Novinky
jossalito
0
Pojetí té masky. Vidí to tam i slepý a všimli si toho i redaktoři onoho plátku. :-!
Přejít do diskuze
Tiež neviem, prečo by mali predaje nejakej sečuánskej Pandy zlezenej z bambusu vyvracať fakt, že líška je predátor triedy.
>😁 >😒]
>😁 >😒]
Bože Jossalito.. kluku ušatá! Tohle není retro, to jsou prostě jen a jen kulatá světla. Nic víc, nic míň. 😉
Fiat snáď nemá na čo nadväzovať? V jeho minulosti je celá paleta modelov s guľatými svetlami. Retro odkaz je teda rovnako legitýmni ako u Tebou zmieňovaného M-B.
Nevraviac o tom kam od guľatých svetlometov dospelo také BMW(nepamätám žiadnu Tvoju námietku), alebo taký Golf.
Nevraviac o tom kam od guľatých svetlometov dospelo také BMW(nepamätám žiadnu Tvoju námietku), alebo taký Golf.
Pekná, ale opticky vyzerá byť menšia, tretie bočné okno mi tam hodne chýba. Panda ním získava nový rozmer, nadobúda pocit priestornosti aj vzdušnosti.
Tie guľaté svetlá sa docela dajú, možno by boli krajšie štvorce so zaoblenými rohmu, ale to by zase niekto huboval, že okopírovali Jimny...
Tie guľaté svetlá sa docela dajú, možno by boli krajšie štvorce so zaoblenými rohmu, ale to by zase niekto huboval, že okopírovali Jimny...
Měla, neměla..... časy se mění, trendy se mění... v současnosti hranatý krabice moc neletí, ikdyž určitě se vždy najde někdo, komu se právě toto bude líbit. Je nesmysl odkazovat se na první Pandu, jaký měla tvar světel, Panda nikdy nebyla taková legenda jako třeba 500 nebo Beetle a Fiat pravděpodobně nemá důvod dělat retro Pandu po vzoru první generace. Přecejen je to vůz v nejlevnější cenové relaci, tam se kašle na nějaký odkazy minulosti, takoví zákazníci chtějí moderní auto podle současných trendů, zkrátka hodně muziky za málo peněz ve všech směrech.
P.S.: Osobně se mi ten počítačový (nebo co to je) návrh nelíbí, ale nebojím se a věřím Fiatu, že dokáže udělat opravdu pěkné auto :yes:
P.S.: Osobně se mi ten počítačový (nebo co to je) návrh nelíbí, ale nebojím se a věřím Fiatu, že dokáže udělat opravdu pěkné auto :yes:
Ty jsi zase slyšel nějaký "vtip" a budeš nám ho tady trapně půl roku omílat dookola s vlastním pocitem vtipnosti 8-s
Mercedes má na co navazovat, jeho modely v minulosti kulaté světla měly. Retro s jasným odkazem si tedy dovolit může.
Panda byla první a jedinná, a světla měla hranatý. Proto bude s kulatýma působit nepřirozeně. Nenavazuje na svého předchůdce, po kterém má jméno. Zbytečně se pouští do e😜erimentování.
Panda byla první a jedinná, a světla měla hranatý. Proto bude s kulatýma působit nepřirozeně. Nenavazuje na svého předchůdce, po kterém má jméno. Zbytečně se pouští do e😜erimentování.
Kazdemu sa paci nieco ine.Niekomu hranate,niekomu gulate svetla.Mercedes uz tiez stihol vystriedat asi vsetky tvary svetiel a stale sa dobre predava. :-!
Preco som si taketo rozhorcenie od teba nevsimol pri clankoch o Audi?Co je v poriadku u Audi,nie je v poriadku u Fiatu? :no:
Panda nikdy neměla kulatý světla. Když je něco moderního, ještě to neznamená, že to bude pasovat na každý model.
Jednou vymysleli 8C a teď tu retro masku v obměnách nacpou na všechny modely. U Fiatu vymysleli retro pětistovku a díky jejímu úspěchu to zase nacpou na všechny modely? Trochu zvrácené.
Jednou vymysleli 8C a teď tu retro masku v obměnách nacpou na všechny modely. U Fiatu vymysleli retro pětistovku a díky jejímu úspěchu to zase nacpou na všechny modely? Trochu zvrácené.
jaký retro? chvilku byly v kurzu kulatý, pak hranatý, a teď se do toho přidaly i amorfní světla.A lepší kulatý než amorfní(většinou)
A jéje. Oni chcou snad ty kulatý světla napchat všude.
Panda přece není a nikdy nebyla žádný retro. Byla hranatá a měla své kouzlo. Na nové jsem cenil především "svou" masku. Snad ji takto nedomrví.
Panda přece není a nikdy nebyla žádný retro. Byla hranatá a měla své kouzlo. Na nové jsem cenil především "svou" masku. Snad ji takto nedomrví.
Twingo a je Bingo.
PS: Je jich prodaných víc jak golfiků. Hmmmmmmmmmm :-!
PS: Je jich prodaných víc jak golfiků. Hmmmmmmmmmm :-!
tohle by nebylo špatné.. základní tvar Pandy, který se mi tam líbí. A co se mi tam nelíbí je předělané
hm, tak pozeram ze sa tak akosi nenapadne u teba F500 presunula z katerorie "vejbuch tisicileti" medzi "jasnej zolik". To by jeden neveril, co s clovekom spravia silvestrovske predsavzatia... 😄
Golf je najlepší v nižšej strednej triede, lebo sa najlepšie predáva.
Panda sa najlepšie predáva v triede mini. Ale najlepší je Fox.
ČO JE NA TOM NA NEPOCHOPENIE? >😁
Panda sa najlepšie predáva v triede mini. Ale najlepší je Fox.
ČO JE NA TOM NA NEPOCHOPENIE? >😁
no kolinska trojka nema co ponuknut jak dizajnom tak cenou...uvidime facelift toyoty co to urobi z predajiom,ano fiat je konecne tam kde ma byt a korea boduje tiez-nieje sa comu divit, tabulka tak jak ma vyzerat :yes:
No, zde pozor na krále, s odkazem na třídu bych to viděl spíše na... králíka roku.
Potěšitelné je, že i v této "skoroRC" třídě jsou jak stylovky, tak evergreeny a samozřejmě i nové světy. Evergreen je jasný, Panda - malé, čtyřdveřové, praktické autíčko pro masy. Stylovka je také jasná, F500, jasnej žolík. Ty nové světy přivezla dvojjediná dvojčata - SPLASH/AGILA, tak si vyber.
Pokud by však někdo hledal koncentraci všeho, tedy stylu, praktičnosti a nehynoucí architektury, musí za hranice. Není to daleko, ani ti nemusím psát, o jaký model se jedná, sázím jednu pandu na to, že to víš :yes😒br />
BRAVWO FOXWAGEN-PORSCHE 😉 :yes:
Potěšitelné je, že i v této "skoroRC" třídě jsou jak stylovky, tak evergreeny a samozřejmě i nové světy. Evergreen je jasný, Panda - malé, čtyřdveřové, praktické autíčko pro masy. Stylovka je také jasná, F500, jasnej žolík. Ty nové světy přivezla dvojjediná dvojčata - SPLASH/AGILA, tak si vyber.
Pokud by však někdo hledal koncentraci všeho, tedy stylu, praktičnosti a nehynoucí architektury, musí za hranice. Není to daleko, ani ti nemusím psát, o jaký model se jedná, sázím jednu pandu na to, že to víš :yes😒br />
BRAVWO FOXWAGEN-PORSCHE 😉 :yes:
Nedávno jsem viděl Fith gear, kde Káčko testovali. Chlapec nešetřil pocity zklamání oproti starému Ka. A vyznělo to, že 500 je lepší volbou, neb kromě lepších jízdních vlastností nemá Ka co nabídnout.
Konečne to vyzerá ako to má vyzerať. Fiat boduje, kde má bodovať, čiže s najmenšími autami, aj keď treba uznať, že kórejské modely sa tiež držia statočne. Sklamaním je kolínska trojka, jej kvality českí zákazníci asi nedoceňujú. Zaujímavé je aj to, aký minimálny záujem je o Ford Ka, pričom sesterský Fiat 500 má niekoľkonásobne vyššie predaje.