Novinky
Je směšné takovéhle dělení do tříd když výrobci stále mění velikost modelů směrem nahoru! BMW 3 v roce 85 je úplně jinak velké než to současné, nebo golf1 je stejně velkej jako polo a golf 4 je úplně jinde. Takže k čemu třídy? Pak někteří výrobci schválně dělaj auta mezi pomyslnejma třídama viz octavia není ani střední ani nižší střední. Tak vočem to je?
Co s těma třídama? Vždyt je jednoduché porovnání 307 vs. Octavia - ve verzi kombi ma Octavia o neuvěřitelných 23 cm na rozvoru méně!!! To podle zaběhlých pravidel co 10 cm to třída řadí Octavii o dvě třídy níže, tedy do vozů kategorie "MINI"!! A Superb? Jak ho někdo může srovnávat s E Classe, A6 atd.? Vždyť každý rozumný člověk vidí, že Superb = Passat +10 cm a né Octavia = Passat??? Nechápu to a myslím, že Škodovka ze zoufalosti, že za rok ztratila více než 6% českého trhu zkouší co se dá. Bohužel, jí to moc nevychází!
Já myslím, že Škodovce je tvoje zoufalé plácání a řazení Octavie do kategorie MINI úplně jedno. A mě jako běžnýmu zákazníkovi taky, já se rozhoduji podle pocitu ve voze a né jestli je zařazen tam a nebo jinde. P.S. a v Superbu je určitě více místa, jak v E-Class.
A urcite mas taky v Superbu lepsi pocit nez v e-Class
Za ty prachy jo...
jaká jsou kritéria? jen délka vozu? co potom, kdyby octavia měla i krátkou variantu (vzor leon/toledo) se shodným jménem (vzor focus, 307, megan ...). to by už byla taky v nižší střední třídě?
jinými slovy: je někdo, kdo definuje parametry tříd, a jak hodně jsou závazné. díky
evropská organizace zabývající se touto problematikou. Učinili jsme tak
proto, ze tuto segmentaci používá většina evropských zemí a aby tedy naše
výsledky byly srovnatelné. Každý výrobce si při uvedení nového vozu na trh
zažádá u této firmy o zařazení do určitého segmentu (na základě jakých
kritérií to opravdu nevím) a my s tím nemůžeme nic dělat.