi toho vašeho mazla !
Jsem z toho venku, prášky zabraly. Alfa ne. Jarda říkal, abych si z toho nic nědělal, že napřed opravíme tu zhroucenou střechu garáže a pak že uvidíme. Uvidím. Na Alfu kašlu. Naše stopětka je z toho taky venku, odnesla to jen střecha a jedny sáně. Přemluvil jsem Jardu na ten obrácenej kabriolet, když to Alfa nechce. Dvakrát jim to nabízet nebudu. Takže jsme opravili střechu garáže, odpicli střechu a přední sklo stopětky. Vypadá to krásně, i když jsem to zatím neviděl, už jsem vám psal, že s Jardou tuningujem po tmě. Menší problém byly akorát ty jedny prasklý sáně. Jarda to ale vykoumal. Použili jsme sáně spolujezdce, akorát jsme je přesunuli nad středovej tunel. Teď teda budem sedět s Jardou za sebou. To půjde, sáně jsou pro tři. Zatím jsme to zkusili naslepo a docela to ujde. Sedíme jak na skůtru. Dobře se mi bude řadit, mám páku mezi nohama. Trochu složitější to bude s volantem, budu muset levačkou dost ručkovat. Taky na spojku to mám teď trochu dál, tohle ale zas vykoumal Jarda. Bude zezadu ovládat spojku berlí. Berli zatím nemáme, ale mrknem v sobotu na burzu. Včera jsme zkusili ještě ty semafory na předku a makaj jak barevný. Už se s Jardou nemůžem dočkat až vyjedem. Potřebujem akorát nafouknout gumy. Zkoušeli jsme to, je to makačka. Já se poblil po třetím nádechu. Jarda je lepší, zmáknul pravý přední na sedum fuků, má dobry plíce. Říkal, že víc, než na jedno kolo denně nemá. To chápu. Jestli jsem to dobře spočítal, tak ze tři dny vyjedem. Za čtyři, ještě rezervu. Bertoňák. P.S. Chtěli jsme s Jardou ukázat v Ženevě stopětku, ale nestihnem to. Strach z konkurence nemám. Jen nový emko od Mercedesu, na to asi ještě nedosáhnem, to by se ale vidělo. Možná maj lepší garáž.