Novinky
0
* ta vole
Přejít do diskuze
nevíte někdo jak je to s DTM? má prý jezdit Céčko místo CLK?2004. tak to budou mít zase ostatní velkou smůlu!
Platz 1😒br />
Platz 2😒br />
Platz 3😒br />
Mercedes S 400 CDI
Audi A8 3.3 TDI quattro
BMW 740d
+ bärenstarker Motor
+ harmomische Kraftentfaltung
+ Motor
+ konkurrenzlose Fahrleistungen
+ kultivierter Motor
+ niedriges Innengeräusch
+ sehr komfortable Federung
+ Allradantrieb serienmäßig
+ gefühlvolle Lenkung
+ komplette Ausstattung
+ herausragende Verarbeitung
+ komfortables Fahrwerk
+ viele raffinierte Extras lieferbar
+ sehr niedriges Innengeräusch
+ sehr gute Verarbeitung
+ für die Größe gute Handlichkeit
+ niedrigster Verbrauch im Vergleich
Mercedes S 400 CDI
Audi A8 3.3 TDI quattro
BMW 740d
+ bärenstarker Motor
+ harmomische Kraftentfaltung
+ Motor
+ konkurrenzlose Fahrleistungen
+ kultivierter Motor
+ niedriges Innengeräusch
+ sehr komfortable Federung
+ Allradantrieb serienmäßig
+ gefühlvolle Lenkung
+ komplette Ausstattung
+ herausragende Verarbeitung
+ komfortables Fahrwerk
+ viele raffinierte Extras lieferbar
+ sehr niedriges Innengeräusch
+ sehr gute Verarbeitung
+ für die Größe gute Handlichkeit
+ niedrigster Verbrauch im Vergleich
odkud to presne je ... LINK PLS
muze tam bejt vic zajimavejch veci...
BMW Power Forever... - sem predtim zapomel 😁
muze tam bejt vic zajimavejch veci...
BMW Power Forever... - sem predtim zapomel 😁
Modell
Topspeed
0-300 km/h
SL 55 AMG
325 km/h
32,5 s
Lamborghini Murcielago
329 km/h
34,2 s
Porsche GT 2
315 km/h
40,9 s
Ferrari 550
306 km/h
61,2 s
Aston Martin Vanquish
316 km/h
55,0 s
Topspeed
0-300 km/h
SL 55 AMG
325 km/h
32,5 s
Lamborghini Murcielago
329 km/h
34,2 s
Porsche GT 2
315 km/h
40,9 s
Ferrari 550
306 km/h
61,2 s
Aston Martin Vanquish
316 km/h
55,0 s
byl to novy SL55, byl to velky test supersportu a SL55 porazil na 0 - 300 i nove Lambo. 575 to na 300 trvalo temer dvakrat tolik.
máš pravdu ale jak se to vezme.Například SL55AMG v disciplíně 0-300 udělá z Ferrari 360 modena nechutně pomalé vozidlo, a to je sportovní vůz! haha
pracovni ma hodne pres 500Nm (a neni to kamion ani dodavka), osobni toci az pres 8000 rpm.mluvil jsem o amg uprave. a to ta na obrazku je.
... jehe, nějak mi tam vklouzlo něco navíc... "nedělá není sportovní auta" tak to není tam bejt pochopitelně nemá...
a ještě sem zapoměl jednu důležitou věc... a to...
BMW Power Forever!!!
a ještě sem zapoměl jednu důležitou věc... a to...
BMW Power Forever!!!
Co je hlavně kapku trapňoučký je to P R N D .... pokud se nepletu je to k automatu a pokud se nepletu, automat do sportovního auta nepatří... Ale jak sem se dočetl dále, je pravda že MB stejně nedělá není sportovní auta... takže je to vlastně úplně jedno... kdo by se taky přece chtěl v merglu namáhat s řazením...
Ja osobne povazuju interier cecka za jeden z nejhorsich vubec, vypada jak z osmdesatych let a ty vydechy opravdu vypadaji jako ze staryho trojkovyho bavora. tenhle radoby facelift vypada podle me uplne stejne (spatne) akorat tam je jedna zmena co sem zachytil a to nova kaplicka , ve ktery byl uchylny tachometr nahrazen normalnim ala bmw..
Na tohle by se meli podivat ty co tvrdi ze bmw je hnus 😃 Exterier klasika od MB a vnitrek je 20 let stara E30 BMW to se soudruzi opravdu ukazali.A nezapomente to zase az to AMG upravi srovnavat ze seriovym BMW.Jste tu ale parta
a co ked je robustnejsi? to je akoze hned lepsie?
o kvalite sa da polemyzovat
dizajn-neapcia sa mi tie vyduchy na krajoch na bocne okna,inak v pohode
u audi nemam rad ze ma take iste,jedine v a8 je iny a 7er mi pripomina kuchynsku linku,suflik na pribor, tacky...
o kvalite sa da polemyzovat
dizajn-neapcia sa mi tie vyduchy na krajoch na bocne okna,inak v pohode
u audi nemam rad ze ma take iste,jedine v a8 je iny a 7er mi pripomina kuchynsku linku,suflik na pribor, tacky...
Fakt je, že facelift to moc patrnej není, ale na druhou stranu, když se podívám na palubku tak myslím,že je natolik nadčasová, dokonalá a etalon ve svý třídě, že nebylo zapotřebí nějakýho většího faceliftu - kam se serou BMW a Audi...
To jsou změny až vám přechází zrak! Ostatně to je typické pro německé konzervativy. Ještě, že je drží kvalita, jinak nevím, nevím.
Trošku mě to připomíná naše žasnutí v 70.-80. létech nad tím když najednou měla škodovka místo stříbrné kliky černou a místo jednoduché lišty dvojtou a hned se to nazývalo modernizací.
V dnešním skutečnýma novinkama přesyceném trhu bych se snad facelifty ani nezabýval.
Trošku mě to připomíná naše žasnutí v 70.-80. létech nad tím když najednou měla škodovka místo stříbrné kliky černou a místo jednoduché lišty dvojtou a hned se to nazývalo modernizací.
V dnešním skutečnýma novinkama přesyceném trhu bych se snad facelifty ani nezabýval.
Ale to myslím nebylo u všech verzí. Domnívám se, že jen u těch s xenonama, ale zdůrazňuji DOMNÍVÁM SE!!!
... to ale neznamena, ze mam neco proti MB ... taky se mi c-cko libi, ale vzdycky mi u MB vadil obrovskej tachometr uprostred a to uz tady neni 😉
si někde najdi fotky interieéru starého BMW E30 a porovnej dva větráky uprostřed ... v E30 jsem jezdil cca 2 roky takže vim o čem mluvim 😉)
hoši, nevím co se Vám na tom nelíbí. C-klasse je skvělá kára a interiér taky. Nechápu jak to někomu může připomínat BMW. Škoda, že tam nedali foto C55, má trochu jiný čumák, asi jako CLK, ale s normální hvězdou.