Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Mercedes-Benz C: konečně facelift

65 komentářů

* ta vole
to nikdy!!
PROČ KONEČNĚ??
270 kW/367 hp
na závodech si CLK 55 AMG dalo v poho m3, tak doufám že u C 55 AMG to bude ještě Famoznější
nevíte někdo jak je to s DTM? má prý jezdit Céčko místo CLK?2004. tak to budou mít zase ostatní velkou smůlu!
Platz 1😒br /> Platz 2😒br /> Platz 3😒br />
Mercedes S 400 CDI
Audi A8 3.3 TDI quattro
BMW 740d

+ bärenstarker Motor
+ harmomische Kraftentfaltung
+ Motor

+ konkurrenzlose Fahrleistungen
+ kultivierter Motor
+ niedriges Innengeräusch

+ sehr komfortable Federung
+ Allradantrieb serienmäßig
+ gefühlvolle Lenkung

+ komplette Ausstattung
+ herausragende Verarbeitung
+ komfortables Fahrwerk

+ viele raffinierte Extras lieferbar
+ sehr niedriges Innengeräusch
+ sehr gute Verarbeitung

+ für die Größe gute Handlichkeit
+ niedrigster Verbrauch im Vergleich
vypada fakt super nové CL ale to asi určitě není konečna verze
videl jsem fotky nového CL 216 😊
odkud to presne je ... LINK PLS
muze tam bejt vic zajimavejch veci...
BMW Power Forever... - sem predtim zapomel 😁
SL 55 AMG-325 km/h 0-300-32,5s----Ferrari 550-306 km/h 0-300-61.2s
Modell
Topspeed
0-300 km/h

SL 55 AMG
325 km/h
32,5 s

Lamborghini Murcielago
329 km/h
34,2 s

Porsche GT 2
315 km/h
40,9 s

Ferrari 550
306 km/h
61,2 s

Aston Martin Vanquish
316 km/h
55,0 s
Velmi rád koukam že nevěřiš??
Určitě mi rád řekneš, kde si tohle četl... docela by mě to zajímalo... Thx
byl to novy SL55, byl to velky test supersportu a SL55 porazil na 0 - 300 i nove Lambo. 575 to na 300 trvalo temer dvakrat tolik.
myslim, ze to nebylo SL55AG ale prekopavka na SL72AMG. A byl to automat.
máš pravdu ale jak se to vezme.Například SL55AMG v disciplíně 0-300 udělá z Ferrari 360 modena nechutně pomalé vozidlo, a to je sportovní vůz! haha
pracovni ma hodne pres 500Nm (a neni to kamion ani dodavka), osobni toci az pres 8000 rpm.mluvil jsem o amg uprave. a to ta na obrazku je.
... jehe, nějak mi tam vklouzlo něco navíc... "nedělá není sportovní auta" tak to není tam bejt pochopitelně nemá...
a ještě sem zapoměl jednu důležitou věc... a to...
BMW Power Forever!!!
Co je hlavně kapku trapňoučký je to P R N D .... pokud se nepletu je to k automatu a pokud se nepletu, automat do sportovního auta nepatří... Ale jak sem se dočetl dále, je pravda že MB stejně nedělá není sportovní auta... takže je to vlastně úplně jedno... kdo by se taky přece chtěl v merglu namáhat s řazením...
kolik točí tvoje auto?nikdo neřika že C-klasse je sporták!! ale sekra rychlá limuzína
Hmmm, tak si kup pořádný brýle a vrať se zpátky k němu!!!
Cooo? Chudak netoci vic nez 6500 rpm? Nemluvil bych o nejakem sportovnim aute, pche!
od podzimu bude nabídka rozšiřena o motor 320 CDI,to bude pěkně rychlej doutnák 😊)
taky design a kvalita dřeváku!!
Ja osobne povazuju interier cecka za jeden z nejhorsich vubec, vypada jak z osmdesatych let a ty vydechy opravdu vypadaji jako ze staryho trojkovyho bavora. tenhle radoby facelift vypada podle me uplne stejne (spatne) akorat tam je jedna zmena co sem zachytil a to nova kaplicka , ve ktery byl uchylny tachometr nahrazen normalnim ala bmw..
Na tohle by se meli podivat ty co tvrdi ze bmw je hnus 😃 Exterier klasika od MB a vnitrek je 20 let stara E30 BMW to se soudruzi opravdu ukazali.A nezapomente to zase az to AMG upravi srovnavat ze seriovym BMW.Jste tu ale parta
přesně tak, mně palubka v sedmičce připomíná ovládací panel u soustruhu...
a co ked je robustnejsi? to je akoze hned lepsie?
o kvalite sa da polemyzovat
dizajn-neapcia sa mi tie vyduchy na krajoch na bocne okna,inak v pohode
u audi nemam rad ze ma take iste,jedine v a8 je iny a 7er mi pripomina kuchynsku linku,suflik na pribor, tacky...
... ale já mluvim o vzhledu
Interiér Audi je mnohem kvalitnější a robustnější, tak kam by se jako mělo *?
Fakt je, že facelift to moc patrnej není, ale na druhou stranu, když se podívám na palubku tak myslím,že je natolik nadčasová, dokonalá a etalon ve svý třídě, že nebylo zapotřebí nějakýho většího faceliftu - kam se serou BMW a Audi...
dobře, ale dva větráky uprostřed má a měl téměř každý MB.
To jsou změny až vám přechází zrak! Ostatně to je typické pro německé konzervativy. Ještě, že je drží kvalita, jinak nevím, nevím.
Trošku mě to připomíná naše žasnutí v 70.-80. létech nad tím když najednou měla škodovka místo stříbrné kliky černou a místo jednoduché lišty dvojtou a hned se to nazývalo modernizací.
V dnešním skutečnýma novinkama přesyceném trhu bych se snad facelifty ani nezabýval.
konečně nový interiér.jednim slovem paráda.
Ale to myslím nebylo u všech verzí. Domnívám se, že jen u těch s xenonama, ale zdůrazňuji DOMNÍVÁM SE!!!
:😊) nějak mi to zmizelo
ČÍM PAK JE ZVLÁŠTNÍ?? VOLANTEM :::😊))))))))))
myslím že čirou optiku už ma trošku díl :😊)
Já myslím že i když je to trochu zevnitř zvláštní já bych si tokoé auto nechala líbit.
... to ale neznamena, ze mam neco proti MB ... taky se mi c-cko libi, ale vzdycky mi u MB vadil obrovskej tachometr uprostred a to uz tady neni 😉
si někde najdi fotky interieéru starého BMW E30 a porovnej dva větráky uprostřed ... v E30 jsem jezdil cca 2 roky takže vim o čem mluvim 😉)
hoši, nevím co se Vám na tom nelíbí. C-klasse je skvělá kára a interiér taky. Nechápu jak to někomu může připomínat BMW. Škoda, že tam nedali foto C55, má trochu jiný čumák, asi jako CLK, ale s normální hvězdou.
hlavne mi to zevnitr zacina pripominat BMW 3 😉)))) ... budiky, vetraky uprostred, ... 😉)))))
a co na čase? vždyť změny jsou skoro nulové. komu se nelíbil doteď tak asi sotva změní názor.
Uz bylo na case... Ale musim rict, ze zevnitr je to teda, alespon v teto kombinaci, strasnej plastak.