Technika
Doplneno ale spatne, jednak je to divne formatovany, a je tam opet motor VW 1.8T, ktery je jiz v kategorii 1.6 - 1.8.
Vzhledem k tomu, ze ma lehounce po 1800 tak tak mezi 1.8 a 2.0 nepatri.
Vzhledem k tomu, ze ma lehounce po 1800 tak tak mezi 1.8 a 2.0 nepatri.
CHYBA to neni, Wankeluv motor se prepocitava na objem normalniho, myslim koeficient 2, takze po prepocitani je to myslim 2.654. patri tedy do kategorie 2,5 - 3 l
Od kdy má motor Mazda Renesis (RX😄 objem více jak 3 litry? Já myslel že má 1243 ccm3 (+ - teď nevím přesně)... Nebo se pletu? Jinak Japonci jsou prostě nej... Viva la Honda
Docela by mě zajímalo proč tam není ten slavný motor 5.7 V10 od porche(Carrera GT). Všichni motorističtí novináři si ho nemohli vynachválit.
Nemůžete (pro příště) číslovat pořadí. Tabulky se tím zpřehlední. Takhle se v tom člověk hůře vyznává. Díky.
Sranda je, ze u MB vypinaji porad ty samy valce... Kdyz nekdo jezdi na spotrebu, tak v nich ma potom pavuciny
menitelny objem je realita, uz zaciatkom 80tich rokoch ju mal Cadillac - pocas jazdy vypinal valce - teda objem sa zmensoval. Potom to okopcil Mercedes (o 15 rokov neskor) a vyhlasil to za svoj objav...
je zajimave ze VW 1,8T 165 kW je hodnocen ve dvou katogoriich. 1,4-1,8 a 1,8-2,0 ze by novy revolucni pocin VW s plynule menitelnym objemem motoru 😄 Slysel jsem ze volvo meni kompresni pomer, ale VW jim to ted nandalo 😃)
btw. BMW v kategorii 3-4l nikdo zatim neporazil...
BMW POWER FOREVER!!!