Inovovaná Honda CBR600RR je oproti předchůdci ještě radikálnější, designově i technicky se chce podobat většímu litrovému bráškovi. Je to zkrátka stoprocentní sportovní náčiní.
už jsem měl CBR 600 96" (dokonce 2x), 99", 00", momentálně vlastním CBR 900 RR a jsem maximálně spokojený. Jen kdyby to bylo od nás do Brna blíž... (jsem z Č. Budějovic)
Novou 600 RR jsem měl možnost shlédnout již na Intermot 2004, pohledem z 10 m vzdálenosti nerozeznáte rozdíl.
Oči se Vám rozsvítí při pohledu z blízka. Zcela nová přední vidlice doslova vyráží dech o brzdách nemluvě. Co se týče snížení hmotnosti, zvýšení točivého momentu a s tím samozřejmě také posun těžiště motocyklu, nezbývá než konstatovat, že nástupce starší verze bude a to zejména dle mých vlastních zkušeností, těžkou konkurencí také pro velké litrové motocykly a to zejména díky obrovské manévrovací schopnosti v zatáčkách a vzhledem ke kvalitě vozovek v ČR, také na rovině. Myslím si, že to bude lepší volba než 1000 RR. Lépe se bude dát využít potencionál na první pohled slabšího motocyklu. Příjemná jízda není jen o motocyklu, ale hlavně o jezdci.
Ahoj všichni. Mám to štěstí, že jsem si mohl koupit tuhle skvělou motorku. Mám ji zatím sice týden najel jsem tisíc km a nemůžu si na cokoliv stěžovat. Je to prostě Supersport jak má být. Vím že tisíc km je málo aby člověk zjistil veškeré pro a proti ale už alespoň malý úsudek si jistě každý udělá. Motorka je nádherná o jízdních vlastnostech ani nemluvim a co mě zatím hodně moc těší je nízká spotřeba. Tak po čtrnácti dnech se pokusím napsat nové poznatky. Ale zatím můžu všem jen doporučit. Zdarec