Konečne to vyzerá ako to má vyzerať. Fiat boduje, kde má bodovať, čiže s najmenšími autami, aj keď treba uznať, že kórejské modely sa tiež držia statočne. Sklamaním je kolínska trojka, jej kvality českí zákazníci asi nedoceňujú. Zaujímavé je aj to, aký minimálny záujem je o Ford Ka, pričom sesterský Fiat 500 má niekoľkonásobne vyššie predaje.
Nedávno jsem viděl Fith gear, kde Káčko testovali. Chlapec nešetřil pocity zklamání oproti starému Ka. A vyznělo to, že 500 je lepší volbou, neb kromě lepších jízdních vlastností nemá Ka co nabídnout.
no kolinska trojka nema co ponuknut jak dizajnom tak cenou...uvidime facelift toyoty co to urobi z predajiom,ano fiat je konecne tam kde ma byt a korea boduje tiez-nieje sa comu divit, tabulka tak jak ma vyzerat :yes:
No, zde pozor na krále, s odkazem na třídu bych to viděl spíše na... králíka roku.
Potěšitelné je, že i v této "skoroRC" třídě jsou jak stylovky, tak evergreeny a samozřejmě i nové světy. Evergreen je jasný, Panda - malé, čtyřdveřové, praktické autíčko pro masy. Stylovka je také jasná, F500, jasnej žolík. Ty nové světy přivezla dvojjediná dvojčata - SPLASH/AGILA, tak si vyber.
Pokud by však někdo hledal koncentraci všeho, tedy stylu, praktičnosti a nehynoucí architektury, musí za hranice. Není to daleko, ani ti nemusím psát, o jaký model se jedná, sázím jednu pandu na to, že to víš :yes:
hm, tak pozeram ze sa tak akosi nenapadne u teba F500 presunula z katerorie "vejbuch tisicileti" medzi "jasnej zolik". To by jeden neveril, co s clovekom spravia silvestrovske predsavzatia... :-)
A jéje. Oni chcou snad ty kulatý světla napchat všude.
Panda přece není a nikdy nebyla žádný retro. Byla hranatá a měla své kouzlo. Na nové jsem cenil především "svou" masku. Snad ji takto nedomrví.
Panda nikdy neměla kulatý světla. Když je něco moderního, ještě to neznamená, že to bude pasovat na každý model.
Jednou vymysleli 8C a teď tu retro masku v obměnách nacpou na všechny modely. U Fiatu vymysleli retro pětistovku a díky jejímu úspěchu to zase nacpou na všechny modely? Trochu zvrácené.
Kazdemu sa paci nieco ine.Niekomu hranate,niekomu gulate svetla.Mercedes uz tiez stihol vystriedat asi vsetky tvary svetiel a stale sa dobre predava. :-!
Mercedes má na co navazovat, jeho modely v minulosti kulaté světla měly. Retro s jasným odkazem si tedy dovolit může.
Panda byla první a jedinná, a světla měla hranatý. Proto bude s kulatýma působit nepřirozeně. Nenavazuje na svého předchůdce, po kterém má jméno. Zbytečně se pouští do experimentování.
Měla, neměla..... časy se mění, trendy se mění... v současnosti hranatý krabice moc neletí, ikdyž určitě se vždy najde někdo, komu se právě toto bude líbit. Je nesmysl odkazovat se na první Pandu, jaký měla tvar světel, Panda nikdy nebyla taková legenda jako třeba 500 nebo Beetle a Fiat pravděpodobně nemá důvod dělat retro Pandu po vzoru první generace. Přecejen je to vůz v nejlevnější cenové relaci, tam se kašle na nějaký odkazy minulosti, takoví zákazníci chtějí moderní auto podle současných trendů, zkrátka hodně muziky za málo peněz ve všech směrech.
P.S.: Osobně se mi ten počítačový (nebo co to je) návrh nelíbí, ale nebojím se a věřím Fiatu, že dokáže udělat opravdu pěkné auto :yes:
Fiat snáď nemá na čo nadväzovať? V jeho minulosti je celá paleta modelov s guľatými svetlami. Retro odkaz je teda rovnako legitýmni ako u Tebou zmieňovaného M-B.
Nevraviac o tom kam od guľatých svetlometov dospelo také BMW(nepamätám žiadnu Tvoju námietku), alebo taký Golf.
Pekná, ale opticky vyzerá byť menšia, tretie bočné okno mi tam hodne chýba. Panda ním získava nový rozmer, nadobúda pocit priestornosti aj vzdušnosti.
Tie guľaté svetlá sa docela dajú, možno by boli krajšie štvorce so zaoblenými rohmu, ale to by zase niekto huboval, že okopírovali Jimny...