Novinky
0
Jak že objem ničim nenahradíš???? a co aerický krávy co maj osmilitr a výkon evropskýho řílitru???? vzpamatuj se....... a těch 112 koní z 1.3jky to je ůlet ....... chci víc........... 😃
Přejít do diskuze
No tak z tehle kary se musi nutne vsichni priposr..., nevim co bude delat VW, asi vsechny propusti a tovarny zavrou😜
Nechcem si však predstaviť cenu za takúto hračku.Dopadne to ako s "3L" Corsou za nekresťanské prachy.Aj pri rovnakej cene dieslu a benzinového motora, by mi bol vždy sympatickejší benzín.
vykon neni problem, horsi to bude se spolehlivosti. Nevim jestli jste to zaznamenali, ale VW mel s temi vykonejsimy variantami 1,9 docela dost problemu, auto se ztahovaly a tak.
2.0l ? to by bylo taky slušný... BTW: ve Wolfsburgu by museli dostat s 1.9l 120kW, což by asi nebyl zas takovej problém vzhledem k tomu, že teď běžně nabízí 110kW.
Objem se da! Nizka hmotnost a turbo udela svy. Opravdu to ma 1.3l a 112 koni? Nezabali to ve Wolfsburgu 😄 ??? A taky by me zajimalo, jakej objem mysleli tema 130 kw...
No jestli to co se tu píše je pravda tak to musí byt motor roku... spotřeba a jízdní vlasnosti no jsem zvědav až to bude možnost někde otestovat tak musím být první kdo o tom bude vědet😄
Jo jsou to pěkný údaje, určitě budou pěkně technicky vyvoněný, ale stejně si myslím, že objem ničím nenahradíš, takže stále u mně vede V10 5.0 TDI od VW. A stále čekám na to, která automobilka uvede 12-ti válcovej turbodiesel.
Na litrovej výkon je to nejlepší naftovej motor co existuje.Jen by mě zajímalo kolik stojí jeho výroba a jaká bude cena pro odběratele.Vzpomenete si jistě na VW Lupo 3L tDI.
Jenze z jakyho objemu to dostanou? Ja v clanku cetl jen o 1,3 s vykonem 112k. Takze klidne muzou byt nejvykonejsi, ve sve tride.