Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Hybridní Mercedes-Benz třídy S: pětimetrový spořílek

26 komentářů

No pokud je někdo máročný tak proč ne. Ono když ročně najedeš 70 000 km, tak se diesel vyplatí, nenadarmo je podíl dieselu a benzínu v nejvyšší třídě téměř jednostranný-samozřejmě pro naftu. Hold, 10 litrů nafty oproti 15 litrů benzínu, to už poznat jde a ze statistik je jasné, že i bohatí chtějí šetřit, avšak na vysoké úrovni.
chces povedat, ze to su rozumne investovane peniaze za nejake MB-S alebo BMW 7 s najhorsim dieslovym motorom kvoli spotrebe ale s plnou vybavou dnu ?
Viem, ze bateria e😜loduje ak ju niekto hodi do ohna. Ale o mraze som este nepocul ! To akoze si nenmam brat mobil na lyzovacku ? Resp. si ho zobrat mozem, ale ked budem volat a roztrhne ho ovno mne pri hlave tak co ? Podla mna baterie vydrzia aj v zime...
od roku 2000 tak asi půjde do serie.uvidíme co s tím udělal,každopádně bude těžký
..v Evropě.jetli vůbec,a hlavně za kolik??
No prave u auta by melo na pametovym efektu zalezet strasne moc. Protoze aby to melo smysl tak se musi dobijet jak to jenom de tzn snazit se vyuzit brzdeni a podobne, takze dobijis v podstate porad po trochach. A doma ze zasuvky pak fest
tomu rikam moderni chrochtak.
[odkaz]
hlavně sotatně
. Máš pravdu. Na hybridní pohon nepotřebuješ 200A. Nějak jsem to špatně formuloval. Jinak souhlasím.
"Konečně super pro lakomé bohaté (těch je sotatně většina)." Zeby zavist?
to bude muziky.CD changer mužu zakopat
jen škoda že to nevyšlo u starého A-klasse.Jinak na cestě je také Vodík.
Jo v podstate mas pravdu ale nemyslim si ze je potreba 200 A u hybridu. Urcite maji oddelenou napetovou hladinu palubni site a pohone jednotky. Co vim tak se mozna nekdy bude zavadet 42V (Bosch)jako druha napetova sit pro en. narocny prvky. Li-Ion baterka si odberem velkyho proudu zmensuje zivotnost/kapacitu.
Schválně. Proč se používají olověné akumulátory na startování? Protože dávají pořádné proudy a můžete je dobíjet velkými proudy (jsou levné). Li-Ion se hodí do elektroniky, která nepotřebuje velké proudy. Prostě NiMH můžete nabíjet většími proudy a odebírat z nich taky větší proudy a jsou hlavně levné. To s Li-Ion nezvládnete v rozumné cenové relaci.
(Už čtu reakce, že prototypy jezdí s Li-Ion atd. a jak se hluboce mýlím.) pořádné proudy=>řádově200A
No víš u Prisu se taky mění baterka mezi 170 000 (min.) a 230 000 (max.) najetými kilometry a stojí to zhruba 100 000.-. Takže tady se bude taky měnit
Konečně super pro lakomé bohaté(těch je sotatně většina) . A ty obavy o životnost aku-pánové probuďte se, když něco uvede Mercedes-Benz, je to 100x vyzkoušeno i proti situacím, které nenastanou. Nebuďme chutřejší než inženýři MB.
V první generaci Priusu měla baterie životnost asi 10 let.
roztrhne??? no ja neviem mal so Li-Ion a predtym aj NiMh a niaka baterka z mobilu sa mi v mraze neroztrhla,aj ked bola zvonku napr N6110 ...
Protoze Li-Ion baterka se kolem bodu mrazu roztrhne. Aspon ta v mobilu urcite. Vydrzi dost dlouho zalezi jek se k ni chovas.
V Priusu na baterky ujedeš cca 2-3 km a konec.Taky by mně zajímalo jak dlouho u tak těžkýho vozu vydrží.
No, právě proto, že NiMh má o dost větší životnost, než LiOn... Paměťový efekt je samozdřejmě nevýhoda u mobilu, ale auto, které má i jiný zdroj energie (motor) to vůbec nevadí a prostě se nabije až vyšťavená... Z mobilů panuje blud o špatné životnosti NiMh baterií, ale jen kvůli jejich špatnému používání... do mobilu se prostě nehodí...
Možná se to už tady řešilo u jinýho článku, ale jak dlouho může vydržet v autě na NiMH baterie? V mobilu mo dlouho nevydrží Proč tam nedávají aspoň Li-Ion? Důležitá taky pak bude cena, za kterou budou prodávat novou....
Buď trošku skeptický, prius má 4,3, ale většinou s ním jezdí za 5-6. Ale i kdyby to žralo 8-9, pořád paráda a navíc ty emise... Hybridy se mi začínají líbit
Normální verze má pruměr 9.6l,což taky není špatný 7,l je super na takovou lod