Novinky
0
Uz bylo na case... Ale musim rict, ze zevnitr je to teda, alespon v teto kombinaci, strasnej plastak.
0
a co na čase? vždyť změny jsou skoro nulové. komu se nelíbil doteď tak asi sotva změní názor.
0
hlavne mi to zevnitr zacina pripominat BMW 3 😉)))) ... budiky, vetraky uprostred, ... 😉)))))
0
hoši, nevím co se Vám na tom nelíbí. C-klasse je skvělá kára a interiér taky. Nechápu jak to někomu může připomínat BMW. Škoda, že tam nedali foto C55, má trochu jiný čumák, asi jako CLK, ale s normální hvězdou.
0
si někde najdi fotky interieéru starého BMW E30 a porovnej dva větráky uprostřed ... v E30 jsem jezdil cca 2 roky takže vim o čem mluvim 😉)
0
... to ale neznamena, ze mam neco proti MB ... taky se mi c-cko libi, ale vzdycky mi u MB vadil obrovskej tachometr uprostred a to uz tady neni 😉
0
dobře, ale dva větráky uprostřed má a měl téměř každý MB.
0
... ale já mluvim o vzhledu
0
0
to nikdy!!
0
0
270 kW/367 hp
Já myslím že i když je to trochu zevnitř zvláštní já bych si tokoé auto nechala líbit.
myslím že čirou optiku už ma trošku díl :😊)
To jsou změny až vám přechází zrak! Ostatně to je typické pro německé konzervativy. Ještě, že je drží kvalita, jinak nevím, nevím.
Trošku mě to připomíná naše žasnutí v 70.-80. létech nad tím když najednou měla škodovka místo stříbrné kliky černou a místo jednoduché lišty dvojtou a hned se to nazývalo modernizací.
V dnešním skutečnýma novinkama přesyceném trhu bych se snad facelifty ani nezabýval.
Trošku mě to připomíná naše žasnutí v 70.-80. létech nad tím když najednou měla škodovka místo stříbrné kliky černou a místo jednoduché lišty dvojtou a hned se to nazývalo modernizací.
V dnešním skutečnýma novinkama přesyceném trhu bych se snad facelifty ani nezabýval.
Fakt je, že facelift to moc patrnej není, ale na druhou stranu, když se podívám na palubku tak myslím,že je natolik nadčasová, dokonalá a etalon ve svý třídě, že nebylo zapotřebí nějakýho většího faceliftu - kam se serou BMW a Audi...
Interiér Audi je mnohem kvalitnější a robustnější, tak kam by se jako mělo *?
a co ked je robustnejsi? to je akoze hned lepsie?
o kvalite sa da polemyzovat
dizajn-neapcia sa mi tie vyduchy na krajoch na bocne okna,inak v pohode
u audi nemam rad ze ma take iste,jedine v a8 je iny a 7er mi pripomina kuchynsku linku,suflik na pribor, tacky...
o kvalite sa da polemyzovat
dizajn-neapcia sa mi tie vyduchy na krajoch na bocne okna,inak v pohode
u audi nemam rad ze ma take iste,jedine v a8 je iny a 7er mi pripomina kuchynsku linku,suflik na pribor, tacky...
Na tohle by se meli podivat ty co tvrdi ze bmw je hnus 😃 Exterier klasika od MB a vnitrek je 20 let stara E30 BMW to se soudruzi opravdu ukazali.A nezapomente to zase az to AMG upravi srovnavat ze seriovym BMW.Jste tu ale parta
Ja osobne povazuju interier cecka za jeden z nejhorsich vubec, vypada jak z osmdesatych let a ty vydechy opravdu vypadaji jako ze staryho trojkovyho bavora. tenhle radoby facelift vypada podle me uplne stejne (spatne) akorat tam je jedna zmena co sem zachytil a to nova kaplicka , ve ktery byl uchylny tachometr nahrazen normalnim ala bmw..
Cooo? Chudak netoci vic nez 6500 rpm? Nemluvil bych o nejakem sportovnim aute, pche!
Co je hlavně kapku trapňoučký je to P R N D .... pokud se nepletu je to k automatu a pokud se nepletu, automat do sportovního auta nepatří... Ale jak sem se dočetl dále, je pravda že MB stejně nedělá není sportovní auta... takže je to vlastně úplně jedno... kdo by se taky přece chtěl v merglu namáhat s řazením...
... jehe, nějak mi tam vklouzlo něco navíc... "nedělá není sportovní auta" tak to není tam bejt pochopitelně nemá...
a ještě sem zapoměl jednu důležitou věc... a to...
BMW Power Forever!!!
a ještě sem zapoměl jednu důležitou věc... a to...
BMW Power Forever!!!
máš pravdu ale jak se to vezme.Například SL55AMG v disciplíně 0-300 udělá z Ferrari 360 modena nechutně pomalé vozidlo, a to je sportovní vůz! haha
myslim, ze to nebylo SL55AG ale prekopavka na SL72AMG. A byl to automat.
byl to novy SL55, byl to velky test supersportu a SL55 porazil na 0 - 300 i nove Lambo. 575 to na 300 trvalo temer dvakrat tolik.
Určitě mi rád řekneš, kde si tohle četl... docela by mě to zajímalo... Thx
Modell
Topspeed
0-300 km/h
SL 55 AMG
325 km/h
32,5 s
Lamborghini Murcielago
329 km/h
34,2 s
Porsche GT 2
315 km/h
40,9 s
Ferrari 550
306 km/h
61,2 s
Aston Martin Vanquish
316 km/h
55,0 s
Topspeed
0-300 km/h
SL 55 AMG
325 km/h
32,5 s
Lamborghini Murcielago
329 km/h
34,2 s
Porsche GT 2
315 km/h
40,9 s
Ferrari 550
306 km/h
61,2 s
Aston Martin Vanquish
316 km/h
55,0 s
SL 55 AMG-325 km/h 0-300-32,5s----Ferrari 550-306 km/h 0-300-61.2s
odkud to presne je ... LINK PLS
muze tam bejt vic zajimavejch veci...
BMW Power Forever... - sem predtim zapomel 😁
muze tam bejt vic zajimavejch veci...
BMW Power Forever... - sem predtim zapomel 😁
videl jsem fotky nového CL 216 😊
vypada fakt super nové CL ale to asi určitě není konečna verze
Platz 1😒br />
Platz 2😒br />
Platz 3😒br />
Mercedes S 400 CDI
Audi A8 3.3 TDI quattro
BMW 740d
+ bärenstarker Motor
+ harmomische Kraftentfaltung
+ Motor
+ konkurrenzlose Fahrleistungen
+ kultivierter Motor
+ niedriges Innengeräusch
+ sehr komfortable Federung
+ Allradantrieb serienmäßig
+ gefühlvolle Lenkung
+ komplette Ausstattung
+ herausragende Verarbeitung
+ komfortables Fahrwerk
+ viele raffinierte Extras lieferbar
+ sehr niedriges Innengeräusch
+ sehr gute Verarbeitung
+ für die Größe gute Handlichkeit
+ niedrigster Verbrauch im Vergleich
Mercedes S 400 CDI
Audi A8 3.3 TDI quattro
BMW 740d
+ bärenstarker Motor
+ harmomische Kraftentfaltung
+ Motor
+ konkurrenzlose Fahrleistungen
+ kultivierter Motor
+ niedriges Innengeräusch
+ sehr komfortable Federung
+ Allradantrieb serienmäßig
+ gefühlvolle Lenkung
+ komplette Ausstattung
+ herausragende Verarbeitung
+ komfortables Fahrwerk
+ viele raffinierte Extras lieferbar
+ sehr niedriges Innengeräusch
+ sehr gute Verarbeitung
+ für die Größe gute Handlichkeit
+ niedrigster Verbrauch im Vergleich