Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Technika

Zpět na článek

International Engine of the Year 2004: úplné výsledky

16 komentářů

Chybí vám tam kategorie 1.8-2.0l!!!!
Doplneno.
Doplneno ale spatne, jednak je to divne formatovany, a je tam opet motor VW 1.8T, ktery je jiz v kategorii 1.6 - 1.8.
Vzhledem k tomu, ze ma lehounce po 1800 tak tak mezi 1.8 a 2.0 nepatri.
je zajimave ze VW 1,8T 165 kW je hodnocen ve dvou katogoriich. 1,4-1,8 a 1,8-2,0 ze by novy revolucni pocin VW s plynule menitelnym objemem motoru 😄 Slysel jsem ze volvo meni kompresni pomer, ale VW jim to ted nandalo 😃)
to nedela Volvo ale Saab
menitelny objem je realita, uz zaciatkom 80tich rokoch ju mal Cadillac - pocas jazdy vypinal valce - teda objem sa zmensoval. Potom to okopcil Mercedes (o 15 rokov neskor) a vyhlasil to za svoj objav...
Sranda je, ze u MB vypinaji porad ty samy valce... Kdyz nekdo jezdi na spotrebu, tak v nich ma potom pavuciny
55 AMG jezdí strašně, 65 AMG=PEKLO NA ZEMI
postamble();
Nemůžete (pro příště) číslovat pořadí. Tabulky se tím zpřehlední. Takhle se v tom člověk hůře vyznává. Díky.
Docela by mě zajímalo proč tam není ten slavný motor 5.7 V10 od porche(Carrera GT). Všichni motorističtí novináři si ho nemohli vynachválit.
Od kdy má motor Mazda Renesis (RX😄 objem více jak 3 litry? Já myslel že má 1243 ccm3 (+ - teď nevím přesně)... Nebo se pletu? Jinak Japonci jsou prostě nej... Viva la Honda
CHYBA to neni, Wankeluv motor se prepocitava na objem normalniho, myslim koeficient 2, takze po prepocitani je to myslim 2.654. patri tedy do kategorie 2,5 - 3 l
Tak motor S2000 popáté nejlepší a Insight taky . tak to je nářez
Kdo umí, ten umí... Honda je v motorech vždycky napřed! A ten 2,2 CTDI taky nedopad nejkůř
To jo, bod za baworem, to je fakt pech
sorr, ale jenom 4x 😁 ale stejne to je mazec... v 99 to bylo nejaky VW lolTdi...
btw. BMW v kategorii 3-4l nikdo zatim neporazil...
BMW POWER FOREVER!!!