Už z první generace jsem byl unesen a tahle novina se mi líbí stejně jako NSX i. před deseti léty. Je to pro mně ztělesnení sportovního vozu za ještě normální peníze. Ferrari Enzo bude stát čtyřnásobek a více. Jenom ten motor se mi nezdá. Chtělo by to alespoň osemválec. Jenomže vím, že v Japonsku je limit 280 k a na V6 stačí. Ale pro Evropu by to mohlo mít biturbo a kolem 500 koní, to by bylo dělo. A kdyby se zmestili do 1400 kg, to by byla paráda !!!! Začínam hledat kupce na barák a jdu si najít podnájem s garáží ....
V japonsku je skutecne max povoleny vykon 280koni. Nastesti to brzy skonci.
Jeffo by take mel vedet, ze honda nepracuje s turbem, ze je to cista prace, zadne preplnovani. Vykon bude nicmene bez problemu dost pres 300 koni coz vzhledem k vaze bude myslim super. Jen se podivejte jak jep NSX Alex Zanardi edition z roku 1999. 290koni a 0-100 za 4,7s.
To srovnání trochu pokulhává, pro mne je to spíš konkurent pro F360 (max. otáčky motoru, hliníková kastle atd.), než Porsche Turbo. Japonci dělali ale i jiné povedené supersporty, např. Toyota Supra, Mitsubishi 3000GT 4x4 jsou turbo dopované tak jako Porsche, to už by se porovnávat dalo.
Ak to bude mat cez 300 koni, tak to bude v Japonsku ilegalne, a budu to moct len exportovat. Plati tam totiz zakon, ze civilne auo nesmie mat vacsi vykon ako 280 koni. Pozrite si hovijaky japonsky sportovy voz, vzdy bude mat maximalne 280k. Mozno aj preto sa tak dobre dari tuninigu v JPN.