Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda HSC - chystá se nové NSX

Na tokijském autosalonu představí Honda studii, která je předobrazem druhé generace supersportu NSX.
Zpět na článek
16. 10. 2003 14:25
neregistrovaný "Jeffo"
16. 10. 2003 15:37
neregistrovaný "Martina"
17. 10. 2003 09:02
neregistrovaný "Baldi"
17. 10. 2003 16:04
neregistrovaný "Martina"
16. 10. 2003 15:22
neregistrovaný "Mr.modena"
16. 10. 2003 15:46
neregistrovaný "- - - - - -"
16. 10. 2003 18:17
neregistrovaný "Tod"
16. 10. 2003 20:52
neregistrovaný "kaa"
17. 10. 2003 08:36
neregistrovaný "pp"
17. 10. 2003 11:24
neregistrovaný "Tydyt"
17. 10. 2003 12:05
neregistrovaný "VanJ"
neregistrovaný "Jeffo"
16. 10. 2003 14:25
Ať žije NSX !!!
Už z první generace jsem byl unesen a tahle novina se mi líbí stejně jako NSX i. před deseti léty. Je to pro mně ztělesnení sportovního vozu za ještě normální peníze. Ferrari Enzo bude stát čtyřnásobek a více. Jenom ten motor se mi nezdá. Chtělo by to alespoň osemválec. Jenomže vím, že v Japonsku je limit 280 k a na V6 stačí. Ale pro Evropu by to mohlo mít biturbo a kolem 500 koní, to by bylo dělo. A kdyby se zmestili do 1400 kg, to by byla paráda !!!! Začínam hledat kupce na barák a jdu si najít podnájem s garáží ....
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Martina"
16. 10. 2003 15:37
Re: Ať žije NSX !!!
Taky prodam dum... muzem bydlet v tom pronajmu spolu a NSX si koupit dohromady, co rikas?
neregistrovaný "Baldi"
17. 10. 2003 09:02
Re: Ať žije NSX !!!
Má to iba jeden háčik.Trúfam si povedať, že 99,9% chlapov by sa radšej delilo o manželku, než tento klenot :-)
neregistrovaný "Martina"
17. 10. 2003 16:04
Re: Ať žije NSX !!!
No jo ty chytraku, to byl vtip! To je prece jasny, ze takovyhle auta se nepucujou, na rozdil od partnerek a partneru.
neregistrovaný "Mr.modena"
16. 10. 2003 15:22
To je nové....
to je nové Ferrari Enzo??????.....inspirace?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "- - - - - -"
16. 10. 2003 15:46
nehcapu
to v japonxku je max vykon aut 280k?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Tod"
16. 10. 2003 18:17
Re: nehcapu
taky by me to zajimalo - myslim spis ze vetsi vykon nez 280 k treba znamena mnohem vyssy dane...
neregistrovaný "kaa"
16. 10. 2003 20:52
Re: nehcapu
V japonsku je skutecne max povoleny vykon 280koni. Nastesti to brzy skonci.
Jeffo by take mel vedet, ze honda nepracuje s turbem, ze je to cista prace, zadne preplnovani. Vykon bude nicmene bez problemu dost pres 300 koni coz vzhledem k vaze bude myslim super. Jen se podivejte jak jep NSX Alex Zanardi edition z roku 1999. 290koni a 0-100 za 4,7s.
neregistrovaný "pp"
17. 10. 2003 08:36
Srovná s Porsche
To srovnání trochu pokulhává, pro mne je to spíš konkurent pro F360 (max. otáčky motoru, hliníková kastle atd.), než Porsche Turbo. Japonci dělali ale i jiné povedené supersporty, např. Toyota Supra, Mitsubishi 3000GT 4x4 jsou turbo dopované tak jako Porsche, to už by se porovnávat dalo.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tydyt"
17. 10. 2003 11:24
GTR
Jenom pro redakci 911 killer byl Skyline GTR a ne NSX
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "VanJ"
17. 10. 2003 12:05
Tak to sa asi v JPN predavat nebude
Ak to bude mat cez 300 koni, tak to bude v Japonsku ilegalne, a budu to moct len exportovat. Plati tam totiz zakon, ze civilne auo nesmie mat vacsi vykon ako 280 koni. Pozrite si hovijaky japonsky sportovy voz, vzdy bude mat maximalne 280k. Mozno aj preto sa tak dobre dari tuninigu v JPN.
Rozbalit vlákno
0